pondělí 3. října 2016

Oválné štětce HOT or NOT | Makeup Revolution

Na tohle testování jsem se vážně těšila! Hrozně dlouho jsem chtěla vyzkoušet tyto oválné štětce a zajímalo mě, jaké budou a jak se mi s nimi bude pracovat. Mám pro vás velké porovnání těchto štětců s těmi klasickými, které používá asi většina z nás a také jejich hodnocení. A co myslíte, jak si štětce vedly? :)



Hned takhle na úvod bych ráda podotkla, že jsem nikdy neměla možnost se líčit jinou značkou těchto oválných štětců. Měla jsem v ruce sice ty od M.A.C (které beru jako ty první "originály", i když nechci tvrdit, že jiná značka je neuvedla dříve, ale jako první jsem zaznamenala právě u M.A.C). Tedy nemůžu srovnat kvalitu provedení štětců s jinými značkami a můžu posoudit jen tyto konkrétní.

Štětce jsou v rosegold provedení a rukojeti jsou plastové a pevné. I když jsem ze začátku měla pocit, že u těch oválných štětců praskne při používání ta tenká část, která spojuje rukojeť se štětinami, tak se nic takového nestalo. Při běžném používání to podle mě zlomit nejde, protože byste na štětec musely vyvinout opravdu velký tlak, ale předpokládám, že takhle by se nikdo normálně nelíčil, takže se není čeho bát. Plast dobře pruží a nevím, jestli by vůbec šlo, aby byl štětec kovový a ne plastový, protože to by se pak ani nehnul a neměl by žádnou vůli. Štětiny jsou ultra jemné a syntetické, což znamená, že se s pudrovými produkty až tak dobře nekamarádí a obecně mi štětce přijdou lepší na krémové/tekuté produkty. Všechny štětce je možné koupit samostatně nebo případně ve dvou sadách, která je cenově výhodnější.

A teď se na ně jednotlivě pojďme podívat :)





Sada Precision contour - koupíte ZDE za 799 Kč

Tuto sadu tvoří oválné tvary štětců ve 3 velikostech a jak název napovídá, jsou určené na konturování. V mém případě tomu tak úplně není, protože konturování moc nedám. Největší ze štětců (Oval face) používám na nanášení make-upu a nejmenší (Oval shape) na nanášení korektoru. S prostředním (Oval cheek) jsem zkoušela nanášet pudrové tvářenky (to se moc neosvědčilo a vyhovují mi úplně jiné tvary štětců) a nebo tekuté rozjasňovače (to už bylo o dost lepší).

Make-up šel zapracovat krásně a líčení bylo rychlé a snadné. Moc se mi líbilo, jak štětec make-up zapracoval a osobně je Oval face i mým největším oblíbencem ze všech štětců. Menší Oval shape, kterým jsem nanášela korektor se osvědčil a korektor šel nanést a zapracovat dobře i v okolí nosu. Oval cheek bych ke každodennímu líčení asi úplně nepotřebovala a jeho využití vidím spíše pro někoho kdo profi nebo často líčí nebo používá třeba krémové produkty na konturování obličeje.



Štětce mají vlákna zastřižená do kulatého tvaru


Pro lepší představu jsem vám štětce nafotila u mých klasických štětců (konkrétně od Zoevy). Snad to pomůže pro srovnání velikostí jednotlivých typů štětců :)



Dole zleva: Oval face - Zoeva Luxe sheer cheek - Zoeva Luxe face focus - Oval cheek



Dole: vlevo je Zoeva Luxe face focus a Oval cheek - vpravo je Oval shape a Real Techniques Deluxe crease brush



Dole: Oval shape




Dole: Large oval face - Zoeva Luxe face - Oval face 


Dole: porovnání velikostí Large oval face a Oval face 



Sada Precision Eye brush set - koupíte ZDE za 599 Kč

Tato sada obsahuje 3 štětce určené k líčení očí:


První zleva je Oval eye štětec, který se mi nejvíce hodí na nanášení očních stínů na celou plochu očního víčka. Prakticky bych o něm mohla říct to samé, co o Round blending eye štětci z této sady. Tvarově mi na líčení očí nevyhovuje a stíny se s ním nenanáší pohodlně. Pokud budete mít hodně zapečené nebo naopak třeba hodně třpytivé stíny, tak je tímto štětcem nenaberete a u těch krémových mi přišlo, že stín nešel tak pěkně a přirozeně rozmazat. Lepší mi přišel k aplikaci tuhého korektoru na menší plochy (maskování nedokonalostí pleti) nebo rozmazání tekutého korektoru v očním okolí.

