čtvrtek 27. října 2016

SOUTĚŽ Jablíčka DKNY a rozdíly mezi nimi

Donna Karan New York (DKNY) a její už trochu legendární a dobře známé vůně, které svým tvarem evokují jablíčko, jsou na trhu už strašně dlouho a protože neexistují jen v jedné variantě, mám pro vás takový jejich menší přehled, aby se vám to nepletlo. A když se vám bude chtít, můžete si o ně i zasoutěžit :)

Ještě když jsem za svým mladých let brigádničila v parfumerii, tak si pamatuji, že jablíčka byla velice oblíbeným dárkem, protože i když se to možná nezdá, dokážou potěšit docela širokou škálu žen. Ve svém okolí znám jen málo kamarádek, které by si z jablíček nevybraly a i když jsou to masovky a není to žádná niche vůně, tak základna fanoušků je veliká. Tak pojďte trochu zavzpomínat na zelenou klasiku i jednu zbrusu novou limitku :)







Největší klasika ze všech! Kdo by neznal zelené jablíčko? Když jsem byla o dost mladší, měla ho snad každá druhá kamarádka nebo spolužačka ve škole a některé se ho drží doteď. Jeho svěží a šťavnatě kyselá vůně je taková hravá a bezstarostná.



Složení:


hlava - zelené jablko, okurka, grapefruit

srdce - fialka, růže, magnólie, tuberóza

tělo - bílá ambra, světlé dřevo



Dostupnost: ve vybraných parfumeriích







Říjnová novinka jablíčkové rodiny má červený obal a víčko zdobí symbol hada. Pro mě osobně je vůně ze všech nejsladší a nejsilnější. Není to tedy žádný bolehlav nebo těžký odér, ale oproti zbytku více svěžejších jablíček, se tato verze liší. Je více taková svůdnější, ženská a hodí se mi k zimnímu období :)




Složení:


hlava - černý rybíz, lékořice, citrón, červené ovoce

srdce - fialka, růže, pomerančový květ

tělo - vanilka, myrha, olej z pačuli




Dostupnost: ve vybraných parfumeriích




Vůně inspirovaná rozkvetlými jabloněmi má světle růžovou barvu a pro mě osobně voní ze všech nejvíce květinově. Vůně je jemná a taková trochu jarní. Právě díky jasmínu a konvalince se mi asi tolik líbí a skoro bych jí pasovala na první místo, ze všech těchto vůní. Jestli je na vás zelené jablíčko moc kyselé a svěží, tak zkuste tuto růžovou verzi.




Složení:


hlava - grapefruit, meruňka, černý rybíz

srdce - konvalinka, jasmín, růže

tělo - světlá dřeva, pleťový akord



Dostupnost: ve vybraných parfumeriích








Na první pohled si můžete všimnout odlišného flakonu vůně, který vypadá jako vytesaný hranol křišťálu. Oproti klasickému Be delicious jablíčku je toto trochu jemnější a ne tak výrazně svěží a kyselé. Pokud by na vás Be delicious bylo až moc svěží, tak zkuste tuto jemnější variantu.



Složení:


hlava - zelené jablko, magnólie, plod yuzu

srdce - leknín, fialky, konvalinka

tělo - pižmo, jantarové dřevo, santalové dřevo



Dostupnost: exkluzivně prodává parfumerie Marionnaud (společně s verzí Fresh Blossom Crystallized) a jedná se pouze o limitovanou edici.







DÁRKOVÝ TIP

Vánoce se pomalu a jistě blíží a jestli máte jablíčka rády nebo jimi chcete někoho obdarovat, tak je ideální si pořídit některý z dárkových setů. Výhodou těchto setů je to, že k vůni máte většinou zdarma nějaký dárek navíc (tady je tělové mléko) a plus máte set rovnou pěkně zabalený :)

Dárkové sety budou dostupné od 1.11 ve vybraných parfumerií a vybírat můžete ze dvou velikostí vůní - 30ml (1490 Kč) nebo 50ml (2090 Kč)





SOUTĚŽ

Jestli patříte mezi fanynky DKNY jablíček, tak mám pro vás skvělou zprávu, protože 3 z vás si mohou zasoutěžit o novou verzi vůně Be Tempted. Stačí splnit následující pravidla soutěže


Pravidla soutěže:

1) Sledujte blog přes GFC (pokud nevíte co to znamená, ZDE je nápověda) nebo přes Instagram @rendyordinarylife (KLIK)


2) Přidejte komentář pod tento článek. Soutěž začíná dnes a končí 31.10.2016 ve 20h. Do komentáře napište, jestli jste někdy nějakou vůni od DKNY měly a nebo případně která z těchto vás zaujala nejvíce a proč? 

