čtvrtek 20. října 2016

M.A.C má český e-shop & moje první objednávka

Minulý týden se stala jedna skvělá věc. A konkrétně to, že M.A.C už má konečně svůj český e-shop - KLIK. Takže teď už nemůže nikdo namítnout, že M.A.C nemá své pobočky v Brně, Ostravě nebo třeba Plzni a může objednávat ze všech koutů republiky. Skvělé je, že na e-shopu budou dostupné i všechny limitky, včetně těch online exclusive, které se v našich obchodech neobjeví. Teď momentálně na e-shopu seženete třeba limitku Selena nebo Helmut Newton a objevila jsem i několik kousků ze starších kolekcí, které jsou už jinak na prodejnách beznadějně vyprodané. Ke každému nákupu si také můžete vybrat vzoreček, což beru jako takový milý bonus navíc. M.A.C mi nabídl, abych si celý proces objednávky vyzkoušela sama a tak se dozvíte, jak rychle mi balíček přišel, jak vypadal a co hlavně obsahoval :)




Objednávka přišla zabalená v černé krabici, kde na dně byla zvlášť faktura a všechny případné reklamační formuláře a zboží bylo zabalené do černého papíru. Všechno přišlo úplně v perfektním stavu a nepoškozené, i když věci už nebyly nijak zvlášť zabalené. Holt je vidět rozdíl, když něco doručuje Česká pošta a když mezinárodní dopravce :) Palec nahoru a nemusíte se ničeho bát. 

Poštovné je na objednávkách nad 1250 Kč zdarma. Balíček mi dorazil do 3 dnů (šel z Německa) a všechno proběhlo úplně hladce. Na mail mi dorazil souhrn celé objednávky a jelikož se na stránce registrujete a máte tam svůj profil, tak tam můžete sledovat i historii objednávek atd. Pokud si budete chtít např. příště objednat stejný odstín make-upu, nemusíte jeho odstín nikde dohledávat a všechno bude na vašem profilu.





Celá objednávka pěkně pohromadě :)



Jedním z největším produktů byla paletka Pro palette large/single compact, do které jsem vybrala ještě vnitřek, do kterého jdou umístit refily stínů nebo korektorů. Paletek je v nabídce několik a jde je různě modifikovat.

Štětec č. 239 je na nanášení stínů na celé víčko asi můj úplně nejoblíbenější a doma už jeden mám. Líbí se mi, že je docela drobný a jelikož na víčkách nemám metr čtvereční manipulačního prostoru, tak potřebuji něco drobnějšího a zároveň i pevného, co se hned po přejetí víčka neohne. A tohle je pro mě prostě ideál a takových štětců není nikdy dost!



Refily stínů jsem vybrala ve verzi Vex, Club a Retrospeck. Swatche vám ukážu někdy jindy, protože kvůli špatnému světlu je už nemělo cenu fotit a nebyly by vůbec vidět. Každopádně pro ty z vás, co třeba se stíny této značky nemají zkušenost, tak i ty se dají koupit pouze v refilu a buď si můžete sestavit samy paletku podle svého vkusu a preferencí nebo si je umisťovat do vlastní magnetické paletky. Stín vám vždycky přijde v kartonovém obalu (jako je na fotce níže) a nemá samozřejmě svojí krabičku.



Já a M.A.C make-upy nejsme moc kamarádi a všechny co jsem doteď měla, šly zase o dům dál. Ovšem když mě minulý rok líčila na svatbu vizážistka, použila právě Studio Sculpt foundation (NW15). A když na mě vydržel celý den ve 40 stupňovém vedru a vypadal pořád dobře, řekla jsem si, že jednoho dne chci jedno balení i na doma! A ta chvíle právě přišla a já doufám, že budeme stejný kamarádi a že to na té svatbě nebyla jen nějaká iluze a přelud :)

O tvářenkách této značky vám taky píšu často a mám je moc ráda. Tentokrát jsem sáhla po refilu tvářenky v odstínu Breath of plum, která mi barevně evokuje právě podzim a chladnější část roku. O tvářenkách chystám ještě letos extra článek, tak vám pak všechny svoje oblíbené ukážu :)



Tekutá rtěnka Retro matte liquid lipcolor je již moje třetí, ale doma mám jen výrazné odstíny a chtěla jsem i nějaký jemnější. Tento odstín se jmenuje Back in Vogue.



Strašně dlouho jsem taky chtěla vyzkoušet Volcanic Ash Exfoliator, který obsahuje lávový prach a krystalky cukru. Měl by pleť čistit a hydratovat zároveň, takže se na něj vážně hodně těším.




Při dokončení objednávky jsem si mohla vybrat i vzoreček a myslím, že je to moc milá pozornost za nákup. Těším se, až bázi vyzkouším, protože s ní nemám zkušenost.



Celkový dojem je tedy super a e-shop je podle mě přehledný, snadno se v něm člověk orientuje a zboží vyhledává podle různých kategorií. Všechno přišlo v pořádku, pěkně zabalené a ještě i poměrně rychle. Snad takhle skvěle dopadnou i produkty, až je budu zkoušet, ale o tom si povíme až zase někdy jindy :)

Dejte mi vědět, jestli jste otevření e-shopu už zaznamenaly a nebo třeba i minulý týden využily promo kódu na poštovné zdarma? Nebo případně jaké produkty vás z nabídky nejvíce zajímají a chcete je vyzkoušet? :)


*

12 komentářů:

  1. Já mám MAC hodně ráda a vyzkoušela jsem toho docela dost. Nejvíce mi vyhovují jejich konturky, zejmna odstín Spice je můj oblíbený a asi si ho objednám brzy do zásoby :). ráda bych si někdy vytvořila paletku 4 stínů.

    OdpovědětVymazat
  2. Na E-shop jsem koukala a hrozně bych chtěla vyzkoušet bázi pod rtěnku, všichni ji vychvalují, a moje rty teda nic moc :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Super zpráva, vůbec jsem o tom nevěděla, jsem moc ráda, že konečně spousta značek zavádí e-shopy pro nás mimopražské.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem zvědavá na tu recenzi makeupu! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Těším se na recenzi na make-up, zatím vypadá velmi slibně.:)

    OdpovědětVymazat
  6. Nevies, ci posielaju aj na SR? dik :)

    OdpovědětVymazat
  7. Reni, to jsi mi udělala takovou radost tím e-shopem! :) Vůbec jsem o něm nevěděla.. Hned se tam musím jít podívat :).

    OdpovědětVymazat
  8. Tereza Hradecká: tu má hrozně ráda Ája (beauty life by Aja) a vždycky říká, že je nejlepší ze všech bází, co kdy měla :)

    MimsLady: zatím to podle všeho možné není

    OdpovědětVymazat
  9. Já od MACu jeste nic nevyzkoušela. :) Takže se těším na recenze. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  10. já jsem eshop ještě nezaznamenala, asi i z toho důvodu, že o mac se zatím nijak zvláště nezajímám. To balení objednávky na mne působí moc depresivně, jak je černá krabice, černý papír...

    OdpovědětVymazat
  11. Parádní zpráva! Nevím čím to je, ale nakupování v buticích MAC nemám ráda, protože se tam necítím dobře, asistentky jsou takové neochotné, takže jsem moc ráda, že si v budoucnu budu moci v klidu nakoupit z pohodlí domova :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ja mam od macu pouze bazi pod rtěnku, rada bych vyzkoušela fix+, nejakou tvarenku a cistic na štětce. Takže otevření eshopu je pro me urcite skvela zprava, jelikoz Prahu mam hoodne z ruky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)