úterý 11. října 2016

SOUTĚŽ | Testování balíčků Cetaphil

Mám neuvěřitelnou radost, že se na náš trh dostala konečně i značka Cetaphil. Zahraniční blogerky mívají pravidelně produkty této značky ve svých svatých grálech a teď jsou konečně k dostání i v našich lékárnách! Značka Cetaphil je speciálně vyvinutá na atopickou pokožku a kůži se sklony k ekzémům, takže produkty jsou neparfémované a hypoalergenní. A skvělé je, že se 10 z vás může pustit do testování se mnou a váš názor se pak objeví tady na blogu :) Jestli se chcete zapojit do testování a pak mi napsat váš názor na produkty, tak se určitě zapojte!



Pro 10 z vás mám balíčky s produkty Cetaphil v cestovní velikosti. Podmínkou při výhře produktů je po jejich vyzkoušení sepsání vašich dojmů a názorů na ně. Naprosto upřímně samozřejmě a nemusíte se bát, nechci po vás žádnou esej. Jen pár vět a dojem ze zkoušení produktů :) 3 z vás poté vyhrají ještě všechny produkty v plné velikosti, abyste si je mohly pořádně užít. Takže se prosím zapojte jen v případě, že máte kromě vyzkoušení balíčku zájem mi pak poslat vaší zpětnou vazbu na ně :) Výherce plných velikostí produktů vyberou zástupci Cetaphil spolu se mnou.



Pravidla soutěže:

Pokud se chcete zapojit do testování, přidejte komentář pod tento článek a v něm napište, proč máte chuť produkty vyzkoušet a jestli máte se značkou zkušenost nebo je pro vás třeba zatím úplně neznámá :) Připojte samozřejmě váš email, abych vás mohla co nejdříve kontaktovat.

Čas máte do středeční půlnoci (tj.do 12.10.2016) a poté všem 10 vylosovaným výhercům pošlu email a balíček bude pomalu a jistě na cestě k nim :)

Moc se těším na názory ostatních a zajímá mě, v čem se shodneme nebo naopak vůbec :)




89 komentářů:

  1. Ahoj Rendy! No to je úplně nejvíc skvělá zpráva! O značce jsem zatím jen četla a slyšela na netu (samá superlativa), už jsem i přemýšlela, že bych si něco objednala ze zahraničí. Hrozně ráda si čtu o kosmetice a zkouším nové věci a sepsat pak recenzi...to mě vždy lákalo, tak třeba se poštěstí :-) Měj se krásně a přeju ti spousty inspirace na články. Tereza (terezak1980@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám face wash a je to vynikajúci produkt, rada by som vyskúšala aj ďalšie. Dík za túto príležitosť :-)
    alicacleis61 at gmail dot com

    OdpovědětVymazat
  3. Značku Cetaphil znám, právě díky zahraničním blogerkám, ale zatím jsem bohužel nic nevyzkoušela. Vzhledem k tomu, že s prvním náznakem zimy se mi pravidelně vrací ekzém, ráda bych konečně našla produkty, které by mi pomohly a vyhovovaly. A tak zkusím štěstí tady :)

    therainbower@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj ;) o značce slyším poprvé, ale pokud je určena pro pleť se sklony k ekzémům, asi si o ní zjistím více informací. Svojí hloupostí se totiž potýkám s dermatitidou, takže na obličej používám jen dětský krém pro citlivou pokožku od Mixy, takže pokud je na trhu nějaký spolehlivý přípravek na ekzemickou pleť, sem s ním ;)
    Hezký den, Míša
    Vanickovamichaela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. V současnou chvíli je to doslova "voda na můj mlýn". S podzimem se mi každý rok udělá kolem pusy takový nepěkný ekzém a bojuju s ním, takže kdyby bylo něco, co by mi pomohlo ho porazit a případně proti němu bojovat, tak budu maximálně spokojená! Takže by se mi testování něčeho takového teď rozhodně hodilo :-) Měj se krásně! tefka(at)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, no to je náhoda! Výstřižek z časopisu s reklamou na tuto kosmetiku mi dala mamka, abych ji zkusila, že je to u nás novinka. S atopickým ekzémem bojuji už od narození a jsou období, kdy se mi moji atopickou kůži daří zvládat a naopak ty, kdy nic nepomáhá a vypadám příšerně. Zatím se mi nejvíce osvědčila kosmetika La Roche Posay, ale ráda bych vyzkoušela i Cetaphil. Zuzka (brozkova.zuzana@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj... O téhle značce slyším úplně poprvé, a zatím o ní ani nepsal nikdo koho sleduju, takže bych šla do úplně neznámého, ale za to by mně to vice potěšilo😉 zkusit se má všechno tak proč ne tohle? Anicka2003@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, o značce jsem slyšela jen na netu. Od mala trpím atopickým ekzemem a teď v dospělosti mě trápí zejména na obličeji, některé dny jsou peklo. Z dostupných produktů jsem vyzkoušela snad vše, takže mě každá nová značka na našem trhu potěší a dává mi novou naději, pokotřit ten zákeřný ekzem :-) klarakamasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, to je super náhoda, už od narození mám atopický ekzém, který mi vymizel, ale v létě zas po dlouhý době přišel a se vší parádou. Nemůžu se toho zbavit, už jsem z toho vyčerpaná, nic nepomáhá tak jak bych potřebovala. Byla bych ráda, kdybych měla možnost si tyhle produkty vyzkoušet. :)

