neděle 27. listopadu 2016

Narozeninová soutěž

Dlouho jsme tu neměli žádnou soutěž a teď je zrovna ideální příležitost vás potěšit nějakým dárkem. Příští týden mám narozeniny (raději tedy přejdu fakt, kolik mi bude) a tak jsem si řekla, že by bylo milé, kdybych alespoň jednu z vás u této příležitosti obdarovala :) Snad vám tedy tento krásný set udělá radost a rozmazlí i vaše vlasy, na které je určený.


Dárkový balíček Havlíkova Apotéka obsahuje:

- vlasový bylinný ocet

- jemný vlasový biošampon

- Životabudič na konečky vlasů


Pravidla soutěže:

Pokud se chcete zúčastnit a zahrát si o tento set produktů, tak nechte komentář pod tímto článkem. Nechám na vás, co do něj napíšete a čeho se bude týkat :) Jednu z vás vyberu v den svých narozenin a ta pak získá tento dárek.

A to je celé, takže jestli máte chuť se zúčastnit, je to strašně jednoduché :)

103 komentářů:

  1. Z Havlikovy apoteky jsem jeste nic nezkousela a velmi me to laka.
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já ti Rendy přeju dopředu všechno nejlepší! Děkuju za tvůj blog, za recenze a nápady, co bych si bez něj počala :) polosko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za nekonečnou kosmetickou inspiraci a k narozeninám přeji všechno nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  4. Je krásné, že nás chceš obdarovat i v chvíli, kdy máš být obdarována právě ty. K narozeninám ti popřeji až v jejich den, ale už teď ti musím poděkovat za tvojí práci na tady, na blogu :) Žádná YouTuberka, ani bloggerka mi nedá tolik inspirace, což sese hlavně teď před Vánoci hodí :)
    Měj se krásně :)
    mysweetdiary@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná bio sada, já ti tedy přeji všechno nejlepší k narozeninám, hodně štěstí, zdraví a lásky. :)

    Velká vánoční soutěž | Lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj,
    tak nejdřív bych chtěla napsat jak je od tebe moc pěkné, že na vlastní narozeniny TY něco daruješ jednomu z NÁS což je opravdu milé gesto. To, jak balíček nutně potřebuji, psát nemusím že ano :D Na životabudič na konečky vlasů jsem tedy zvědavá nejvíce, zda je opravdu tak dobrý jako název říká :P
    moravcova.anetka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Havlíka jsem objevila tento rok a zatím jsem velmi spokojená s 3 minutovou maskou. Mamce i mamce přítele jsem pořídila dárkový balíček Havlíkových produktů, tak doufám, že budou spokojené. A já, protože jsem nic více nezkoušela bych mile ráda vyzkoušela tento krásný balíček určený na vlasy, které jsou tento rok fakt podivné... Jinak milá Rendy ti přeji krásný první advent plný pohody. :)
    Michaela.Mihulkova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Nevím co ti napsat - snad jen všechno nejlepší, hodně štěstí a zdraví a ať ti v životě vyjde vše, jak si přeješ! :)
    sarka.dalecin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné ráááno ! Nu, něco na to moje háro by bodlo. V létě jsem měla modro-fialkové délky a ačkoliv mi to kadeřnice nabarvila zpět na mojí zrz, ale vymývá se to do zelena... takže pořád barvím barvím. A konečky podle toho vypadají.Takže něco "lepšího" by mi pomohlo :)

    Goldie.Katy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Přeji všechno nejlepší k narozeninám! :-)
    Ať jsi šťastná, zdravá a dále nás provázíš světem kosmetiky. :-)
    A nezapomeň, že věk je jen číslo. Důležité je na kolik let se cítíme my sami. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Dlho som premýšľala,čo sem napíšem.Asi nemusím písať že máš super blog a už si mi odporučila toľko vecí ktoré som vyskúšala a sú to moji obľúbenci že by som to dosť dlho počítala.Toto myslím vie úplne každý.Nedávno si napríklad hovorila o tej kolekcii na vlasy Extraordinary Clay a vyskúšala som to, a na moje vlasy ktoré sú vždy mastné to veľmi pomohlo.Tvoj blog nepoznám síce veľmi dlho ale obľúbila som si ho a to veľmi.Mám moc rada tvoje príspevky a hlavne tvoje úplne mega fotky! Maj sa pekne,a neprestávaj písať tak super články :) Alexandra,Slovensko
    Môj mail: saska.zigova@gmail.com
    Môj Instagram: alexandrazigov