3) do komentáře připište i váš mail, abych vás po ukončení soutěže mohla co nejdříve kontaktovat






Držím všem palce a těším se na vaše odpovědi :)

127 komentářů:

  1. Nikdy jsem DKNY parfém neměla, měla jsem pouzze ve vzorečeku klasickou Be Delicious. A nejvíce mě zaujala asi Be Tempted dle složení, mám moc ráda vanilku a pokud je sladší než ty ostatní, tak by mi asi vyhovovala nejvíce :)

    therainbower@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Bohužel jsem nikdy vůni DKNY neměla, ale už dlouho si chci pořídit Be Delicious, je to taková nesmrtelná klasika. Email: le.hrdlickova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, ja mela kdyz jsem byla mladsi prave tu nejvetsi klasiku a to je zelene jablicko bylo skvele a ..ani nevim proc uz ho nepouzivam :D A ted me nejvic asi zaujalo červene jablicko to by bylo užasne na zimu takove vune mam v chladnem obdobi nejradsi a na karo bych zase volila svetle ruzove jablicko! :) Kasparova_zdenka@zsas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Od DKNY som este ziadnu vonu nemala. Chcela by som vyskusat zelene typicke jablcko a kvetinkovu Fresh blossom, super sutaz, rada sa zapojim :)
    tilkanudzikova_gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Je to je skvela soutez, parfemy od DKNY mam moc rada. Jablicko jsem uz Be delicious a Be fress blosson. Ted mi na toaletnim stolku stoji DKNY Pure a drop of rose.
    Nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tak zelené jablíčko je opravdu už klasika.
    Nejvíce se mi líbí Be Tempted, protože hledám novou vůni na zimu a ta by mohla být fajn. :-)

    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky, z jablíček jsem zatím vyzkoušela pouze vzorek toho zeleného "kyselého", ale moc mi nevonělo :-D Nejvíc mě zaujalo asi to světle růžové, mám radši jemnější vůně. Každopádně bych se vůbec nezlobila za výhru :-) v případě, že by mi nevoněla, dobře poslouží jako dárek :-)
    Měj se hezky, Míša
    Misula16@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. jednou bylo v mesicnim balicku krasy, jaky byly driv hitem, malinky, cerveny jablicko a dlouho dobu jsem si ho setrila a mela ho rada. vetsi jsem nikdy nevlastnila. urcite bych vyhrane venovala sve segre, ktere by se urcite libilo a nejvic ruzove.

    mail: terezapatero@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. GFC Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    Já ještě tuhle značku parfému nezkoušela a popravdě nevím, který mě zaujal dřív, protože jednak mají skvělé flakonky a krásně svěží vůně, takže je to težké :)))
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  10. Měla jsem vůni DKNY Fresh Blossom a byla úžasná. Mail: elisa.novak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky, sleduju tě přes instagram. Vůně DKNY mám moc ráda, určitě si chci pořídit znovu další :) klaryfukw@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Před pár lety jsem měla klasické "zelené jablíčko", je to pro mě krásná vůně na léto, okurka, meloun..nic extra originálního, ale potěší.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Příteli každoročně několikrát naznačuju, jak by bylo skvělé, najít jedno z Jablíček pod stromečkem. Bohužel, když mu to neřeknu přímo, tak jako bych nic neřekla!:-) Letos mu asi ukážu přímo dopis Ježíškovi a pro jistotu i webovou verzi Dejmidarek:-)Třeba se mi sejde pod stromečkem jablek plný košík. Stejně jako Prokleté dítě, to jsme naštěstí odhalila včas, jinak bych měla tři:-)
    Z vůní mi na jaře voní zelené, v zimě mám raději těžší hřejivé vůně.
    Moc ráda čekám na tvé články, abych si mohla dát vždy dopoledne pauzu a načerpat inspiraci.
    j.olehlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Libi se mi ruzove jelikoz voni po jasminu, zadnou vuni jsem od teto značky jeste nemela.
    Gfc eva richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Na poličce klasické jablíčko stále mám, i když častěji sahám po jiných-zajímavějších adeptech :) Tohle je taková vůně z nostalgie, první parfém.
    amyle@ seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. GFC: Terka Černá
    Zkušenost s DKNY nemám, ale určitě bych ráda vyzkoušela! :) Mají skvělé flakonky. :)
    Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. GFC slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz
    Před třemi lety jsem dostala k narozeninám od přítele zelené jablíčko Be delicious. Je to velmi krásná vůně. Jiné jsem bohužel ještě nezkoušela. Be tempted vypadá dobře, červený obal se mi velmi líbí. Obsahuje vanilku, kterou já mám v parfémech moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  18. Mam Be delicious , a používám tuto vůně strašně dlouho. Miluju svěží vůně, a tato jako pro mne udělaná , ale jinou rada zkusím zvlášť když je to od Donny Karan :)
    Natusia@seznam.cz sleduju přes IG

