úterý 15. listopadu 2016

Faj(novinky) II

První díl této rubriky si možná ještě pamatujete a jeho vydání obsahovalo fajn produkty za dostupnou cenu. Chtěla jsem se toho držet i tentokrát, ale bohužel jen vyloženě levných nebo drogerkových produktů by bylo na samostatný článek málo, takže tu tentokrát najdete i pár fajn věcí z dražší cenové kategorie. Tak snad mi to prominete :)


Trend it up Brow gel filler (010) - seženete v DM drogerii

Má hned několik superlativ! Rozhodně odstín, který je úžasně studený a skvěle mi sedí. Bezva je droboučký aplikátor, se kterým se snadno obočí pročesává. A rozhodně i fakt, že dokáže obočí perfektně zafixovat, že se absolutně nehne celý den a barva je voděodolná. Z pomyslného žebříčku mých top gelů z drogerie sesadil oblíbence od L´Orealu a tento je momentálně mým úplně top gelem z drogerie.



Rouge Bunny Rouge Serene light Skin perfector - koupíte v parfumerii Douglas

Tato podkladová báze je hodně jiná od těch všech, které jsem kdy vyzkoušela a vlastně si říkám, jestli jde tak snadno zaškatulkovat. Má konzistence lehkého krému, který má tělovou barvu, která ale po rozetření na pleti není nijak vidět a barevně s ní splyne. Krém není mastný, velice snadno se roztírá a na pleti není nijak cítit. Pleť dokáže přirozeně projasnit a já osobně ho používám buď klasicky pod make-up nebo ho smíchám s pár kapkami Skin Soul drops od stejné značky a efekt na pleti pak vypadá opravdu krásně. Vyhovuje mi po bázi sáhnout ve dnech, kdy chci jen lehčí krytí nebo prostě jen trochu pleť projasnit a maličko jí vylepšit.

Myslím, že tento produkt ocení i majitelky zralejší pleti nebo i ty z vás, které mají pleť spíše sušší, protože báze dokáže opticky opravdu pleť zkrášlit a udělat jí hezčí (a nijak nevysušuje ani nezdůrazňuje sušší místa). Pro hodně mastnou pleť to naopak úplně nevidím, i když nechci nic vylučovat nebo si dovolit tvrdit, že vám nebude vyhovovat. Ovšem pokud chcete bázi, která primárně fixuje make-up nebo zmatní pleť, tak bych se podívala spíše po jiném produktu.


Jordana tekutá rtěnka Sweet cream matte (Créme Brulée)

Hodně se o nich mluví, všichni je houfně kupují a já jsem jim také neodolala. Kupovala jsem jí na Interbeauty a stála něco okolo stovky. Barvu má nádhernou, o tom žádná, ale že by to byla zas taková ultra bomba, to taky říct nemůžu. Zvlášť když doma mám tekuté rtěnky Too Faced, ABH nebo Kat von D, které jsou pro mě osobně úplně top, se kterými se Jordana samozřejmě nemůže moc srovnávat. Na rtech ji cítím, docela mi je vysušuje a výdrží se výše zmiňovaných taky bohužel nemůže konkurovat. Ovšem ve své cenové kategorii asi jen tak konkurenci nenajde, to uznávám a pokud nechcete za tekutou rtěnku utratit víc jak 150 Kč, tak tohle bude asi nejlepší možná volba :)




Dole: Jordana rtěnka - RBR báze - Trend it up gel na obočí


Clarins olej na rty (Red berry) - koupíte v síti parfumerií okolo 350 Kč

Tento olej je můj svatý grál a zejména teď v zimě bez něj nedám ránu. Toto balení je limitovaná zimní edice, ale tuto verzi vonící po červených bobulích koupíte i ve stálé kolekci. Další velice povedená je i medová verze. Olejíček mi dokáže dát do kupy i super rozpraskané rty a kdyby vás to zajímalo, miluje ho i Zoella :)


Lush sprchový gel Snow Fairy 

Vánoce a zima bez tohoto sprcháče prostě nejdou :) Voní jako spousta žvýkaček a jeho vůni miluju. Sprchový gel seženete v několika velikostech a letos je k dostání i ve formě tělového kondicionéru nebo stejně voní i pěna do koupele Magic Wand. Pokud ho chcete ulovit, teď je ta správná doba, protože je vždy součástí jen vánoční kolekce.


