středa 5. října 2016

Soutěž | Clarins řasenky Supra Volume

Ahoj všem! Začneme dneska zvesela a hned pěknou soutěží. Soutěžit se bude tentokrát tady na blogu i na Instagramu (ZDE). Dvě z vás můžou soutěžit o nové řasenky Supra volume od Clarins tady a dvě další budu losovat na Instagramu. Je tedy na vás, kde se zapojíte (můžete na obou místech).

Jako vždycky je to velice jednoduché a stačí splnit jednoduché podmínky a můžete se zapojit a zkusit své štěstí :)





Pravidla soutěže:

1) Sledujte blog přes GFC (pokud nevíte co to znamená, ZDE je nápověda) nebo na Instagramu (KLIK)


2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 2.10.- 9.10.2016. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního, ale budu ráda, když mi pod tento článek napíšete, jaká je vaše oblíbená řasenka :)

Pokud budete vylosovány a splníte všechny podmínky soutěže, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky/čtenáře, kteří pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 9.10.2016 ve 20h. soutěž končí. Pomocí randomu  bude poté vylosováno číslo dne (2.10 je 1, 3.10 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Počet komentářů je omezený - pod každým článkem se může objevit pouze jeden!

88 komentářů:

  1. Snad budu mít štěstí, tuhle řasenku bych opravdu moc ráda vyzkoušela. Prohlížela jsem si ji v obchodě během dnů Marianne a hodně mě zaujala, protože objemové řasenky jsou přesně to, co hledám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ja bohužel svoji nej řasenku stále hledám :) Tahle vypadá slibně

    OdpovědětVymazat
  3. Třeba to vyjde. Svojí oblíbenou řasenku nijak extra nemám, ráda zkouším nové a nové, vždy hledám tu, co mě osloví. Ale celkově preferuji spíše ty s menším kartáčkem. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jee všechny řasenky mi dochází, takže toto by se moc hodilo:)

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna by padla vhod :)) sledujem
    17monika6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. :) clarins som este nikdy neskusala
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Ooo, tak tu bych chtela vyzkouset💗💗💗 zatim je pro me nej rasenka BB👍
    Gfc maria nadaska
    Ig andrea_bblog
    Marianadaska1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Gfc Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj,
    Moje nej řasenka je Maybelline Lash Sensational...dělá mi dlouhé a husté řasy. Jsem s ní spokojená😊

    surikatka000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. krasna zkousela jsem stesti i na ig tuhle bych rada hned zkusila tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Mám ráda řasenky od Miss Sporty, já vím jsou levné, ale jsou moc fajn, objevila jsem je díky Beautylife by Aja, a nová řasenka se vždycky hodí moc ráda bych tuto zkusila.
    terezkaaa.h@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji tě přes GFC jako Kateřina Výmolová a na Ig jako blogbeautybyK
    Clarins bych moc ráda vyzkoušela, ale teď mám dvě řasenky od Maybelline a od Oriflame a jsou super!

    OdpovědětVymazat
  13. ráda používám Collistar, ale myslím, že je čas na změnu a vyzkoušet něco nového

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, mou oblíbenou řasnenkou je miss sporty Pump up booster:) kaluzovanatali@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. nejradši mám They're Real od Benefitu, jediná řasenka, která se mi během dne nerozmaže:)
    karolfurmankova@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Od Clarins mám moc ráda pečující kosmetiku, z dekorativky jsem zatím nic nevyzkoušela.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Já to mám s řasenkami složité, nemám moc dlouhé ani husté řasy, tak se nějakého mega efektu většinou nedočkám. Ale obecně mi dost sedí řasenky Loreal a Benefit TAR. :)

    OdpovědětVymazat
  18. GFC Vendula Janků
    Já mám ráda řasenky od L´Oréal Paris
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, sleduji pod tímto jménem. Momentálně je mou oblíbenou Maybelline Lash Sensational spolu s Miss Sporty Studio Lash Dark Lasher a asi nej je kombo obou :-)
    deenov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Momentálně mám nejradši Supershock od Avonu, ale tuhle bych moc ráda vyzkoušela :))
    gathermoments(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, díky tobě jsem objevila spoustu super věcí od Clarins (olejíček na rty, úžasné make-upy) a tahle řasenka bude asi další super kousek :) Momentálně střídám řasenky Dermacol a Esteé Lauder.

