neděle 23. října 2016

Lifestylové okénko - low cost tipy, Yankee Candle, H&M Home

Mám pocit, že klasické lifestylové okénku tu už nebylo strašně dlouho a nejdřív jsem se trochu bála, že tento měsíc ani nevyjde a nebudu mít pro vás žádné pěkné tipy, ale když jsem procházela složku s fotkami, tak jsme nakonec usoudila, že by to snad mohlo stačit :) Mám pro vás i několik tipů za pár kaček, protože všechny hezké věci nemusí stát balík (podle mě teda).



K svátku jsem si udělala trochu radost hrníčky z H&M home, které jsem okukovala už nějakou dobu a pak si řekla, že prostě potřebuju, aby mi hrneček každý den připomínal, jak úžasná jsem :) (doufám, že tenhle blbý vtip zas někdo nepochopí, haha) :)

Ubrus (nebo spíš běhoun) na stůl je z Pepca a strašně se mi líbila kombinace zlaté a šedé barvy a hlavně i mikro cena 89 Kč :)



Podtácky také z H&M home


Podzim = svíčky = zejména Yankee Candle! Jednou z nejnovějších je tato novinka s vůní makronek, kterou už pár týdnů pálím a vážně se mi líbí! Přijde mi dost silná, aby provonila náš byt se 4 metrovými stropy a cítím z ní docela dost pistácie a sladké makronky. Je těžké se nezačít olizovat, jakmile ji zapálím!


No a toto je aktuální skóre YC svíček. Ne všechny jsou asi vyloženě podzimní vůně, ale mě to nijak nevadí, protože mám ráda jakékoliv příjemné vůně a hlavně světlo svíček :) 


Z Pepca jsem si donesla i tento úložný box, který byl opět dost levný a oproti jiným obchodům vážně za hubičku. Tužky s funky hesly jsou z Tigera. Moje oblíbené heslo je "Make art not friends" :)


Dočetla jsem Playground od Larse Keplera a musím říct, že mě děj knížky pohltil a totálně jsem se do něj zažrala! Miluju, když mě knížka dokáže na hodiny úplně odstřihnout od reality a nechci přestat číst, což je přesně příklad Playgroundu. Je to trochu něco jiného než jiné knížky od Keplera, které jsem doteď četla, ovšem pro mě to byla jedna z nejlepších knížek, které jsem letos četla a vřele doporučuji po ní mrknout, pokud máte podobný vkus na knížky jako já!


Abych si měla do těch pěkných hrnečků taky co nalívat, tak jsem si před nedávnem koupila tento jasmínový čaj v Rituals. Byly jsme zrovna s kamarádkou plenit jejich obchod, byly v sedmém nebi a pak jsem zjistila, že mají v nabídce i čaje a strašně milá paní konzultantka nám nabídla, že ho můžeme rovnou i ochutnat, protože ho měla na ochutnávku pro zákazníky uvařený. No a po dvou locích letěl do košíku a šel se mnou domů :) Super je, že jeden sáček je na litr vody, takže ve výsledku ani ta cena není tak hrozná. A PS: na Smíchově mají v Rituals skvělé paní konzultantky a neskutečně krásně se o nás staraly a my odcházely nadšené (a o dost chudší).


Další Pepco úlovek v podobě této geometrické vázy. Viděla jsem jí už v podobných verzích na různých e-shopech a stála vždycky strašnou raketu a já za podobné věci nechci utrácet moc peněz, protože doplňky a dekorace dost točím a střídám a přijde mi škoda v nich mít utopené tisíce. A na tohle je Pepco podle mě naprosto skvělé, protože tam všechno stojí pakatel a když to člověka omrzí, tak se toho může zbavit a nemá výčitky, že jsou to věci za stovky nebo tisíce!


Halloweenská světýlka z Kik. Opět věc za pár korun, co na pár týdnů rozsvítí a zútulní byt :)



Jak se začíná víc a víc ochlazovat, tak mám neustálou chuť se chumlat do různých plédů, dek a obouvat teplé bačkůrky se zvířecími motivy :) Myší botičky jsem objevila v F&F a pořád nevím, jestli si je pořídit nebo ne. Pletené deky a plédy jsem zase okukovala v H&M home, ale říkala jsem si, že možná někoho poprosím, aby mi nějakou deku upletl, protože v obchodech za ně chtějí fakt neskutečné pálky (a jsem si vědoma, že materiál není úplně za pár kaček, ale i tak mi to přijde vážně napálené).


Ještě jeden tip na svíčku - v L´Occitane si můžete koupit tuto speciální růžovou svíčku vonící po verbeně a celý výtěžek jde na dobrou věc. Takže si uděláte radost pěknou věcí a ještě podpoříte charitu a to je podle mě super!