    lucie.spinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Hoci túto značku kozmetiky vôbec nepoznám, rada by som vyskúšala, nakoľko na jeseň a zimu sa mi pravidelne vyskytuje ekzém na kolenách a na rukách, čo žiaľ nevyzerá vôbec vabne :)
    17monika6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, o značce jsem slyšela, ale zatím nic nevyzkoušela. Kosmetiku na ekzematickou pokožku bych ráda vyzkoušela proto, že každou zimu mám neskutečně rozcitlivělou pokožku, není to přímo ekzém, ale myslím si, že by se na to nějaká ultracitlivá kosmetika mohla hodit:-)
    zenab@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. O značce jsem slyšela jen od kamarádky zatím jinak je pro mě značka neznámá. Produkty bych ráda vyzkoušela, protože na ekzém trpím. Většinou se mi dělá přes zimu jak na těle tak na obličeji.
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Rendy, no tak to je peckova soutez... testovaci balicek bych predala svemu priteli, protoze v tomto zacinajicim chladnejsim obdobi zacina jeho pokozka hodne trpet a celkove je i on z toho obcas podrazdeny... tuto znacku vubec neznam a rada bych sve lasce ukazala, ze kosmeticky blog muze byt i muzum prospesny :-) Preji krasny usmevavy den.
    tomeckova.anna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. No nene, se posledni dobou roztrhl pytel s novymi znackami u nas. Cetaphil znam od us youtuberek, ze pry je vyborny na akne takze bych to veelmi rada vyzkousela:) kada.jar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Rendy, značka je pre mňa nová, a keďže najmä v tomto období trpím veľmi suchou pokožkou (hlavne) rúk, náchylnou na praskanie a drobné ranky, veľmi rada by som produkty Cetaphil vyskúšala, a podelila sa o svoje skúsenosti :)
    klaudysenjoyment@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Rendy , tak to je něco přesně pro mě , od tří let trpím na atopický ekzém, v dospělosti se mi sice o dost zlepšil, ale teď během těhotenství a samozřejmě s příchodem sychravějšího počasí se opět zhoršil, hlavně tedy na rukou , ale bohužel i na krku a obličeji, není to nic příjemného a je hrozně těžké najít přípravky , které by pomohli, zvlášť pokud nechceš často používat kortikoidové masti, které především v obličeji kůži ztenčují, ale někdy se jim bohužel nevyhnu. Je to boj, ale holt každý bojujeme s něčím jiným, někdo je atopik, jiný má akné atakdále. Myslím, že po X letech zkoušení , bych byla vhodný adept na sepsání konstruktivní recenze , která by byla prospěšná podobným nešťastníkům jako jsem já :-D
    terezkaaa.h@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Rendy, jelikož na atopický ekzém trpím, o značce jsem již slyšela. Tenkrát mi ji doporučovala paní doktorka na kožním. Zkoušela jsem gel na obličej, ten byl fajn, proto bych ráda vyzkoušela i další produkty od této značky. Navíc ted na podzim mám své škrábací období, třeba by mi výrobky od Cetaphilu, mohly alespoň trochu ulevit:) maruskasehnalkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Cetaphil znám zatím jen z doslechu, sama jsem neměla možnost ho vyzkoušet, takže bych se moc ráda zapojila do testování :) baví mě zkoušet nové věci a se sepsáním zpětné vazby nemám vůbec problém :)

