úterý 18. října 2016

the Balm testování novinek | objevy i propadáky

Když jsem fotila produkty the Balm pro tento článek, měly jsme s kamarádkami ještě poslední piknik ve Stromovce a sluníčko ještě slušně žhnulo! Teď se koukám a za okny je mlha, ale doufám, že vám alespoň prosluněné fotky navodí trochu příjemnější atmosféru. A ještě se možná dozvíte, který z těchto produktů mě nadchnul a který zklamal.



Paletka stínů Meet Matte(e) Nude - koupíte ZDE za 1099 Kč

Paletka s 9 matnými odstíny je na podzim úplně ideální! V létě matné odstíny úplně přehlížím, ale jakmile je venku chladno a ošklivo, přijde mi všechno matné jako ideální volba :) V minulosti jsem nějaké paletky této značky měla a vím, že kvalita stínů je super a není se čeho bát. A musím říct, že mě nezklamala ani tato verze. Barevně se mi paletka zdá vyvážená, protože kombinuje teplejší i studenější odstíny a hlavně jsou pro mě prakticky všechny využitelné. Možná jen Matt Malloy bych oželela, protože nepoužívám matné světlé stíny a do vnitřního koutku nebo pod obočí dávám raději rozjasňující stíny. Skoro bych řekla, že paletka na živo je mnohem hezčí než na fotkách, takže se nenechte kdyžtak odradit a klidně jí vyzkoušejte někde samy (značku nabízí třeba i Douglas). 

Matné stíny mají výbornou pigmentaci a sice maličko práší, ale tak to u matných stínů většinou bývá. Se stíny se mi pracuje dobře, snadno se nanášejí i rozmazávají. Mají až takovou maličko máslovou konzistenci a s bází mi drží v pohodě celý den, ale během dne maličko vyblednou. 

Pokud vás náhodou neoslovuje barevné složení této paletky a přesto hledáte nějakou jinou matnou, tak mrkněte na bráchu Meet Matte(e) Trimony, který je barevně trochu teplejší (haha, to je ale slovní obrat) :)




Balení paletky je z tvrdého kartonu jako většina obalů této značky a obsahuje poměrně dost velké zrcátko a zavírání je na magnet. Paletka je poměrně tenká a tím pádem skladná a neobsahuje žádné zbytečné (a nepoužitelné) aplikátory, takže za to palec nahoru.



Nahoře je paletka focená na sluníčku a dole ve stínu



Dole zleva: Matt Johnson - Matt Garcia - Matt Malloy 

První řada patří mezi mé řekněme nejméně oblíbené odstíny z celé paletky. Ne, že by pro mě byly nepoužitelné, ale třeba Matt Malloy je odstín, který příliš často nevyužívám.



Dole zleva: Matt Rosen - Matt Wood - Matt Singh 

K prvním dvoum stínům není co dodat, myslím, že odstíny jsou věrně zachycené. Poslední Matt Singh mi přijde na oční stín trochu zvláštní a přijde mi spíše jako tvářenka :) A vzhledem k velikosti panu jednotlivých stínů to tak vlastně jde i používat, takže máte rázem trochu víc multifunkční paletku :)



Dole zleva: Matt Abdull - Matt Lombardi - Matt Hung

Tato řada stínů je moje asi úplně nejoblíbenější. Miluju šedé, šedo-fialové a až tak trochu švestkové odstíny, takže si přesně oba krajní stíny užívám. Jak vidíte (nebo možná ne), prostřední Matt Lombardi naní na ruce skoro vidět, jak je podobný mé kůži.







