pondělí 31. října 2016

IKEA haul - vánoční inspirace

O víkendu jsem zavítala do Ikey (což byla tedy chyba, ale nutno dodat, že jsem doufala, že všichni odjeli na prodloužený víkend) a protože už mají vánoční kolekce, rozhodla jsem se cestou něco nafotit a podělit se o to s vámi. Jestli máte z Vánoc ještě osypky a přijde vám to ještě moc brzy, tak radši zmáčkněte křížek v rohu a vraťte se zpátky zase zítra na nějakou tu beauty :) Proč vám o vánoční inspiraci píšu už teď? Jednoduše protože když jsem minulý rok psala něco podobného, spousta z vás mi pak psala, že když jste do Ikey vyrazily později, tak už spoustu produktů neměli. A je to tak, protože už teď byly některé regály prázdné a netuším, jestli to budou ještě nějak doplňovat nebo ne.

Takže tak dámy a pánové :) A na konci jsou ještě nějaké mé nákupy a něco už jste mohli vidět na Instagramu (@rendyordinarylife)


Miluju tyhle svítící hvězdice a těším se, až se přestěhujeme a já naše budoucí hnízdečko vyšperkuju a v každém okně bude něco zářit a svítit :)


Adventní kalendář snadno a rychle! A nebo 24 mini taštiček na dárky, záleží jak se na to díváte :)



Tyhle věnce si nejvíc zamilovala kamarádka! Minulý rok mi tedy přišly veselejší a byly z různobarevných kuliček :)


Ikea svíčky nejsou nic extra a pokud doma pálíte Yankee Candle, tak tohle vás těžko senzoricky uspokojí, ovšem ruku na srdce - kdo z nás si při každé návštěvě minimálně jednu nekoupí? :) Letos jich ve vánoční kolekci mají několik a upřímně to pro mě není taková hitparáda a děsně mě mrzí, že ta v nejhezčích balení (to stříbrné, které vypadá krásně zapálené) mi neskutečně smrděla! #achjo



Na Instagramu jsem vám už psala, že mě letošní vánoční kolekce bere tak napůl. Ozdoby byly podle mě hezčí a nápaditější minulý rok. Na stromeček jsem nic nového nakonec nevybrala, ale líbily se mi tyto papírové a geometrické ozdoby (které byly vybrakované právě skoro nejvíc).



Nepřipomíná vám to něco? Maličko kopírka takových těch slavných hrnečků s ocásky různých zvířátek :) Kdyby měly hezčí design (čti jako roztomilejší zvířátka) asi bych je do košíku přihodila, ale takhle jsem je tam nechala.


 A co jsem nakonec pořídila? Nefotila jsem vám takové ty praktické věci, co jsem potřebovala do domácnosti, protože dózy do kuchyně a košíky asi nejsou tak zajímavé :) Sehnala jsem tam i nějaké vánoční dárky, které jsem měla vymyšlené a jsem za to fakt ráda, protože mě tam do konce roku asi kvůli těm davům nikdo nedostane :) Ale to vám samozřejmě ukazovat nebudu, protože dotyční by je mohli vidět.



I když se mi letošní ozdoby tolik nelíbily, tak potisky papírů a těhle dárkových záležitostí, se mi moc líbí! Takže i když letos jedu stále v balícím papíru bez potisků, tak tenhle určitě taky využiju.  Ale to všechno pak uvidíte v článku, který se týká balení dárků :)


Letos mají v nabídce i nějaké washi pásky. Opět moc pěkné vzory! V pozadí je pak zlatý dekorační písek (nebo co to je, ale je to zlaté a třpytí se to, takže je vlastně jedno, co to je :)


Svíčky jsem nakonec vybrala dvě, ale ne ani tak kvůli vůni, ale spíše kvůli obalu :) Až svíčky vypálím, tak je zužitkuju.


Ještě dárkové sáčky (na dárky, které se špatně balí a nemají pravidelný tvar)


Miluju světýlka a neodolala jsem těmto svítícím dárečkům! Vypadají moc pěkně a vydávají takové měkké a tlumené světlo. K dárečkům je potřeba ještě dokoupit extra balení světýlek, které není součástí tohoto setu. Raději to píšu, protože někoho by to mohlo zmást a možná očekává, že jsou automaticky součástí balení.



Úplně poslední jsou formičky na čokoládu. Řekla jsem si, že bych letos mohla trochu zaexperimentovat a vyrobit i něco jiného, než klasické perníčky a vosí hnízda :)


Trochu se fackuju za to, že jsem se tam nevydala raději třeba ve středu hodinu před zavíračkou, protože ty davy lidí mě štvou strašně! Čím jsem starší, tím víc mě to nervuje a davy lidí mi vadí. Nechci si představovat, kolik lidí tam bude třeba za měsíc, kdy Vánoce budou už jen kousek! Takže vám radím, jestli tam potřebujete, udělejte to co nejdřív, protože pak to tam bude nesnesitelný :) Mě už tam letos asi nikdo nedostane (možná jen když mi někdo slíbí kuličky za odměnu, v tom případě bych to možná úplně nevyloučila :)

