středa 16. listopadu 2016

Doordinováno - více než 60 minirecenzí na vypotřebované produkty

Fakt mi nafackujte, za to jak dlouho vždycky tenhle článek oddaluju! K vypotřebovaným produktům jsem se zase dostala až po takové době, kdy už krabice s nimi přetékala a manžel jí chtěl už bez milosti vyhodit. Vážně jen beaty blogerky dokážou doma dobrovolně hromadit odpadky a jejich fotkama potom dělat "radost" někomu dalšímu, nemyslíte? :) Každopádně dneska mám pro vás přes 60 názorů na různé vypotřebované produkty a snažila jsem se být maximálně stručná a výstižná (i když ne vždycky to jde).

Takže jupí a hurá na tu kupu odpadků :)

PS: označení "LE" značí limitovanou edici, čili produkt už pravděpodobně není k zakoupení



1) Balea krém na ruce s Q10 - kupuji si ho opakovaně, božsky voní a hydratace je tak střední, super na běžné mazání během dne.

2) Manufaktura krém na ruce s okurkou (LE) - letní limitka příjemně svěže voněla, ale hydratace je spíše slabší a textura je hodně jemná. Vůně na něm byla asi nejlepší, ale krém je jinak spíše průměr.

3) L´Occitane krém na ruce s bambuckým máslem - můj miláček a svatý grál. Pro mě jeden z top krémů na ruce. Toto bylo nějaké vánoční balení, jinak je krém v kovové tubě.

4) Sephora krém na ruce Craig&Karl (LE) - krém byl docela katastrofa a vzhledem k tomu, že už je to starší limitka, tak vám ani nemusím říkat, ať si ho nekupujete, protože už ani nemůžete. Měl ale příšernou konzistenci a šel strašně špatně rozmazávat.

5) Oriflame krém na ruce s třešněmi (LE) - průměrně hydratační krém s příjemnou vůní. Krém byl součástí setu z loňských Vánoc.

6) Penaten Intensity-creme - krém je sice určený pro miminka, ale svoje dítě bych s ním tedy nemazala. Kupovala jsem ho v německé drogerii za účelem toho, že ho budu používat právě na ruce, ale hydratace byla spíše slabá a moc se mi neosvědčil ani mě nenalákal, abych vyzkoušela někdy něco jiného od této značky.



7) Yves Rocher odličovač očí s chrpou - nemusím komentovat, objevuje se tu stále a jiný odličovač roky nepoužívám.

8) Simple micelární voda - kupovala jsem jí v USA a dá se sehnat i v UK drogeriích za pár liber. Je ověnčená cenami, blogerky na celém světě ji milují a je jejich svatým grálem. Nevím, jestli dotyčné někdy vyzkoušely růžovou Biodermu, ale té se tedy rozhodně nevyrovná. Micelárka pro mě byla spíše průměr, nic co bych potřebovala znovu nebo čemu bych udělila nějakou cenu.

9) Pixi Glow Tonic - opět další svatý grál mnoha youtube gurus, který tedy tenkrát zahřál u srdce i mě! Je to sakra drahá sranda, ale dokáže to s pletí neuvěřitelné divy. Pleť je po použití viditelně prozářenější a taky hebká na dotek. Chci znovu v plném balení! Dá se koupit třeba na Asosu.

10) Balea micelární voda - trvalo, než sem se jí prokousala, ale podařilo se! Někdo jí miluje a někdo tvrdí, že mu hrozně na obličeji pění. Mě se to tedy nestávalo, ale zároveň bych jí znovu asi mít nemusela. Je fajn, že za 99 Kč máte 400ml balení, ale z drogerie mám raději asi spíše Garnier nebo Nivea micelárky.




11) Bioderma Sébium Sérum - můj svatý grál ve dnech, kdy se můj obličej rozhodne zlobit a vyraší mi víc jak tři pupínky :) Mažu ho lokálně na větší části obličeje, ale rozhodně ne na celý! Dávám ho vždy na noc (během dne pod make-up vážně nedoporučuji) a do rána se pupínky zmírní a za pár dní se obličej pak úplně vyčistí. Doporučila jsem ho už několika kamarádkám, kterým taky obličej zachránil, takže doporučuji i vám.