    vrbova.eliska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  19. O Cetaphilu jsem slyšela u zahraničních blogerek, ale měla jsem za to, že je k sehnání už dávno i u nás. Už dlouho chci vyzkoušet jejich čistící mléko, o krémy bych se podělila s mamkou, i když je pravda, že i já mám teď s nástupem zimy a topné sezóny kůži na těle dost vysušenou a svědivou.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Cetaphil jako značku znám pouze od zahraničních youtuberek :) Mám radost, že Cetaphil bude dostupný i v ČR! Produkty bych vyzkousela ráda, protože mám problematickou pokožku a nemůžu si dovolit jen tak něco na sebe naplácat. Proto raději volím takovou kosmetiku, kde nehrozí riziko alergie nebo zhoršení. A taky moc ráda píšu recenze :)
    amyle@ seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. slyšela jsem o této značce, přesně jak píšeš, také od zahraničních blogerek a moc ráda bych ji vyzkoušela, něco málo se u nás koupit dalo i dříve, ale k tomu jsem se nikdy nedokopala, na pleť v zimě to bude podle recenzí přesně to pravé :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj znacku neznam a urcite bych rada vyzkousela protoze atopicko pokozku mam ted kdyz zacina podzim zima tak se zacina suchost a podrazdeni kuze opet vice projevovat. Radka
    Radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj R.! :) Cetaphil je pro mě novinkou. Jelikož jsem na atopický ekzém už vyzkoušela snad úplně všechny dostupné produkty, byla bych ráda za možnost vyzkoušet něco nového, co by mohlo konečně zafungovat :) měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj, ahoj, o této značce jsem zatím neslyšela, ale cokoliv co by mi pomohlo na můj ekzém s radostí vítám. Trpím AE hlavně na rukou a po porodu se mi značně zhoršil a protože kojím, tak jsem dost omezená v léčbě a můžu maximálně tak promazávat a tohle by mohlo být super. Ráda vyzkouším ;-)
    nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  26. Značku Cetaphil znám, partner ji dříve používal na doporučení své kožní lékařky, a byl s ní moc spokojený, ale byla poměrně těžko k sehnání (krém a odličovací voda občas), tak jsme museli najít alternativu, která ale není ideální. Problematickou pokožku máme v rodině my dva dospělí, já a můj přítel, já mám pokožku citlivou a velice jemnou, a největší problémy s ní mám právě nyní na podzim a v zimě (alergie na chlad). Moc ráda bych výrobky Cetaphil vyzkoušela. jajatyl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj, o značce jsem už slyšela, ale ještě jsem se k ní nedostala. Ráda bych ji vyzkoušela, protože s nadcházejícím podzimem a blížící se zimou mám opět pocit že mi sleze kůže a vítám vše, co by mohlo pomoci :)