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Rendy, ja mám obľúbenú tiež Maybelline Lash Sensational na výrazné riasy, a od the Balm The Cheater na veľmi pekné prirodzené riasy, a hlavne sa mi perfektne odličuje, neznášam ked musím 10 min ešte aj s dvojfázovým odličovačom si drhnúť oči..túto by som určite rada vyskúšala :-)
    ivka.sujanova374@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Já od této značky ještě nic nezkoušela, ale mám ráda řasenky Yves Rocher :)
    GFC Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  24. Clarins je super značka, moc ráda bych vyzkoušela řasenku poslusnatana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Tohle je řasenka z mého podzimního Wishlistu takže si držím palce :) Jinak je mojí stálicí Intensifying Mascara od Bobbi Brown :)

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. ja skúšam stále niečo nové :) aktuálne mám od She False Lash Wonder a na to že som si ju kúpila len tak z núdze ma veľmi príjemne prekvapila :)
    petra.kullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj Rendo:)
    Skvělá soutěž! Miluju zkoušet nové řasenky a na tuhle jsem už slyšela chválu;) Jinak já mám teď asi rok oblíbenou Too Faced - Better Than Sex.
    Můj mail: nikol.arazimova@gmail.com
    Děkuji;)

    OdpovědětVymazat
  28. od Clarins používam rôznu kozmetiku, chcela by som skúsiť aj dekoratívku. Veľká vďaka za túto možnosť.

    alicacleis61 at gmail dot com

    OdpovědětVymazat
  29. Nejoblíbenější je zatím od Max Factor - False lash effect. Ráda bych vyzkoušela i nějakou dražší značku řasenek, tak třeba budu mít štěstí.

    OdpovědětVymazat
  30. řasenka má krásný klasický kartáček, přesně takové mi vyhovují nejvíce. momentálně mám od miss sporty, ale je už téměř vyschlá, tak bych jednu luxusní ráda vyzkoušela.

    terezapatero@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Sleduji, jako Erika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com
    Mám ráda Maybelline řasenky.

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj Rendy, tak asi moje nejpoužívanější řasenky jsou od Maybelline, ale tahle od Clarins má kartáček, který já nejvíce preferuji, a proto mě velmi zaujala.
    IG: Sandra Strejcovská
    GFC: Sandra Strejcovská
    Mail: sandrastrejcovska@seznam.cz

    Hezký den Sandra

    OdpovědětVymazat
  33. Momentalne u mna vedie zlta Gabi od Gabriella Salvete.
    Velmi rada sa zucastnim sutaze :)
    tilkanudzikova@gmail.com
    GFC - Otilia Nudzikova

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj Rendy, po zkoušení mnoha řasenek jsem překvapivě "zakotvila" :-) u Dermacolu a to u řasenky Mega Lashes a s tou už jsem konečně spokojená :-). Vytvoří krásné husté dlouhé řasy, kterými pak "lámu" :-) srdce mužskému osazenstvu :-).

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Mam rada bud Maybeline nebo Max dactor 2000 :-)
    IG: marta_krava
    Mail: blaza.m6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj mam ráda řasenku od too faced better than sex <3 Clarins miluji ale s žádnou řasenkou zatím nemám zkušenost....
    jirotkovaalena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Od Clarins ještě nic nevlastním, ale asi to napravím :)

    OdpovědětVymazat
  38. Já mám už delší čas nejvíc ráda řasenku Lash Sensational od MAybelline, a pak Clump Defy od MF. Řsenku od Clarins jsem ještě nevyzkoušela, ale jednou jsem měla tu čest s jejich Wonder řasenkou a ta byla úžasná. Proto by mě zajímala i tato kráska :)
    eliska.janci@hotmail.cz
    Insta: eliskajanci

    OdpovědětVymazat
  39. Řasenka vypadá, že má skvělý kartáček. Dříve jsem řasenky nepoužívala velmi často, neboť mi při odličovanání spadalo vždy dost řas. Popravdě ani nyní si nejsem uplně jistá, jak tomuto předejít, ale naproti tomu musím říci, že v porovnání se studenskými lety se značkou Astor a přechodu k UD Perversion, se dražší řasenky mnohem snáze odličují a přitom perfektně drží.