12) Origins Gin Zing - vzoreček krému na oči jsem dostala v americké Sephoře. Byl takový neurazí-nenadchne a ke koupi plného balení mě tedy nenalákal.

13) Chanel Ultra Correction line repair - raději ani nechci vědět, kolik tento oční krém stojí v plném balení. Strašně mi sedla jeho hutnější textura a na pleti byl velice příjemný. Mít pár přebytečných tisícovek, klidně si ho koupím, ale jinak si vystačím i s levnějšími krémy :)

14) Rexaline Hydra dose pleťový krém (Sephora) - naprosto boží hydratační krém! Nádherně voní, výborně hydratuje aniž by pleť mastil nebo zatěžoval a doma mám už druhé balení. A kdyby vás to zajímalo, na boku je taková ryska, kde můžete sledovat, jak moc krém vypotřebováváte a jelikož vytlačujete píst od spodu balení, tak vypotřebujete opravdu celý obsah do poslední kapky.

15) Urgo Filmogel Spots Boutons - na lokální pupínky byl fajn, ale nedokázal s nimi zatočit tak rychle jako můj oblíbený gel od Clinique. Znovu bych ho mít už nemusela.

16) Arganeol arganový olej - vydržel mi neskutečně dlouho a používala jsem ho na celé tělo i vlasy. Mezi arganovými oleji úplně moc rozdíly nepociťuji a z hlediska složení nedokážu posoudit, jak moc kvalitní tento je.


17) Bath and body works dezinfekce na ruce - moje svaté grály už několik let a nejlepší dezinfekce na planetě!

18) Sportique lip balm Raw honey - balzám byl na můj vkus trochu dost hutný a špatně se z kelímku nabíral. Kvůli tomu bych ho znovu už nepotřebovala.

19) Bione pomáda na rty rakytník - naprosto hrozný balzám na rty! Po natření na rty jsem po něm měla v puse takovou nechutnou hořkou pachuť a rty mi snad ještě více vysušoval a měla jsem nutkání je pořád mazat. Vzdala jsem to s ním a ani ho celý nevypotřebovala a rozhodně nedoporučuji.

20) Rimmel Kate balzám na rty - toto je už asi moje třetí balení a toto je jeden z mých nejoblíbenějších balzámů z drogerie.

21) Bioderma Atoderm balzám na rty - asi úplně nejlepší balzám v tyčince, jaký jsem kdy měla! Chci rozhodně další balení a osvědčil se i na hodně rozpraskané rty.

22) Dermacol Love balzámy na rty - balzám na dost průměrný a taky z něj mám dojem, že po namazání rty spíše vysuší, než aby je hydratoval. Pro mě je to takové mazadlo pro holčičky.



23) Teaology sůl do koupele se zelným čajem - sůl obsahovala i drcené kousky čaje, takže ve vaně udělá maličko bordel. Koupel voněla velice příjemně, ale znovu bych si sůl asi nekoupila, protože poměr cena výkon je dost slabý. Sáček stojí něco okolo 80 Kč

24) Teaology maska na oči s bílým čajem - jako na relaxování je to fajn, je to příjemné, ale efekt nula nula prd. Znovu bych nepotřebovala.


25) Lilien odlakovač na nehty - kupuji si odlakovače v tomto balení pořád, protože je to praktické. Nejčastěji tedy kupuji ten od Cien z Lidlu, ale zrovna jsem neměla cestu kolem a vzala tento. Je ok a není na něm nic zvláštního :)

26) Manufaktura pasta na zuby s mátou - koupila jsem si jí na doporučení Áji, která ji miluje. Ze začátku mi po ní trnuly přední zuby, ale pak to nějak polevilo a bylo to v pohodě. Je teda docela drahá (asi za 150 Kč), ale znovu bych si jí už asi nekoupila a vystačím si s obyč pastami z drogerie nebo s Elmexem.

27) Konjac houbička Eco tools - takhle v uschlém stavu vypadá hrozně, ale když se namočí, tak je krásně heboučká a naducaná. Po dvou měsících používání jí z hygienických důvodů vyhazuji a měním za novou. Mezi tímto typem houbiček necítím žádný rozdíl a zjišťuju, že je mi jedno, jaké používám.