    OdpovědětVymazat
  19. Žádnou jsem ještě nezkoušela, ale nejvíce mě zaujala vůně Fresh Blossom, protože mám ráda parfémy, které obsahují grapefruit!😄

    GFC: Marťa | e-mail: surikatka000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Je to moje vytoužená vůně,ale bohužel jako pro studenta zatím jenom vysněná :)
    gabolina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. DKNY jsme měli s mamkou před hodně dlouhou dobou a zrovna nedávno jsme si na to vzpomněli. Mamka si ho hodně oblíbila, ale protože to úplně nejlevnější parfém, tak si ho znovu nekupovala. Mamce bych ho chtěla vyhrát a dát potom k vánocům. Děkuji. veronikaj6@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Klasické jablíčko byla moje první vůně asi před 10 lety mi ji přítel koupil k Vánocům v dárkové sade,pri koupi se mu trochu protacely oči nad těmi penězi co stala :) takže to je pro mě už jen příjemná vzpominka, od té doby jsem jine jablíčko neměla. barry22@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Už jsem jablíčko dávala minimálně 3krát své mamince k Vánocům ❤️ Má ho velice ráda 😊
    Email: veruska147@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Tuto značku jsem nikdy nezkusila. Nejvíce mě zaujal Be Temped. Podle popisu, by mi mohla nejvíce sedět. Girlspark5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Celá léta jsem používala klasiku zelené jablko, asociuje mi zpět deset let mého života. Time to change? :-) sratajita@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Už dlouho používám DKNY Be Delicious, ale chystám se přát si k Vánocům nějakou jinou jako změnu :)
    ammee111@email.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj, moc tě zdravím a děkuji za krásné fotečky i super blogy. Já jablíčka miluju. Vlastně celou Donnu Karan. Mám jablíčko zelený i červený a ač je tam už na dně, ráda se k nim vracím. Moc se mě líbí i flakon. :) o limitce jsem vůbec nevěděla, ale myslím, že dle složení krásná na toto období. ;) sleduji tě přes IG dana.kynl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. ahoj Rendy, sledujem ťa cez instagram a tvoje fotky sú naozaj krásne 🙂 mám skúsenosť s be delicious, myslím, proste s tou zelenou jabĺčkovou vôňou, a tá bola teda úžasná 😊 môj mail je pstrosiik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Jablíčko jsem nikdy žádné nezkoušela, složení mají zajímavé, určitě je půjdu očuchat :-) drasnarova.zuzana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Be delicious je moje oblíbená vůně. Kupuji si ji stále je to moje závislost nemůžu bez ni byt...

    Veronikasvendova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Ještě jsem ho niky nezkoušela.Možná je teď příležitost vyzkoušet.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj,měla jsem kdysi zelené jablíčko, je to parádní vůně na jaro- léto. Moc ráda bych vyzkoušela novinku.Krásný den, Daniela email:lochneska.d@post.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj :) klasickou zelenou Be Delicious jsem dostala asi před dvěma lety k Vánocům a moc jsem si ji oblíbila :) škoda, že je už úplně prázdná :( sleduju tě přes IG, jitka.richter98@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj Rendy. Tvůj blog sleduji již delší dobu a příspěvky mě moc baví. Obdivuji, že zvládáš vydávat články tak často. Právě pokukuji po nové vůni a DKNY mě zaujaly. Ráda bych vyzkoušela DKNY Fresh Blossom nebo Be delicious. Můj mail je doleckova.r@seznam.cz Díky a hezký den :o)

    OdpovědětVymazat
  36. Žádnou tuto vůni jsem neměla a nejvíc mě zaujalo zelené jablko podle složení.
    radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Zelené jablíčko od DKNY jsem začala používat již na základní škole, kdy jsem ho poprvé dostala k narozeninám, a pokračuje se mnou az do teď :) Prošla jsem nespočet parfumerii a snažila jsem se začít používat jinou vůni, ale vždy mi něco vadilo a stejně jsem se vrátila k jablickum. K minulým vánocům jsem si poridila fresh blossom a nemůžu si ji též vynachválit :) nejspíš je to uz závislost.
    Takže se vůbec nebudu bránit zkusit další z mých oblíbených jablíček ;) hnatak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj Rendy sledujem ta cez IG ako tak_to_vidim_ja. Tvoj blog klikam uz dlho a rada ho citam nakolko milujem kozmetiku a uspokojuju ma aj obrazky sminiek �� vone su svieze, maju nadherny flakon a potesila by som sa ktorejkolvek. Nech sa Ti dari. linuus77@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj sledujem všade :-D..Tieto jabĺčka ma vždy lákali ale ani raz som si žiadne nekúpila, najviac ma asi zaujala ružová verzia, ale aj táto vyzerá super:-). Túto novinku by som veľmi rada vyskúšala :-)
    ivka.sujanova374@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Zatím jsem ještě žádnou vůni DKNY neměla, takže bych ráda některou vyzkoušela. 😊

