čtvrtek 13. října 2016

Co používám na úpravu obočí? Moje sbírka

Ahoj všem, vítám vás u dalšího pokračování článku z mé sbírky kosmetiky, který se tentokrát bude týkat produktů na obočí. O některých jsem vám nestihla ještě pořádně něco více povědět, takže dneska to bude takový mix článek všech možných dojmů, oblíbených i neoblíbených produktů a více fotek a swatchů, než u článků s tématem mé sbírky kosmetiky bývá :)

Produkty které mám jsem se snažila trochu rozdělit podle kategorií, aby to bylo trochu přehlednější :)





Pomády na obočí mě teď aktuálně moc baví. Střídám je, míchám je spolu a když mám ráno čas, tak po nich sáhnu. NYX pomáda je skvělá a není tolik krémová jako ta od M.A.C, ale zase začíná maličko vysychat a na okrajích je to už docela vidět. Nemám jí otevřenou tak dlouho, tak mě to trochu mrzí, ale doufám, že ještě nějaký čas bude fungovat ještě nějakou dobu jí budu schopná používat. Jinak ale obě pomády drží na obočí skvěle celý den a nijak se nemažou, takže jsem s nimi moc spokojená.



M.A.C Fluidline Brow gelcreme (Deep dark Brunette) - více ZDE

NYX Tame & Frame (č.02 Chocolate)






Tyto pomády na obočí nejraději nanáším tenkým zkoseným štětečkem (toto je Zoeva Wing liner)



Dole zleva: M.A.C - NYX



Barevné řasenky (říkám jim obočenky) na obočí jsou pro mě ideální pomocník ve chvíli, kdy nestíhám a chci obočí spíše hlavně zvýraznit a maličko zafixovat. U tohoto typu produktu jsou pro mě stěžejní kartáčky, protože čím menší, tím lépe se mi sním pracuje. Je fajn, když dokáže obočí i zafixovat a chloupky udržet na svém místě. Z řasenek mi nejvíce sedí ta od Benefitu, protože má úplně ideální odstín, také má precizní drobný kartáček a neskutečně obočí zafixuje. Super droboučký kartáček má i RBR řasenka a naopak gel od Urban Decay mi tolik nevyhovuje, protože s jeho kartáčkem se mi nemanipuluje pohodlně. Když bych měla obočí jak Cara, tak by byl asi úplně v pohodě, ale když máte pár chlupů jako já, tak to není to pravé ořechové.




Rouge Bunny Rouge Silhouette of Grace Brow Expert (090)

Urban Decay Brow Tamer (Warm brown)

Benefit Gimme Brow (č.3) - více ZDE

M.A.C Pro longwear waterproof brow set (Quiet brunette) - více ZDE






Dole zleva: Benefit - M.A.C - Urban Decay - Rouge Bunny Rouge



Tužky na obočí jsou u mě maličko v pozadí, ale jak zjišťuju, mám to tak trochu po etapách a vždycky se na pár týdnů uchýlím třeba k pomádám, pak zase přejdu na obočovky a pak se zase vrátím k tužkám. Taky jsem zjistila, že mi úplně nesedí mikro tužky na obočí, protože si myslím, že jsou vhodnější pro někoho,kdo si více dokresluje obočí a chce něco precizního. Mě osobně vadí, že jsou často docela tvrdé a celkově mi jako produkty na obočí tolik nevyhovují.



Benefit Goof Proof brow pencil (č.6) - více ZDE

Rouge Bunny Rouge Alchemy Long-lasting Brow liner (088)






Dole zleva: Benefit - Rouge Bunny Rouge



Teď trochu miš maš kategorie. O gelu od Benefitu jsem vám více psala v extra článku, takže na to můžete mrknout. Gely od NYX jsou vážně peckový a vlastně ani nevím, jestli jsem vám o nich už něco psala! Jsou mega pigmentované, voděodolné a tak jak je ráno na obočí dáte, tak je večer odlíčíte. Ve své cenové kategorii je to vážně bezkonkurenční produkt. Nevýhovu vidím v balení, protože gel musíte vždycky vytlačit z tubičky a pak nanést štětečkem nebo třeba spirálou na obočí. Ale to bych to nebyla já, abych si s tím nějak neporadila a níže máte můj tip, jak gel pohodlně používat.