28) Bioderma Hydrabio Brume termální voda 

29) Monoprix Brume eau minerale 

30) Vichy termální voda malé a velké balení 

O všech vodách můžu říct prakticky to samé - svůj účel splnily, ale nemůžu o nich říct nic speciálního nebo světoborného :)



31) Dove Maximum protection - používám ho vždycky během léta, protože má opravdu silnou schopnost udržet mé podpaží úplně suché. Myslím, že je všichni dobře znáte a samy používáte :)

32) Rexona Compressed - malé balení, které ale obsahuje to, co velké balení, takže vám vydrží dlouho. Můžu rozhodně potvrdit a do kabelky je to must have záležitost! 


33) Daylong opalovací krém SPF 30 - pozůstatek z léta (jsem vám říkala, že jsem tenhle článek dlouho nevydala). Nevím proč jsem tenhle krém dala do bedýnky s vypotřebovanci, když jiné opalováky jsem po vypotřebování vyhodila. No nevadí :) Každopádně Daylong je prostě sázka na kvalitu a s žádným jejich opalovákem nešlápnete vedle.

34) Bioderma Atoderm Intensive - jedno z nejlepších a nejvýživnějších tělových mlék, jaké jsem kdy měla. Výborný i na ekzémy nebo atopickou pokožku, je bez parfemace a kůži vydrží neskutečně dlouho hydratovat.

35) Monoprix Brume de lait corpe - přivezla jsem si ho z Francie a zaujalo mě hlavně to, že je to tělové mléko ve spreji. Moc mě ale nenadchlo, protože na kůži děsně lepilo a špatně se roztíralo. Prostě taková zbytečná blbost :)



36) Body Shop tělový peeling Frosted Plum (LE) - loňská vánoční limitka s tou nejvíc boží vůní na světě! Strašně jsem si ho šetřila a každé jeho použití si užívala. Byl to cukrový peeling a byl úplně akorát hrubý a strašně bych si přála, aby se jednou vrátil do stálé nabídky.

37) Body Shop tělový peeling Fuji green tea - nejsem si jistá, jestli je řada se zeleným čajem stále v nabídce nebo ne, ale tento peeling jsem si naopak tolik neužívala. Měl úplně jinou konzistenci, než ten předchozí a byl to spíše gel s takovými kuličkami a drobounkými zrníčky, které ale byly strašně jemné a na tělo mám mnohem raději hrubší peelingy. 

38) Soaphoria Oceanizer  tělový peeling - znovu bych si ho nekoupila a všechny důvody proč jsem shrnula už v tomto článku :)



39) Cien Pure Aroma Jasmine & Pistachio sprcháč (Lidl) - taková kopírka sprcháčů Dermacol, ovšem za lepší cenu. Voněl božsky a určitě si ho někdy příště koupím znovu.

40) Hempz Jasmine, Peach & wild rose sprcháč - krásně voněl, byl hodně hustý, ale je také docela dost drahý, takže jen pro nadšence, kterým nevadí dát za sprchový gel pár stovek.

41) Body Shop Moringa sprcháč (mini verze) - miluju vůni Moringa, takže není co dodat, sprcháč jsem si užívala.

42) Cien Sunshine shower gel (LE) - objeví se vždycky v létě a jeho vůni miluju, takže jsem si ho nakoupila do zásoby.

43) Body Shop Pinita Colada (LE) - letní limitka, co voněla jako piňa colada, což sice není moje top vůně, ale k tomu létu to tak nějak patřilo

44) Balea Insel traum - žádné zásadnější dojmy ve mě nezanechal, takže nemám co víc dodat :) Gely od Balea vám buď prostě voní nebo ne.

45) Ma Provence Almond blossom (Teta drogerie) - narazila jsem na něj úplně náhodou a balení mě zaujalo, protože mi trochu připomíná balení L´Occitane věcí. Strašně krásně voní a to balení je vážně kovové :)




46) Clinique čistící gel City block purifying - černý gel, který obsahuje výtažky z uhlí je hodně hutný a trochu hůře se na obličeji roztírá. Docela dlouho jsem si říkala, že nevidím, že by s pletí něco dělal, ale pak mi došlo, že jsem si strašně dlouho nemusela čistit černé tečky a gel jejich výskytu vážně bránil. Takže prostě fungoval a nějaký efekt měl :)

47) Lactacyd intimní mycí emulze - ještě když se vyráběl v té staré verzi (balení s růžovým uzávěrem), tak jsem ho milovala a kupovala snad 7 let v kuse. Od té doby, co se začal vyrábět v té nové verzi, tak mě štve a přešla jsem raději na jiné značky. Je mi to fakt líto a tomuto produktu jsem byla věrná roky, ale tuhle inovaci mu odpustit nemůžu.