    pavlakozak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Sleduji přes GFC jako miss.velvet
    Be Delicious je oblíbená vůně mojí maminky a občas se s ním chodím navonět taky, vůně se mi líbí. A myslím, že Fresh Blossom by mi podle složení určitě taky voněla:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Osobne nie, ale sestra mala DKNY Sweet Delicious Pink Macaroon takze kym sme spolu byvali sem-tam som si ju pozicala :) Ozaj ide o prijemne vone, kt neurazia, super na bezne nosenie
    veri.soltesova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Najviac sa mi páči Be delicious lebo mám rada grapefruit a vyzerá tak pekne :) Nikdy som takúto vôňu neskúšala ale vyzerajú teda fakt krásne ;)
    saska.zigova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj Rendy,
    ty fotky s ovocem a zeleninou jsou moc hezky naaranžované až jsem z toho dostala chuť na jablka :D. Nejvíce mě zaujala vůně s názvem Be Tempted, miluji vůni vanilky a lékořice a vybavím se zimní období s šálkem dobrého vanilkového kapučína a vanilkových rohlíčků :D. Nikdy jsem tyto vůně nezkoušela, ale viděla jsem se u několika dam, zaujala mě také díky popisku zde i na oficiálních stránkách, líbí se mi, jak popisují, že dokáže svádět a obsahuje zakázanou lékořici :D
    email: kristynadolnickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Nikdy jsem žádnou vůni neměla, ale mamka měla tu klasickou zelenou, která voněla úplně božsky! Je opravdu málo parfémů, do kterých se opravdu zamiluju, ale pokud bych tu vůni měla, tak to bude jedna z vyjímek, kdy opravdu budu do té vůně blázen!
    Email: betka.kantor@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Žádné "jablíčko" jsem ještě nevyzkoušela, ale nejvíce mě láká Fresh Blossom :) Nadchla mě hlavně svým složením :)
    mysweetdiary@seznam.cz
    GFC: Bet ty

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj Rendy,
    od DKNY jsem měla Red Delicious Woman a voněl mi nádherně. Nejvíce mě asi zaujala Fresh Blossom. A kvůli tomu, že komentáře často nepíšu, tak chci jen napsat, že jsi doopravdy super bloggerka a strašně se mi líbí jak píšeš :)
    e-mail: betty.brixova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Aj keď som neskusala este ziadnu vôňu DKNY, najviac ma zaujala práve Be Tempted,podla popisu presne vôňa stvorená pre mňa.mám rada sladké vôňe :)
    A.holkova1991@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. To složení vypada moc dobre.
    Rihovaveroni@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Sleduji, jako Erika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com
    Jasně několikrát jsem od DKNY měla zelené jablíčko a vždy veliká spokojenost. Nejvíc mě asi zaujala ta poslední vůně varianta.

    OdpovědětVymazat
  51. moja sestra mala pred pár rokmi zelené jabĺčko, vôňa sa mi páčila... ak e táto nová taká ako si ju opísala, tak sa mi isto bude páčiť, lebo sladšie vône mám rada... sledujem cez GFC, môj mail: bartekova.monika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Od DKNY som este nikdy nic neskusala ale prave podla opisu Be Tempted vyzera najlepsie
    tak mozno sa postasti May the force be with me :)
    monikabullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Ahoj Rendy,
    měla jsem DKNY Woman, ne jablíčko, ale vím jak voní ze vzorečku a je to nádhera! Takže já bych chtěla zkusit Be Delicious Crystallized ♥
    Email: simonkarycova@gmail.com
    Instagram: simonaryc

    OdpovědětVymazat
  54. Ahoj, tohle byla ma prvni poradna vune z parfumerie, byla jsem na stredni, stala na me dost penez tak jsem si ji setrila :) pred casem jsem si ji po letech jsem si ji poridila znovu a porad se mi libi, pripomina mi to prave ty bezstarostne obdobi na stredni...
    Sleduji na instagramu, salamonic@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Ahoj, žádnou jsem ještě neměla, ale nejvíce mě zaujala DKNY Fresh Blossom, díky kombinaci grepu a konvalinek, kterou mám ráda. :) Hezký den
    karolina.samkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Ahoj, DKNY jsem si kupovala když jsem byla mladší, klasiku kosectvetec.rada bych vyzkoušela klasického jablíček o.
    Antolikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. jééé :) kdysi jsem měla klasické zelené "delišs" :) a voní mi i po letech, ale nejvíc se mi líbí obal :D to je ozdoba koupelny, líbí se mi crystalized - kvůli flakonku a fresh blossom - kvůli složení....Hanka januh@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Super soutěž :) Moc ráda se zúčastním :) Nikdy jsem nevyzkoušela tyhle Jablíčka od DKNY, ani žádnou jinou voňavku, ale vždy jsem po nich pokukovala :) Ty balení jsou roztomilé... a proto bych ji s radostí zkusila a mohla si přivonět :) Ta kombinace všech složek vypadá dost lákavě :)

