čtvrtek 6. října 2016

SEPHORA | vánoční kolekce a limitky

Říkáte si, že Vánoce jsou ještě daleko před námi a není potřeba se jimi zabývat? Tak doufám, že dneska vás přesvědčím o tom, že tohle chcete prostě vidět a začít se na Vánoce už těšit :) Vítejte v kosmetickém nebi a pojďte se podívat na zimní a vánoční novinky z parfumerie Sephora. 

Upozorňuji, že čtení následujících řádků může přivodit zrychlený tep, nadměrné slinění a šok pro vaší peněženku...  :)





Bohužel momentálně nemám k dispozici ceny všech setů nebo přesné datum uvedení jednotlivých novinek. Objeví se zhruba na přelomu října a listopadu, ale u každé to bude asi maličko jinak a pokud chcete o všem vědět, tak sledujte facebook nebo instagram Sephory, kde se o všem pak určitě dozvíte. 




Novinky jsem vám rozdělila podle jednotlivých značek a zdaleka to není všechno :)


Jednou z novinek Urban Decay bude další paletka Naked Ultimate Basics, která už je mimochodem k dostání v českém UD e-shopu, kdyby se někdo z vás nemohl dočkat :) Obsahuje 12 matných stínů v neutrálních a základních odstínech a jestli jste si doteď nemohly vybrat mezi UD paletkami tu svou, věřím, že tato novinka potěší spoustu z vás a půjde jí těžko odolat.






TOO FACED

U stánku s TF vánoční kolekcí jsme se zasekly s holkama vážně dlouho. Než jsme všechno omrkly, nafotily a vyzkoušely, tak minula snad hodina :) A výsledek? Chceme všechno!



I letos budou v prodeji vánoční sety v podobě domečků, které obsahují paletky stínů. Grande hotel cafe obsahuje 3 paletky a miniaturu Better than sex řasenky.






Menší set Let it glow se mi osobně moc líbí, protože obsahuje miniatury produktů, které bych třeba v plném balení asi neměla šanci upotřebit.



Dole je obsah setu - mini tvářenka, duo rozjasňovačů, rozkošný štěteček a rozjasňující bronzer.




Set mini Melted rtěnek


A velký domeček Chocolate shop obsahuje i mega paletku stínů, tvářenek a rozjasňovačů. Loňská paletka mě bohužel docela zklamala kvalitou stínů a tato se minimálně na první vyzkoušení zdá mnohem lepší a více máslová i pigmentovaná. Plus v balení najdete mini řasenku, bázi pod oční stíny a Melted rtěnku.




Set třech miniatur tvářenek Love flush blush a Lip injection glossy lip glosses




NARS

NARS se letos spojil se Sarah Moon a vznikla jemná a tak trochu éterická vánoční kolekce. Dostupná bude od začátku listopadu a obsahuje nádherné kousky! Skoro bych řekla, že tohle je jedna z nejhezčí kolekcí, které od NARS pamatuji. Swatche některých produktů už najdete např. ZDE.





Můj největší favorit z celé kolekce? Trochu nečekaně paletka tvářenek True Story cheek & lip palette, kterou doplňuje oblíbená tužka na rty v odstínu Mysterious red.



Naprosto boží obal má set Get Real lip & eye set, jehož víčko tvoří destička, která vypadá jako mléčné sklo. Fakt z toho umírám blahem! A uvnitř najdete řasenku Audacious a dvě mini rtěnky Audacious.



Ultra matné rtěnky



Duo očních stínů Quai des brumes a tvářenka Isadora





Nová verze vůně Marc Jacobs Divine Decadence a nové duo vůní od Atelier Cologne




Pro mě už taková vánoční klasika v podobě dárkových setů oblíbených vůní. Letos nechybí ani moje oblíbená Miu Miu!




MAKE UP FOR EVER 

MUFE nás před Vánoci oblaží také několika sety miniatur a několika novými produkty, které se zařadí do stálé nabídky.




Inovované Star Lit powders, které se neskutečně lesknou a blyští. Zůstávají ve stálé kolekci.



A co je naprosto boží a já to samozřejmě potřebuju - je nový rozjasňovač, který díky bohu také zůstává ve stálé kolekci.




Dole můžete vidět plyšového králíčka Mr.Carrot (290 Kč) a z každého prodaného kusu jde 100 Kč na charitativní účely


Super sladké a roztomilé jsou i sety od Tony Moly. Jeden ze setů tvoří 3 krémy na ruce, které úžasně voní a podle mě to budou skvělé dárky na Vánoce (buď někomu darujete celý set nebo jednotlivé krémy rozdáte třeba mezi kamarádky). A podle mě budou taky rychle vyprodané, takže jestli se vám líbí... však to znáte :)




BENEFIT

Další stánek, kde jsem si zaslintala a taky se začala těšit na rok 2017! I letos bude adventní kalendář (který dokonce hraje) a několik setů s péčí i dekorativní kosmetikou.