    OdpovědětVymazat
  12. tyto šampony používá sestra a nemůže si je vynachválit :)
    kat.safarikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Tuhle značku bych velice ráda vyzkoušela, tak třeba budu já ta šťastná :D
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  14. Jee sutaz, vlasovu starostlivost od Havlika som neskusala :) rada o nu zabojujem :)
    tilkanudzikova_gmail.com
    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  15. Krásná soutěž, o této kosmetické značce jsem hodně četla a i slyšela, ale ztím nic neozkoušela.
    eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Rendy,
    od Havlíkovy apotéky bych hrozně ráda něco vyzkoušela! :) A o to víc něco na vlasy, protože mi brečí. Hodně je namáhám kulmováním a žehlením. A to se jim moc nelíbí://
    Tipuji, že ti bude tak 20? :-))))
    Měj se hezky
    A samozřejmě všechno nejlepšíí! :)
    simca.pil@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Preju vsechno nejlepsi k narozkam,hodne stesti,zdravi a uspechu,hodne ctenaru a lasky v manzelstvi.
    Od Havlikovy apoteky mam zatim zkusenosti jen s prirodnim zazrakem,ale ta znacka je mi hrozne sympaticka, takze bych toho chtela urcite vyzkouset vice. Nekdy musim zavitat do jejich krasneho obchudku.
    Nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Všechno nejlepší :)
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ooo niečo od hpa chcem už dlho vyskúšať :))

    OdpovědětVymazat
  20. Přeji vše nejlepší. Je od tebe moc hezké, že i když budeš mít narozeniny ty, chceš udělat radost i jedné čtenářce :-). ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Poslední dobou tvé články čtu ze všech nejraději. A moc ráda bych vyzkoušela něco od Havlíkové apotéky. Terik98@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj,
    narozeniny jsou krásná věc. Myslím, že je mi o rok víc než tobě, a když jsem letos před manželem vzdychla, že už je mi tolik, dobíral si mě ještě týden po tom, že skuhrám jak, kdybych stála nad hrobem. Chlapi, no.. Tak žádné deprese a narozeniny si pořádně užij, ostatním připomeň, že je jejich povinností, tě podpořit!
    http://zpetnyzrcatko.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Havlíkova Apotéka mě baví a životabudič na konečky vlasů? To zní jako sen. hra.lucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Rendy, dopředu Ti přeji všechno nejlepší, hlavně hodně zdravíčka a štěstíčka! :) Od Havlíkovy apotéky ještě nic nemám, ale hrozně ráda bych něco vyzkoušela, protože si produkty od nich většina nemůže vynachválit. Vlasy se mi mastí a mám je bez objemu, už jsem toho vyzkoušela hodně, ale zatím nic, co by mi nějak extra vyhovovalo. Vlasy si sice nebarvím, kulmuji nebo žehlím jen příležitostně, ale konečky se stejně třepí, takže třeba by mi tenhle zázrak mohl pomoci. :)
    Klarka.Svojanovska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Předem Ti přeji všechno nejlepší k narozeninám! :-*
    Vážně ráda bych toto trio vyzkoušela:))
    Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Krasny balicek :) Havlikovu apoteku som na Slovensku este nenasala a nikdy nevyskusala. Vsade o nej citam a dufam, ze sa mi ju raz podari vyskusat :) PS: Vsetko najlepsie :)
    gabika.komorova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Předem Ti přeji vše nejlepší k narozeninám :) Je od Tebe hezké, že na narozeniny daruješ něco Ty :) Balíček je to opravdu hezký :)
    barca.sieglova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Gratuluji ti k narozeninám. Moc ti přeji, ať jsi zdravá, spokojená, šťastná, daří se ti vše, na co pomyslis.
    Chci ti poděkovat za skvělé tipy na kosmetické produkty. Za posledních dobu je pro ně diky tobě obrovským objevem Elseve Extraordinary clay.
    Z Havlíkovy apotheky jsem ještě nic nezkoušela. Diky za šanci něco od nich vyhrát!
    Email Evdusk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj Rendy,
    Je krásné, že obdaruješ čtenáře přímo na své narozeniny! Sleduji tvůj blog už strašně dlouho a baví mě víc a víc! Tak ti přeji VŠECHNO NEJLEPŠÍ, hodně zdravíčka, štěstíčka, úspěch na blogu a taky hlavně kosmetiky! ��
    Daruješ opravdu krásný balíček, který mě opravdu nadchl, tak zkouším své štěstí.. �� Radost by mi ovšem tyhle krásný věcičky udělaly.. a co teprve vlaskům��
    Krásný den, Jana
    jpitlikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Havlíkovu apoteku mám ráda a tento balíček se mi líbí. Koukala jsem na něj na netu a třeba by mým vlasům pomohl. Přeji hezké narozeniny a z věku si nic nedělej. Je to jen číslo.

