úterý 25. října 2016

Moje nejoblíbenější tvářenky - nejlepší odstíny i značky

Doufám, že tímto článkem potěším všechny z vás, kteří se často ptáte na mé oblíbené tvářenky. Zdá se, že tvářenky prostě přitahují neskutečnou pozornost a i firmy si s nimi dokážou vyhrát a naservírovat nám je v takové podobě, které neodoláme a toužíme jich mít desítky (v tom lepším případě). Jsem na tvářenky zatížená a pravidelní čtenáři si toho asi už všimli :) Miluje je a i když asi nemám tak širokou paletu odstínů nebo textur, troufám si říct, že mi jich rukama prošlo už docela dost. A je docela paradoxní, že tvářenky byly jednou z nejposlednějších položek kosmetiky, kterou jsem začala používat až docela pozdě. Ve svých make-upových začátcích jsem je totálně ignorovala a nechápala, že jejich kouzlo tkví v tom, že z vás dokážou udělat člověka i po propařené noci nebo po zkouškovém na vysoké :) Mám ráda spíše dražší značky tvářenek a mám pocit, že to opakuji stále dokola, ale tvářenky z drogerie podle mě prostě nejsou tak kvalitní a nemají ani zajímavé odstíny nebo texturu, která by vás nezaprášila od hlavy k patě (o designu ani nemluvím, ale ten samozřejmě není to podstatné). Vybrala jsem pro vás ty úplně nejoblíbenější a roky prověřené a samozřejmě nechci tvrdit, že bych ostatní svoje tvářenky neměla ráda, to určitě ne, ale chtěla jsem vybrat jen ty nejvíce zastoupené. Od teď tedy na otázku "Jaké značky jsou podle tebe nejlepší a jaký odstín bys mi doporučila?" odkazuji přímo sem :)


Označení (LE) -> limitovaná edice, která už nejspíš nebude běžně k dostání



Je hrozně těžké říct, která značka je nejlepší, protože každý to bude mít úplně jinak a každý preferuje něco jiného. Kdybych si musela vybrat jen jednu značku, kterou bych mohla používat do konce života, tak si vyberu NARS. Je to pro mě srdcovka a troufám si říct, že jsem byla jednou z prvních, které stály před Sephorou v den, kdy se NARS u nás uváděl a já si šla hrdě pro svojí první tvářenku v legendárním odstínu Orgasm. Od té doby už pár let uplynulo a šuplíkem mi těch odstínů přešlo mnohem více, ale stálice jsou teď tyto na obrázku. Kdybych opět měla vybrat jeden top odstín, tak si vyberu Deep Throat, která je podle mě mnohem více univerzální než Orgasm, který díky zlatému odlesku ne všem sluší. Ovšem nerada něco označuji za univerzální, protože 100 jiných lidí by si to třeba nemyslelo a jako univerzální berou úplně jiný odstín. 

NARS vydává sem tam i nějaké paletky tvářenek, které jsou úžasné tím, že cenově vyjdou samozřejmě levněji, než když si budete kupovat jednotlivé odstíny a hlavně často obsahují limitované edice odstínů, které normálně neseženete ve stálé kolekci. Ne všechny odstíny jsou podle mě nekrásnější a některé bych si třeba kvůli obsahu třpytek sama pořídila, ale když vidíte profíky, jak odstíny mezi sebou umí skvěle míchat a vědí, co k čemu ladí, tak si vlastně musíte říct, že nosit jde cokoliv, jde jen o to, jak to na ten obličej namalujete :)

Konec slohu a ódy na tuto značku. Prostě tyto tvářenky miluju a hotovo.



Paletka tvářenek Cheek studio palette odstíny - Paloma, Laguna, I, II, III, Goulue)

Paletka Cheek kit odstíny - Devotee, Orgasm, Laguna (LE)

Mono tvářenky: Deep Throat, Madly, Orgasm, Impassioned (LE)



Druhou nejvíce oblíbenou značkou tvářenek je pro mě rozhodně M.A.C. U něj mám zase pro změnu slabost pro limitované edice, kterým těžko odolávám. Plusem je rozhodně obrovský výběr odstínů i textur tvářenek, který ne všechny značky mohou nabídnout. Tvářenky je možné sehnat i v refilu a sestavit si tak můžete paletu tvářenek přesně podle vašeho gusta. Těžko říct, který odstín je pro mě úplně top. Trochu slabost mám pro kousek z jedné starší kolekce, která měla na obalech kapičky vody (Sea me, hear me) a dost oblíbená je teď i moje nejnovější Breath of plum. O něco více mi sedí klasické pudrové tvářenky a ty minerální o něco méně a kdybych si z těch minerálních měla vybrat jeden odstín, tak řeknu Dainty.




