čtvrtek 10. listopadu 2016

Letem kosmetickým světem - NOVINKY

Novinkový článek jsem teď trochu zanedbávala na úkor vánočním tématům, ale zase se už nějaké ty pěkné novinky nashromáždily a je čas vám o nich povědět víc :) Nebudu to okecávat a jdeme rovnou na to!


Garnier přišel s novými plátýnkovými maskami (59 Kč), které se již dostaly do drogerií a nabízejí se ve 3 variantách. Za 15 minut by měly pokožce přinést koncentraci hydratace srovnatelnou s týdenním používáním krému ze stejné produktové řady :)




Rouge Bunny Rouge si také připravil na podzim několik novinek, mezi které patří například jejich rozjasňující pudr Loves Lights (066 Goddess), který je hodně decentní a efektem mi trochu připomíná Hourglass pudry. V nabídce je ve dvou odstínech za 1235 Kč v parfumeriích Douglas.




Serene light je tónovaná podkladová báze, která je lehoučká a na pleti zanechá sametový efekt a pleť dokáže opravdu příjemně rozzářit a lehce vyhladit. Zatím jsem se s podobnou bází nikdy nesetkala a líbí se mi, že jde skvěle míchat s pigmentovými kapkami Skin Soul, pokud člověk nepotřebuje silné krytí a chce jen krásně zářivou a sjednocenou pleť.




La Roche-Posay a jeho nový tónovaný Effaclar duo(+) bojuje s nedokonalostmi pleti a ještě umí sjednotit její barvu. Seženete v lékárnách za 399 Kč.


M.A.C uvádí v listopadu žhavou novinku v podobě zmagnetizovaných pigmentů Spellbinder shadow. Jedná se bohužel jen o limitku, což je velká škoda a tajně doufám, že se někdy v budoucnu stanou součástí stálé kolekce. Nepřijde vám úžasné, že máte pigmenty, které se nikdy nevysypou z kelímku a neudělají vám binec po celém stole? Geniální prostě :)




O tom, že M.A.C spustil svůj český e-shop jsem vám psala už ZDE a určitě vám neušlo, že se do prodeje dostala i letošní vánoční kolekce, která je neskutečně krásná! Více vám o ní budu psát už brzy a některé kousky jste už mohly vidět na Insta stories, takže si je určitě nenechte ujít, protože vám tam ukazuji všechny novinky hned a tak trochu v přímém přenosu :) Najdete mě tam jako @rendyordinarylife


Jestli vás nejnovější matná paletka stínů UD nebrala a máte rády barvy, tak svou pozornost zaměřte na super barevnou Full Spectrum (1600 Kč), kterou už na eshopu UD seženete :)





Mezi další novinky Urban Decay patří i například nová kolekce laků na nehty XX Vintage (480 Kč) a Naked Illuminated trio (1100 Kč), což je limitovaná řada třech třpytivých pudrů na tvář i tělo.



Tmavý lak (Oil slick) a modrý (Radium)




Čas dlouhých koupelí plných pěny je tu a tyto chvilky vám může zpříjemnit i nová řada pěn do koupele a solí od T by Tetesept. O celé nabídce produktů jsem vám psala ZDE. Pěny do koupele voní vážně strašně příjemně!





Několik podzimních novinek si nachystala i značka Rimmel. Nově v jejich sortimentu najdete trio paletky, které obsahují tvářenku, rozjasňovač a bronzer (199 Kč).


Krémové tvářenky Royal Blush (169 Kč)


Nové matné rtěnky The only one (169 Kč), které rozšířily původní řadurtěnekv černém obalu s lesklým finišem


Zbrusu nové jsou i 3 verze paletek očních stínů Magnif´Eyes (299 Kč)


Lehký make-up v kelímku Fresher skin (249 Kč)


Česká značka Onest vypustila do éteru nový produkt - pleťový olej Squalane (670 Kč). Už nějaký čas ho používám a určitě vám dám později vědět, jak mi sedí. Je určený na všechny typy pleti, včetně té mastné, takže se ho nemusíte bát za žádných okolností :)




Milujete olej na rty od Clarins? Tak to se vám možná bude líbit jeho nové limitované balení, do kterého je teď zabalený :)


L´Oreal a jeho nové rtěnky Gold Obsession (269 Kč) ve zlato-černém obalu najdete ve 4 oblíbených odstínech se zlatavým odleskem.



