neděle 16. října 2016

Můj víkend | Interbeauty, T: byTetesept a nové objevy

Podobné články moc často nevydávám a moc mě na tyhle foto diary záležitosti neužije, ale chtěla jsem vám ukázat hned několik věcí, které jsem viděla během včerejška, takže jsem je nakonec spojila do jednoho článku, tak to snad bude takové malé zpestření :) 

Plánovala jsem na skok mrknout na Interbeauty, kde jsem původně chtěla jen stojánek na rtěnky, který jsem ale nesehnala a klasicky si odnesla něco úplně jiného. Znáte to, ne? :)


Ještě než jsem dorazila k hale, kde se Interbeauty koná, zastavila jsem se v showroomu eshopu Vemzu. Pokud vím, tak je to docela čerstvá záležitost a chtěla jsem se na některé věci podívat. Hned jak jsem viděla půlku z nich, samozřejmě jsem je zatoužila vlastnit. A dokonce se mi líbilo i něco s motivem Star Wars a to se opravdu normálně nestává :)



Na e-shopu mají i několik značek kosmetiky, např. Havlíkovu Apotéku nebo Stop the water while using me (od které chci už strašně dlouho něco vyzkoušet).





Z showroomu jsem se rovnou přesunula do haly, kde se konalo Interbeauty a kde se ke mě přidala i Markéta :)


První stánek a hned taková bomba! Jsem asi pozadu, ale nikdy předtím jsem o italské značce O way neslyšela! Na našem trhu působí už tři roky, takže mám krapet zpoždění, ale aspoň můžu mít radost, že jsem ji objevila takovou milou náhodou. Okamžitě mě ke stánku totiž přitáhly obaly produktů, které se mi strašně líbí! Moc milá slečna nám pak o některých produktech řekla více a dozvěděla jsem se, že mají i svůj salon a showroom na Vinohradech, takže se tam budu muset asi někdy vypravit! Díky za všechny vaše tipy na produkty této značky na Instagramu, chci vyzkoušet všechno :)





Hned další zastávkou byl stánek NYX a omrknutí jejich novinek.


Paletky očních stínů jste už určitě zaznamenaly a na blogu se o nich dozvíte více někdy jindy, ale musely jsme samozřejmě všechno osahat a namatlat na ruce (protože to beauty blogerky prostě dělají :))


Nové metalické Cosmic metals lip cream mají hodně divoké odstíny a zatím si asi neumím představit, že mám na rtech některý z nich. První poznatek - jsou hodně pigmentované, ale ty odstíny mi prostě přijdou spíše jako barvy očních stínů a ne rtěnek :)


Nový pudr #NoFilter , který slibuje pleť jak s insta filtry :)


A nové rtěnky Turnt Up!


Po rychlé návštěvě Interbeauty jsme se přesunuly směr Podolí, kde se konalo představení nové řady T:by Tetesept. Pokud jezdíte na nákupy do Německa nebo Rakouska, tak jste tuto řadu už mohly vidět, ale v našich končinách má právě teď premiéru. Všechny produkty jsou k dostání exkluzivně v DM drogerii a všechny novinky jsou již nyní v prodeji. Zatímco produkty Tetesept patří spíše do "zdravotní" kategorie, T:by Tetesept je víc hravá, barevná a voňavá. Je to takový trochu styl ala Rituals nebo Body Shop dostupný v drogerii.


 Pěna do koupele s fíkovým mlékem je asi můj největší favorit. Vůně je opravdu moc pěkná a příjemná!



Druhá verze pěny do koupele voní po ylang-ylang a růžové orchideji



Dalšími produkty jsou jednotlivě balené "porce" soli do koupele. Jmenují se Porce štěstí (broskev a vanilka) a Porce lásky (šampaňské a černý rybíz). Druhá zmiňovaná se mi líbí nejvíce a už se nemůžu dočkat, až zase pojedu za rodinou a budu si užívat vanu a dlouhé koupele plné pěny!


Jestli chcete potěšit někoho blízkého milým dárkem, můžete mu pořídit jeden z dárkových balíčků. První z nich obsahuje 2 pěny do koupele (samostatně jsou neprodejné) a stojí 249 Kč.


Druhým dárkovým balíčkem je set jednorázových solí do koupele Porce lásky a Porce štěstí. Jako bonus je k nim i Porce přátelství, která je také jinak samostatně neprodejná a voní po citrónu a podmáslí. Tento balíček stojí 129 Kč.




A jak jinak zakončit celý den než něčím dobrým (to zdravé nebylo tak fotogenické, tak se dietářům omlouvám :) A tím se můj víkend pomalu a jistě přehoupnul do druhé poloviny. Původně jsme si s manželem říkali, že večer ještě vyrazíme na Signal festival, ale ze všech stran slyším na letošní ročník jen samé hejty a negativní ohlasy, takže se na to asi vážně vykašleme a letošní ročník si necháme ujít.


Tak kdo byl na Interbeauty? Co jste ulovily a nakoupily? Moje skromné mini úlovky najdete pak na Instagramu. A kdo z vás zná značku O way nebo vyrazil na Signal festival? :)

12 komentářů:

  1. Na e-shop vemzu určitě kouknu. Jinak novinky Nyx ani Tetesept mě moc nevzaly, nejsem koupelový typ. Prahu mám z ruky, takže Signal festival se mě netýká, zajímalo by mě, jaké jsou ty negativní ohlasy?
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Značku jsem neznala a též mě zaujala obaly, mrknu na více jejich produktů.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Och máte vždy lepšie interbeauty ako my :)) a snad sa nové produkty tetesept dostanú aj k nam :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádhera! Jednou bych se tam taky chtěla zajet podívat :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  5. ty jo to muselo bý super:) Ale já bych tam asi nemohla, bych hned všechno chtělo :-D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Musel to být skvělý víkend :) pěkné fotky! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  7. Ty novinky T by Tetesept vypadají úžasně, už se těším, až si udělám výlet do dm a omrknu je:-)

    OdpovědětVymazat
  8. novinky t by tetesept vypadají vážně dobře. od stop the water while using me jsem nedávno dopotřebovala šampon a byla jsem s ním spokojená

    OdpovědětVymazat
  9. Eine Portion Freude znamena Porcia radosti, nie Porcia priatelstva...

    OdpovědětVymazat
  10. Na Interbeauty jsem bohužel nebyla, ale snad někdy :). Oway vypadá skvěle a zaujal mě i nové NYX pudr, někdy ho určitě ráda vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  11. No, více než Interbeauty mě popravdě řečeno zaujal teda Vemzu! Krásné kousky..:)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ten NYX by som omrkla, ale s Interbeauty som to už tak nejak vzdala :-/...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)