pátek 18. listopadu 2016

Marie Claire beauty box | zimní edice

Nové zimní edice Marie Claire beauty boxu je tu! Rozhodla jsem se vám všechny produkty ukázat trochu blíže, protože třeba na Instastories by to bylo na dlouho :) Tak posuďte samy, jestli vás tentokrát složení boxu zaujalo a chcete s ním potěšit sebe nebo třeba kamarádku.


Marie Claire box - objednat můžete ZDE


Korff Cure make up Gocce v kapkách - tuto italskou značku znám, ale nikdy jsem neměla možnost od ní nic vyzkoušet, takže se na make-up vážně těším. S make-upy v kapkách navíc tolik zkušeností nemám, takže si zase o něco rozšířím obzory

Sephora řasenka Outrageous curl - řasenku jsem před nějakou dobou zkoušela a její kartáček mi bohužel docela slepoval řasy a tuhle tedy věnuji nějaké kamarádce :)

Sephora tekutá rtěnka Rouge infusion - ani tady se mi tentokrát netrefili do vkusu, protože tuto rtěnku nemám moc ráda. Kdysi jsem si kupovala dokonce plné balení a prostě mě nezaujala a mám ráda úplně jiné tekuté rtěnky, takže i tato věc potěší někoho jiného :)


Vichy hydratační péče Aqualia thermal night spa - tuto verzi krému jsem ještě neměla možnost vyzkoušet, takže ho taky zařadím do krabičky, kde mám nové věci na vyzkoušení

Korres odličovací emulze 3v1 s mléčnými proteiny - podle názvu to zní slibně a těším se, až ho prubnu :)

Nuxe krém na ruce Reve de miel - zatím jsem neměla možnost ho vyzkoušet a těším se na něj. Nuxe produkty většinou moc krásně voní.

Kiehl´s hydratační krém Ultra facial cream - krém znám a zkoušela jsem ho kdysi právě z takovéto miniatury. Na zimu bude akorát, protože mám pleť o dost sušší, takže využití pro něj najdu určitě.


Weleda regenerační olej granátové jablko (10ml) - nikdy jsem ho nezkoušela, ale na tuto značku čtu často velice pozitivní ohlasy, takže se těším, až ho vyzkouším

Sally Hansen Miracle cure posilující péče pro problematické nehty - tento lak dobře znám a mám ho vyzkoušený. Další kus do zásoby se určitě hodí 

EOS balzám na rty s bio vanilkou - kdo by ho neznal, EOS je už prostě taková legenda, i když jeho vrchol byl spíš pár let dozadu. Ten s vanilkou jsem ještě nezkoušela, tak jsem na něj zvědavá


Mark kávový scrub na tělo Coconut - úžasný peeling, který už doma sice mám, ale další do zásoby se vždycky hodí! Psala jsem vám o něm ZDE

Douglas japonská pleťová maska z přírodní bavlny Mitomo - jednu už doma mám a stále jsem se nedostala k tomu jí vyzkoušet, ale protože chci dělat takové hromadnější porovnání textilních masek na obličej, tak se další do zásoby hodí :)


Box přišel opět moc pěkně zabalený a doplněný i o nějaké slevy do Korres a Kiehl´s. Obsah je laděný právě pro zimní období, což je fajn. Mám možná trochu smůlu, protože jsem už zhruba polovinu obsahu zkoušela nebo mám produkty už doma, ale to neberu jako mínus, protože spousta lidí prostě tolik kosmetiky nezkouší a s produkty třeba zkušenost vůbec nemá. Každopádně když box kupujete, předem vidíte, jaké produkty obsahuje, takže nekupujete zajíce v pytli a můžete posoudit, jestli vás jeho složení zaujalo nebo ne :) Což je rozhodně plus.



Co na složení boxu říkáte? Jsou v něm produkty které znáte nebo naopak vůbec? :)

*

18 komentářů:

  1. Me se obsah libi a vyuzila bych temer vse. Mam toho ale ted doma hodne, takze odolam a penize dam radsi jinam.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Konecne som sa o boxe dozvedela v predstihu a mala moznost ho objednat :) ale ako naschval ma nelaka, vetsinu produktov som mala a len by som ich rozdala :) jedine co ma laka je krem od kiehls a scrub od marka.. to sa mi neoplati, skoda! :)
    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  3. Musím říct, že boxy Marie Claire patří k jedněm z nejpovedenějších, které se objevily/objevují. Je fajn, že člověk ví, co mu vlastně přijde a vyzkouší třeba věci, které by se normálně nekoupil :) Moc se mi líbila předchozí edice, která byla opravdu nadupaná.

    OdpovědětVymazat
  4. Více se mi líbil předchozí box, avšak tenhle je taky moc pěkný. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten Eos mám taky a moc pěkně mi voní :).
    Můj blog: Beauty by K. + a na blogu probíhá soutěž o voucher na 700 Kč!

    OdpovědětVymazat
  6. Obsahově se mi hodně líbí a určitě bych ho využila :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  7. Když mně u těch boxů v poslední době chybí právě ta možnost ,,koupit si překvapení", takhle když vidím, co tam je, tak to pro mě ztrácí kouzlo. Ale chápu, že česká společnost nebyla na boxy s překvapením připravena a tohle je jediná možnost, jak to znovu obnovit.

    OdpovědětVymazat
  8. Obsah se mi celkově líbí, Vichy Aqualia jsem kdysi měla , já tedy denní krém v tubičce a pak i ve skle a byl moc fajn, krásně hydratoval, lak od Sally jsem měla také , byl super , ale hrozně rychle vyschl, na to , že produktu je tam dost jsem tak půlku vyhodila, protože zhoustl a špatně se lakoval.

    OdpovědětVymazat
  9. mně by rozhodně udělal radost a jdu si ho objednat

    OdpovědětVymazat
  10. Box vypadá lákavě, žádný z produktů jsem nezkoušela a některě z nich ani vůbec neznám :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá dobře, ale ten předešlý mě zaujal více. Navíc několik produktů z boxu jsem již zkoušela nebo doma mám :)

    OdpovědětVymazat
  12. obsah je fajn, ale opravdu by mě potěšila tak max. půlka...o koupi jsem uvažovala, ale jsem asi ráda, že jsem se nakonec rozhodla ho nebrat

    OdpovědětVymazat
  13. Box mam objednany a tesim se, az budu testovat:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Zajímavý obsah ale nejspíše objednávat nebudu :) většinu bych nevyužila :)

    OdpovědětVymazat
  15. box vypadá dobře, i jsem uvažovala o objednání, ale usoudila jsem, že doma mám zatím kosmetiky dost a nebudu si syslit další. Tak snad příště :)

    OdpovědětVymazat
  16. Moc se mi líbil předchozí box ve spolupráci se Sephorou, který jsem bohužel nestihla. Tento mě tak nenadchl, využila bych tak polovinu, takže raději investuji penízky jinam. Ale je super, že člověk dopředu vidí, co box obsahuje a může tak zvážit jeho koupi.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)