úterý 8. listopadu 2016

Moje sbírka - jumbo tužky na oči

Dobré ráno! Mám pro vás další pokračování ze série moje sbírka. Tentokrát se podíváme na oční stíny v tužce nebo barevné jumbo tužky na oči. Mám tyto verze ráda na cesty nebo do kabelky, protože se snimi rychle a snadno pracuje a není potřeba na ně mít další štětce nebo aplikátory. Někdo je používá třeba jako podklad pod oční stíny pro zvýraznění odstínu nebo pro lepší fixaci pudrových stínů a já osobně je mám ráda ve dnech, kdy nemám moc času. Barevnou tužkou stačí udělat silnější linku a můžu vyrazit a mám pocit, že jsem líčení očí tolik neošidila :) 

Tužky jsem rozdělila na dražší a levnější značky pro snadnější orientaci.




Ještě než začnu s ukázkou tužek, tak je mi jasné, že se vyrojí dotazy na ty průhledné šuplíčky, ve kterých je skladuju :) Když jsem vám je ukazovala na Instastories, tak mi přišlo neskutečné množství dotazů a bylo mi úplně blbé, že vám nemůžu na 100% potvrdit, odkud jsou. Já si totiž nejsem jistá a myslím si, že byly z Jysku, ale vážně si to jen myslím :) 

A teď už začnu s dražší kategorií tužek a pokud se o nich na blogu objevila nějaká zmínka, tak máte odkaz na článek a nebudu se o nich znovu rozepisovat :)


Clinique Chubby Stick Shadow tint for eyes - samostatný článek byl ZDE




Estée Lauder Magic Smoky powder shadow stick - samostatný článek byl ZDE



Bobbi Brown Long-wear cream shadow stick

"Bobbíky" mám v mini a standardní velikosti a musím říct, že drží vážně suprově. Ten světlejší odstín (Sand dune) je super třeba jako podklad pod jiné stíny. Líbí se mi, že mají zakulacený tvar (hrot?) a že se s nimi dobře dostává i do vnitřního koutku oka.



Make Up For Ever Aqua Matic - samostatný článek byl ZDE



the Balm Batter Up - článek byl ZDE


Chanel Stylo eyeshadow - článek byl ZDE


Stíny zleva: Clinique (05 Whopping willow) - Clinique (14 Grandest gold) -  Chanel (137 Olivine) - Estée Lauder (03 Cool Ash) - Bobbi Brown (Violet plum) - Make Up For Ever (D-12)



Nahoře je foto na sluníčku a dole ve stínu




A teď se dostáváme k levnějším značkám tužek:


Sephora Jumbo liner 12hr wear - samostatný článek byl ZDE



Catrice Pen stroke eye shadow (LE) - tato limitka už nejspíš není v prodeji, ale musím říct, že tužka má nádherný nude odstín a úplně peckově drží. Z očí jí dostane až něco olejového a je docela škoda, že není součástí stálé nabídky (tedy myslím si, že není). Jestli někdy podobné jumbo tužky této značky uvidíte, určitě je vyzkoušejte, jestli budou stejně suprové, jako je tato.


Astor Perfect Stay eye shadow and liner - článek byl ZDE



Maybelline Color Tattoo concentrated crayon 

Dovezla jsem si je z Ameriky a neuvěřitelně se na ně těšila. Klasické CT v kelímku má doma asi většina z vás, ale tyto v tužce mi přišly ještě praktičtější. U nás se zatím neprodávají a nejsem si jistá, jestli jsou už vůbec na evropském trhu, protože jsem v německé drogerii už delší dobu nebyla a nemám momentálně přehled o novinkách. Drží celkem obstojně, ale oba odstíny se docela liší a ta zlatá mi na víčku trochu flekatí a nenanáší se tak snadno a jednolitě. Pokud je mám na víčku samostatně, tak během dne trochu blednou. Jako nejsou tragické, ale že bych doma potřebovala více odstínů, to asi úplně ne. Klasika v kelímku u mě asi stále o něco vede.