Mezi novinkami jsou i dva pomocníci na zkrocení obočí. Řasenka s netradičním kartáčkem Brow Artist sculpt a tenoučká tužka s pudrovým stínem Brow satin.


A ze zbytku novinek tu máme Glam Bronze GG cream (GG jako Genius Glow), matnou rtěnku Maybelline Color Sensational Bold č.886, Maybelline lesk na rty Baby lips moisturing lip gloss (Pink-a-boo) a řasenku Volume Million lashes fatale od L´Oreal. K těmto produktům zatím více info nemám, ale určitě se s nimi na blogu nevidíte naposledy :)


Magic retouch (199 Kč) je sprej pro okamžité zakrytí odrostů a dostupný bude v 5 odstínech v drogeriích.


Kosmetických novinek už teď ke konci roku tolik není, protože se firmy soustředí hlavně na vánoční kolekce a balíčky, ale ty sem zahrnovat nechci a bude o nich speciál už brzy :) Takže dost možná jsou tohle úplně poslední letošní novinky a na ty další se podíváme až po Vánocích, uvidíme :) Každopádně teď výhledově čekejte určitě i tipy na vánoční dárky, na kterých usilovně pracuju, co mi můj současný zdravotní stav dovoluje a doufám, že se vám budou líbit :)

Dejte mi určitě vědět, co z novinek vás tentokrát zaujalo a jestli už se těšíte na Vánoce :)

13 komentářů:

  1. Nápad s těmi pigmenty je fakt super a jinak nevím, nad čím slintat více. Určitě mě zajímají některé novinky Rimmel a lesk Baby Lips.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Jasně na Vánoce se moc těším :) a zaujaly me masky od Garnier :) kouknu na ne v DM :)

    OdpovědětVymazat
  3. MAC přišel s parádní novinkou s těma pigmentama je to fakt super! :) Makeu od rimmel mám a jsem s ním spokojená :) I ty mask od Garnier vypadají celkem slibně :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíc se mi líbí novinky od Rimmel a rtěnky Loreal:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tu GARNIER superhydratační vyplňující textilní masku MOISTURE+AQUA BOMB jsem už zkoušela a je naprosto skvělá!

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ty pigmenty od M.A.C jsou vážně fajnovým nápadem. A jinak novinky vypadají všechny lákavě.:-)

    OdpovědětVymazat
  7. UD Illuminated trio vyzerá úžasne, hneď by som brala. :)

    OdpovědětVymazat
  8. bohužel musím říct, že ač jsou tyhle články moje snad úplně nejoblíbenější tak dnes mě nic extra nezaujalo :-( ale tak zase dobře, aspoň se můžu soustředit na vánoční dárky pro ostatní

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, tak tady bych si vybrala. Zaujal hlavně Effaclar, pigmenty od Macu a vlastně i všechno ostatní :) ještě, že budou Vánoce...

    OdpovědětVymazat
  10. Mac pidmenty vypadají skvěle a vánoční limitka rovněž :)

    OdpovědětVymazat
  11. Na Vánoce se těším už od září, bohužel s nakupování dárků, jsem trochu pozadu. Moc mě zaujaly ty nové paletky očních stínů, to by byl vánoční dárek jak vyšitý :)

    OdpovědětVymazat
  12. I přesto, že ke konci roku je novinek poméně, tak i přesto jsou některé zajímavé. Třeba makeup od rimmelu mě zaujal a asi se na něho podívám. Rimmel makeupy docela umí a jsem zvědavá jaký bude tento. Ještě se mi líbí rtěnky od Lorealu, mají hezké obaly i odstíny jsou docela fajn :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)