    OdpovědětVymazat
  31. Tak Havlikove apotece jsem ted uplne propadla! Pritel mi nedavno privezl z Prahy jejich masticku prirodni zazrak a balzam na rty a muj xichtik se toho nemuze nabazit :-D na zaklade vzorecku jsem si musela koupit krem Krasna slecna a uz pokukuju po dalsich vecickach.. zrovna vcera jsem si prohlizela jejich balicky a tento mi padl do oka asi nejvic. Tak zkusim stesti :-) jinak jsem taky prosincove dite. Narozky mam dva dny po Vanocich a hned na zacatku ledna svatek, takze veskere dary odnesku v tomhle obdobi a pak behem roku si musim delat radost sama :-D dopredu preji hezke narozky, hlavne si je uzij :-) alexa.machova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Rendy, přeji vše nejlepší ☺️☺️! A vlasovou kosmetiku od Havlíka jsem zatím nezkoušela. Mam jejich ranní masku a pletovou vodu, a nemůžu si tyto produkty vynachválit!! Skvělá soutěž takhle před Vánoci, a ještě v zimě, kdy se má o vlasy pečovat! Hihi.
    Denca.snitova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Přeju všechno nejlepší k těm nadcházejícím osmnáctinám ;-), především spokojenost, a ať se ti vydaří vše tak, jak si přeješ.

    Havlíkovu apotéku jsem ještě nezkoušela..navíc mám poslední dobou fakt brutálně zničený konečky, tak pořád sháním něco, co by mi pomohlo, tak třeba se zadaří vyhrát, pokud ne, určitě se po téhle kosmetice musím poohlédnout.

    slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Havlikova kosmetika je skvělá ;) dost mi pomohla a je skvele, ze ji zna vic a vic mladych lidi, kteri objevuji kouzlo přírody...

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj,
    dopředu bych popřála všechno nejlepší k narozeninám, nic si z toho nedělej, věk je jen číslo ;) Vzhledem k tomu, že si musím nechat zničené konečky ostříhat :/ bych docela tento životabudič vyzkoušela. Jinak děkuji za tvůj blog a za instastories ;) Jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj Rendy,
    chtěla bych Tvému blogu předem popřát všechno nejlepší k narozeninám.
    Na Havlíkovu apotéku jsem slyšela samou chválu, ale zatím jsem neměla příležitost jejich výrobky vyzkoušet.. A výhra balíčku, který jsi dala do soutěže by mi udělal velkou radost.
    Přeju Ti, aby se Ti i nadále dařilo.
    S pozdravem

    Peťa Žaludová

    P.S. Doufám, že to není moc troufalé, ale ráda bych Tě pozvala na svou stránku Pí-Tý's creation na fb.