NYX Eyebrow gel (tmavší č.05 a světlejší č.03)

Benefit Ka-Brow (č.5) - více ZDE





TIP: Pokud máte tento gel na obočí a jeho aplikace vám přijde maličko složitější, tak jsem jeho používání trochu vytunila. Když mi došel gel na obočí s řasenkou, tak jsem do prázdné lahvičky dala trochu gelu z tubičky a pak používala normálně jako předtím. Gel tam přidávám po maličkých kouscích, aby zbytečně nevyschnul a určitě případně nevymačkávejte celou tubu ale jen malé kousky.




Dole zleva: NYX (05) - NYX (03) - Benefit



Pudrové stíny na obočí jsou teď nějak trendy mi přijde a oba produkty, které vidíte níže, jsou novinky. Ze všech produktů na obočí po nich sahám asi úplně nejméně často a zjišťuju, že to není pro mé obočí ideál. Chci obočí nejen zvýraznit, ale i zafixovat, což mi úplně pudr sám o sobě neposkytne. Navíc mi barva na obočí celý den nevydrží a během dne jí potřebuji opravovat.



Dermacol Powder eyebrow shadow (č.2) 

Estée Lauder The Brow multi-tasker 3v1 (05 Black)


Estée Lauder Brow Multi-tasker kombinuje pudrový stín a ještě tužku na obočí a na druhém konci má spirálku na pročesání obočí







Dole zleva: Dermacol - Estée Lauder pudr - Estée Lauder tužka




BONUS: A nakonec něco trochu navíc, co vaše obočí sice neupraví, ale na druhou stranu se může stát, že vám po něm o něco povyroste. Talika má tento speciální gel i na řasy a já už nějakou dobu používám tento na obočí a začínají se dostavovat první výsledky. Zejména vnější část obočí mám dost prořídlou a i když jsem tam chloupky nikdy cíleně nevytrhávala a stejně mi tam špatně roste. Takže se to snažím trochu napravit a doufám, že po delší době bude výsledek opravdu hodně viditelný.





To je z mých produktů asi všechno. Možná je těch produktů takhle pohromadě dost, ale něco z toho jsou docela čerstvé novinky, které v rámci testování zkouším a některé z nich (hlavně řasenky) to mají docela už spočítané a brzy se objeví ve vypotřebovancích :)

Jaké produkty používáte na obočí nejraději vy? Máte svou oblíbenou značku, po které často saháte? :)

20 komentářů:

  1. Já používám už asi 6 let matný stín z různých paletek očních stínů a vyhovuje mi to tak asi nejvíce. Dříve jsem zkoušela tužky, ale přijde mi, že stínem dosáhnu nejpřirozenějšího výsledku a už to mám tak nějak "v ruce" a vím přesně, jak obočí dokreslit :). Možná bych někdy ráda vyzkoušela i průhlednou řasenku na zafixování, ale zatím to není úplně nutnost.

    OdpovědětVymazat
  2. Já používám na obočí hnědý matný stín z paletky očních stínů, a spodní linii vykresluji tužkou na obočí od Lancome. Oblíbenou značku ani tak nemám, ale plánuji si pořídit nějakou tu pomádu na obočí.

    OdpovědětVymazat
  3. Já používám gel na obočí od MACu, nemám ráda tužky, prostě neumím strouhat, lámou se mi a pak zbytečně rychle pak končí v koši. Tento gel v kalíšku mi vyhovuje ze všeho nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si zamilovala gely, taky mám ten stejný od NYX:) Doteď jsem používala jen řasenky. Jinak výborný tip s tím spojením obočenky a gelu;))

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Nejdřív dokresluju tužkou na obočí od Astoru a pak fixuju a vyplnuju zbarvenou obočenkou Brow Plumper od Lorealu. K tomu Lorealu se pořád vracím.

    OdpovědětVymazat
  6. Já musím říct, že jsem si hodně oblíbila tu novinku od dermacolu - pudrový stín. Obočí se mi "necuchá" a roste kam má a spíše ho potřebuji vyplnit a zvýraznit, přijde mi to lepší jak tužka a nepotřebuji k tomu už žádný další štěteček jako třeba u gelu.