48) Pantene Pro-V Aqua light šampon - opět můj svatý grál na který nedám dopustit a najdete ho snad v každém vypotřebovánu.

49) Loreal Extraordinary clay šampon - samostatný článek byl ZDE, tato řada mi úžasně vyhovuje a toto už je mé druhé balení (nevšímejte si názvu, protože toto jsou ještě moje zásoby z Německa, kde se jinak jmenuje, ale u nás se prodává pod názvem Extraordinary clay)

50) Loreal Extraordinary clay kondicionérsamostatný článek byl ZDE

51) Loreal Extraordinary clay - samostatný článek byl ZDE

52) Klorane šampon Volume and texture - mini šampon mi vystačil asi na dvě použití, takže těžko posuzovat, jaký by byl z dlouhodobějšího hlediska. Zatím k němu mám neutrální postoj.

53) Pantene PRO-V 3 minute miracle - kondicionér jsem kupovala v Americe a u nás tato řada tuším zatím není. Moc pěkně voněl, tak jakoby po žvýkačkách a byl příjemný. Ale žádný miracle to tedy nebyl, spíš prostě normální kondicionér.


54) Michael Kors Coral (LE) - letní limitka vůně, která mi dělala společnost i během dovolené. Mám s ní spojené zážitky z léta a kdybyste na ní ještě někde v parfumerii narazily, tak jí určitě zkuste.

55) Michael Kors Glam Jasmine - můj miláček! Měla jsem už asi tři jeho balení a budu chtít zase další :)


56) Urban Decay tužka na oči ods.Perversion - moje úplně první tužka UD, kterou jsem si pořídila. Bohužel jsem jí nestihla dopotřebovat a v taštičce se mi omylem otevřela, já si toho nevšimla a ona prostě vyschla. Takže se s ní velice nerada loučím. Jinak ale UD tužky na oči miluju a výborně drží.

57) Make Up for Ever báze pod make-up - miluju jí a je to pro mě nejlepší báze na mastnou pleť. Mám už třetí balení, to mluví za vše!

58) Make Up for Ever Mist & fix - toužila jsem ho vyzkoušet a jsem ráda, že jsem si koupila jen v mini verzi. Fixační sprej mě strašně zklamal a má úplně děsnou střičku, kterou se dávkuje. Na obličej stříká celé kapky a je to děsně nepříjemné a jen kvůli tomu bych si ho znovu nekoupila.

59) Dermacol 24h control make-up - tohle bylo ještě to starší balení, takže to bylo úžasné, ale doma mám už to novější, které má podle všeho inovované složení a to už není taková bomba. Ale o tom až někdy jindy. 

60) NYX HD pudr - je peckový, určitě jste o něm už musely slyšet a hned jsem si pořídila další balení. Nevýhodou je, že je pořád vyprodaný a všichni ho milují.

61) Estée Lauder Brow now - perfektně fixuje obočí a dokáže ho udržet ve stejném tvaru celý den. Jeden z mých nejoblíbenějších gelů na obočí.



62) Bobbi Brown Smokey eye řasenka - jedna z nejlepších řasenek, které jsem kdy měla. Vypotřebovala jsem už dvě velká balení a na blogu jsem vám o ní také už psala.

63) Too Faced Better than sex řasenka - tuhle řasenku všichni milují, ale já jsem jedna z mála, které nesedí. Její kartáček ve tvaru přesýpacích hodin mým řasám bohužel nesedí. Potřebovala bych mít delší a hustější řasy, ale takhle tato řasenka není nic pro mě. Plus tedy strašně rychle vysychá a pak se i drolí, což u řasenky za několik stovek prostě dost naštve.

63) Urban Decay Perversion řasenka - také jedna z mých top oblíbených řasenek. Opět jsem vypotřebovala několik plných balení a ráda se k ní vracím.