    Sleduji tě přes GFC jako Michaela Machalíková

    můj email: misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Ahoj,jablicka jsem nikdy nemela,ale casto jsem si ji drive "pujcovala" od kamaradky :D mela vzdy Be delicious a me tato vune pripomina vzpominky,ktere s ni mam spolecne. sleduji na instagramu, magdalena.hlubinkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Ahoj, tyto slavná "jablíčka" jsem ještě neměla možnost vyzkoušet, ale očichávala jsem v parfumerce klasické zelené Be Delicious a voní naprosto krásně, proto se do soutěže velmi ráda zapojím :)
    Sleduji přes GFC pod tímto jménem. Krásný den! :)

    OdpovědětVymazat
  61. Ahoj, ještě jsem tyto vůně od DKNY neměla, ale ráda bych některou vyzkoušela. Dle popisku by mi seděla červená nebo růžová varianta. Zelené jablíčko by spíše vyhovovalo nevlastní dceři, která se teď začla o kosmetiku zajímat.

    OdpovědětVymazat
  62. DKNY vonavky som nikdy nemala možnost vyskúšat a práce toto je tá príležitosť :)
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Ahoj, zatím jsem žádnou vůni os DKNY nevyzkoušela . :)
    Nejvíce mě zaujala vůně Be Delicious, protože miluju svěží vůně a všechny vůně a pečující kosmetiku s okurkou :) . Sleduji te přes GFC pod tímto jménem a na instagramu jako catherine_horse_lover :) .
    Mail: katuskamala2000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. najradšej mám klasiku be delicious :) ale určite musím pričuchnúť aj k ostatným :)
    sue.ondrejcakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. DKNY jsem jeste zadny parfem nemela. Ale podle popisu v clanku se mi nejvic libi Fresh Blossom. Tu bych urcite rada vyzkousela.
    Gfc pod timto jmenem. Email kkalupek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Ahoj , patřila jsem k davu zelených jablíč :) Ted me láká fresh blossom<3 jitotkovaalena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. DKNY parfém jsem ještě nikdy neměla, přemýšlela jsem kdysi nad ním, ale nakonec jsem vzala Ninu Ricci, ale ráda bych jej vyzkoušela :)
    sarka.dalecin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Zrovna před měsícem jsem na ně koukala na letišti! ;)...ale žádnou jsem si neodnesla. Nejblíže by mi byla dle popisku asi Fresh Blossom.. ;) k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Zelené DKNY jsem vždycky očichávala v obchodě, voní hezky.. Svěže. Vůně s příměsí vanilky bohužel nemůžu, bolí mne z nich hlava. Slejskova.a@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Kdysi jsem jedno jablíčko měla, vím, že vonělo moc hezky, jenom si nepamatuji, které přesně to bylo. :-)
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Sleduji: Instagram-vakalik
    Měla jsem zelené DKNY a pracovala jsem ve firmě, která tuto značku balila do dárkových balení. Byla to hezká práce a právě tam jsem si se slevou své první zelené jablko koupila :) O pár let (a desítek vyzkoušených jiných parfémů) později se mi po jablku zastesklo, šla jsem do parfumerie si jej na kůži vyzkoušet, jestli se za ty roky nezměnilo, ale byla jsem nepříjemně zklamaná z výdrže parfému a nakonec si ho nekoupila.
    vankovandrea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Měla jsem jen zelené jablíčko, to je klasika :). Moc se mi líbilo, teď mám na wishlistu ale růžovou verzi :). Prostě kde je jasmín, to je moje :). kolodziejova.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Jsem asi jedina, ale vazne neznam jablicka:D proto bych zacala se zelenou klasikou Be Delicious. Sleduji na IG (martusha@email.cz)