    Měj se krásně.. p.zaludovic@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj ��, dopredu Ti želám všetko len to najlepšie k narodeninám, nech to bude pre Teba ten najlepší a najkrajší deň v celom roku. Ďakujem Ti za veľmi inšpirujúce príspevky aj zato, že na nás myslíš takýmto luxusným balíčkom. S touto značkou už dlhšie flirtujem, keď som videla túto súťaž, akoby to bolo ďalšie znamenie, že mám svoj vzťah s havlikovou apotekou do vážnejšej intímnej roviny. ❤❤❤ Na záver moje malé narodeninové heslo: I don't have birthday, I level up! ������

    OdpovědětVymazat
  38. Tak předem přeji krásné narozeniny a snad prožiješ super den v okruhy tvůj blízkých :). A Havlíka miluju, značku jsem objevila díky tobě a od té doby jsem již pár produktů vyzkoušela a některé z nich jsou mé stálice :)
    therainbower@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Přeji ti všechno nejlepší k narozeninám , byla bych moc ráda kdybych zkusila tyto výrobky hlavně životabudič , poslední dobou se mi zdá že mám hrozně zničené konecky tak by mě zajímalo jestli to doopravdy funguje
    natalie.stillerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj. Pekna soutez ;-) a darek od HA. Preju predcasne vse nej k narozeninam ...vek neres ;-). Klidnou adventni nedeli. Pavlina

    OdpovědětVymazat
  41. I já se připojuji ke gratulacím, i já jsem listopadové dítě :). Předevčírem jsem si koupila od Havlíka Český krém pro vytížené ženy, zatím jsem naprosto unešená z vůně! :)
    Listickarezava6@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Milá Rendy, všechno nejlepší k narozeninám...děkuju za fajn soutěž, Havlíkovu apotéku znám zatím jen z internetu, třeba se usměje štěstí :)
    Hezký advent, Katka

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj Rendy, tato tradice dávání darku na narozeniny se mi líbí, pojí se mi s tim rodinná tradice, která spočívá v tom, ze když mají malé děti narozeniny, tak aby jeho sourozenec nebyl smutný, ze neni středem dne dostane dárek, nebo maličkost také :), jinak všechno nejlepší a spoustu kosmetických dárků, havlikova apoteka je pro mě zatim velká zahada, jinak jak říká muj známí neni mi 40, ale 2x dvacet :)

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj Rendy, všechno nejlepší k narozeninám. Kromě obligatnich věci jako hodně zdraví, štěstí a lásky bych tobě i nám přála, aby ti vydržela tvoje úžasná frekvence psaní článku, která nemá konkurence a je mi jasné, ze té to musí stát spoustu sil:-) Takže držím palce. Barbora.starynec@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj Rendy, tento dareček by ne moc potesil, protoze Havlika uz chci mooc dlouho zkusit jenze nemam jak protoze v Ostrave nemame zadnou kamenou pobocku a na internetove nakupovani moc nejsem :) Jinak preji vse nejlepsi predcasne k narozeninam :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Ahoj Rendy, dopředu ti preju vse nejlepší k narozeninám, at se ti splní, co si přeješ a jsi šťastná!

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj, přeji ti všechno nejlepší k narozeninám, ať se ti daří v soukromé i pracovní rovině a moc ti přeji hodně milých odběratelů a ať stále píšeš tak čtivé články, na které se vždy těším - za mě mohou být klidně i delší :) Užij si narozeniny. Od Havlíka jsem zatím dostala darem ranní masku, která je příjemná, ale zatím zkoušená asi 2x, ale rozhodně se chystám na něco dalšího nejen pro sebe, ale i pro ségru nebo mamku líbí se mi nejen jejich filozofie, ale ty názvy!! :)))
    barry22@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Každý narozeninový den je krásný, i když už čísla narůstají a narůstají! Pro mne jsou narozeniny vždy nejvíc jedinečné právě proto obměňující se číslo a také pro ty přibývající momenty, vzpomínky radosti! Tak ať je i ten Tvůj den tím nejvíc nejkrásnějším :) -> michalavojtechova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Balíček vypadá moc pěkně, od Havlíkovy apotéky jsem zatím nic nevyzkoušela.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Ahoj Rendy, také ode mě všechno nejlepší k narozeninám! :) Je milé, že chceš někoho potěšit dárkem i při svých vlastních narozeninách. Ono je to obdarovávání super, že? :) Jinak Havlíkovu apotéku mám ráda, vyhovují mi jejich produkty na pleť, ale vlasovou kosmetiku jsem ještě nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  51. Z Havlíkovy apotheky jsem zatím nic nezkoušela, ale mám to na wishlistu :) Každopádně přeju všechno nejlepší a hlavně hodně zdraví! :)