64) Inglot AMC Eyeliner gel - nakonec takové malé nasrání v podobě zničených a vyschlých očních linek od Inglotu. Měla jsem je perfektně zavřené a přesto všechny popraskaly a vyschly. Udělaly mi to zatím úplně všechny co jsem měla a kvůli tomu si je už nikdy víc nekoupím, protože i když drží dobře a mají je v moc pěkných odstínech, tak člověk nemá šanci je používat delší dobu, aniž by se stalo tohle.


Dneska to bylo ultradlouhé, takže jestli jste dočetly až sem, tak vám děkuju :) Budu moc ráda, když mi dáte vědět, jestli s některými produkty máte vlastní zkušenost a jestli na ně máte třeba stejný nebo úplně odlišný názor :)

29 komentářů:

  1. Já měla doma na malou od Penaten tělové mléko a bylo fajn , jiné věci jsem od této značky nezkoušela, zaujala mě zde sekce balzámů na rty Bioderma určitě pořídím do kabelky, na doma mám teď momentálně Blistex MedPlus a jsem nadmíru spokojená, Dermacol 24h jsem kdysi měla , ale prý měnili složení , tohle je už ten nový? U těch linek- stínů, mě takhle vyshly linky Rimmel v odstínu Emerald , krásně zelená, ale asi už se neprodává , takže nemám ani možnost dokoupit.

    OdpovědětVymazat
  2. Odličovač od YR používám už taky strašně moc let, neměnila bych :) Jinak dezinfekci bath and body works mám zatím první a docela mě překvapilo, jak dlouho vydrží, na to, jak je malá :)

    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  3. Moj oblubeny typ clanku :D Zo vsetkych tychto produktov som vyskusala iba 4: Balea krem na ruky (som si kupila na tvoje odporucanie a je super), L'Occitane krem na ruky (super), Bioderma balzam na pery (fuj) a Yves Rocher odlicovac oci som si kupila tiez kvoli tebe, ale iba som ho zacala pouzivat. Dufam, ze tieto clanky budu castejsie :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tereza Hradecká: tohle je ještě ten starý, který jsem doma měla v zásobě. Teď mám doma už ten nový a není to prostě ono. Vždycky by mě švihlo, když nějaká firma zruší nebo inovuje produkt, který byl skvělý!

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek :) Ve většině případů souhlasím jak píšeš...už jsem toho vyzkoušela hrozně moc. Krém na ruce používám třeba v létě minimálně. Teď na zimu je to must have v kabelce. Nejraději mám Neutrogenu a Dove tu jejich řadu Derma Spa, ale na noc mažu La Roche Posay-je hodně mastný, skoro jako vazelína a hodně účinný.
    Když micelárku tak jen 3. Růžová Bioderma, Růžovka Garnier a nebo Nivea...ostatní co jsem zkoušela nic moc. Stačilo, že některé pálí v očích, zanechávají lepkavý film a nebo moc voní. U krému je to horší. Používám lehčí na léto a hutnější na zimu. V létě stačí jemný krém třeba La Roche Posay a na zimu mám raději pleťové oleje. Arganový je super, ale mám aspoň 2 a střídám je. Často jsem měla ze zimy vyrážku, ale používám z lékárny Jarischovu vodu a paráda. Žádné pupínky, žádná vyrážka, jen příjemná pleť. Když voda dojde, dobře poslouží i termální voda. Zkusila jsem snad všechny distupné a přijde mi to stejné. Nezaznamenala jsem rozdíly. Odlakovač mám nejraději Dermacol ve fialové lahvičce. Tolik nevysušuje, celkem hezky voní a obsahuje nějaký olejíček...asi z drogérky nejlepší. Používám na gelové nehty ten od Sally Hansen a toho je mini lahvička 60ml za 150,- ale asi jedniný odlakovač gelovek co jsem našla v drogérce...to je smutné. Šampony na vlasy už málo používám z dtogérky. Teď mám Matrix řadu oil a v záloze na prostřídání Loreal. Byla jsem teď ale na dovče a používala začku z drogérky Aussie a teda trochu mi vadila ta žvejková vůně, ale vlasy ok a dobře se pak upravovaly. Ve sprše ujíždím na sprcháčích Naturalium kokos a mango...miluju, takové gelo želé...ta vůně je božská a mám moc ráda Saloos Sprchové oleje. Dopotřebovávám granátové jablíčko a moc příjemné...jsem atopik, takže ty mastnější sprcháče potřebuji. Stejně jako ty dětské sprcháče a když je nejhůř, pomůže sprchová řada La Roche, Bioderma, vždy mám nějaký v záloze.., ale žádný z nich nevoní. Intimní mýdlo mám ráda od Nivea a s tím Lactacydem 100% souhlas. Používala jsem x let a tu novou řadu taky nemusím. Ještě je fajn Chilly gel růžová a modrá. Peeling nepoužívám,to bych asi umřela. Tyčinky na rty opět souhlasím modrá Biodetma top. Měla jsem jak tuhou tyčinku, tak tekutou formu a nic lepšího jsem nesehnala. Fajn je z Oriflame taková růžová pomáda, tu mám hrozně ráda, mamce vždycky říkám, ať mi objedná rovnou 2 a Maybelline Baby Lips mám v kabelce vždycky a všude. Za dekorativku těžko říct, každému vyhovuje něco niného. Jinak super článek, některé produkty určitě vyzkouším. Moc ráda tě sleduju. Měj se fajn a přeji mnoho dalších úspěšných let. Lucka

