neděle 9. října 2016

(FAJ)novinky za pár kaček

Ahoj všem! Dneska jsem tu s takovou řekněme novou rubrikou, kde bych vám chtěla ukazovat takové fajn věci a maličkosti, které nezatíží váš rozpočet a můžou vám udělat radost. Půjde většinou asi o novější záležitosti a hlavně v nižší cenové relaci, takže doufám, že potěším všechny studentky nebo ty z vás, které nechtějí za kosmetiku utrácet velké sumy peněz. Některé produkty budou takové mini recenze nebo první dojmy a nebo prostě jen takové tipy, čím si třeba někdy udělat radost. Znáte to, občas má člověk špatný den a jeden oční stín nebo nová rtěnka mu náladu dokážou spravit (v případě že nejste typ člověka, který tohle řeší čokoládou nebo třeba večerem v baru :) 



Laky na nehty jsou takové milé drobnosti, které můžete koupit za pár korun a které dokážou udělat velkou parádu! Takže jestli máte depku z hnusného počasí a deště, kupte si lak na nehty a třeba vám to zvedne náladu :) Tyhle dva mi jí teď zlepšují každý den. PS: oblíbené laky vidíte často v akci třeba na Instagramu ZDE.


Trend it Up č.210 - Essence lak 83 Pretty cool life



Sephora Wonderful cushion je tekutý rozjasňovač, který má na konci houbičkový aplikátor a jede tak trochu na vlně popularity čehokoliv s nápisem cushion. Strašně dlouho bylo nemožné ho sehnat (asi nějaké výpadky ve výrobě) a když jsem ho během dnů Marianne na prodejně uviděla, hned jsem ho brala. Stojí něco okolo 300 Kč, což beru pořád jako cenově dostupnou záležitost. Nejvíce se mi na něm líbí jeho velice přirozený champagne odstín, který neobsahuje žádné viditelné třpytky a vypadá opravdu krásně. Rozhodně doporučuji rozjasňovač trochu vytlačit třeba na hřbet ruky a až pak nanést na obličej. Pokud ho nanesete rovnou houbičkovým aplikátorem, tak to nebude úplně košer a make-up pod ním si spíše rozmažete a zaděláte si na šmouhy. Stačí ho velice malé množství, takže ho z tuby nevytlačujte zbytečně moc. Tímto způsobem aplikace mi na tváři vydržel v pohodě celý den a celkově prostě musím dát palec nahoru.





O Pro Foundation Mixer od NYX jsem vám psala už na Instagramu (ZDE) a zdá se, že vás zaujal nebo minimálně chcete vědět trochu více. Prodává se v několika odstínech a můžete s ním zesvětlovat/ztmavovat váš make-up, pokud vám nesedí jeho odstín. Takže když se v létě třeba více opálíte a nechcete si na krátký čas kupovat nový make-up nebo naopak máte doma třeba moc tmavý make-up, tak si díky této šikovné tubičce namícháte ideální odstín. Věřte, že tohle využije i laik a ne jen profi vizážista, protože padnoucí odstín make-up je základ pro každého, kdo se líčí :)

A když se bavíme o make-upu, tak tu mám pro vás další tip, který se ho přímo týká. Astor a jeho inovovaný anti-aging Lift me up se podle mě bude líbit zejména majitelkám starší pleti, která si žádá už trochu více hydratace. Pleť příjemně rozjasní, lehce vyhladí a má střední krytí. Make-up musím rozhodně zapudrovat, jinak bych se leskla a myslím, že na hodně mastnou pleť to nebude úplně ideální make-up. Líbí se mi efekt, který na pleti zanechá a taky mi na obličeji vydržel prakticky celý den, i když jsem ho samozřejmě jednou musela přepudrovat. Každopádně se ale zařadil do kategorie make-upů, které mi sedí a pokud by vás to zajímalo, tak je přímo k němu i speciální korektor.




Nová řasenka UltraTech od Dermacolu mě celkem zaujala už na první vyzkoušení a moc se mi líbí, že mé řasy dokázala krásně oddělit a lehce prodloužit. Kartáček nebude úplně pro všechny a řasy nedokáže bohužel zahustit, ale já někdy kombinuji třeba i dvě řasenky a úplně mi to nevadí. Během dne se řasenka neobtiskávala ani nedrolila, takže jí určitě můžu zařadit do kategorie řasenek, které mi vyhovují, i když to není úplně top řasenka, co jsem kdy vyzkoušela a mám i mnohem oblíbenější.