Uprostřed je Eyeliner štětec, který asi nevypadá úplně typicky jako štětec na vytvoření očních linek. Zkoušela jsem ho k vytvoření oční linky s takovou tou klasickou gelovou linkou a to byl totální fail. I vzhledem k mé nešikovnosti, co se očních linek týče, tak štětec je na tenké linky příliš silný a hlavně nejsou štětiny zastřižené do rovna, ale je jakoby prohnutý. Což tedy nechápu a nepřijde mi to praktické, ale tak možná je to jen můj problém. Zkoušela jsem s ním nanášet klasický pudrový stín jako linku a bylo to o něco lepší, ale pořád to není typ štětce, který bych potřebovala používat každý den. Prubla jsem ho i na dokreslení obočí a na to se taky moc neosvědčil, protože s ním šla nanést sice barva na celou plochu obočí, ale už s ním nejde vykreslovat nějaké detaily nebo přesně rovné linie. Takže ani na to se extra neosvědčil. A bohužel ještě poslední rýpnutí si neodpustím - délka štětin (na šířku) je celkem značná a pokud doma máte např. gelové linky v menším kalíšku, tak je štětcem ani nenaberete, protože se do kelímku štětec nevejde. Musely byste kus barvy z kalíšku třeba vyškrábnout na nějakou mixovací destičku a až pak barvu na štětec nabrat. Což ale taky nezní zrovna uživatelsky příjemně.

Poslední ze sady je Round blending eye štětec, kterému jsem z celé sady dávala asi nejmenší šanci. Od pohledu mi bylo jasné, že tohle zrovna nebude blending brush roku a mě osobně k účelu rozmazání přechodů mezi stíny vyhovují úplně jiné tvary štětců (viz.níže na fotkách). Opět jsem s ním zkoušela nanášet krémové i pudrové stíny a jako jde to, ale nepřijde mi to tak pohodlné a precizní jako s plochými štětci na oční stíny. Kulatá špička štětce je sice fajn a pasuje do vnitřního koutku oka, ale pořád má relativně velký průměr a není to úplně ono. Možná kdybych roky používala podobné typy štětců, tak jsem na ně zvyklá, ale takhle mi to bohužel prostě nevyhovuje a se štětcem se mi nepracuje pohodlně a snadno.



Dole: porovnání velikostí Eyeliner štětce a štětce na oční linky od Zoevy



Porovnání sady štětců s mými běžnými štětci, které na líčení očí používám



Oba štětce jsem zkoušela jak na pudrové stíny, tak i na krémové a žádná hitparáda to bohužel pro mě není. Jsem prostě zvyklá na klasické ploché štětce, které mi k nanášení stínů vyhovují více. 



Dole: porovnání tvarů Round blending eye a Oval flat eye





Oval flat eye - koupíte ZDE za 179 Kč


Hned na první pohled jsem si říkala, že kamarádi asi nebudeme a taky, že se to potvrdilo. Štětec, jehož funkci a provedení jsem asi úplně nepochopila - vlákna jsou neuvěřitelně dlouhá a celý je takový "floncavý" a hrozně se ohýbá. Nefunguje ani na krémové nebo pudrové stíny a pracuje se s ním hrozně blbě a přijde mi, že dopadne stejně, jako kdybyste si chtěly stíny nanést štětkou na záchod (dává to stejný smysl jako použít tenhle štětec). Tohle prostě nepotřebujete, je mi líto.