    OdpovědětVymazat
  52. Rendy, vše nej k narozkám!
    S Havlikem mám celkem dobrou zkušenost.
    Evusak1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Krásné narozeniny Rendy, hezky je oslav se svými blízkými a ať se ti splní všechno, co si přeješ! :) Já mám od Havlíka Bio český krém a makadamiový olej a jsem nadšená, takže se moc ráda zapojím i do této soutěže. Měj se hezky a děkujeme, že děláš to, co děláš a navíc velmi dobře.
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Ahoj Rendy, přeji Ti všechno nejepší k narozeninám, ať se Ti splní, co si přeješ:) Jinak od Havlíkovy apotéky jsem zatím nic nezkoušela, ale slyšela jsem samou chválku. Bohužel ta cena není moc přívětivá, tak zkusím alespň štěstí v této soutěži:)

    OdpovědětVymazat
  55. Ahoj make-up geeku :-), k narozeninám si Ti dovoluji popřát kromě obligátního zdraví, štěstí a lásky :-), hlavně umístění na prvních příčkách Blogerka roku v kategorii krása (you deserve it :-) ), neutuchající příval nápadů pro psaní na blogu a spoustu energie pro nás, Tvé čtenářky :-).

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. KRÁSNE NARODENINY! :)
    Od Havlíka mám zatiaľ iba čistiaci peeling.
    katka65@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Havlikova apoteka ma laka, zatial sm od nich nic neskusala. Toto je ale tak krasna sada, ze by som ju darovala sestre, ktora ma problemy s vlasovou pokozkou :)

    OdpovědětVymazat
  58. Originální to asi nebude, ale nejde jinak, než popřít všechno nejlepší, krásné narozeniny a taky ať to píše minimálně i další rok ;) s.psotkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Havlíka jsem ještě nezkoušela, takže moc hezká soutěž :)
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Hezký den Rendy, taky se přidávám s přáním všeho nejlepšího k narozeninám. Ráda tě sleduji na instastories a doufám, že nás budeš stále intenzivně zásobovat novými příspěvky.
    vercadvorska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. S předstihem ti přeji všechno nejlepší k narozeninám :) Ať se ti všechno splní, co si přeješ :) Užij si ten den :))) Dáreček je nádherný, vypadá luxusně, mám ráda takto zabalené dárky s citem :) Produkty vypadají úžasně :) Zkusit je by bylo skvělé :) Hlavně ten životabudič na konečky by se hodil!!! Ve zkouškovém období moje vlasy vypadají dost bídně :D

    S přáním hezkého dne Michaela :) můj email: misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Rendy, přeji krásné narozeniny! Je hezké, že i v tak důležitý okamžik ve svém životě myslíš na své čtenáře krásným balíčkem :) Přeji krásné prožití adventu a vánočních svátků v kruhu rodiny. Verča veronikahorackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Miluji Havlíkovu Apotéku, mají nejlepší kosmetiku vyrobenou s láskou a úctou k přírodě.