    OdpovědětVymazat
  28. No, tuto značku popravdě vůbec neznám, takže bych ji chtěla vyzkoušet na mou silně citlivou a netolerantní pokožku. Ono toho moc používat bohužel nemohu, protože moje kůže hned "řve", že se jí to vůbec nelíbí. A některé výrobky sice pomáhají, ale většinou nehezky voní a jsou takové eh... fujky. Proto bych chtěla vykoušet něco jemného a nového. :) ja.for@email.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Značku znám od zahraničních blogerek, které ji hodně vychvalovaly. O to větší radost mám, že už se značka objevila i u nás. Poslední dobou mi pleť dělá trochu problémy, tak bych ráda vyzkoušela ten Cetaphil zázrak i na vlastní kůži :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj Rendy :)
    o téhle značce jsem upřímně ještě neslyšela, nicméně ráda bych ji vyzkoušela. Přece jen se blíží zima a to se vždycky míní má pokožka zbláznit.
    Zkoušeli bysme asi dva, protože můj přítel má celoročně ekzém, takže pokud by mu to pomohlo, bylo by to super :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj Rendy, to je skvela nabidka. Tuto značku osobne nemam vyzkousenou, ale znam "nazev", protoze se jiz sem tam nekde objevil. Rozhodne bych se chtela zapojit do testovani, jelikoz jsem staronovy atopik a kosmetiku si stejne vybiram bez parfemace atd. Jako dite jsem trpela na ekzemy porad, pak to dalo na chvili pokoj a ted zase v dospelosti se mi vraci na jinych mistech, coz me teda fakt nepotesilo :( pokud me tedy vyberes, tak ti urcite svuj nazor rada sepisu ;) Monika
    email: monika.macounova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj Rendy, ráda bych tuto značku vyzkoušela, protože najít dobrý hydratační krém na mastnou pleť je těžký. Značku znám také od zahraničních Bloggerek a už jsem si všimla, že se k nám dostala. Jakmile všechno dopoužívám, asi to bude moje volba. Diky za tuhle možnost:-)
    kristynaurb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj Rendy, znacku Cetaphil neznam, ale rada vyzkousim. Atopickou kuzi mám já i moje dcera tak by jsme testovali společne.
    Mia
    trinity.reloaded@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj Rendy, tuto značku neznám, a proto bych jí ráda vyzkoušela, druhý důvod je i ten, že jsme zatím nenašla péči, která by mi stopro vyhovovala a to jsem vyzkoušela i high end značky i lékarenské i drogerkové. měj se pěkně :) nikola-p@email.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj Rendy, túto značku by som rada vyskúšala sama, pretože vždy začiatkom zimy je moja pokožka suchá a na lakťoch sa mi spraví ekzém kedy sa musím krémovať nonstop, aby to prestalo. Snád sa pošťastí :)
    nika.kubala@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Ahojky :) Tohle je soutěž přímo pro mě. S ekzémem už pár let bojuji a je opravdu těžké sehnat kosmetiku která by mi vyhovovala. Tuhle značku jsem párkrát zahlédla a bylo by super ji vyzkoušet na vlastní kůži, v mém případě ekzém :D kajous68@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. No super, kedze mam atopicky ekzem na tvari a tele, tak skusim stastie a ak ma nevyberies tak si kupim sama. Katka.lazorova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  38. Kdysi jsem měla na zimu krém Cetaphil a vůbec nebyl špatný. Ráda bych tuto značku zkusila znovu.
    Lucives@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Tuhle značku neznám a ráda bych jí vyzkoušela.Mám hodně citlivou pokožku a už se bojím na ní něco natřít.Musím používat jen mýdlo se stříbrem a přírodní krémy.Pokud vyzkouším něco jiného,jsem rudá jako rajče a neskutečně mě to štípe.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj Rendy,se značkou Cetaphil zkušenost mám. Vždy v zimě používám na obličej jejich hydratační krém. Přišla jsem na něj náhodou na doporučení lékárnice. Proto bych ráda vyzkoušela více produktů této značky a zjistila, jak mi sedí.

    OdpovědětVymazat
  41. Zapomněla jsem email evdusk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Prozatím jsem ještě neměla tu čest se s touto značkou seznámit, ale ráda bych to napravila :-). Jsem kosmetický maniak :-) a proto často zkouším nové věci a tudíž bych na sobě ráda otestovala i tuto novinku na našem kosmetickém poli :-). Také mě láká to, že je tato značka zahraničními blogerkami tak opěvovaná :-).

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Novinku ráda otestuju, mám mlsnou pleť :) tak uvidíme...januh@seznam.cz s pozdravem Hanka