Už se připravuji na vánoční sezónu a balení dárků, takže v Ikee jsem sehnala tyto neutrální jmenovky a v Tigeru razítka, kterými chci jmenovky i papír na balení dárků zdobit. Uvidíme, jak se to povede a jestli to bude hodno nějakého inspiračního článku :)



Pepco znovu a naposledy. Aneb tohle jsem tam prostě nemohla nechat! Polštářů se mi tam líbilo několik, ale potřebovala bych asi další gauč nebo postel, abych je měla všechny kam dát, takže domů jsem si vzala jen tento s ombré vzorem. Cena opět nízká a stál něco okolo stovky.


Okatý kelímek z Tigera se vám líbil už na instagramu a musím říct, že je vážně fotogenický :) Super, když si ráno chcete vzít čaj nebo kafe a zároveň víte, že nechcete zbytek dne vláčet i termosku nebo termohrneček s sebou.


Kelímky i s víčky se prodávají v sadě v různých vzorech


 A na konec takový trochu podzimní random! Miluju podzim a i když léto je léto, tak podzim je úžasný kvůli všem těm barvám, procházkám ve spadaném listí a taky tím, že mám narozeniny :)






Jak si užíváte podzim vy? Čím si ho rády zpříjemňujete a co jste si v poslední době koupily pěkného vy? :)

18 komentářů:

  1. Ty hrnky jsou božé :D Miluji hrnečky, už je nemám kam dávat, ale stále kupuji a dostávám nové. Světýlka z Kik jsem si také koupila a makronkové svíčce jsem samozřejmě nedokázala odolat.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. ach jooo, tento clanek by mohl byt sebedelsi a ja bych chtela jesteee... presne toto je to cteni, kdy se clovek hladi na dusi a je mu to strasne prijemne. no uz aby byl dalsi predvanocni s typy na darky :-) preji ti krasny a pohodovy den.

    OdpovědětVymazat
  3. to jsem si nikdy nevšimla, že rituals dělá i čaje, rozhodně jich musím někdy tedy vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  4. K tém makronkám jsem čichala a musím říct, že mě tahle vůně nijak neoslovila. :) Jinak YC miluji pálím, ale především vosky :)))
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Já už se připravuju na zimu, tak že kupuju teplé svetry a dekorace do bytu.:)
    Na ty kelímky musím v Tigeru mrknout.:)

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju podzim a v Pepcu mají opravdu krásné věci a maličkosti, co udělají člověku radost za par kacek :) Hrnicky z Hm okukuji taky dost dlouho :D Jsou vážně bozi <3

    http://littlethingsforem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Máš úžasné fotky:-) Nejvíc se mi líbí ty svíčky YC, hlavně ta makronková:-) Do Pepca se chystám příští týden, doufám, že taky něco pěkného ukořistím, většinou si odtud vždy něco hezkého odnesu. Podzim ráda nemám, tak se ho snažím si zpříjemnit, nejčastěji pálením vosků nebo svíček, k tomu se zabalit do teplé deky, pustit si film, svařák, čaj nebo punč a něco na zub a je to ideální:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Pepco mám moc ráda na doplňky do bytu, v Kiku se dají zase sehnat spíš sezónní dekorace, někdy je to sice kýč, ale dají se najít i pěkné vkusné věci, i v Jysku mají často pěkné dekorace, nedávno jsem tam koupila light box (dekorační skříňka, na které se dají měnit písmenka a psát vzkazy) asi za 320 Kč.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné věci, mimochodem inspirovala jsi mě s lupenami do vázy, už je tam mám taky :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  10. Rendy, odkud je ta šála (fotka s okatým kelímkem), prosím? :) Je nádherná! Super článek jako vždy :).

    OdpovědětVymazat
  11. Tá zbierka YC sviečok ma dostala! To ja by som plakala od šťastia, keby mám aspoň jednu:D Doplnky a dekorácie sa mi strašne páčia, milujem takéto vecičky a dosť ľutujem, že som nešla za návrhárku interiéru, strašne ma takéto veci bavia.

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  12. Lucie K: moc děkuju a jsem ráda, že se ti článek líbí :) šála je z Reservedu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Souhlasím, že i pěkné věci do bytu se dají pořídit za pár korun. Teď jsem zrovna vyráběla takovou podzimně - halloweenskou dekoraci a nakonec byla vlastně za 0, protože všechny věci byly ze zahrádky + pár svíček a drobností, co bylo doma a je to. A Tiger je mor, tolik serepetiček a člověku se líbí skoro všechny, naštěstí už kupuju jen málo co, odrazuje mě to neustálé hromadění věcí, tak už pečlivě vybírám. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Kniha a káva, "kapučíno", kakao. Už mám plán na dnešní ospalý den. Děkuji :)

    http://lush-mania.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherné fotky :O ... a v pepcu tiež vždy čosi nájdem. :-D
    Pozývam ťa na môj blog, práve prebieha giveaway, budem rada ak sa zapojíš. :)
    Blog By Weilynn

    OdpovědětVymazat
  16. Pokud je venku hezky, tak dělám velký úklid (nějaký den protřídím kosmetiku, jindy oblečení, nebo se pustím do čištění domácnosti, otevřu okna, svěží vzduch... ach) a když je pochmurně, zapálím svíčku a sednu si ke knížce. Jinak na tu makronkovou mám také zálusk. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)