    OdpovědětVymazat
  64. Vše nej k narozeninám:-)
    Produkty Apotéky se mi líbí;)
    kiki.obi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Všechno nejlepší k narozeninám! :) mar-kov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Velmi dlouho chci vyzkoušet, navíc produktů na krásné vlasy není nikdy dost. Přeji vše nejlepší k tvým narozeninám, ať se ti splní všechna tvá přání.

    borovkovalenka830@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Všechno nejlepší k narozeninám :) mar-kov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Havlikova apoteka me moc laaaka! Majikh@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Krásný adventní čas, miluji to bláznění zas a zas. Kdyz oči jiskří, září, to magicke datum v kalendáři. Miluji pohádky, vánočni trhy i cukroví, a to tajemno jak moc jesm byla hodná !? kdo to ví !? 😃 . Přeji krásné čekání na Ježíška, spoustu kouzelných zažitků a pohody.
    lenboda@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  70. krasna soutez od havlika jsem jeste nic nezkousela ale hoodne jsem o nem cetla na blogu tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Rendy všechno nejlepší a ať se ti splní všechna tvá přání :-)
    slunkovdusi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Skvělá soutěž :) Rada bych takhle před Vánoci vyhrala. Take ti předem přeji jen to nejlepsi k narozeninam!

    OdpovědětVymazat
  73. Rendy, preji Ti všechno nejlepsi k Tvym narozeninam, splnění všech Tvých tajných prani a i Tvemu blogu, at je stále tak úspěšný, kvalitní a inspirativní!
    K Havlikove apotece me přivedla kamaradka a moc se mi libi jejich produkty a koncept. Palec nahoru :-)
    Lucie.pitis@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. Od Havlika mam jen jejuch zazrak. Ze zacatku jsem byla zklamana, ale nasli jsme si k sobe cestu. Nemuzu pouzivat kazdy den, jen na konkretni problemy.
    Preji krasne narozeniny, at jsi zdrava a stastna!
    lenka.ondrusova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Ahoj Rendy, vše nejlepší k narozeninám, taky tento týden slavím, takže jako střelec střelci :-)
    Ať se Tobě i Tvému blogu i nadále daří a těším se na další super články.
    karolina.svandova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Všechno nejlepší k narozeninám, Rendy! :)
    m.horinkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Přeji vše nejlepší k narozeninám :-) Havlíka jsem ještě nezkoušela
    terezkaaa.h@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  78. všetko naaaaaaaaaaaaajleeeeeeeeeeeepšieeeeeeee :)
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  79. Co napsat? Jedině, všechno nejlepší k narozeninám! Ať jsi jen a jen šťastná a vše se ti daří :)

    OdpovědětVymazat
  80. Milá Rendy, vzhledem k tomu, že máme volné v pole v psaní ráda bych ho využila jako gratulaci k tvým narozeninám.
    Rendy tento týden narozeniny slaví, nikdo si snad nepřeje víc, než být zdravý.
    Víme o tobě, že jsi člověk hravý, co nám svými články volnou chvíli spraví. :-)
    Popřeji ti i štěstíčko, i ať najdeš správný odstín tvářenky na líčko.
    Láska, ta se přece přeje taky, ať jste s manželem spokojeni navěky :-)
    Mnoho úspěchu v životě i v práci a po světě lítejte jak ptáci.
    A pamatuj, že věk je jenom číslo, co se na rodný list omylem vtisklo . ;)
    email : svabovajaja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Ahoj! Na kosmetiku jsem nikdy moc nebyla, ale od doby co sleduji a čtu tvůj blok jsem jí tak trochu posedlá :D Hodně jsem se toho od tebe naučila, takže ti moc děkuji, že si dáváš tu práci a píšeš tenhle skvělý blog! A taky ti moc děkuji za tuhle úžasnou soutěž! A předem všechno nej nej nej k narozeninám!!! xx