    OdpovědětVymazat
  40. Nejradši mám řasenky Max factor,protože se mi jako jediný nemažou kolem očí.
    lucives@seznam.cz
    IG- shimmerluccy

    OdpovědětVymazat
  41. Řasenka má moc pěkný kartáček :)
    GFC: Petra Kalinová
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Mam rada lancome rasenky. Radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj, řasenka teda vypadá úžasně. :) Moje dlouhodobě nejoblíbenější je tam L'Oreal One Million Lashes v klasické nebk Extra Black verzi. :) Zuza.chmelova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Clarins mam rada, rasenku jsem ale jeste nezkousela.
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. moc ráda zkouším nové řasenky, zatím nejoblíbenější je asi Bobbi Brown Eye Opening Marcara s jejím obřím kartáčkem :-)
    petrasafrankova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Od Clarins jsem řasenku zatím nezkoušela, ale tahle vypadá fajn.
    misa01010101gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj, moje nejoblíbenější řasenka je Great Lash od Maybelline :)

    mysweetdiary@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Mam rada Lash Sensational od Maybelline :-) buraczynska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Vyzkoušela jsem poměrně dost řasenek a jednoznačně vítězí ta nejlevnější Miss Sporty STUDIO LASH VOLUMYTHIC. Neopadává mi, řasy hezky rozčeše a natočí. A jelikož jsem řasenek sice vyzkoušela hodně, ale pouze z drogerkových stojanů, ráda bych zkusila i parfumerkové. Zajímal by mne rozdíl. factory123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Sleduji jako Lenka M. pres GFC a na FB take. Rasenka vypada super, cetla jsem na ni dobre recenze.
    lenosek0506@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Ahoj, já mám ráda řasenky od Gabrielly Salvete.
    ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Tak ten kartáček vypadá hodně podobně jako u mé oblíbené UD Perversion! ;) Z levnějších potom zlatá Astor Volume N1. ;) k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  53. sleduji a sleduji, clarins sem ještě nezkoušela ale láká mě

    katerina.kalabova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Už dopředu děkuju, pokud vyhraju.
    betty.brixova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Na túto riasenku som už počula vela chvály, i ked sa tvári uplne obyčajne.
    Možno sa na mna štastie obráti
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Rendy sleduji tě přes GFC
    Já mám top řasenku Lash Sensation ,mě krásně řasy natočí a prodlouží

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. blog i instagram sleduji už nějaký rok, občas i komentuji :) :D
    mezi mé nejoblíbenější řasenky patří z levnějších 2000 calories od Max Factor a z těch dražších Grandiose od Lancome
    kat.safarikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Od Clarins jsem nikdy nic nezkusila a na řasenky jsem hodně vybíravá, mám hlavně řasenky z drogerie tak bych ráda zkusila jinou variantu :-) karambwa@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Ráda bych vyzkoušela, s Clarins ještě nemám žádné zkušenosti. Řasenky mám neoblíbenější od Maybeline.
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. GFC: Martina Slancová, mail: slancova.m@seznam.cz

    Já mám nejradši starou dobrou klasiku - 2000 Calorie - Max Factor

    OdpovědětVymazat
  61. Za mě je nejlepší Lash Sensational od Maybelline :-)
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Zkousim porad novy rasenky,ale moje nej je max factor 2000 calories :-) youngmamastyle@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Momentálně používám Alcinu Volume Mascara. Je dobrá, ale věřím tomu, že jsou lepší.
    jajatyl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Hmmm, vypadá velice pěkně. Já jsem si poslední oblíbila Wake Me Up od Rimmelu a je to můj miláček:)

    dannydoelover@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Je tou me slečna líčila v douglas :)

    OdpovědětVymazat
  66. Jů! Super... ráda se zúčastním :) Abych pravdu řekla, ještě jsem nenašla tu moji vysněnou řasenku, ale právě teď používám od Loreal Paris Wolume Million lashes feline :) A ta je jedna z nejlepších, co jsem kdy mohla vyzkoušet :) Krásně řasy zvýrazní..největší problém mám s odličováním!

    Sleduji tě přes GFC jako Michaela Machalíková
    můj email: misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Tu bych moc chtěla ozkoušet ♥ Hanka januh@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Já svou oblíbenou řasenku nemám. Většinou na Vánoce dostanu zásobu řasenek z Avonu a Oriflamu, která mi vystačí na celý rok a nemám pak čas vyzkoušet řasenky od jiných značek. :-) Ale velice mám ráda řasenku z řady The one od Oriflamu, konkrétně Eyes wide open :-)

    OdpovědětVymazat
  69. Mam rada a dobre mi na moje rasy funguje bila diamantka od gabrielle salvete. Tato rasenka od clarins vypada dobre :)