Každopádně mi dejte vědět, jestli vás něco zaujalo a jestli jste už taky byly vybírat nějaké vánoční věci a taky se tak moc těšíte? :)

21 komentářů:

  1. Ja Ikeu tedy moc nemusim, nechapu, jak si s ni nekdo dokaze vybavit cely byt. A navic tech lidi, jsem vzdy akorat vztekla. Ale pravda, ze treba svicky mam rada a kvuli tomu obalu tam asi taky mrknu.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Ty hvězdy na pověšení jsou nádherné! Taky si nějakou určitě plánuju pořídit :). Na Vánoce už se samozřejmě těším, ale s nákupy jsem čekala aspoň do té doby, než skončí Halloween, abych nebyla za úplného blázna, ale teď už se do vánočního nakupování pustím :)).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou nádherné věci! Asi se tam budu muset jít podívat. :DD
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
  4. Já už se na vánoce taky moc těším a letos jsem si řekla, že nebudu dárky nechávat na poslední chvíli, nakoupím je teď a pak už si budu užívat volna a sváteční atmosféry :-) V Ikee jsem byla v neděli, lidí plno, nakoupila jsem pár doplňků, pro které jsem jela, ale musím říct, že vánoční dekorace mě nějak nezaujaly a z nich jsem si neodnesla nic. P.S. kdyby mi za nákup někdo sliboval kuličky, nejedu tuplem (Jsem jediná komu nechutnají?) :-) P.S.2 těším se na tipy na balení dárků!

    OdpovědětVymazat
  5. Asi budu muset do Ikei :D :)

    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. miluju vánoční Ikeu! :) doufám že ji letos pred vánoci navštívím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvic me zaujaly svicky jako vzdy, ty ja muzu kdykoliv ale nepojedu kvuli nim 100km toz to mam smulu:)

    OdpovědětVymazat
  8. Paráda, vidím to tak, že co nejdřív se do Ikei vypravím:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Nejvíce se mi líbí ty balící papíry, možná pro ně bych tam i jela, ale jinak ozdoby opravdu nic moc.:)

    OdpovědětVymazat
  10. My jsme tam neprozřetelně vyrazli v sobotu a nestačili se divit. To, že občas je fronta na jídlo je normální. To, že občas je fronta na kasy je taky normální. Ale že může být fronta na eskalátor, kterým se leze do vnitř by mě v životě nenapadlo.
    Byl to neuvěřitelný masakr a vzdali jsme jakoukoliv myšlenku na nákup nábytku. Prostě tam sjedeme někdy před zavíračkou, protože toto se fakt nedalo. Nějak doma nechápeme proč si lidé dělají rodinné výlety do IKEA a mají potřebu tam jezdit aniž by chtěli nakoupit. Okukovat se přece dá i na internetu a je to bez front.

    OdpovědětVymazat
  11. Ty obaly svíček vypadají dobře :D Já ještě Idea svíčky neměla, ale nějaké bych si ráda pořídila :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  12. Libí se mi ty hvězdy, působí na mě trochu retro. Jinak ostatní nic, co se nedá sehnat kdekoliv jinde. Do Ikey bych jela spíš kvůli dětskému oddělení.

    OdpovědětVymazat
  13. Jaj, to jsi mi ani neměla ukazovat. Teď se tam budu muset vydat pro ty balíčky na řetěz a davy mě ničí stejně jako tebe :D

    OdpovědětVymazat
  14. balící papíry a tašky jsou super. Ty věnce se mi nelíbí

    OdpovědětVymazat
  15. Ty malé taštičky, které se dají využít jako adventní kalendář jsou úžasné, už se těším, až tomu bude dcera rozumět a budu přemýšlet, co do každé ukrýt.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Musím do Ikei.. achjo proč já to četla.. :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  17. S těmi davy máš pravdu... Já byla v Ikea minulý týden v úterý, cca kolem 12té a i tak to bylo něco šíleného. A to nemluvím o frontách v restauraci :D. Celé asi dvě hodiny co jsem tam byla hlásili, že se fronty tvoří z technických důvodů... Haha :D. Nicéně až na velké svítící hvězdy mě letošní vánoční kolekce taky extra nezaujala. Jen mě trochu mrzí, že jsem si nikde nevšimla washi pásek, ty vypadají hodně dobře... Ale že bych tam jela jen kvůli nim... To asi ne :D.

    OdpovědětVymazat
  18. Ještě , že mám ikeu tak daleko :-D jinak bych tam asi byla pečená vařená, ty balící papíry vypadají moc dobře a světélka na stromeček také :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Mě nejvíce zaujala čtvercová dóza, do které si dám upečené perníčky, dále polštářky, malé ručníky na ruce, které jsou krásně balené a matný svícínek s ornamenty zlatých hvězdiček.
    Určitě ještě půjdu dokoupit svíčky a další věci na adventní věnec. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Letos mě ani nebude mrzet, že mám ikeu tak daleko :)

    OdpovědětVymazat
  21. Taky moc ráda procházím obchody před Vánocemi.Miluju tu atmosféru a hlavně ty ozdůbky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)