Large oval face štětec - koupíte ZDE za 499 Kč

Štětec byl samostatně a nebyl součástí žádné sady. Je to největší ze všech oválných štětců a když si ho srovnáte s Oval face štětcem, tak vedle něj tento působí jako obr. Zkoušela jsem s ním nanášet make-up na obličej, ale je hrozně velký a make-up se špatně nanáší do záhybů okolo nosu a manipulace s ním je taková namáhavá. Přijde mi lepší spíše na nanášení make-upu na větší plochy těla (viděla jsem jak takovými štětci nanášeli vizážisté make-up na nohy modelek před přehlídkou) a myslím, že podobný štětec ocení spíše profík, který potřebuje maskovat větší plochy kůže. Nebo pokud si třeba nanášíte make-up na nohy (co já vím, třeba místo silonek), tak něco takového možná taky upotřebíte, ale na běžné používání pro normální ženskou, mi štětec přijde zbytečný a Oval face bude mnohem lepší volba.






Dole: porovnání Large oval face a M.A.C č.170






Takže suma sumárum - moje první zkušenost s tímto typem štětců dopadla tak nějak všelijak. Prakticky všechny štětce určené na líčení očí mi nesedly a nevidím v jejich používání přínos. Je to všechno možná o zvyku a technice a třeba profík by je upotřebil více, ale na své líčení očí zůstanu i nadále u normálních plochých štětců, které mi vyhovují. U sady na konturování je skóre o dost lepší a nejmenší a největší štětec jsou moji osobní favorité a vítězové celého testování. Vidím smysl v jejich používání, líbí se mi jaký efekt na obličeji vytvoří a kdyby bylo na mě, doporučím vám nejvíce tyto dva. Pro ten úplně největší oválný štětec nevidím úplně praktické využití v každodenním životě. Tedy pokud nemá vaše tvář tak metr čtvereční nebo si každé ráno nenatíráte make-up na půl těla :) Na líčení tváře mi přijde zbytečně velký, nicméně nemůžu říct, že by byl špatný, jen ho prostě využije spíše profík.

Ke kvalitě štětců nemám žádné výhrady, nevypadl mi z nich žádný chloupek, jsou krásně jemné, jdou dobře umývat a líbí se mi i rosegold provedení.

Jestli jste tedy o podobném typu štětců uvažovaly, můžou být novinky Makeup Revolution zajímavé, ale ne všechny tvary štětců mi přijdou praktické nebo použitelné. Zvažte samy, jak se vám líbí a jestli byste pro ně našly využití vy :)

Máte zkušenost s podobným typem štětců? Na youtube třeba je spousta videí, kde se někdo líčí jen tímto typem štětců a je to docela zajímavá podívaná :)

*

28 komentářů:

  1. To si asi vážně budu muset pustit ty videa, vůbec si nedokážu představit, jak to v praxi vypadá. Možná ještě na líčení očí, ale přijde mi, že pro nanášení makeupu je držení klasickýho štětce úplně ideální. Celkově to na mě působí jak kartáč na mytí zad, nemůžu si pomoct :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě tohle celkově nechává chladnout, jsem spokojená se svými štětci na líčení. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle mě nějak nezajímá a tyhle štětce jdou mimo mě. Protože mi nepřijdou nějak extra praktické a na líčení očí už vůbec ne. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si takový štětec objednala na makeup z Aliexpressu, ale teda nic moc :D Jinak mě to nějak neláká

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za krásnou recenzi :) A potvrzení toho co už jsem tušila, že to je blbina a tak nějak nevědí jak by ten makeup ještě mohli ozvláštnit. Upřímně nic lepšího než houbičku a klasický štětec prostě nevymyslí :) Ale na pohled jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  6. Na oválné štětce jsem už koukala, ale moc mě nezaujaly. Zůstanu věrná klasickým štětcům. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  7. Hned kdyz jsem tyto stetce uvidela jako absolutni novinku a hit jsem je touzila vlastnit. Po par recenzich se mi potvrdilo, ze je vlastne nepotrebuju. Mozna by se uchytil Oval face👍

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  8. Ja mám rovnakú sadu na oči,ale od značky artisbrush. A tá je teda skvelá,nanáša krásne aj pudrové tiene,na ktoré štetce hlavne používam,a štetec na linky je excelentný,robím si linky s navlhčeným štetcom a tieňom a konečne ich mám tenké a hlavne symetrické. Asi bude aj tu platiť- nie je štetec ako štetec. Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Já bych možná zkusila jeden na makeup, ale uvidím, ještě nejsem 100% přesvedčená :)