Budu moc ráda, když mi dáte vědět, jestli se vám nový formát článku líbí a mám v něm pokračovat i příště a taky jestli vás některý z tipů zaujal :)

25 komentářů:

  1. Prima nápad na článek, zaujal mě make-up Astor.
    Beauty of pink / Soutěž

    OdpovědětVymazat
  2. Pro Foundation mixer mě zaujal, jen se bojím, aby výrazně neměnil konzistenci a vlastnosti make-upu, jako výdrž a kryvost, ale rozhodně je to zajímavý pomocník.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tak s tímle typem článků určitě pokračuj.
    Zaujal mě Pro Foundation Mixer od NYX. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento format clanku ma velmi potesil a dufam, ze v nom budes pokracovat. Je to super napad. Najviac ma zaujal NYX foundation mixer. Zaujimalo by ma jeho porovnanie s podobnou vecou od The Body Shop.

    OdpovědětVymazat
  5. (FAJ)nová rubrika, těším se na další! ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě pokračuj, článek se mi líbí moc:-) Nalákala jsi mně na ten rozjasňovač Sephora, až tam budu mít cestu, tak se po něm podívám:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten Astor makeup vypadá dobře :) I řasenka od Dermacol nevypadá tak špatně :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  8. wonderful cushion od sephory má krásný lesk :)

    OdpovědětVymazat
  9. ten samý lak od Trend it up, si kupovala kamarádka, nevím proč, ale barvou mi připomíná lentilky :-D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  10. Určitě se hodí postřehy co stojí za to vyzkoušet i v nižších cenových relacích. Protože přesně jak píšeš, má člověk někdy den blbec, ale zase si kvůli tomu nechce zruinovat peněženku :-)

    OdpovědětVymazat
  11. mě se tenhle typ článků líbí, zaujal mne make-up od astoru a líbí se mi barvičky laků

    OdpovědětVymazat
  12. Skvelý nápad na tému, dúfam, že časom sa tu objavia vychytávky aj pre mužov (prípadne niečo unisex, čo navnadí na nákup každého :))

    Patrik
    http://www.meshommes.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Rendy, určitě pokračuj, me osobne zaujal, ten nyx a sephora rozjaznovac js v Brne shanela taky dlouho, tak doufam, jak budu v Sephore, tak uz bude :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Rendy, me osobne zaujal nyx a sephora rozjasnovac,v Brne byl taky dlouho nedostupny, tak doufam, ze ja priste pujdu do Sephory, tak bude uz dostupny, chci si ho nejdrive osahat :)

    OdpovědětVymazat
  15. Super skvělý nápad 😊 Laky už mám, tak teď musím ještě ten rozjasňovač. Rendy, měla by jsi nějaký zaručený tip na tělový peeling, prosím? Děkuji 😁

    OdpovědětVymazat
  16. Trend It Up mě zaujala a moc! Zatím mám jen lak z matné řady a jsem spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Trend it up chcem už aj u nás. Slintam nad lakmi a rúžmi :)

    OdpovědětVymazat
  18. azaseAzase: nedávno jsem dělala článek věnovaný jen jim, tak mrkni :) http://ordinarylife-my.blogspot.cz/2016/08/porovnani-telovych-peelingu-ktery-je.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježíši, nechápu, že mi to uniklo 😖😳 Promiň a díky moc 🌻👍

      Vymazat
  19. Značka Trend it up se strašně povedla. Laky boží, matné rtěnky jsou za mě taky skvělé, jen mají menší výdrž:)

    OdpovědětVymazat
  20. Super nápad na nové, které rozhodně uvítám. :)
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Stále přemýšlím o tekutém rozjasňovači od Sephory. Sice nejsem fanda houbičkových aplikátorů, ale tvá recenze mě natolik zaujala, že o něm budu muset ještě popřemýšlet :-D. Děkuji za každý přínosný článek a přeji příjemný den :-).

    OdpovědětVymazat
  22. Stále přemýšlím o tekutém rozjasňovači od Sephory. Sice nejsem fanda houbičkových aplikátorů, ale tvá recenze mě natolik zaujala, že o něm budu muset ještě popřemýšlet :-D. Děkuji za každý přínosný článek a přeji příjemný den :-).

    OdpovědětVymazat
  23. Zaujala ma tá vec od NYX - určite praktická vecička...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)