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj. Moc dekuju za skvelou prilezitost:) produkty bych moc rada vyzkousela, protoze po vysazeni antikoncepce se potykam se strasne citlivou pleti. Zaroven bych chtela proverit svoji schopnost napsat souvisly text k recenzi produktu :) mail:lenalt@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj Rendy, mam zkusenost s face and body kremem. Je to za malo penezi hodne muziky. A rada bych vyzkousela i jine produkty :-) tiffani.denisa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Ahoj. Zatím jsem o teto značce nic neslyšela, tak jsem si nějaké info hned vygooglila. Vážně jsem nečekala, ze najdu tolik pozitivních recenzi a tak trochu si říkám, ze snad někdo musí mít i nějaký ne tak pozitivní názor. Takže bych tyto produkty ráda vyzkoušela právě, abych si ověřila, že recenze nelžou. Díky za příležitost. ymahdalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj,
    O této značce jsem zatím ještě neslyšela, tak bych ji ráda vyzkoušela. Jelikož ráda zkouším nové věci a bohužel jsem zatím nenašla produkty, které by mi vyhovovaly a se kterými bych byla spokojená. Ráda se podělím o zkušenosti a pocity s testovanými produkty. :)
    Silvous96@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Ahoj, od te doby co jsem nastoupila na vejsku do jineho kraje, me zacala trapit atopicka plet. Zacervenala kuze na nohou, rukou, casto sloupane rty se staly na dennim poradu dne. Rada bych vyzkousela neco, co mi pomuze nejen na par mesicu :-( Jinak mas krasne fotky na insta, rada te sleduji :) muj email: ajazachas@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Ještě jsem o ní neslyšela, ale určitě bych ráda vyzkoušela.:-)
    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Ahoj, skusenost nemam, no urcite by som pripravky rada otestovala, kedze atopicka koza hlavne v zimnych mesiavoch potrapi zopar clenov nasej rodinky.
    butkova.andrea3@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Ahoj , znacku Cetaphil vubec neznam, slysim o ni poprve, tak vubec nemuzu nic napsat :-) Snad jen, ze bych produkty rada vyzskousela a ohodnotila na sve pokozce a hlavne na pokozce moji male, ktera trpi v zime na ekzem a extremne vysusenou pokozku ! Ahoj Lucka, mej se krasne
    lusetti@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Ahoj, tak tuhle značku tedy neznám! Ale pokud je pro suchou, atopickou pokožku,...to by bylo něco pro mě, obzvláště na zimu..! k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Upřímně o této značce slyším prvně, ale moc ráda bych jí vyzkoušela :)
    Zkoušení nových produktů, to je teprve ta práva zábava :D
    mysweetdiary@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Mít doma svatý grál? To se přece musí zkusit :-) Značku neznám, ani o ni neslyšela. Ráda se seznámím.
    Barthova.m@email.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Značku neznám, myslím, že tady u tebe teď, o ní čtu poprvé. Hodila jsem si ji do Googlu a vypadá to, že lidé jsou s ní vesměs spokojení a je na problematickou pleť, to se mi líbí. No a pak ta možnost vyzkoušet si na chvíli, jaké to je být blogerkou. To by se mi líbilo :)
    E-mail: l.mokra@email.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Značku ještě neznám a proto bych ráda vyzkoušela :)
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Ahoj,o teto značce slyšim poprvé:) Ráda bych ji vyzkousela protoze me strasne bavi zkouset nove věci hlavne co se kosmetiky tyče :) A toto na zimu bude určitě must have! :) casparka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Skusala som male balenie jemneho cisticu, ked som bola v cine a mala som obmedzeny vyber a potebovala som nieco, co ma nepodrazdi. celkom mi vyhovoval, ale u nas mi potom prisiel tazsie dostupny, tak uz som ho znovu nekupovala. ale rada by som skusila nieco ine od znacky.
    vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Vyzkoušela jsem krém a čistící gel, nakonec jsem přešla ke kalciové masti.

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Ahoj Rendy, tak to je super, ze bude znacka ofiko u nas.Cetla jsem chvalu na cistici gel na oblicej, tak hura do lekarny. 4danusch(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. jej, tuhle značku vůbec neznám. Bohužel jsem atopik, s atopickým ekzémem bojuji již nějaký ten pátek. Někdy jsem na tom lépe, jindy hůře, záleží na mnoha faktorech. Již pár let jsem převážně věrná výrobkům od biodermy (řada atoderm, co není v ní, tak mi vyhovuje i sensibio a hydrabio řada), kosmetické výrobky od jiných kosmetických firem mi tolik nevyhovují. Ovšem ráda bych vyzkoušela něco nového, třeba právě tahle značka porazí i zatím neporazitelnou biodermu :) MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Ahoj,
    nesmierne rada by som skúsila kozmetiku značky Cetaphil, kedže sama mám extrémne citlivú pleť, ktorá je náchylná na tvorbu ekzému.