Set Girl-a-rama obsahuje oblíbené kousky z dekorativní sekce





B.right! on girl set obsahuje oblíbený Total Moisture krém v plné velikosti a několik miniatur.



Milujete tvářenky Benefit? Tak se těšte, protože po novém roce nás čeká zbrusu nová tvářenku Galifornia :) Na první vyzkoušení rozhodně palec nahoru za odstín i balení! 




Stálými novinkami je hnědá verze řasenky Roller Lash a oční sérum Firm it up!


I letos se můžete těšit na vánoční kolekci značky Sephora. Nechybí oblíbené paletky očních stínů v různých velikostech, třpytivý pudr s labutěnkou, pečující kosmetika i kachničky do vany.



A ani tady nechybí adventní kalendář (1190 Kč)! Ty jsou letos snad ještě větší hit než minulý rok! A roztomilý set 3 mini balzámů na rty The Mini Kisses (270 Kč)






V dárkovém setu najdete i můj milovaný hydratační krém od Rexaline





Novinkou, díky které si od poloviny října můžete na všech pobočkách Sephora nechat změřit svůj odstín pleti a nechat si vybrat make-up přesně na míru. Sephora + Pantone Color profile vám najde i konkrétní make-upy, které můžete filtrovat i podle typu pleti nebo třeba konzistence a výsledky si můžete nechat poslat na mail. Jestli tedy stále tápete, jaký odstín je pro vás vhodný, tohle by vám mohlo pomoci jako takový odrazový můstek.



Přístroj Pantone capsure je mobilní kolorimetr, s nímž vám na 3 místech na obličeji a vy díky tomu získáte svůj Skin tone kód, který popisuje tón vaší pleti ze škály více než 110 různých odstínů.




Tak co tomu říkáte? Těšíte se na vánoční kolekce a novinky? Co vás nejvíce zaujalo a chcete, aby vám to Ježíšek letos nadělil pod stromeček? :)

46 komentářů:

  1. Máš pravdu, že bych nejraději brala všechno! Celkově se mi asi nejvíce líbí celá kolekce NARS a Benefit :) Adventní kalendář Sephora také vypadá skvěle, ale obávám se, že sehnat ho bude nadlidský výskon.

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádherná, moc se mi líbí Too Faced a krémy na ruce od Tony Moly.
    Beauty of pink / Soutěž

    OdpovědětVymazat
  3. hmmm doted jsem si byla jistá že "nutně potřebuju" jen lip injection a love flush, ale jistojistě potřebuju snad všechny ty sety těch miniatur! to je prostě boží že můžeme vyzkoušet několik produktů najednou <3 u urban paletky
    jsem si říkala, že až se u nás objeví budu první kdo jí koupí :D ale poté co jsem si dovezla matnou paletu od kvd už si tím tak jistá nejsem...no, naše peněženky se maj na co těšit!

    OdpovědětVymazat
  4. Všechna ta dekorativka, aach! Nádhera! :D No ani se vám nedivím, taky bych hned všechno brala :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  5. Na červenou Melted matte jsem měla zálusk, takže tenhle setík se mi vážně líbí, doufám, že se mi ho podaří ukořistit (tajně doufám, že by ho třeba i mohli přivézt do Ostravy, ale normálně máme od Too Faced jen některé paletky a řasenky :-/)

    OdpovědětVymazat
  6. Vůbec jsem si nemyslela, že mě letos popadne nějaká silná chuť jít nakupovat dárky a po shlédnutí tohohle článku bych šla hned a upřímně jsem se začala těšit :D :)!

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle je vážně bomba! Brala bych snad všechno :-) Ale nejvíce se mi líbí věci od Too Faced a adventní kalendáře. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak Sephora adventní kalendář bych brala hned. Miniaturky produktů TF jsou rozkošné, a ten domeček?!, boží, hlavně mě zaujala ta parfemace TF paletek, perníčky, peprmintová káva, vaječný likér, užasný.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se moc líbí MUFE rozjasňovač a jsem zvědavá na novou Benefit tvářenku :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ach tak ten adventní kalendář je super! :) Nějaký bych si hned pořídila, ale mě je líto dát za to tolik peněz. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  11. Mám pocit, že tenhle článek jsem asi neměla vůbec číst. :)) A asi letos neodolám a něco si pořídím. Ten mini set Let it glow vypadá velice zajímavě. :)

    OdpovědětVymazat
  12. To je nádhera, slintání přišlo už teď, šok pro peněženku přijde, až se do Sephory vypravím:-D A to zdaleka neskoupím všechno, co se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  13. Minimálně NARS mi udělal velkou radost, krásné produkty! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to je nádhera. Slintám nad rozkošnými Too Faced a Tony Moly

    OdpovědětVymazat
  15. Nutně potřebuju něco od NARSu!! ostatní můžu oželet :) letos jsem se koukala po kalendářích několika značek a mám zálusk rovnou na 3 :D a ten benefití se přidává takže 4 :D. No, myslím, že v mojim případě už i mikuláš zapláče nad peněženkou :)

    OdpovědětVymazat
  16. Achhhh...ty miniatury TF a ta paletka tvářenek od NARSU!!! :)

    OdpovědětVymazat
  17. To je nádhera! Chci všechno i když se nemaluju! :DD
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
  18. to je nádherné ,chtěla bych všechno !