    OdpovědětVymazat
  7. Já používám tužky na obočí Essence a Catrice a pak mám setíky na obočí od Essence a Rimmelu. Docela mně ještě láká ta novinka na obočí od Dermacolu.

    OdpovědětVymazat
  8. U mňa vyhráva benefit goof proof a catrice ceruzka :) a na zafixovanie essence gél alebo pomocou laku na vlasy a špirálky čistej na precesanie

    OdpovědětVymazat
  9. Díky za skvělý článek, já nedávno navštívila Brow Bar, poté jsem si zakoupila Benefit Brow Zings a jsem nadšená. Ale také jsem si říkala, že by to chtělo něco, když spěchám :) jdu do obočenky od Benefitu, ještě jednou díky za recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nejvíce využívám stíny na obočí, ale chci zkusit nějaké řasenky na obočí.:)

    OdpovědětVymazat
  11. No jako používás toho docela dost :) To já mám v mini verzi toho gelu od Benefitu a jsem s ním mega moc spokojená :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  12. Moc zajímavý článek. :) Momentálně používám od Benefitu Gimme brow a jsem spokojená.
    http://twolittleladies9.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Já každý den používám na obočí to samé, Brow this way kit od Rimmelu - jen ten vosk a poté ještě zafixuju Make me brow od Essence, myslím, že to je z drogérky to top, co jde.. ;) Mám taky tužku na obočí od Catrice, odstín je fajn, ale ta aplikace mě nebere..

    OdpovědětVymazat
  14. Mám teď nově Gimme Brow a nemůžu se dočkat, až ho začnu používat, všichni ho vychvalují a je to můj první dražší produkt na obočí. A až mi dojde, koupím si gel v tubičce od Nyx, díky za vychytávku na jeho používání, ptž dávat si ho na štěteček a pak nanášet na obočí by na mě bylo fakt zdlouhavé.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Když mám čas tak si zajdu ke kosmetičce, která mi obočí hezky vytrhá a dobarví. To se pak o něj nemusím cca 14 dní vůbec starat. Když je času méně (a nebo ho nemá kosmetička), tak si naštěstí vystačím jen s barevným gelem na obočí. Potřebuji obočí jen lehce ztmavit k aktuální barvě vlasů a zafixovat, naštěstí mám obočí pěkně husté, takže dokreslovat nic nemusím. Momentálně střídám gel od NYX a Terra Naturi.

    OdpovědětVymazat
  16. Opět hezký článek :o) U mě na obočí vede jednoznačně Benefit, podle nálady a času střídám Gimme Brow, Ka Brow nebo Brow Zings, ráda bych si pořídila ještě jejich tužky :o)) Předtím jsem používala tužku od Catrice a doplňovala jí Gimme Brow a to byla taky dobrá kombinace.

    OdpovědětVymazat
  17. U mě aktuálně vedou produkty od Benefitu :)

    OdpovědětVymazat
  18. Za me gel od maybelline i kdyz se hůř pracuje s kartackem. Zase musim rict, ze oboci vydrží krasne cely den a ma krásnou barvu

    OdpovědětVymazat
  19. Já používám skvělé pomocníky od nyx, akorát jsem zatím nenašla tu nej rasenku na obočí, mám delší chloupky a zatím, co jsem vyzkoušela od essence, maybelline, alverde loreal ta byla nejlepší, tak mi to neudrzelo tvar, budu muset mrknout na dražší zástupce a pudr id dermacolu, taky není vůbec spatnej :)

    OdpovědětVymazat
  20. Takové články mám moc ráda. Na obočí používám obočenku :-) od Estée Lauder. Je skvělá. A když nepospíchám(s malým dítětem je to zřídka) tak použiju tužku od Lorealu. Sedí mi hezky barevně. Chtěla bych vyzkoušet Wunderbrow. K sehnání jen v zahraničí. Viděla jsem u Tati a nebo zde https://www.youtube.com/watch?v=JSTDUzc34Lc&t=3s

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)