pátek 21. října 2016

Kosmetická trojka - peeling se zeleným čajem, úžasný gel a scrub na tělo

Tak jsem si původně říkala, že udělám takové pink vydání kosmetické trojky, ale ten peeling s čajem mi to nakonec pokazil :) U třetí růžové věci jsem kvůli světlu nestihla včas fotky, tak to dneska nebude tak moc růžové a sladké :) Každopádně mám pro vás tipy na pečující produkty, protože jich teď mám v koupelně tolik a chci vám o všech říct a některé vám i doporučit! Tak se nechte inspirovat a třeba objevíte nějakou novou vychytávku nebo produkt, který jste doteď neznaly :)




Teaology Green tea detox face scrub (50ml) - koupíte v prodejnách Douglas za 795 Kč

Značka Teaology je na našem trhu už nějaký ten čas, ale dostala jsem se k ní až teď. Strašně dlouho jsem si žádný peeling nekupovala a vypotřebovávala jsem původní zásoby všech produktů, ale věděla jsem, že tohle bude volba číslo jedna! Krásný kelímek ukrývá gel s jemnými krystalky cukru a kousky čajových lístků. Musím říct, že miluju jeho vůni, která je věrná a opravdu "čajová". Hrubost peelingu je velice příjemná a jemná, takže bych se nebála ani častějšího používání. Po použití mi pleť nijak nezarudla ani nebyla podrážděná a obličej byl naopak jemný a hebký. Peeling slibuje rozjasnění vaší pokožky už po minutě, ale to se těžko posuzuje, protože prakticky po každé exfoliaci (obroušení) působí kůže rozzářeně, protože se zbavíte odumřelé vrstvy kůže. Peeling není zrovna levný, ale vzhledem k tomu, že peelingy mi vždycky vydrží docela dlouho a tento opravdu božsky voní, tak to beru jako takové rozmazlení pleti a potěšení. Navíc jsem ho kupovala během dnů Marianne se slevou, takže to docela šlo a tolik to nebolelo.






Peeling se doporučuje jemně masírovat po tváři asi minutu a poté opláchnout vlažnou vodou. Je možné ho použít na suchou i jemně navlhčenou pleť.








Bioderma Sensibio gel moussant - koupíte v síti lékáren za 339 Kč


Oblíbená růžová řada Sensibio se rozrostla o nový zklidňující čistící gel, který snese i velice citlivá a intolerantní pokožka. Neobsahuje žádná mýdla, parabeny, parfemaci a je hypoalergenní a nekomedogenní (čili neucpává póry). Gel jsem okukovala už v továrně Biodermy, kam jsem se letos na jaře měla možnost podívat a hrozně jsem se těšila, až se objeví i u nás. A podle mě se stane must-have produktem stejně jako růžová micelárka! Je vážně neuvěřitelně příjemný a konzistencí je to trochu tekutější gel, který na pleti jemně pění. Mám pocit, jako bych si obličej čistila něčím sametovým a hebkým a gel je neuvěřitelně jemný. A světě div se, nevadí mi ani na očním okolí a nijak mě nedráždí. Zkoušela jsem s ním i umýt obličej s nalíčeným make-upem a když jsem pak dělala test s dočištěním micelárkou, tak vatový tampónek byl úplně čistý a nebylo co dočišťovat! Oči si samozřejmě odličuji dvoufázovým odličovačem na oči a i když tento snesu, tak nejsem zvyklá si takto oči odličovat a nemám to úplně ráda. Každopádně ale můžu říct, že tenhle gel je ultra příjemný a okamžitě jsem si ho oblíbila a předpovídám mu velkou budoucnost!






Lush Rub Rub Rub tuhý peeling - koupíte v obchodě Lush nebo online ZDE za 265 Kč

První zkušenost s tímto tělovým peelingem jsem měla v jeho tekuté verzi v kelímku. Už tenkrát jsem si zamilovala jeho šmoulí barvu a úžasně svěží mořskou vůni. Když se pak objevila i jeho tuhá verze, věděla jsem, že s ní nešlápnu vedle. Tuhá kostička peelingu nemá žádný obal, jak je u Lush zvykem, takže je ideál, když si na něj najdete nějakou krabičku nebo misku, kam ho budete schovávat, aby se vám na vaně nerozpustil. Peeling obsahuje mořskou sůl, která čistí a je bohatá na minerály. Výhodou je určitě to, že vám používání peelingu nijak nezanese odpad a částečky se rozpustí. Hrubost je tak střední, snesla bych klidně i hrubší, ale od toho mám kdyžtak jiné scruby. Ať už se rozhodnete pro tuhou nebo tekutou verzi, rozhodně můžu doporučit obě dvě :)





Znáte některý z těchto produktů, nebo s ním máte třeba vlastní zkušenost? :)


PS: Krásný víkend všem!


*

12 komentářů:

  1. Ten Sensibio gél ma moooc láka, len neviem, čo povie môj ksicht na vodu :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  2. O tom gelu od Biodermy jsem už slyšela jen samou chválu!

    OdpovědětVymazat
  3. Zkušenost nemám, ale rozhodně mně láká gel od Biodermy:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíce mě zaujal gel od Biodermy.:)

    OdpovědětVymazat
  5. Zaujal mě ten peeling, hlavně proto že se dá právě použít i na sucho pleť.. už jsem na něj v douglas koukala asi do něj půjdu :-) a jak píšeš, tak nádherně voní..

    OdpovědětVymazat
  6. Ten gel od Biodermy vypadá skvěle :) Peeling vypadá také hodně dobře :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  7. Mě nejvíce zaujal ten gel od Biodermy. Je pravda , že co se týče peelingu obličeje dříve jsem tomu moc nedávala kvůli citlivé pleti , ale i ta občas potřebuje odstranit odumřelé buňky. Tělo obrušuji moc ráda, pokožka je pak úžasně jemná.

    OdpovědětVymazat
  8. ta novinka od biodermy mne velmi zaujala a rozhodně se na n chystám, ráda jejich růžovou řadu používám a rub rub rub jsem též používala v původní verzi v kelímku, tuhý jsem ještě nezkoušela

    OdpovědětVymazat
  9. Nezkoušela jsem ani jeden, ale ten gel mě láká. Já si nedávno pořídila ten modrý gel od Biodermy a je vážně skvělý a moc mi vyhovuje. Peeling mi přijde docela drahý, ale věřím, že stojí za to :)

    OdpovědětVymazat
  10. Wau ten peeling Tealogy vyzerá naozaj super! :) Ešte som o ňom nepočula :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  11. Keďže som na čaji závislý, minule som sa dopreklikal až k značke Teaology a od tej chvíle viem, že niečo od nej potrebujeme doma mať! Trochu ma odrádzajú ceny, ale blížia sa Vianoce, tak možno... :)

    Patrik
    http://www.meshommes.com

    OdpovědětVymazat
  12. Tuhý Rub jsem ještě nezkoušela, ale jestli voní stejně jako tekutý, tak jdu na jistotu :)

    http://lush-mania.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)