pondělí 28. listopadu 2016

Nejhezčí limitka od M.A.C roku 2016

Mariah Carey sice nepatří mezi zpěvačky, které bych měla ráda a vyhledávala, ale její kolekce pro M.A.C se pro mě od první chvíle stala must-have záležitostí! Letos se mi snad žádná jiná kolekce tolik nelíbila (nepočítám tu vánoční, tu beru jako extra)! Je hodně třpytivá, holčičí a v příjemných odstínech, které si podle mě oblíbí většina žen. Už jen ty obaly jsou skvost a všechny straky si přijdou na své, protože se třpytí a jsou prostě krásné! 

A protože je kolekce on-line už v prodeji na českém eshopu (ZDE) a v prodejnách M.A.C se objeví od 1.12, mohlo by vás zajímat, co v kolekci najdete. A hlavně pokud po něčem toužíte, aby to na vás zbylo, protože když jsem viděla ten mazec okolo vánoční kolekce, tak není čas ztrácet čas :)

Jestli nemáte rády třpytivé věci, radši ani nepokračujte dál, protože by vás to mohlo oslnit a paralyzovat po zbytek dne :)



Měla jsem možnost pár produktů z kolekce v předstihu vyzkoušet a chtěla jsem vám o nich trochu víc napsat a ukázat vám je. A hlavně sdílet svoje nadšení z celé kolekce :)


Tvářenka Sweet sweet fantasy (koupíte ZDE nebo v prodejnách M.A.C). Tvářenky M.A.C patří mezi mé nejoblíbenější značky vůbec a i tato nezklamala. Je tedy docela dost pigmentovaná, takže při nabírání s ní šetřete a mějte lehkou ruku. Má korálový odstín a v kolekci najdete ještě jednu v růžové barvě. Vydrží mi prakticky celý den a během dne nebledne ani neflekatí.



Rtěnka Dahhlinggg (cremesheen) má růžovo-broskvový odstín a ten nejhezčí obal ever! Pro někoho to bude kýč jako bič, ale vy straky, moje nadšení určitě pochopíte. Když vezmu všechny možné M.A.C limitky, co si pár let zpětně pamatuji, tak tenhle obal je pro mě prostě nejhezčí a maximálně holčičí :) Tentokrát v kolekci nehledejte žádné výrazné nebo rudé odstíny, protože i rtěnky jsou v duchu celé kolekce a jsou spíše takové decentnější, což zrovna já maximálně kvituju. Rtěnky mají v sobě navíc vyražený reliéf motýla, takže ten dívčí prvek posouvají ještě o kus dál. Jinak dvě ze rtěnek mají finiš Frost a zbytek Cremesheen, což jsou prostě příjemné krémovky, které vám ovšem hodiny nevydrží. Myslím, že díky tomu obalu se ale stanou sběratelským kouskem a rychle se po nich zapráší.


Extra dimension skinfinish My Mimi (koupíte ZDE nebo v prodejnách M.A.C)

Nejdříve jsem si říkala, že to je rozjasňovač, ale myslím, že pro někoho to bude spíše bronzer/tvářenka a M.A.C ho popisuje jako rozjasňující pudr. Má takovou teplou zlato-bronzovou barvu a úplně jsem si zamilovala jeho design. Milovnice netradičních reliéfů v kosmetice musí plesat, o tom není pochyb. Drží mi v pohodě po většinu dne a nijak nepráší (má takovou pudrovo-tekutou texturu).



Dole: rozjasňující pudr - tvářenka - rtěnka


Kromě zmiňovaných produktů výše, najdete v kolekci i paletky stínů, tekuté oční linky, štětce, umělé řasy, lesky na rty, sypký pudr nebo tužku na rty.



Tuto kolekci seženete online a v prodejnách Palladium, Václavské náměstí, Chodov a Aupark Bratislava.



Jak se vám tato kolekce líbí? Našly jste v ní nějaké favority a zaujalo vás něco natolik, že si to plánujete pořídit? :)

*

20 komentářů:

  1. To je proste nadhera nadhera a jeste jednou nadhera<3

    OdpovědětVymazat
  2. Ta rtěnka je úplně nejvíc dokonalá a ty odstíny... No nádhera, není kousek, který by se mi nelíbil. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle limitka je opravdu povedla. Taky nejsem vyloženě fanoušek MAriah, ale tato kolekce pro MAC je vážně skvělá a moc se mi líbí. Hlavně ty obaly jsou přímo dokonalé! :)

    OdpovědětVymazat
  4. naozaj nádherná limitka !!! :) mna zaujal ruz daahliing :)

    OdpovědětVymazat
  5. Většinou mě Mac kolekce nechávají chladnou, ale tohle je fakt nádhera a přemýšlím, že si udělám radost aspoň rtěnkou.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty obaly jsou krásné a moc se mi líbí odstín rtěnky.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  7. Ta kolekce je opravdu nádherná! Celkem přemýšlím nad tou tvářenkou Sweet Sweet Fantasy, ale ani ty paletky nevypadají vůbec špatně :).

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné! Určitě neodolám s rtěnkou. Neměla bys prosím kod na eshop? Díky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Laura Barsová: bohužel žádný kupon momentálně k dispozici nemám :(

    OdpovědětVymazat
  10. Obaly nádherné a farby využiteľné, takže môže byť :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherná limitka! Chcela by som znej snáď všetko :)

    OdpovědětVymazat
  12. ..fakt najkrajšia limitka od Mac za celý rok..a asi aj vôbec za dlhú dobu :)

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
  13. celá kolekce se mi designově ohromně líbí, opravdu snad nejkrásnější limitka ever! nicméně asi nic kupovat v plánu nemám, tvářenky nemusím takto extra pigmentované, rtěnky se zase bojím že jsou příliš světlé...ale kouká se na to všechno úžasně

    OdpovědětVymazat
  14. wau,toto je niečo pre nás straky :D dokonalá edícia :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  15. Obal rtěnek je nádherný a určitě nesmí chybět v žádné kosmetické sbírce. :)

    Michelle Morchella

    OdpovědětVymazat
  16. Já mám objednanou paletku, ten rozjasňovač je taky nádhernej, ale barevně nic, co bych nosila ...

    OdpovědětVymazat
  17. Jak to dali vtipne na vanoce :). All i want for christmas je konecne nejaka mac tvarenka. Jinak nebude rok 2016 uplny :D.

    OdpovědětVymazat
  18. ten rozjasňující pudr má peckovní reliéf :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)