    OdpovědětVymazat
  6. K bodu 7) YR změnilo balení, doufám, že ne obsah, jinak jsem (jsme!) v háji :-) 64) Stalo se mi to samé. Zrovna nedávno jsem je také vyhazovala. Hlavněže mají balení 5,5 gramů.

    OdpovědětVymazat
  7. Harmony: vidíš, to jsem tam zapomněla napsat :) Nové balení má naštěstí stejné složení a je to stejný produkt! Alespoň něco, protože kdyby mi změnili i tohle, tak už by mě fakt kleplo :))

    OdpovědětVymazat
  8. Taková kupa prázdných obalů:-) Sprchové gely z Lidlu jsem si hodně oblíbila, zrovna nedávno jsem dopotřebovala verzi s třešněmi a jogurtem. A micelárka Balea mně taky nijak neohromila.

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jo tak to je dobrá nálož, každopádně mě tyto články moc baví a i tady jsem si našla několik produktů, které si musím koupit.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, super článek! (Ostatně, jako vždycky.) Takové finální zhodnocení spotřebovaného produktu mě vždycky zajímá, protože nehodnotí jen prvotní pocit.
    Chci se zeptat na ten Dermacol 24h make-up - jak poznám nové balení? Zatím jsem v dorgérkách viděla jen tady toto klasické, tak doufám, že je to ještě to staré a stihnu koupit ještě s původním složením. Díky. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, super článek (ostatně, jako vždycky)! :) Vždycky mě zajímá zhodnocená produktů po nějakém čase nebo po spotřebování, kdy to není už jen prvotní dojem.
    Chci se ještě zeptat na ten Dermacol 24h make-up - jak poznám nové balení? Zatím jsem v drogérkách viděla jen tady to klasické, tak abych případně stihla ještě rozpoznat a koupit to původní složení. Díky. :)

    OdpovědětVymazat
  12. mám doma nenačaté balení dermacolu 24h control a bojím se ho otevřít :)). gelové linky mám nejradši od BB, ty se nedají s ničím srovnat :)

    OdpovědětVymazat
  13. Lucie Vlčková: wow, děkuji za tak vyčerpávající komentář :)

    Gabka: bohužel ten obal je úplně stejný, jiné je jen složení a bohužel pokud vím, tak to nikde Dermacol ani ofiko neohlásil. Ten inovovaný je bohužel tekutější, přijde mi, že nekryje tak dobře a nedrží tak dobře. Vážně jsem z toho zklamaná a dost pochybuju, že by se někde dalo ještě sehnat to původní složení :(

    OdpovědětVymazat
  14. Heh, tolik produktů .. :) Ale tyhle články mě baví moc, hlavně teda číst o vypotřebované dekorativce. MUFE báze mi došla zrovna včera, je vážně super :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tý jo to je parádní nálož spotřebována! :) Některé produkty bych ráda vyzkoušela, jako třeba Pixi :) od nich jsem měla myslím už balzám na rty a ten byl dokonalý :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  16. Diky moc za tipy urcite se hodí, je moc dobre ze jen nechválís,ale ze umíš říct tak to ne. Super