    OdpovědětVymazat
  10. ja mám pred nimi ešte taký rešpekt :) neviem si predstaviť, že by som ich používala pravidelne na líčenie :) ale možno to časom už bude také bežné ako klasické štetce :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  11. Ja som už nad nimi uvažovala, najviac ma láka ten oval face. Čakala som však na nejakú hodnovernú recenziu. Takže ďakujem, hneď ho idem objednať :)

    OdpovědětVymazat
  12. velmi som o nich uvazovala aj ja , mam repliky z ebayu a som spokojna :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jeden oválný mám z ali a jsem s ním spokojená, používám ho na makeup, ale ty na oční stíny mě tedy nelákají :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Vůbec se mi tyto štětce vzhledově nelíbí, a proto netoužím ani po originálu. Zkrátka klasické štětce mi evokují umění, malířské plátno, zatímco tyto štětce akorát tak kartáč na tělo, pomůcku pro drhnutí špíny - nikoliv tedy pro vytvoření něčeho krásného a potetického (ne že by můj make-up byl nějak poetický) ;)

    OdpovědětVymazat
  15. No já nevím, asi odolám, i ten na pudr a na make-up mi přijdou velké a člověk se s nimi nedostane do všech záhybů, i když kdo ví, i Beauty Blender mi přišel jako blbost a teď bez něj nemůžu být.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Díky za recenzi, furt jsem váhala, ale po přečtení vím, že zůstanu u klasických štětců :)

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadají fakt zvláštně, spíš mi přijdou jako kartáče na čištění oblečení, bot a zubů než jako pomůcky pro malování.

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Rendo:) Děkuji za recenzi, byla jsem hodně zvědavá co řekneš na lacinější verzi oválných štěrců na obličej.
    Zaujal mě ten Oval Face... přijde ti lepši než tvůj klasický štětec na makeup? Nedokážu si představit, že taková plocha zapracuje poctivě makeup do pleti..Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  19. Tyhle stetce me vůbec nalákají. Neuměla bych to s nemi.

    OdpovědětVymazat
  20. Osobně pochybuji, že bych se dokázala nalíčit jen díky těmto štětcům. Raději zůstanu u klasiky:)

    OdpovědětVymazat
  21. Taky mě nejvíce láká ta střední velikost..ten bych využila nejvíce...

    OdpovědětVymazat
  22. Ahojky, já nevím, mě tyhle štětce nezaujalo, nebo jo protože jsem zajímavý ale že bych po nich toužila je zkusit, to ne, já tůstanu u klasických, hlavně si nedokážu představit manipulování se štětci na oči, ale na tvář musí být hodně příjemný :-) karambwa@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. S podobným typem štětců nemám zkušenost, ale abych pravdu řekla.. vůbec mě nezaujali. Kdybych si měla vybrat alespoň jeden, zvolila bych ten na nanášení tekutého makeupu :) Přednost dávám houbičce nebo flat top štětci, na který jsem zvyklá :)

    misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Mě tyhle štětce prostě nějak nelákají, hlavně se mi nelíbí ta barva štětinek :/ :D Asi jsem moc vybíravá :-)) Není nad krásné štětce Péti z Lovelyhair :-))

    OdpovědětVymazat
  25. Na makeup bych tento druh štětců ráda odzkoušela. Jinak mě ale nelákají.

    OdpovědětVymazat
  26. je to děsně roztomilý, ale přijde mi to taky extrémně nepraktický po ránu. u mě stále vede beauty blender skoro na každý krok v líčení.

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj Rendy, zkusenost se stetci tohoto typu nemam a nejak me za srdce nechytil y, ale proti gustu, mam.svoje real tech. A ty mi ke štěstí stačí :)

    OdpovědětVymazat
  28. Ďakujem za recenziu, premýšľala som, že si niektoré kúpim... :) V kozmetike to začína byť ako v elektronike :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)