čtvrtek 3. listopadu 2016

NYX paletky Ultimate - HOT or NOT?

Podzim patří novým paletkám a rtěnkám! Na rtěnky se podíváme jindy, ale dneska mám pro vás nové paletky z dílny NYX, které už obletěly blogosféru tam a zpátky. Přemýšlela jsem, jak vám o paletkách napsat, aby to nebylo moc zdlouhavé a aby článek neobsahoval trilion fotek swatchů všech odstínů. A pak jsem si řekla, že z každé paletky vyberu nejoblíbenější nebo podle mě zajímavé odstíny a na ty se hlavně zaměřím :) Takže jak si paletky vedou a jsou hot nebo spíše not?





Paletky Ultimate Shadow palette - koupíte v obchodech NYX nebo online ZDE za 479 Kč

Paletky jsou nabízené ve 4 barevných provedení, z čehož je jedna plná jasných a hodně barevných stínů (ale tu jako jedinou nemám). Kvalitativně jsou pro mě paletky tak nějak půl na půl. U světlejších stínů mi kvalita přijde horší a pigmentace je i slabší (plus se mi špatně nanášely štětcem na víčko a špatně se chytaly). Barevná rozdílnost některých stínů je velmi malá a kdyby bylo možné si poskládat paletku podle svých představ, tak z každé vyberu jen několik stínů, ze kterých bych si sestavila svou ideální paletku. Paletky obsahují mix stínů se shimmerem i matné verze a ty druhé zmiňované i o něco více práší. Stíny nanáším vždy na bázi, ale během dne trochu blednou a ztrácí na intenzitě, takže se mi osvědčilo pod ně dát ještě nějaký krémový stín, který barvu více zvýrazní a ještě lépe udrží. Balení paletek je bytelné a plast je pevný, ale nehledejte žádné zrcátko ani aplikátory.


Aby se vám ve swatčích lépe orientovalo, očíslovala jsem jednotlivé stíny, protože nemají své jména nebo čísla.





Paletka  č.02 Cool Neutrals

Moje asi úplně nejoblíbenější paletka ze všech. Okamžitě jsem si zamilovala výrazný fialový odstín (16) a taky měňavý stín (11), který mi připomíná Club od M.A.C nebo Solstice od Urban Decay (není ovšem tak třpytivý). Plus se mi líbí spektrum šedivých a šedo-fialových stínů, které na podzim nosím nejraději.



Swatche zleva horní řada: 8 - 9 - 11

Swatche zleva dolní řada: 13 - 15 - 16



Paletka č.01 Smokey & Highlight

Na stupnici oblíbenosti si vysloužila čestné druhé místo. Líbí se mi, že není ani vyloženě teplá ani studená a přijde mi barevně taková nejvíce univerzální pro všechny. Moc se mi líbí lahvově zelená, zlatá i švestková.



Swatche zleva horní řada: 4 - 6 - 9

Swatche zleva dolní řada: 10 - 13 - 16



Paletka č.03 Warm Neutrals

Tuto paletku bych ve svém osobním žebříčku dala na poslední místo, i když je mi jasné, že hodně z vás by to tak nemělo. Podobné teplé a zemité odstíny má podle všeho na podzim spousta lidí ráda, ale já s nimi upřímně neumím až tolik pracovat. S neutrálními stíny tedy ano, ale u těch vínových a hodně teplých odstínů to nejsem prostě já a necítím se v takových odstínech dobře. Takže při vybírání nejhezčích odstínů z této paletky jsem měla trochu problém a pořád stíny zkoušela, okukovala a necítila takové to nadšení jako u těch dvou předchozích. Paletka tedy není barevně úplně můj šálek kávy, ale přijde mi, že když jsem na Instagramu u někoho viděla o těchto paletkách zmínku, tak dominovala právě tato a asi jsem zjevně v té menšině, které barevně nesedí.