Refily tvářenek: Breath of plum, Dame a Tenderling


Mono tvářenky: Peachykeen, Mocha, Modest blush (LE), Sea me, hear me (LE)




Pomyslnou trojkou na mém žebříčku je značka Benefit, pro kterou jsou charakteristické tvářenky v hranaté krabičce s nějakým funky motivem. Obzvláště pyšná jsem na svou paletku, která byla z vánoční limitky (tuším dva roky zpátky) a kterou jsem si dovezla z New Yorku. Podle mě je úplně ideální, když značka vydá nějakou podobnou paletku, vy její tvářenky máte rádi a díky tomu můžete mít pohromadě velkou část jejich nabídky a není nutné mít každou extra zvlášť. Letos se u nás prodávala trochu podobná paletka a byla okamžitě vyprodaná a já se vůbec nedivím. Benefití tvářenky jsou tak trochu sběratelská vášen a jedna člověku nikdy nestačí :) 

Kromě veselých obalů (které se někomu třeba naopak vůbec nelíbí) se mi líbí odstíny, které jsou pro mě trochu netradiční a přijde mi, že se skoro každý z nich stal hitem a těžko bych si vybrala jen jeden oblíbený. Snad o každé jejich tvářence se hned po uvedení mluví a dostává se jí velké pozornosti, což si myslím, že nemůže říct každá firma. Po novém roce se tvářenková rodinka rozroste o další skvost s názvem Galifornia, kterého se už nemůžu dočkat! A taky se nám nejspíš vrátí zpátky Dandelion  :)




Benefit Hervana, Dallas, Dandelion, Hoola, Bella Bamba, Coralista, Rockateur a Sugar bomb


Další značky, které vidíte níže patří mezi mé nejvíce oblíbené, ale nemám je už nějak extra rozdělené, jestli je jedna na čtvrtém nebo desátém místě. Jsou to opět značky, od kterých mám více odstínů a z nějakého důvodu mi vyhovují a mám je ráda.

Chybět tu nesmí srdíčkové tvářenky od Too Faced, které někomu evokují malovátka pro panenky, ale když odhlédnete od obalu, tak obsah je super a baví mě :) Mám na cesty a do kosmetické taštičky jednu mini verzi a jestli byste také nějakou chtěly, tak nezapomeňte, že TF bude mít letos na vánoce krásné limitky a dárkové sady, ve kterých mini tvářenky také budou. Mrkněte na ně v tomto článku.



Love Flush Baby Love a Love Flush Love Hangover



Urban Decay Afterglow 8 hour powder Blush jsou relativně nové a na trhu nejsou dlouhé roky. Z původních několika odstínů je teď už poměrně široká nabídka a na první pohled určitě upoutá několika zajímavými nebo crazy odstíny. Můj jasný miláček a favorit je Fetish, který bych opět označila za hodně univerzální odstín a pro mě je ze všech asi úplně nejkrásnější.



Odstíny které mám: Kinky, Satisfy, Fetish



Chanel je maličko snobárna, ale stačí tvářenku vytáhnout z taštičky a každá ženská okolo vás se otočí. Klasický design a známé logo ale nejsou to jediné, proč bych je měla ve své sbírce a zařadila je sem. Proužkatá tvářenka je sice už několik let stará a je do ní vyrytá pořádná brázda, ale tvářenka je pořád skvělá a mám její odstín strašně ráda! Velká škoda, že si vždycky oblíbím jen ty z limitovaných kolekcí a ty ze stálé nabídky mě tolik netáhnou. U Chanelu tedy kromě kvality oceňuji i nápaditý design a provedení jejich limitek, který je opět tak trochu na pomezí sběratelství a vystavování tvářenky doma na poličce :)






Blush horizon de Chanel (LE) a Jardin de Chanel (LE)


Jsem prostě trochu blázen a i když mám teď tolik tvářenek, že bych si 10 let (možná i déle) nemusela jedinou novou koupit, stejné mé nenasytné srdce touží po dalších. Tyhle všechny jsou naprosto skvostné a toužím je mít ve své sbírce! U dvou z nich bych si měla asi pospíšit, protože to jsou limitované vánoční edice a opovažte se mi je vykoupit! To bysme nebyly kamarádky :)



M.A.C Nutcracker sweet peach face compact (Vánoce 2016)

NARS x Sarah Moon Cheek palette (Vánoce 2016)

Benefit Galifornia (uvedení začátek roku 2017)





Tak to jsou ty moje nej tvářenky. Mám ráda samozřejmě všechny, které mám v šuplíku, protože kdyby to tak nebylo, dávno už jsou pryč a dělají radost zase někomu jinému :) Ale kdybych se tu měla rozepisovat o každé, tak jsme tu ještě zítra. A hromadná rekapitulace bude zase v kosmetice roku, už se to blíží. Pomalu a jistě :)

Kdo taky miluje tvářenky? Jaké značky jsou vaše nejoblíbenější a jaké odstíny jsou vaše stálice a nedáte bez nich ránu nebo jaké jsou třeba vaše vytoužené?