    OdpovědětVymazat
  17. tyjo, tolik spotřebovaných věcí! ze všeho mě nejvíc zaujal Pixi Glow tonic, asi ho někdy přihodím k nákupu na Asosu a budu dělat, že nestojí 18 Liber :D uff

    OdpovědětVymazat
  18. Ta Balea micelárky mi teda na obličeji pěnila, takže jsem ji dala mamce, protože se moc nelíčí a jí vyhovovala :)A z řasenky Better than sex jsem ze začátku byla nadšená, ale také mě teď nijak neoslovuje, ještě že jsem si koupila taky jen malou verzi, jinak bych na sebe byla zase pěkně naštvaná :D
    Tyhle články mám taky moc ráda, člověk aspoň zváží jestli si něco koupit nebo ne a nemusí hledat zdlouhavé recenze ke každému produktu zvlášť! Takže moc děkuju za typy :)

    Jinak pokud by někoho zajímaly paletky od Morphe Brushes, tak jsem na blof právě na jednu přidala recenzi. Je to zároveň můj první článek, tak bych byla ráda za návštěvy a komentáře na co si dát pozor :)

    OdpovědětVymazat
  19. wow obdivuju tě! tento článek musel dát fůru práce a za tví tipy jsem ráda, určitě je využiju

    OdpovědětVymazat
  20. Páni tolik skvělých produktů po kupě. S nějakýma také mám zkušenost a pouze kladnou. :)

    Velká vánoční soutěž | Lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
  21. naprosto souhlasím s tou tyčinkou na rty a tělovým mlékem od biodermy- jsou to opravdu povedené výrobky a tkaé je mám velmi ráda

    OdpovědětVymazat
  22. Ten hydratačný krém od Rexaline je fakt najlepší aký som kedy vyskúšala! Mám sice len mini balenie ale je to fakt pecka! No,kým si našetrím na veľké balenie.. :) chcela som sa ťa spýtať,či skúšaš aj ten nový gel od Biodermy ;) Ďakujem za odpoveď :)

    OdpovědětVymazat
  23. Bioderma Sébium Sérum také miluju a ráda používám, krém na ruce používám jen zimě dá se říct, a tak nějak se spokojím i s obyčejnějším, Lactacyd používám také roky ale teď nově ten z lékárny. Řasenku Urban Decay Perversion mám teď a nechápu to, asi mám mastnější víčka, ale maže se mi…

    OdpovědětVymazat
  24. Ale ne, dermacol 24 jsem si kdysi pořídila na tvé doporučení a stal se mym oblíbeným make-upem. Opravdu vždy musí inovavat ty nejlepší produkty.

    OdpovědětVymazat
  25. Perfektní článek. Musím už konečně vyzkoušet řasenku BB nebo UD, který tady pořád vychvaluješ :-) Zaujala mě ještě ta houbička. Jinak odličovač YR jsem taky používala dlouho; je fakt super. Ale objevila jsem něco co mi vyhovuje víc. Odličovač od Ryoru. Je podle mně ještě o chlup lepší :-) Stejně jako je perfektní jejich odličovací gel. Umeje úplně všechno :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Pokud člověk nemá nějak extrémně suché a popraskané ruce tak krém od Balea poslouží zcela dostatečně. Pixi Glow Tonic jsem si tedy dneska z Asosu objednala tak jsem zvědavá, až dorazí a budu moci vyzkoušet. Jinak Lactacyd já používám ne ten z drogerie ale už jen ten co mají v lékárně. Je trochu jiný a přijde mi super. Jinak hezký článek

    OdpovědětVymazat
  27. Pokud člověk nemá nějak extrémně suché a popraskané ruce tak krém od Balea poslouží zcela dostatečně. Pixi Glow Tonic jsem si tedy dneska z Asosu objednala tak jsem zvědavá, až dorazí a budu moci vyzkoušet. Jinak Lactacyd já používám ne ten z drogerie ale už jen ten co mají v lékárně. Je trochu jiný a přijde mi super. Jinak hezký článek

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)