    OdpovědětVymazat
  82. tak to preji uz dopredu vsechno nejlepsi a at se ti vse splni :)
    lucy555@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Rendy, vsechno nejlepsi.
    sykorova.jana zavinac gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. vyskúšam rada, snáď ešte stíham :)
    Mail na blogu :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  85. Havlíka jsem ještě nezkoušela a podle recenzí mám zatím takové smíšené pocity a nevím, co stojí za vyzkoušení :)
    i když ten životabudič na konečky by se mi hodil - moje vlasy poslední dobou hodně trpí.
    kali.petra@seznam.cz
    PS: všechno nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  86. Všechno nejlepší!_! A děkuji za krásnou soutěž, Havlíka miluju! Jurcikova14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Havlík už mě hodně dlouho láká, ale zatím jsem ho nezkoušela.
    Ivanka.Andryskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Vše nejlepší k narozeninám! :)
    mail: vrbova.eliska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Hakuna matata! Vše nej a furt se směj. verus.prok@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Všechno nejlepší k narozeninám:-) Můj email je hanicka.cica@seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  91. Rendy všetko najlepšie k narodeninám, a dakujeme za super súťaž, havlíkovu apothéku mám rada :)..Pre mna si blog č. 1, každý den pozerám či nie je nový článok :-)
    ivka.sujanova374@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  92. Přeji všechno nejlepší k narozeninám a hodně štěstí ve všem, co děláš. Je fajn, že na narozeniny se dárky nejenom dostávají, ale i rozdávají :-)
    Paja.Kopuleta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Ženy jsou vždycky krásné a mladé, takže je zbytečné stresovat se věkem :) I když je fakt, že si nad tím občas sama naříkám, a to jsem vlastně vážně ještě mladice :D Přeju všechno nejlepší a vydařenou oslavu, a díky za možnost soutěžit o Havlíka, láká mě, láká :)
    dybovamanka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  94. Od Havlika mam vyzkouseny pouze avokadovy olej na oblicej a nemuzu si ho vynachvalit. Asi nemusim prozrazovat od koho daruji darky pod stromecek :). Jitka
    foxyjitka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Rendy, prajem všetko len to najlepšie k narodeninám veľa zdravia, šťastia, lásky a aby si nám stále prinášala také skvelé články ako doteraz. :) Havliková apoteka je jedna z mojích oblúbených značiek čo sa týka starotlivosti o pleť. :)

    OdpovědětVymazat
  96. Přeji krásné narozeniny a hezké Vánoce plné klidu :) Havlíkovou Apotéku jsem ještě neměla možnost vyzkoušet.
    Nelarichterova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  97. Rendy, přeju vše nejlepší k narozeninám. Hodně zdraví, štěstí, lásky, spokojenosti a splněných snů. At ti jde blogování stále tak hezky od ruky, protože děláš radost spoustě lidí kolem sebe :) Produkty Havlíkovy apotéky ráda vyzkouším, vypadají kouzelně, už téměř vánočně :) doleckova.r@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Především a předem jen to nejlepší k narozeninám! 😊🌹
    Od Havlíka jsem zatím nic nezkoušela, ale ráda bych a navíc strašně ráda soutěžím, tak se na mne třeba štěstí usměje 🤗.
    vildovalucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. To je mile, ze na dvoje narozeniny rozdávas dárecky. Od Havlíka mam masku a denni krem krasna paní a oboje super, tak jsem zvedava i na vlasovou radu

    OdpovědětVymazat
  100. Od Havlíka jsem ještě nikdy nic nezkoušela, asi proto, že je na mě drahý :-D :-/. Každopádně se mi moc líbí design :-). A také se připojuju s přáním všeho nej k blížícím se narozeninám :-).
    Pěkný den všem!

    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  101. Jej, to si ani nezasloužíme, aby si nás obdarovávala na své narozeniny. Ale dárek je to úžasný. Přeji jen to nejlepší k narozeninám, ať se daří jak v osobním, tak profesním životě a plní se Ti sny. Krásný večer. Vendula (MikulkovaVendula@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  102. ***SOUTĚŽ BYLA UKONČENA***

    Děkuji všem za krásná přání i vzkazy <3 Jste úžasné a moc hodné :) Random vylosoval komentář č.66 - borovkovalenka830@gmail.com. Vítězce gratuluji a ostatní se můžou těšit na další soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  103. tobě všechno nejlepší! a sobě si držím palce, to je jasné :-D
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)