    boxinggal1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Tuším, že jsem o Cetaphilu viděla zmínku v nějakém zahraničním článku o cenově dostupných a dobrých produktech, takže už jen ze zvědavosti bych tomu šanci dala. Ostatně, právě díky tomu jsou pro mne doslova rájem zahraniční drogerie, zejména Mueller, a pak taky česká Teta drogerie, která má nějaké zahraniční drogerie. Psaní recenze je pak v zásadě takový bonus na procvičení kreativní tvorby, které v poslední době moc nedávám. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Cetaphil znám od zahraničních youtuberek, osobní zkušenost bohužel nemám. Tudíž bych ji ráda vyzkoušela.
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Rendy, to je skvělá zpráva! Občas narazím na recenzi u zahraničních bloberek. Moc ráda bych vyzkoušla jejich vyhlášený cleanser. A protože mám citlivou a suchou pleť, bylo by skvělé zjistit jak si s ní Cetaphil poradí..:-). Přeji pěkný den.
    kkalupek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Ráda bych se připojila k testování a ráda zkouším nové věci. Pokud bys mě vylosovala kontak na mně je Queen9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. O CETAPHILU jsem slyšela od kamaradky, která bydlí v Itálii. Máme doma atopika a jako máma dělám vše možné i nemožné, abych mu co nejvíc pomohla. Právě nyní začíná to nejkrušnějši období, kdy jak říkáme " ekzém kvete " . Z recenzí na netu jsem na Cetapihl četla samou pozitivní reakci. Snažíme se o alternativní léčbu, věříme v sílu bylinek a do podzimu je ekzém v relativním klidu. Ale podzim je zatím silnější. Proto bych ráda vyzkoušela tento zázrak, kterým bych zpříjemnila podzimni dny i noci svému synovi.
    lenboda@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Ahoj, tak o této značce jsem vůbec neslyšela a ráda bych ji vyzkoušela! Vypadá dost zajímavě! :)
    acigi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Ahoj Rendy, jako majitelka citlive pleti se sklony k podrazdeni dost casto musim nakupovat prave hypoalergenni peci v lekarne, a proto bych si rada rozsirila obzory. Ale taky musim priznat, ze me laka prilezitost si vyzkouset, jake to je byt beut blogerkou a vyzkouset a nasledne napsat mini recenzi na produkt, ktery me opravdu zajima :-). Mej se hezky. katcharina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Pěkné rano, se značkou nemam vůbec zadnou zkušenost a moc by me bavilo se podrobit testování a sepsat vysledky, zvlášt kdyz se jedna o neco tak vysoce hodnoceneho. Rihovaveroni@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Zkušenost s touto kosmetikou nemám, ale moc ráda bych vyzkoušela.:)
    Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Ahoj, která holka by ráda nevyzkoušela novou kosmetiku, žejo? Já bych do testování zapojila i přítele, který mívá po klasických mýdlech a šamponech suchou pokožku, myslím, že by mu Cetaphil mohl vyhovovat. deenov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Ahoj Rendy, atopickým ekzém se mně udělal po porodu, hlavně na dlaních. Po roce zmizel a zůstal jen na prsteníčku pravé ruky. Z toho vyplývá, že jsem na mateřské, z toho vyplývá, že se docela nudím a rozptýlení v podobě testování kosmetiky, kterou bych si normálně asi nekoupila, by bylo super :) michala.pernicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. Yeees, tahle znacka je super, uz mam druhe baleni hydr. kremu na oblicej, doporucila mi ho dokonce dr. Ted na zimu bude nejlepsi, je hutny, hydratuje bezvadne a pritom neni vubec tezky a hezky se vstreba raz dva, takze kdybych od teto zn. mohla vyzkouset cokoli dalsiho, budu jen rada�� mikudo.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Ahoj Rendy, značku Cetaphil neznám, respektive před pár dny jsem ji viděla v nějakém časopise s tím, že tato značka je konečně i v ČR a poměrně ji tam chválili. A protože mi pomalu ale jistě dochází můj čistící gel na obličej a hledám nějaký, který nebude hodně vysušovat, tak jsem si říkala, hmmm, tohle by mohlo být ono. Ještě se ale rozhoduji mezi tímhle a novinkovou Biodermou Gel Moussant, tak třeba moje dilema vyřešíš:-) barbora.starynec@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. Ahoj Rendy. Velmi rada skusam novu kozmetiku, citam rozne recenzie a zhanam kozmetiku zo zahranicia. O tejto znacke som vela pocula ale este som ju neskusala, preto som sa potesila tejto moznosti 😊 velmi rada sa samozrejme podelim s mojou skusenostou s produktmi. novotnabj@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. Ahoj, mám atopickou pleť na obličeji, což neni moc přéjemné a v zimním období celkem neslučitelné s nošením makeupu :/ Ráda bych konečně našla něco co mi hlavně v zimním období pomůže udržet leť nevysušenou a nešupinkatou tak, abych ten makeup občas mohla vytáhnout. Třeba by mi tato značka konečně pomohla :)
    VeronikaHosnedlova@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  78. O této značce jsem ještě neslyšela ani slůvka, tak si budu držet palce, aby se na mě při losování usmálo štěstí. :) Moc pěkně nafocené fotky! :) denisa.sebestova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Ahoj, Cetaphil znam uz nejaky cas a hodnekrat jsem mela nektere produkty v internetovém košíku. Na posledni chvili jsem si to rozmylela. Mama smisenou plet se sklonem k akne zjistila jsem ze cim mene ji drazdim ruznymi alkoholovymi toniku je to jeste horší. Cetaphil bych chtela vyzkoušet jestli si poradí se zklidnenim moji pleti ktera ma sklony k zavervenani :)
    bara.kasan1994@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. Ahojky, o značce Cetaphil jsem již hodně slyšela, hlavně od zahraničních youtuberů...strašně ji vychvalovali a proto si myslím že je fajn toho vyzkoušet :o)