    OdpovědětVymazat
  74. Vůně od DKNY jsem zatím ještě ne vyzkoušela, i když po nich pokukuju už nějakou chvíli, stále jsem si žádnou nekoupila. Nejraději bych vyzkoušela Fresh Blossom nebo Be Delicious Crystallized. :)

    lucie.spinova@gmail.com
    IG: lucijewhite

    OdpovědětVymazat
  75. já ještě žádné jablíčko neměla a ani si teď nedovedu vybavit, jak které voní, ale určitě jsem k nim už v parfumerce přikládala svůj nosík. Dle popisu mne nejvíce zřejmě zaujala vůně DKNY Fresh Blossom- mám ráda jemné květinové vůně a zbožňuji pokud vůně obsahuje konvalinku. MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Ahoj, měla jsem klasiku Be Delicious. Za mě krásná šťavnatá vůně, mám v plánu se k ní zase v létě vrátit :-).
    mail: zahradkova.sim@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. DKNY vůni jsem žádnou neměla. Jelikož je to ale poměrně kultovní parfém, ráda bych vyzkoušela a nejvíc mě láká asi Fresh Blossom, který by mě podle popisu mohl vyhovovat.
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Jabĺčka od DKNY sú moja srdcovka, vyskúšala som väčšinu a táto novinka ma fakt zaujala. Jediné, čo ma nezaujalo je jej cena :) Rada by som ju mala doma, ak aj sa mi ju nepodarí vyhrať tu u teba, tak si ju doprajem na narodeniny. Žijeme predsa len raz, nie? :)
    celkova.katarina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. krasna soutez sleduji dlouho jablicko vypada krasne tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  80. DKNY jsem ještě nikdy neměla. Jen jsem vždy okusila v pardumerii a vrátila jsem se ke své stalici. Nejvíce mě zaujala a láká rijnova novinka červené DKNY Be Tempted . Snad budu mít štěstí a vyzkouším moje první jablicko :)
    pavlina666@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  81. pardumerii a vrátila jsem se ke své stalici. Nejvíce mě zaujala a láká rijnova novinka červené DKNY Be Tempted . Snad budu mít štěstí a vyzkouším moje první jablicko :)
    pavlina666@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Krásná soutěž :-)
    hanabernhardova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Ahoj, zatim jsem zadnou vuni od DKNY nemela moznost vyzkouset, ale hrozne me laka Be Delicious. Mam rada svezi vune a tahle ve me uplne evokuje teseni na leto :-) lency@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Jej doma mam be blossom velmi pekná jemnucka vona ale mam vacsich favoritov ale táto novinka je uuuplne perfektnakto ju nevonal tak bezte si ju ovonat !
    ema.gulasova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. Teprve nedávno jsem měla vzorek klasického jablíčka, ale to nové mě hodně láká, ve vůních mám ráda černý rybíz. Evusak1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  86. parfémů není nikdy dost že? :-D :-D :-D takže ráda zkusím štěstí, mám tušení že nějakou DKNY jsme doma s mamkou mívaly, ale už si nevzpomenu...z tohohle výčtu se mi líbí Be delicious crystallized,tím že není tak výrazně jablíčkové mohlo by být super na tohle roční období

    OdpovědětVymazat
  87. Uz davnejsie som mala ich zelena jablcko- asi ta klasika a bola som velmi spokojna gabika.komorova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. Ahoj, klasika Be Delicious mě provázela skoro celou střední, takže hezká vzpomínka, ale přece jen oproti tomu, co aktuálně používám je to možná až moc svěží, takže určitě půjdu o čuchat Be Delicious Crystallized, to by mohlo být to pravé😊 Barbora.starynec@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. Ahoj Rendy, sleduji te přes GFC jako Lucie Pitis uz několik let :-) jinak ja jsem uz mela asi 3 balení klasického zeleného jablicka a vždy kdyz ho cítím, tak si vzpomenu na to období, kdy mi bylo dvacet let a vrátím se ke vzpomínám :-)
    Lucie.pitis@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  90. nic jsem od DKNY neměla, nejvíce mě zaujalo červené jablíčko, mám ráda silnější a svůdnější vůne a hlavně pokud se hodí do zimy, je pro tuto dobu jak dělané:)
    GFC: Kate p.
    email: somethingbykate@seznam.cz

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  91. Měla jsem možnost přičichnout si k zelenému jablíčku Be Delicious, které používala kolegyně v práci a vonělo skutečně jako skutečné jablíčko :-). Jen sem si musela dávat pozor, abych se do něj nazakousla :-).

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Ahoj Rendy, zase super článek, miluju ty tvoje fotky, máš je vždycky nádherně naaranžované. :) V tomto případě jsem se málem zakousla do fotek. :D Jinak DKNY vůni jsem ještě neměla, přišlo mi, že jsou až moc ovocné, ale zaujala mě vůně Be Delicious, protože kde jsou květiny, tam jsem i já. :D A je jedno, jestli je jaro, podzim nebo zima, květinové vůně já ráda vždycky.:) Takže by se mi nejvíc líbila tato vůně, ale samozřejmě bych se nebránila vyzkoušet i jinou. :) Sleduji tě i na IG a mail je: doslovap@seznam.cz Měj se krásně! P.