16 komentářů:

  1. Já tvářenky začala používat taky docela pozdě, ale už si nějak nedovedu představit, že bych běžně nějakou nepoužila. Nejradši mám jednu od Tarte a taky miluju MAC. Momentálně používám použe Gingerly od MAC, kterou vždycky vytáhnu na podzim a zimu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš nádhernou sbírku..Taky zbožňuji tvářenky, ale mám hlavně ty z levnějších cenových vod, takže hlavně Essence, to jsou pořád nějaké limitky a já zpravidla neodolám, Catrice, Bourjois..

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek a nádherná sbírka :-) za mě top rozhodně Mac a NARS, je to taková klasika. Nějak mi ale připadá, že kvalita tvářenek v narsí paletce je horší než u jednotlivých samostatných tvářenek... nebo mám jen nějaký nevyvedený kus..

    OdpovědětVymazat
  4. Já začla nedávno používat tvářenky a musím říct, že ty od Benefitu jsou stejně nejpěknější a ráda bych nějakou zkusila.


    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný článek. Kdo tě čte pravidelně, tak si nemůže nevšimnout, že za tvářenky a rozjasňovače bys dýchala (obrazně řečeno). Dost jsi mne nalákala na Deep Throat! Já mám bohužel divný "problém", že na mne nejsou tvářenky moc vidět a ve výsledku nevidím znatelný barevný rozdíl, což je pro mne absolutní záhada. Asi bych mohla fungovat bez problémů s 1-2 tvářenkami :o))). U mne vede Dior, Benefit, NARS. A z levných mám ráda Milani a Jordanu. V drogérii jsem zatím žádný zázrak neobjevila..

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíc miluju Benefit a Too Faced, to jsou největší lásky :)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  7. Tak já to mám hodně pdoobně jako ty. Tvářenky jsem začala také používat v líčení později a doteď nechápu, jak jsem dřív mohla vyjít ven bez ní :D Jelikož teď, když náhodou hodně pospíchám a stane se, že na tvářenku zapomenu, tak se pak vždy necítím, když se podívám do zrcadla vypadám divně...jak nemocná :D bez barvy.... Preferuji taky jedině ty dražší a nejraději mám asi MAC u těch se mi zdá, že je za život i nemožné vypotřebovat celé balení... mám tři a používám je fakt hodně a všechny jsou stále skoro jako nové a to už je mám několik let :) Co se týče Orgasm od NARS, tak to je pro mne klasika. Také si pamatuji, když jsem si ji poprvé v Sephoře koupila a víceméně od té doby preferuji všechny své tvářenky v tom podobném odstínu jako je Orgasm.... mám pocit, že tenhle odstín mi vyložene sluší :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Barevně mně nejvíce zaujaly tvářenky od Benefitu.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Tvářenky jdou nějak mimo mě, ale samozřejmě jsou pro mě nezbytné, doteď jsem používala jen drogerkové značky, ale když jsem dostala tvářenku od Nars Orgasm, nechci už používat nic jiného, krásný přirozený odstín, absolutně nepráší, vydrží celý den, to se nedá srovnávat. Ale investice se vyplatí, tvářenka je jeden z nekonečných produktů.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Já je miluju taky taky! A stejně tak tyhle tvářenkové updaty od Tebe!!

    OdpovědětVymazat
  11. Já tvářenky miluju!!! Super článek Rendy :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já bych si moc přála jednou vyzkoušet nějakou od Benefitu :))

    OdpovědětVymazat
  13. Rendy, opet skvely clanek. Mi krasne sedi od Benefitu Coralista a Dallas. Skoda,ze jsem nestihla tu limitku..:-(. Moc rada nosim kremove tvarenky a nebo si na tvar natukam trosku rtenky. Hezky to projasni. Moji oblibenou 'kremovkou' je Petunia od Stilly. Tmavovlaskam doporucuji.

    OdpovědětVymazat
  14. Já se s tvářenkou teprve začínám kamarádit. Nedávno jsem dostala tvářenku od douglas a myslím, že nám to spolu docela klape a zřejmě nakonec nezůstanu jen u jedné tvářenky, ale na stará kolena začnu tvářenky opravdu používat :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Ja jsem stihla ulovit cheekathon paletku od benefitu, kde je hoola, dallas, dandelion, coralista a rockateur a vsechny rada používám, na wishlistu mam babylove od TF a fetish od UD coz jsou podle me super univerzální odstiny :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)