    OdpovědětVymazat
  19. Ani nevim co všechno chci :D je toho tolik. Doufám že něco ulovím :)

    OdpovědětVymazat
  20. ok rozhodne potrebujem UD basic to je tak nadherna a idealna paletka pre mna preco ju nedostat na slovensku :(
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  21. Keby som mala Sephoru bližšie, tak by tam karta asi dostala poriadne zabrať! Najviac ma zaujali miniatúry líceniek od Too Faced, Tony Moly krémiky na ruky a Benefit Galifornia ♥

    OdpovědětVymazat
  22. Och, zabudla som email :) linkinzuzka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. jééé a teď nevím, co si na wishlist psát dřív :)

    OdpovědětVymazat
  24. s kozmetickými adventnými kalendármi sa posledný rok roztrhlo vrece a už len porozmýšľať, ktorý si vybrať :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ach bože, tep se mi zrychlil už teď. Manžel si zas ze mě v Sephora bude dělat srandu, že nevnímam svět. Už se vidím jak v tranzu lítám od jednoho k druhýmu. Minimálně TF a UD potřebuju. No a měření odstínu pleti je bomba!

    OdpovědětVymazat
  26. To vypadá všechno tak nádherně, že nevím, kam dřív s očima :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Nejvíce mě zaujal ten obal Get Real lip & eye set od NARS. To je opravdu krásný kousek. Tvářenka od Benefitu vypadá taky skvěle, škoda že bude až po novém roce a nemůžu si ji přát od Ježíška.

    OdpovědětVymazat
  28. Tyjo tak já letos nechci prošvihnout set miniaturky tvářenky a melted:) minulý rok jsem to prošvihla a letos nechci a pokud nebudou v Ostravě v Sephoře tak doufám že aspoň na stránkách

    OdpovědětVymazat
  29. Ježíšku, všechno to nutně potřebuji, ok? 😂

    OdpovědětVymazat
  30. Líbil mi se ten adventní kalendář a urcitě vyzkouším v Sephoře ten přístroj. Díky za typ!

    OdpovědětVymazat
  31. Tolik inspirace pro ježíška, ten bude mít radost :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Ja se stejne nejradsi vracim k tvym clankum Rendy! Je tu nejvic uzitecnych informaci a ted aspon vim, co si koupim az budu na vanoce v praze:)

    Cityscape Bliss // The power of fancy fonts (15 fonts & an install guide)

    OdpovědětVymazat
  33. Jé, seznam blogů je zpět! Dík!

    OdpovědětVymazat
  34. já ti nevím, tak nějak jsem se do ničeho extra nezamilovala :-(

    OdpovědětVymazat
  35. Novinky vypadají skvěle :) No kdybych si mohla vybrat, určitě mě na první pohled zaujal Benefit :) Ty jejich obaly nikdy neomrzí :) Za vyzkoušení by stále i značka MAKE UP FOR EVER :)

    misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. no, peněženka zapláče :-). ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  37. škoda, že ten Ježíšek vážně neexistuje :-D opravdu povedené!

    OdpovědětVymazat
  38. Mě teda letošní design limitky Sephora moc neoslovil, loňský se mi líbil mnohem víc

    OdpovědětVymazat
  39. Too faced a krémy od Sephory pujdu určo omrknout. Jeste pujdu vyzkouset ten přístroj na makeup a sama jsem zvedá, co se dozvím

    OdpovědětVymazat
  40. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  41. Novinky se povedly! Nejvíce mě zaujaly: paletka od UD, Chloé zbožňuji, Set 3 krémů na ruce od Tony Moly a tvářenka California od Benefitu. Kéžby byl Ježíšek bohatý... :)

    OdpovědětVymazat
  42. Ahoj :) strašně moc se chci zeptat kdy u nás bude dostupná ta vánoční kolekce od Too Faced? Ptam se snad všech a nikdo mi neodpověděl :(

    OdpovědětVymazat
  43. Nikki TheBlondie: bohužel přesný termín není zatím jasný. Každá značka bude mít datum dostupnosti jiné podle zásobování :) Bude to zhruba přelom říjen/listopad, ale přesné datum ti neřekne nikdo bohužel :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)