Tvářenka Fratboy - koupíte ZDE za 499 Kč

Miluju tvářenky a ráda zkouším pořád nějaké nové. Od the Balm je to moje druhá tvářenka (doma mám ještě Hot mama) a musím říct, že tu první mám o dost raději. Fratboy poměrně dost práší a je hodně jemně namletá, na dotek až saténová. Odstínově to není nic ultra výjimečného a podobné odstíny světle růžové (oficiální popis zní peachy apricot) najdete určitě v podobných variantách i u jiných značek. Pigmentace je jemná a barva se dá postupně vrstvit, což mě osobně vyhovuje více než tvářenky, které vám po prvním přejetí štětce udělají šlic přes půl tváře, se kterým se už pak špatně něco dělá. Bohužel čím mě ale zklamala nejvíce, je její výdrž. Dá mi tak půlku dne a pokud bych barvu chtěla na tváři najít ještě večer, musela bych během dne aplikaci opakovat. Jsem od jiných tvářenek zvyklá, že mi dokážou vydržet celý den, i když mám pleť mastnější, což obecně výdrž líčidel snižuje. Bohužel mi vyšší přijde i její cena a pro mě by adekvátně měla stát tak 250 Kč maximálně, protože takhle mi nepřijde tak konkurence schopná a stačí, když si trochu připlatíte a máte už třeba M.A.C tvářenku, která je pro mě osobně kvalitou o několik levelů výše. Hot mama tvářenku mám moc ráda a pokud bych vám měla doporučit, podívejte se raději na ní, protože Fratboy mě zklamal.



Výrobce uvádí, že Fratboy je tvářenka i oční stíny v jednom. Ale zcela upřímně, kdo by chtěl takovýto odstín používat jako oční stíny? Já tedy určitě ne. 




Tvářenka má v sobě mikro sheen a je patrný spíše pod ostrým světlem nebo na sluníčku, takže toho se bát nemusíte, ale není úplně matná.





Oční stín v tužce Batter up (ods. Shutout) - koupíte ZDE za 399 Kč

Oční stín má nádherný odstín, který je zlatý a z určitého úhlu je až trochu dohněda (oficiální popis zní cool bronze). Miluju tyhle barvy, protože je beru jako univerzálně lichotící všem barvám očí. Aplikace stínu je super jednoduchá a rychlá, takže ideální pomocník i pro časově vytížené jedince. Stín používám samostatně i jako podklad pod jiné stíny a funguje skvěle. Barva se dobře nanáší, stín není moc krémový, takže se dá vrstvit, aniž by se předchozí vrstvy stíraly a taky na očním víčku nijak nelepí. Jakmile zaschne, drží na svém místě až do odlíčení a tak to mám ráda :) Skvělá věc na cestování nebo do kabelky, když chcete třeba oživit líčení a dodat mu trochu lesku. Za mě palec nahoru a klidně bych do budoucna pořídila nějaké další odstíny.



Stíny v tužce jsou vysouvací a není nutné je nijak ořezávat. Víčko drží velice pevně a nehrozí, že by se stíny samovolně otevřely třeba v kabelce.




Když to shrnu celkově, tak paletka je nádherná a určitě za vyzkoušení stojí. Oční stín v tužce se taky povedl a řekla bych, že kvalitou šlape na paty i celkem dražším značkám. Tvářenka ale za mě ne a do oka jsme si moc nepadly. Mám rozhodně favoritky u jiných značek.

Máte s některým z produktů zkušenost nebo vás zaujal? Jaké jsou vaše oblíbené the Balm produkty? :)


*

25 komentářů:

  1. Paletka me odstiny moc nezaujala, ale stin v tuzce vypada dobre.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Já miluju Mary lou manizer (jak jinak :-) ) a hodně jsem si oblíbila Sexy mama matující pudr. Mám ještě paletku na cestování Autobalm California, kde jsou stíny, rozjasňovač a tvářenka a ta mě teda do kolen nedostala, hodně práší. Ale jako go-to na rychlej make-up super ;-)
    Ty matné paletky vypadají fakt dobře, asi dám seznam Ježíškovi :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Na tu paletku se dívám už dlouho :) třeba se Ježíšek smiluje :D jinak krásné fotky Rendy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mam jejich paletku a hrozne bych chtela highlighter ale jak na to koukam tak ten Batter Up vypada pecka! A to jsem ho tady u nas jeste vubec nevidela!

    Cityscape Bliss // How I’ve TRIPLED my Instagram likes (within 2 weeks!)

