sobota 15. října 2016

Urban Decay | představení zimních a vánočních novinek

Jestli sledujete moje insta stories, už asi víte, že se koncem týdne konalo představení zimních a vánočních novinek Urban Decay. Tentokrát jsme byli hodně blízko nebi a nejen tím, že kolem nás bylo tolik krásné kosmetiky, ale taky protože jsme byli na vrcholku Žižkovské věže :) Mám pro vás takový sneak peak všech novinek i fotek z celého večera, tak snad vám trošku zpříjemní víkend nebo alespoň čekání na Vánoce :) 



Koktejl s Jillian Ward, která je mezinárodní make-up artistkou Urban Decay a předvedla nám všechny novinky.








Takže na co všechno se můžete už brzy těšit? Některé novinky budou pouze na českém eshopu UD a některé se objeví i v prodejnách Sephora.


Myslím, že podle všech různých reakcí se hodně z vás těší na limitovanou a super barevnou paletku Full Spectrum (1600 Kč), která by se na eshopu mohla objevit už koncem listopadu. Jestli na divoké barvy moc nejste, tak by vás mohla asi více zajímat nová Naked Ultimate basics (ZDE), která obsahuje matné stíny v neutrálních odstínech.



Ten obal! Tohle UD prostě umí :)


Kolekce rtěnek Vice Vintage capsule collection (580 Kč/kus) vás zavede zpátky do 90.let, protože tato kolekce je taková reinkarnace starých odstínů, které UD dříve nabízel. Bohužel odstíny rtěnek jsou absolutně mimo mé oblíbené barvy a tyto novinky mě tak nechaly úplně chladnou a nijak se mi bohužel nelíbí. K dostání jsou již na eshopu ZDE.




Vice lipstick paletky rtěnek (1040 Kč) jsou k dostání ve 2 barevných provedení a barevně je to už mnohem zajímavější (tedy alespoň pro mě). Paletky obsahují Vice rtěnky a jejich kvalita je úplně stejná jako u klasických rtěnek, takže se nemusíte obávat, že by tohle byla taková ta malovátka pro děti. Jedna z paletek bude uvedená v Sephoře a druhá přes český eshop.

Blackmail paletka (na fotce níže) obsahuje např. odstíny Big Bang, 1993, Ex-girlfriend, Blackmail, EZ, 714 nebo Firebird.

Junkie paletka obsahuje např. odstíny Whip, Firebird, Speedballs, Junkie, Wrath, Carnal nebo Studded.

PS: kdyby vás zajímalo, jakou rtěnku má Jillian, tak je to právě Junkie, která na ní vypadala úžasně!




Ve vánoční kolekci se můžete těšit i na tuto krásnou paletku rozjasňovačů Naked Illuminated trio (1100 Kč), která je již dostupná na českém e-shopu ZDE. Je určená pouze pro e-shop.



Tekuté stíny Liquid Moondust (620 Kč) si zamilují straky a milovnice třpytu a lesku. Můj absolutní favorit? Odstín Zodiac! Ten vážně chcete vidět! Bohužel se mi kvůli světlu fotka nepovedla úplně věrně a stín se projevil tak z 10%. K dostání budou exkluzivně jen na českém eshopu ZDE.





Chtěly jste někdy vyzkoušet Naked paletky? A co třeba si pořídit rovnou úplně všechny v tomhle krásném kufříku? Na Vánoce bude na českém eshopu k dispozici ve velice limitovaném množství. A PS: cena bude zvýhodněná a obě menší paletky jsou vlastně zdarma jako dárek :)




Jillian a novinky v akci 



Škoda toho světla, že vám líčení nemůžu ukázat trochu lépe a věrně :)


Vždycky si užívám pohled z věže na celou Prahu! Mohla bych se takhle dívat klidně hodiny :)


Tak jsem zvědavá, jaká z novinek vás nejvíce zaujala a kterou si třeba plánujete pořídit? :) A nezapomeňte sledovat Instagram @rendyordinarylife (KLIK), ať vám neuniknou videa a fotky z akcí i běžného dne :)

12 komentářů:

  1. Mě nejvíce zaujaly rtěnky a kufřík s Naked paletkami. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. už som videla aj na IG :) musela to byť skvelá akcia :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. mě nejvíce zaujala paletka rozjasňovačů, ale celkově se mi tato zimní kolekce líbí

    OdpovědětVymazat
  4. Pletka rozjasňovaču vypadá naprosto uchvatně :) Rtěnky také vypadají dobře, ale pro mě jsou nepoužitelné :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Stories jsem sledovala, super vecicky ! :)

    OdpovědětVymazat
  6. to muselo být skvělý a ty barvičky paletek <3

    Somethingbykatep

    OdpovědětVymazat
  7. Zrovna nedávno jsem UD okukovala...no bude potřeba si udělat radost ! :)
    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  8. Mě nijak extra nezaujalo nic, takže nakupovat nebudu. Ale nezlobila bych se dostat jako dárek ten kufřík nebo tu novou neutrální paletku :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ten obal té paletky s rozjasňovači! Ten teda je..! ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Trošku moc fialovej na mňa :) Vecičky ale vyzerajú krásne, snáď až na tie rúže, ktorú sú skutočne hnusné teda :D
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)