    OdpovědětVymazat
  93. Od této značky jsem ještě žádnou voňavku neměla a nejvíce mě zaujala DKNY Be Delicious. Viděla jsem ji nedávno u kamarádky, moc mi voněla a jednou bych si ji ráda pořídila :)
    mrastikova@gmail.com
    na instagramu sleduji jako littlewhite_fox

    OdpovědětVymazat
  94. Ahojki Rendy,DKNY obecne milujem,m aj od nej aj hodinky,vone som vyskúšala hádam všetky.aj keď momentálne vo svojej zbierke žiadnu donnu nemám,moja obľúbená vôňa bola určite zelené jabĺčko.
    erika.dankova.daraniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  95. Sleduji přes GFC jako Klára Odehnalová.
    Nikdy jsem neměla možnost nějakou voňavku od DKNY vyzkoušet, ale všechno je jednou poprvé!
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  96. ahoj dkny milujeeeeeeeeeeeeem a mala som dlhe roky tie letne vone a boli uchvatne
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  97. Mám vůni Be delicious a je to má velmi oblíbená vůně. Ostatní vůně od DKNY neznám, ale ráda bych je jednou zkusila :) Vypadají moc lákavě :)
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Sleduji přes insta :)
    Vždy s mamkou nad klasickou zelenou BD ocham asi 3 hodiny,ale nikdy se nedostanu ke koupi :D hrozne se mi libí ta zvlástní vůně ja osobně nemam ráda takove ty sladké až přeslazené vůně... Na tehle mi voní ta magnolie a miluju zelené jablko,které to dělá tak příjemně kysele :) zaroven to perfektne osvěží ta okurka :) nevím proč mi připomíná hrozně moc parfém od dioru "j'adore " . Určitě jak znam mamku tak by byla vune napul, ale aspoň by jsme ozkoušeli a už by jsme příště neváhali nad koupí :) at uz to vyhraje kdokoliv tak ať si tu vůni hlavně užije :)
    barborka.nicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. ahoj, najskôr pochvala za úžasné fotky!
    Najviac ma láka klasika a to Be delicious.
    katka65@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  100. GFC Martina Langmaierová
    Mě nejvíce zaujala klasika Be delicious,protože tu jedinou jsem si očichala v drogerii a moc mi voněla.
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Zatím jsem ještě nezkoušela tuhle voňavku ale moc mě zaujala a nejvíce fresh blossom protože má jablka ráda a k tomuto období se moc hodí :)
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. Od dkny jsem vzdy mela original edp.Je to uzasna letni vune,lehka ale vyrazna a dlouhodrzici 🙂 Zkousela jsem i jine ruzove a pak to extremne zelene,ale ani jedno mi uz nevonelo. Takze se vzdy rada k originalu vracim 🙂 Od dkny jsem vyzkousela letni limitku,nebyla spatna ale nevydrzela a pak to srdicko,taky bohuzel moc nedrzelo
    Jazzyka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Miluju vůně od DKNY, vyzkoušela jsem už zelenou a červenou, ta mě ale tolik nedostala, zelená je hmmmmm :D zitahajkova@seznam.cz. Děkuju <3

    OdpovědětVymazat
  104. Krásné fotky. To ty umíš. Sleduji na ig. Měla jsem ve vzorecku klasiku zelené a musím říct, že mi opravdu voněla. Jednou si ji koupím.

    OdpovědětVymazat
  105. Měla jsem klasické zelené jablíčko a nyní by mě strašně zajimalo červená. jurcikova14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Ahoj, zatím jsem žádnou nevyzkoušela. Nejvíc mě ale zaujala vůně Crystallized a flakónek je prostě super!

    Mail: Ann.pavelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  107. Jablíčka jsem zatím zkoušela jen v parfumeriích, takže na své první podzimní ochutnání ještě čekám :) Z tvého představení se mi nejvíc líbí DKNY Fresh Blossom, miluju jasmín v jakékoli kombinaci, a tenhle parfém vypadá lehce a něžně. A mimo jiné mě láká i flakon, na kterých ujíždím :)
    anna.repikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  108. Měla jsem klasiku Be Delicious a pote My NY.