Manhattan Endless stay eyeshadow pen - opět další úlovek ze zahraničí (konkrétně německé DMko). Okamžitě jsem se zamilovala do šedo-fialového odstínu a dobré výdrže, takže až někdy budete v Německu, tak jí určitě vyzkoušejte. 

Kiko Moon Shadow water infused eyeshadow - další německý úlovek, tentokrát z Kika. Tahle značka dokáže někdy vyplodit totální skvosty za pár eur a tato tužka podle mě patří k jedním z nich. Netuším, jestli je to limitka nebo stálá kolekce, ale tuhle tužku vážně žeru. Na očích vytvoří takový ten mokře třpytivý efekt a pár tahy vykouzlíte velice efektní líčení. Dobře drží a nejeden člověk se ptal, co je to za stíny :)



Stíny zleva: Maybelline (745 Gold rush) - Maybelline (715 Lavish lavender) - Manhattan (050 Misty Mauve) - Kiko (01) - Astor (130 Soft brown) - Catrice (Pure Silence)


Nahoře je fotka na sluníčka a dole ve stínu



Používáte rády podobné jumbo tužky na oči? Přijdou vám taky tak praktické a snadno použitelné? :)

15 komentářů:

  1. Já měla Kiko a Bobbi Brown, ale všechny jsem je rozdala, protože je nějak nevyužívám. Nevím proč, dávám ale radši ppřednost klasickým stínům :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jumbo tužky miluju, jsou super, když spěchám a nechce se mi přemýšlet co na oči. Škoda, že Color tattoo v tužce nejsou taky tak dobré jako klasické Color Tattoo v kalíšku.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ty suplicky jsem minuly mesic koupila v tigeru par dni po oteviracce na novem smichove, maji jeate vrchni dil na rtenky :)
    Z tuzek mam nyx svetle skvele drzi tmave slezou do hodiny a sephora, ty jsou super. Jinak radsi mam klasicke stiny a tekutou linku.

    OdpovědětVymazat
  4. Dnešním článkem ses mi obzvlášť trefila do noty! Osobně používám jumbo tužky sice pouze právě jako podkladové báze pod oční stíny (na výdrž i zdůraznění barvy těch pudrových). Samotné použití jumbo tužek přes celé víčko jsem vlastně nikdy nezkoušela z obavy, že se slijí, zatímco linka (i když rozmazaná do kouřova) mi jumbo tužkou prostě přijde málo precizní, moc tlustá že to vypadá na mých malých očích jako bych měla nedokreslené celé víčko... Doma mám jen Sephorácký a od Jordany.
    Jo a ty šuplíčky jsou z Jysku, kupovala sis je loni tak nějak touhle dobou (vím to, protože díky tobě jsem pro ně běžela taky), škoda, že nejsou ve stálé nabídce.
    Měj se hezky!

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek! Máš vše krásně nafoceno.
    Můj blog: Beauty by K. + u mě na blogu najdeš soutěž :).

    OdpovědětVymazat
  6. Jumbo tužky jsou super, když spěchám nebo se mi nechce, tak je to díky rychlé a snadné manipulaci skvělá volba:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jumbo tužky jsou super, když člověk nemá moc času. Fajn článek.:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý barvy.Tyhle tužky jsou praktický.

    OdpovědětVymazat
  9. Naprosto skvělá sbírka, závidím..:)

    OdpovědětVymazat
  10. jumbo tužky jsou super, ale tolik jich tedy nemám ;) jinak ty šuplíky jsou taky skvělé

    OdpovědětVymazat
  11. Jumbo tužky používám jako podklad pod oční stíny :) ale moc jich nemám na ně mě moc neuzije :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tyhle šuplíčky na kosmetiku se dají pořídit na AliExpressu, obvykle i levněji než je prodávají zdejší designové shopy :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tomu říkám pěkná sbírka teda! Já nemám ani jednu, vůbec je nepoužívám a ani bych asi nepoužívala, kdybych nějakou měla.. :D

    OdpovědětVymazat
  14. Jumbo tužky vůbec nepoužívámm i když věřím, že je to velmi praktická věc :). A ty šuplíčky na kosmetiku jsou taky super! :)
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)