úterý 1. listopadu 2016

Moje tajná obsese a závislosti na ruce

Dejte mi krém na ruce v kovové tubě a moje kosmetické srdce bude vaše :) Nevím, jestli je to jen tou tubičkou, nějakou nostalgií nebo dávnou vzpomínkou, ale prostě miluju tyhle krémy na ruce. Nedokážu milovat krém v normální plastovém obalu (tak moc jako tyto) a i když jsou některé z nich nesmyslně drahé, stejně je ve svém životě chci. Společné mají rozhodně i to, že každý trochu netradičně voní, což nebude pro všechny, ale jestli máte podobnou úchylku jako já, jistě tyto tipy oceníte :)

Těším se, až jednou bude možné skrze internet přenášet i vůně, protože kdybyste teď cítily tu omamnou vůni, která se tu okolo mě line, tak byste odpadly (blahem samozřejmě) :) A já odpadnu, až budu muset čistit umaštěnou klávesnici od krému, protože je mám teď všechny najednou na všech svých končetinách :)



Aesop Hand balm - koupíte např. v Ingredients

Jednoznačně nejdražší krém na ruce ever. Raději vám jeho cenu ani nebudu psát, protože by to s vámi mohlo švihnout :) Ale když jednou vleze do Ingredients, těžko budete odcházet s prázdnou. Krém jsem prostě vyzkoušela a hned se zamilovala do netradiční vůně i ultra hebkých rukou, které jsem po použití musela neustále ochmatávat :) Voní hodně netradičně po mandarinkové kůže, cedru a rozmarýnu, čímž se řadí do skupiny trochu specifických produktů, které nebudou pro všechny. Upřímně nemůžu říct, že bych si potřebovala někdy příště koupit další balení, protože dobrou službu mi udělají i níže zmiňované krémy a tenhle by musel asi umět vyplakat duhu nebo dva jednorožce, abych si řekla, že za něj zase utratím ty nekřesťanské peníze. Ovšem nelituju jeho koupě ani náhodou, protože ta vůně je prostě tak úžasná, jiná a divná, že je to přesně produkt z kategorie - to nepotřebuješ, ale prostě si to i tak koupíš. Neptejte se proč, prostě to tak je :)


O Way Velvet Body Fluid 

Sice to není primárně krém na ruce, ale já ho k těmto účelům používám. Miluju jeho minimalistické balení i jeho boží parfemaci, kterou nedokážu popsat, ale opět mi něco připomíná a já nevím co! Krém má hutnější konzistenci, ale dobře se roztírá a po natření je na pokožce cítit takový nakrémovaný film, což mě osobně vůbec nevadí. Ruce nejsou mastné, ale zároveň si dokáže poradit i s hodně vysušenou kůží. Navíc neobsahuje žádné parabeny, silikony ani jiné ošklivé věci, takže složením potěší i ty nejnáročnější z vás.


L´Occitane s bambuckým máslem

Můj miláček a věrný kámoš už několik let. Miluju vůni této řady a je taková krémově čistá a neuvěřitelně příjemná. Krém je hodně hutný a v silnější vrstvě ho někdy používám i jako takovou masku na ruce. Někomu by jeho hutná konzistence nemusela vyhovovat a krém nejraději používám na noc a hlavně v zimě, kdy mívám docela vysušené ruce. Zrovna toto balení je z nějaké limitky a normálně má na sobě modré logo, jen aby vás to nemátlo. Spotřebovala jsem snad už tak 10 tub tohoto krému a mám ho strašně ráda a taky si ho často vozím z cest jako takový duty free suvenýr :)


Havlíkova Apotéka Krásné ruce 

Nejlevnější ze všech kousků, co dneska vidíte. Voní hodně po bylinkách a nejvíce z něj cítím meduňku, která mě strašně uklidňuje. Ovšem jestli na bylinkové vůně nejste, tak tohle nebude nic pro vás, protože jeho parfemace je docela silná. Krém má lehčí konzistenci a poměrně rychle se do kůže vsakuje. Mám ho v práci na stole a mám ho na takové to běžné mazání. Kdybych měla hodně vysušené nebo popraskané ruce, sáhla bych spíše po některým z předchozích krémů.


Kdo taky miluje krémy v kovových tubách? Ruku nahoru a nebo komentář dolů :) Je to možná nepochopitelná obsese a záliba, ale něco na těch tubách prostě je :) A neříkejte, že ne!

Hmmm? Kdo to má taky tak? A kdo zná některý z těchto krémů? Případně jaké jiné mi můžete doporučit? Krémů na ruce totiž není nikdy dost. U těch v tubách to platí trojnásob :)

12 komentářů:

  1. Na pohled tuba vypada hezky, to je fakt. Ja mela snad jen Figs&Rouge a Crabtree&Evelyn.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Loccitane jsem používala hodně dlouho, a ted už jsem ho vlastně pár let neměla, což bych asi měla napravit. Je totiž vážně skvělý! Dost mě láká i krém od Havlíka, který určitě brzy vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem na tom stejně! :) Krémy v kovových obalech prostě mají něco do sebe. Z těchto znám pouze krém od Loccitane, a jsem s ním maximálně spkojená :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
  4. Zkušenost nemám ani s jedním, ale lákaly by mně všechny, tyhle obaly mají úplně jiné kouzlo než ty klasické, plastové:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem ráda, že nejsem jediná. Mě nedávno můj oblíbený krém na ruce v kovovém obale došel, ale už se koukám po novém. :)

    Velká vánoční soutěž o produkty v min. hodnotě 2000,-

    OdpovědětVymazat
  6. U Havlíka jsem si teprv nedávno pořídila svůj první produkt, Ranní masku. U toho jsem omrkla snad všechno a vyzkoušela právě i krém, který byl hodně příjemný a vůně se mi moc líbila :) Jinak na ruce používám Baleu s ureou na nohy, ale tak jako tak si ruce mažu před spaním zároveň s chodidly, tak to mám při jednom :D

    OdpovědětVymazat
  7. Zrovna nějaký dobrý jižnější krém na ruce shanim :) Moc děkuji za super tipy :)

    http://littlethingsforem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. osobní zkušenost z výše zmíněných mám pouze s krémem od loccitane, mám jej též velmi v oblibě a ráda se k němu pravidelně vracím. Ještě raději ovšem mám konopný krém na ruce od the body shop, krásně o ruce pečuje, ale pro jeho ne příliš voňavé aroma jej používám hlavně na noc

    OdpovědětVymazat
  9. jo jo, tiež milujeme takéto krémiky :) Skúsenosť mám len s tým od L´occitane a aj keď mi na začiatku vyslovene smrdel, teraz už ani neviem, koľké balenie mám, skrátka čistá závislosť od konzistencie, vône a vizuálu :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  10. Na pohled vypadají krémy v tubičce určitě líp, navíc retro styl prostě frčí . Ale jinak moc vybíravá v krémech na ruce nejsem a nejčastěji používám obyčejnou mast Lipobase :-D Ale je také v tubě jen ne tak pěkné :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Rendy, z kremu znam a mam pouze Aesop a jako jo....stoji balik, ale pro moje ruce je bozi. Setrim si ho, ale urcite si ho koupim znovu.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Rendy,
    Ja osobne miluju kremy na ruce, mam jich asi 15 a furt ne dost, ale tyhle tuby se mi libi nejvic, treba manufaktura ma krasne obaly, nebo cien, urcitw nektery zkusim.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)