    OdpovědětVymazat
  5. Od theBalm som zatiaľ skúšala len kultovú Mary-Lou /ktorú milujem!!!/, ale určite ma lákajú aj iné vecičky - paletky, bronzer, lícenky, takže do budúcna vôbec nevylučujem... :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělé podzimní barvy. Kolekce se povedla. :)

    Lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
  7. od thebalm pár produktů vlastním a mezi nimi je i frat boy a já jsem s ním nadmíru spokojena, idealni barva pro mě a vydrží mi celý den, zvláštní jak se můžou jeednotlivé produkty na lidech lišit :)

    OdpovědětVymazat
  8. Na ty paletky kouknu, vypadají fajnově.:)

    OdpovědětVymazat
  9. Paletku mam doma cca. rok a pul :) je super !

    OdpovědětVymazat
  10. Tady co mě zaujalo jediné je ten oční stín v tužce. :) Takové věci já mám ráda a hlavně je to hnědý odstín, který naprosto miluji :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  11. Mě paletka moc nezaujala, abych řekla pravdu, i když TheBalm miluju. Ty stíny v tužce ale už okukuji delší dobu, ale stále se mi nezdá, že by to byly nějak extra zajímavé odstíny, které by stály za koupi, tenhle je jako první takový zajímavý, že zvažuji koupi. Tyhle odstíny nosím ráda nejenom na podzim takže bych tužku využila celoročně, takže možná si udělám radost k svátku v listopadu.. :D :) Co se týče tvářenky, já mam Cabana Boy a ten je perfektní i ve výdrži, možná jen tenhle odstín se nepovedl, mě ten můj odstín drží skvěle celý den, ale je pravda, že třeba ten jemný shimmer co v sobě má zmizí během pár hodin, takže ve finále je z toho matná tvářenka, ale to mě osobně moc nevadí... :) Skvělé recenze, zrovna mi přišly vhod, když vybírám co k svátku :D

    OdpovědětVymazat
  12. Na The Balm sa mi strašne páčia tie obaly, dizajnovo sú dokonalé! Paletky ma až tak nezaujali, za to očný tieň v ceruzke áno?!

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám od theBalm dvě paletky (nude dude a nude tude), bronzery a rozjasnovač a se vším jsem moc spokojená. Někdy bych ráda zkusila i tekutou rtěnku a možná něco dalšího :). Celkově je mi ta značka hodně sympatická.

    OdpovědětVymazat
  14. Super článek :-) v podstatě úplně se vším s tebou souhlasím! Ačkoliv tuhle matnou nemám, mám Trimony a popsala bych ji úplně stejně. Strašně ráda po ní sahám, něco na těch stínech the Balm prostě je. :-) Tvářenku jsem zatím žádnou nezkoušela, za to bronzery, nebo třeba transparentní pudr ano a se vším jsem moc spokojená. Úplně se mi z těch prvních fotek zastezklo po babím létě, škoda, že není takový podzim a máme místo toho tohle... :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Prvni paletka je na oko krasna, vypada skvele pigmentovane, ale barvicky jsou za me takove moc na jedno brdo :(
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat
  16. Ta první paletka je krásná!
    Můj blog: Beauty by K. + u mě na blogu i na IG najdeš soutěž :).

    OdpovědětVymazat
  17. Ta tvářenka teda nic moc, skoro nejde na tvé ruce ani vidět... taky mám ráda střední pigmentaci u tvářenek, ale tohle a za ty peníze?

    OdpovědětVymazat
  18. Z těchto novinek mě bohužel moc nezaujalo. Paletky jsou barevně krásné, ale já celoročně tíhnu spíše k třpytivým stínům, takže to nebude nic pro mě :-). Ovšem stíny v tužce mě zaujaly hodně a když už je teď the balm v douglasu, asi tam budu muset zaskočit a nějaké si pořídit :-D. Mockrát děkuji za skvělou recenzi a přeji pěkný den :-).

    OdpovědětVymazat
  19. Z těchto novinek mě bohužel moc nezaujalo. Paletky jsou barevně krásné, ale já celoročně tíhnu spíše k třpytivým stínům, takže to nebude nic pro mě :-). Ovšem stíny v tužce mě zaujaly hodně a když už je teď the balm v douglasu, asi tam budu muset zaskočit a nějaké si pořídit :-D. Mockrát děkuji za skvělou recenzi a přeji pěkný den :-).

    OdpovědětVymazat
  20. Ta paletka je nádherná :3 Ovšem od The Balm je pro mě prostě největší srdcovka rozjasňovač Mary-Lou Manizer :33

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)