    slunkovdusi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  109. Ahojky :-) Nikdy jsem nic nezkusila, nebo spíše jsem nikdy nevlastnila vonavku od dkny, ale podle toho co jsi tu napsala se mi nejvíce zamlouvá fresh blossom, ale není jediná :-) email karambwa@centrum.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  110. GFC Lenka M.
    Bohuzel od DKNY jsem jeste zadnou vuni nemela, takze by mne moc potesila.
    lenosek0506@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  111. Mela jsem před lety Be delicious a byla to moc příjemná nevtíravá vůně.
    Sleduji tě přes instagram jako e_rehi, muj email evdusk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. Ahoj,
    sleduji tě jako Hanka Blažková. Měla jsem to červené a byla to moje oblíbená vůně:-) Sladká a taková holčičí:-) Můj email je hanicka.cica@seznam.cz.
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  113. Ahoj Rendy,
    od DKNY jsme měla vůni Be Delicious a díky tvému článku jsem si na ni zase vzpomněla...byla totiž má oblíbená :)
    eliskazlamalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. Milá Rendy,
    DKNY vůně jsem zatím ještě neměla, ale velmi mě zaujalo složení a také obaly. Ty jsou fakt krásné. Moc hezky by vypadaly i jako dekorace v koupelně. ��
    Mimo komentář k tomuto článku bych Ti chtěla poděkovat za tip na Instagramu na hnízdečka pro miminka (velice se mi líbí jako dárek pro kamarádku,protože se jí v sobotu narodilo miminko Emily) a také děkuji za tip na paletky Nyx Ultimate (koupím dcerám).
    Sleduji Tě na Fb a Instagramu a moc Ti fandím. ��
    erikarybova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  115. Ahoj, od DKNY jsem neměla zatím žádný parfém, ale první Zelené jablíčko je mé vysněné. Ani nevím proč, ale když parfém tak toto jablko :) zatím jsem se ale ke koupi nedostala. Podle popisku nových vůní mě jednoznačně zaujalo jablko poslední !!!!! to si hned dneska půjdu očuchat vedle do Marinnoaud :) děkuji za tip. a připojuji se do soutěže email: mispulin25@email.cz

    OdpovědětVymazat
  116. Sleduji tě na facebooku od své dcery jako Rebeka Cenra. Měla jsem pouze vzorečky odstřiků těchto vůní a můžu říct, že Be delicious Crystallized mně uchvátil svou neuvěřitelně ovocně květinovou "čistotou". Přišel mi takový lehký, čistý a jiskřivý...rebeka.centra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  117. Ahoj Rendy,
    Mala som DKNY Be Delicious keď som chodila na strednú tak už to je pár rokov ale rada na ňu spomínam :)
    V parfumérií ma teraz zaujala ich novinka DKNY Be Tempted, pretože sa mi pačila teraz na zimu. Sledujem ťa cez GFC. Mail: lucinqa11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  118. Ahoj, supr článek. Voňavky DKNY miluju, měsíce jsem očuchávala limitku Summer s vůní grepu. Bohužel jsem ale zaváhala a pak už jsem jí nesehnala :( Ale po tvém článku asi jedna z těchto voňavek bude mým přáním Ježíškovi :)

    Přeju hezký den, Aneta.
    akyna@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  119. Ahoj Rendy, zatiaľ som žiadnu z vôní nevyskúšala, ale už dlhšie mám zálusk na Be Tempted. :)
    ndovalovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  120. Hezký den Rendy,
    vůně DNKY jsou pro mě notoricky známé, ale zcela upřímně jsem ještě žádnou nevyzkoušela. Z tvého článku mě nejvíce zaujala vůně DKNY Be Tempted, protože mám nejraději sladší, ženské vůně.

    S pozdravem,
    petrahulcikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  121. Nikdy jsem neměla žádnou, možná s přicházejíci zimou Tempted? Ale určitě budou krásné všechny :)
    sleduji přes insta jako Petra Jarošová
    barborkaj29@seznam.cz
    Měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
  122. DKNY bych chtěla opravdu moc. Nejvíce nejspíševto třetí jablíčko :-)
    Sleduji jako Michaela Barthová na na Instagramubjako Siraelxy.
    Mail: siraelxy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  123. Jablíčka se mi líbí hlavně svým vzhledem. Vůně tolik načuchane nemám, měla jsem klasickou zelenou Be Delicious a ta mi voněla hodně. Mám ráda tento typ vůní, šťavnaté a svěží :)
    Petfruf@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  124. Ahojky Rendy,
    Asi tě zklamu, ale žídnou vůni od DKNY jsem nikdy neměla, já vím je to ostuda.
    Třeba se na mě usměje štěstí ve Tvé soutěži.

    Zbytek pěkného dne

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  125. Ahoj, já osobně jsem žádnou vůni od DKNY neměla, ale ráda bych:) a nejvíce mě zaujala Fresh Blossom . Tohle jablíčko bych chtěla vyhrát pro moji maminku, ta je má strašně ráda, nejvíce asi Be Delicious:) Byla by úplně nadšená:D Máma je jen jedna, že? Musíme se o ně přeci starat:) Ahoj a hezký zbytek večera:) A doufám že se ti bude dále takhle dařit v blogu!:)
    Email: ajulltuslova@seznam.cz
    IG: tuslovaa

    OdpovědětVymazat
  126. Měla jsem klasiku zelené jablko. Je to nádherná svěží vůně. Která mi vždy při použití evokovala pocit svěžesti jako po koupeli. Fakt parádní vůně. michalskakatka@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)