    OdpovědětVymazat
  70. Vždycky ráda vyzkouším novou řasenku! :) polosko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Moji oblíbenou řasenkou je obyčejná z miss sporty, ale střídám to i s jinými. :)
    GFC Nela Richterová
    Instagram nely.rich
    nelarichterova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Ahoj Rendy, zatím jsem neobjevila lepší než je Max Factor 2000 Calorie, ale brousím si na novinku od Loreal, tak uvidíme, třeba objevím i něco nového... nebo od Clarins? :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  73. jeee, to bych ráda vyzkoušela!:)
    Acigi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Najviac milujem Sublime de Chanel :)
    linkinzuzka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Ahoj Rendy, pravidelně čtu Váš blog. Moc nepřispívám ale polepším se :-).
    Co se týče řasenek, mám dva favority: L'Oréal False Lash Wings a Bourjois Volume 1Second Mascara.
    Pod řasenku používám primer na řasy od Estée Lauder.

    Hezký den přeji,
    Dana Prašivkova
    kkalupek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Moje nej řasenka za poslední dobu je Lash Sensational. Pak se mi zdála dobrá ta novinka od Goshe - Rebel Eyes, no bohužel mi ji ukradli na dovče, tak se nestihla stát oblíbenkyní. Docela bych kromě této Clarins chtěla vyzkoušet Devilash od Dermacol. nikolka2112@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Sice nemám štěstí, ale zkouším to a ráda bych zkusila novou řasenku :)

    OdpovědětVymazat
  78. Ahoj Rendy,
    já bohužel TU mou řasenku ještě nenašla:( Ještě žádná nedělá to, co já hledám! Možná mám přehnané nároky, nevím, možná. Ale zkrátka ji pořád nemohu najít:// Mám poměrně husté řasy, takže mám dost velký problém se slepováním. Chtěla bych najít řasenku, co mi bude dělat efekt ''umělých řas''. Kdy budou řasy krásně natočené, dlouhé, husté a hlavně tenké. Jakoby přirozené. A aby byla hezky černá, dlouho vydržela a neobtiskávala se. Hlavně, aby byly řasy krásně rozčesané, žádné návaly hmoty na očích. No hledám dál :-))
    simca.pil@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Moje oblíbená řasenka je jednoznačně Maybelline Lash Sensational, už mám asi 1579657. balení!
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Nejlepší řasenka byla podle mě kupodivu od Oriflame, taková fialová, vrstvitelná. Dělala efekt jako mrkací panenka. Bohužel už se nevyrábí :(

    OdpovědětVymazat
  81. Sleduji jako Šárka Tesařová :)
    Nejvíc mi vyhovuje řasenka Lash Sensational od Maybelline :)
    sarka.tesarova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Milujem Maybelline riasenky :) rada ich striedam a i ked som vyskusala aj ine znacky, stale sa vratim k Maybelline :)

    OdpovědětVymazat
  83. Ahoj Rendy, ja svoji nej rasenku stale hledam, i kdyz mi to nikdo verit nechce mam dlouhe rasy, ale hustota jim chybí je to docela oříšek pro ne najit neco, aby byly spokojené, takze jeste budu dal hledat a uvidime, vetsina rasenek, co sedi ostatnim nesedi me viz maybelline sensational, ale klasicka verze neni špatná :)

    OdpovědětVymazat
  84. ahoj, zatiaľ je favorit Max Factor 2000 Calorie, ale CLARINS je nádherné očakávanie :)
    katka65@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. já úplně oblíbenou řasenku nemám, dost mi jich přijde obdobných, ale je i pár, ke kterým vím, že už se nevrátím

    OdpovědětVymazat
  86. Moje stálice je jasně Max factor 2000cal, a teď jsem zkoušela i nějakou tlustou fialovou od Max factro a tak je taky dobrá. Vyhovuje mi i Gabriela Salvette Diamante. Roller lashka mi vůbec nevyhovovala, je děsně mokrá, ještě že jsem si koupila jen miniaturu. bernardova.anna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  87. V minulosti som už mala viacero riaseniek, s ktorými som bola v tom čase spokojná (prevažne z drogérie). Momentálne pre mňa naj Rebel Eyes od Gosh - aplikácia je super jednoduchá a páči sa mi výsledný efekt :)

    OdpovědětVymazat
  88. Já nejsem zastánce jedné řasenky, neustále je obněňuji. :) denisa.sebestova@email.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)