    surikatka000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Přiznám se, že o této značce slyším poprvé, ale co se týče pečující kosmetiky na obličej, vybírám téměř výhradně z lékárenských značek. Mám ráda především Biodermu, tak myslím, že by toto bylo také pro mou pleť to pravé. Tak třeba se na mě usměje štěstí :) email: BrazdovaN@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Protoze odmalička trpím na atopicky ekzem a porad hledám vhodnou kosmetiku :-) jitus.graciasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Ahoj Rendy,
    s touto značkou nemám žádnou osobní zkušenost, ale už jsem o ni slyšela. Příjde mi to super, protože už od dětství trpím na atopický ekzemy po celém tělě a jakýkoliv parfemovany přípravek mi ji rozdráždí, nejhorší je to na jaře a v létě, ale celoročně je to velká bída a přála bych si konečně vyzkoušet něco, co by mi to pomohlo zklidnit a nedráždit :)
    grambalova.eva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Ahoj,
    používám od Cetaphil hydratační krém a je úplně parádní! Večer ho namažu a do rána je pleť krásně vyživená a hydratovaná. Což je u mé suché pokožky docela zázrak. Vůbec jsem ale netušila, že mají tolik dalších produktů a hrozně ráda bych zkusila i ty :-)
    g.zaza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Ahoj Rendy. Huraaa je tu Cetaphil ... Vzdy ked som sledovala zahranicne blogerky vzdy som ju chcela ... mam velmi precilivelu plet a tiez vzdy ked si nieco dam cervenam sa od citlivosti ... Urcite by som rada vyskusala a napisala recenziu ... Mozno sa na mna usmeje stastie. S pozdravom Sylvia
    sylvinka@ymail.com

    OdpovědětVymazat
  86. Protože se moje pleť aktuálně po vysazení HA zbláznila a nic, co jí předtím vyhovovalo kolem mě nemůže ani projít. Ráda vyzkouším něco nového, ráda byzase dostala svojí plěť do pohody.
    Jurcikova14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Ahoj, o značce jsem už slyšela, ale zatím jsem neměla možnost ji vyzkoušet. Jsem atopik odmalička a hlavně v zimním období je to nejhorší. Proto bych byla rada, kdybych konečně našla kosmetiku, která mi na ekzém pomůže.
    marie.cichova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. No já nevím, ale tuto značku jsem v lékárně sehnala už někdy před 2 roky:-)

    OdpovědětVymazat
  89. Zdravím, Rendy,
    produkty Cetaphil by se nám doma hodily,
    já mám atopickou pokožku střídavě na rukou a zvlášť v zimě, kdy přijdou první mrazíky, nejvíce trpí okolí mezi prsty, což se táhne směrem k loktům. Nevypadá to moc parádně, proto bych chtěla vyzkoušet, jak by to šlo s Cetaphilem. Například taťka má zase problémy s atopií na hlavě, takže suchá kůže ve vlasech je opravdu také nepříjemným problémem a četla jsem, že Cetaphil má i hydratační šampony s citlivou péčí, zkrátka má opravdu co nabídnou a ráda bych tuto značku zhodnotila. =) Sice nemám praxi v blogování, ale už jsem pár recenzí dělala a vždy mě baví předávat zkušenosti i pozorovat ostatní názory. =) Holky holkám, ženy ženám- tak to má být. =)
    fofolacek369@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)