Guerlain make-up Lingerie de peau (03N)

Tuto inovovanou verzi známého make-upu jsem stihla zatím vyzkoušet jen několikrát, ale už teď si mě získal. Odstín bych potřebovala o dost světlejší, ale mám ho jen na vyzkoušení, abych věděla, jak mi sedí. Make-up je tekutější a docílím s ním vyššího středního krytí (a jde i docela vrstvit). Moc se mi líbí, jak přirozeně a nenápadně na pleti vypadá a jak mi na pleti dá celý den v super stavu. Někomu by mohla vadit jeho silnější parfemace, která je pro tuto značku typická, takže pokud byste měly chuť ho vyzkoušet, tak si ho určitě i očichejte :) Budu ho ještě dál oťukávat, ale myslím, že si ho jednou ve světlejším odstínu určitě pořídím.


Znáte některý z těchto produktů? Zaujal vás některý nebo pro nás ostatní máte nějaký další fajn tip? :)

14 komentářů:

  1. Od Trend it up bych si ten gel také ráda pořídila :) Na tu značku čtu jen a jen samou chválu, což je dobře :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Sprchac Lush musi byt k sezrani, miluji vuni zvykacek.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Guerlain makeup mě hodně láká, četla jsem na něj spoustu pozitivních reakcí. Olej od Clarins si už taky musím konečně pořidit :P

    OdpovědětVymazat
  4. Od značky Trend it up jsem si pořídila na podzim khaki oční stíny. Nejen že za stovku jsou nekonečné ale i krásně pigmentované :) na gel na obočí jsem take koukala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kosmetika Trend it up mne míjí. Ale ten gel na obočí je chválen ze všech stran, na ten se asi podívám,mám krizi obočí asi :-D A vůbec si její sortiment musím jít prohlédnout!

    OdpovědětVymazat
  6. Neejvíc mě zaujal ten make up. Parfemace u Guerlain (mám meteority) mi vyhovuje a navíc můj současný od Chanel mně zklamal.

    OdpovědětVymazat
  7. Ten gel na obočí Trend It Up mně dost láká, už jsem ho držela v ruce a pořád váhala, nakonec jsem odolala, ale asi se pro něj vrátím.

    OdpovědětVymazat
  8. Ta rtěnka Jordana se mi moc líbí , už dlouho po ní pokukuji :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten olej od Clarins láká čím dál víc.:)

    OdpovědětVymazat
  10. celkom ma zaujal ten Jordana rúž :) vyzerá že pekne zmatňuje :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  11. Najviac ma zaujal ten olej na pery, ten by sa mi zišiel:) a ten srcháč som v Lushi voňala a ľutujem, že som si ho nekúpila

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  12. Ok, už běžím pro ten gel na obočí... :D

    OdpovědětVymazat
  13. ten gel na obočí mě pronásleduje na každym kroku :-D už ho fakt musím zkusit :-D jinak dnes jsem si vzala vzorek RBR báze, tak jsem moc zvědavá

    OdpovědětVymazat
  14. Od Trend it up z DM drogerie jsem zatím zkusila pouze rtěnky, ale určitě bych chtěla zkusit i další produkty. Rtěnky mají krásné odstíny a také dlouho vydrží na rtech, i když je pravda, že na rtěnky od L´Oreál s výdrží na rtech prostě nemají. Takové rtěnky mi pak vydrží skoro celý den na rtech a vypadá to pořád dobře :)
    Linda

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)