Swatche zleva horní řada: 4 - 7 - 9

Swatche zleva dolní řada: 12 - 13 - 16





Super barevnou a výraznou verzi Brights jsem okukovala na Interbeauty a upřímně bych pro ní v reálném životě asi uplatnění nenašla. Jako neříkám, že neobsahuje odstíny, které se mi nelíbí, ale pro mě to není asi must-have. To je spíše pro někoho, kdo se toho nebojí a nebo třeba profi líčí jiné lidi nebo rád experimentuje  s barvičkami:)


Vážně jsem dlouho přemýšlela, jaký názor na paletky vlastně mám. A musím říct, že se ve mě trochu perou pocity a jsou značně smíšené. Některé stíny jsem si opravdu oblíbila a moc se mi líbí. Kvalitou jsou spíše lehce nad běžným průměrem (i když to nejde říct plošeně o každém odstínu), ale nemůžu říct, že bych teď zahodila svoje oblíbené UD nebo Too Faced paletky a používala do konce života jen tyto. Kdyby si tak šlo z paletky vždycky vybrat jen některé odstíny a poskládat si svojí na míru, to by bylo báječné. Takhle ale asi nemůžu úplně prohlásit, že se mi paletky jako celek líbí a vyhovují mi. 

Mezi námi nějak asi neproběhla ta opravdová vášeň a neskonalé nadšení. Nevím, možná je to jen tím divným počasím, ale tentokrát asi nedokážu říct, že tohle potřebujete. Je mi líto...

Co na paletky říkáte? Máte některou z nich a co na ně říkáte? :)

*

17 komentářů:

  1. Já od NYX ještě žádnou paletku nemám, ale už nějakou dobu přemýšlím nad Cool Neutrals, tu bych využila asi nejvíc :). Ale jinak se mi moc líbí všechny tři.
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
  2. Mně tolik nezaujaly a netoužím po nich. Mnohem více se mi líbí jiné paletky, které byly nedávno uvedeny na trh :). Celkově mě NYX už docela omrzel, bohužel..

    OdpovědětVymazat
  3. Mě naopak nejvíc láká paletka Warm Neutrals :)

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat
  4. stiny temer nepouzivam, i tak se mi moc libi paletka s cerveno-hnedymi odstiny

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já zrovna patřím do té skupiny, které se nejvíce líbí Warm Neutrals :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Nyx má spoustu super výrobků, ale je pravda, že pro paletku stínů bych tam nešla.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Odstínově se mi nejvíc líbí paletka Warm Neutrals.

    OdpovědětVymazat
  8. J zatiaľ žiadnu z nich nemám, ale ani sa nechystám kúpiť si ju. Práve som si obľúbila Naked 4 Smokey a používam ju každý deň, no a podľa týchto swatch-ov ma ani veľmi nelákajú :) Ďakujem za recenziu :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Warm Neutrals se mi líbí nejvíce a mrknu na ní.:-)

    OdpovědětVymazat
  10. No jako od NYX jeste jsem nic neměla, ale celkem se mi právě líbí ta paletka s číslem 3 :))) Protože já právě mám nejradši takové odstíny :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  11. já stíny příliš nepoužívám, ale na první pohled se mi paletky líbí, nicméně na nákup se nechystám

    OdpovědětVymazat
  12. Paletky se mi nejdříve líbily, ale abych pravdu řekla, na to že je to ,,drogerka" mi nepřijdou zrovna nejlevnější :) To už si bych si raději počkala na 20% slevu do sephory a pořídila bych si např. paletku od Too faced :)

    http://littlethingsforem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Jako barevně jsou pěkné, ale já bych je nevyužila..

    OdpovědětVymazat
  14. Paletky som dávnejšie obzerala v Boots, aj som rozmýšľala, že tú s prevažne hnedými odtieňmi si aj kúpim, no nakoniec som ju nechala tam keďže podobných paletiek mám doma desiatky. Ale stále ma láka. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Moc krásné stíny! Nejspíš rozšířím sbírku :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  16. Já jsem přemýšlela právě o variantě Brights, jelikož je to něco, co mi doma chybí, když bych se chtěla pustit do něčeho šílenějšího :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já jsem na paletky také koukala a musím se přiznat, že mě přisla pigmentace dost slabá, když to vezmu v porovnáni s cenou. Mám pocit, ze napřiklad makeup revolution má ceny podobné a kvalitou mnohem lepší. Ovšem kdybych si měla vybrat jednu, ba by to asi ta teplá, protože to jsou odstíny, které na podzim miluju :-). Měj se moc hezky :-).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)