neděle 30. října 2016

Beauty oblíbenci říjen 2016

Listopad je za dveřmi a je čas si připomenout mé beuty oblíbence října. Něco z toho jsou novinky a něco osvědčené klasiky, jak tomu bývá většinou :) Dávám pomalu a jistě taky dohromady kosmetiku roku 2016 a letos toho bude vážně asi dost! Je toho tolik a někdy si říkám, že vám o všem ani nestihnu říct nebo napsat. Takže předposlední oblíbenci roku jsou tu a určitě mi dejte vědět, co jste si v poslední době oblíbily vy :)



Z make-upů jsem celý měsíc sahala prakticky jen po těchto dvou a z pudrů u mě i tento měsíc nejvíc vyhrává sypký transparentní od NARS.

Make Up For Ever Matt Velvet+ (odstín č.30), M.A.C Studio Sculpt foundation (odstín NW15), NARS sypký pudr Light reflecting setting powder



U tvářenek jsem zase po nějaké době sáhla po Annabelle Minerals, která má úplně boží podzimní odstín a také jsem zkoušela úplně první tvářenku značky Rouge Bunny Rouge, která má krom jiného i strašně roztomilé maličkaté balení. O rozjasňovači Trend it up jste předpokládám už také slyšely, protože teď hýbe blogosférou. Konečně slušný rozjasňovač z drogerie! Asi možná úplně nejlepší, co je momentálně v nabídce, takže jestli nerady utrácíte stovky a tisíce za dražší značky, tak na tenhle určitě mrkněte.


Tvářenka Rouge Bunny Rouge (034Gracilis) - minerální tvářenka Annabelle Minerals (Rose) - Trend it up Natural radiant highlighter (010)


I u řasenek jsem poměrně často střídala jen tyto dvě. Nová MUFE řasenka je úžasná a perfektně drží. NYX řasenka má k sobě ještě jednu "řasenku", která obsahuje drobounká vlákna, kterými obalíte řasy a ty pak působí výrazněji. Moc tu druhou část ale nepoužívám a efekt se mi tolik nelíbí, protože to pak vypadá, že má člověk 5 vrstev řasenky a to není můj styl. O stínu v tužce jsem vám už také psala ZDE, takže ani tam není potřeba nic dodávat :) 

Řasenka NYX Double stacked - řasenka Make up For Ever Excessive lash - the Balm oční stín v tužce Batter up(Shutout)


Oční stíny jsou vyloženě ve znamení novinek. Nový typ stínu od M.A.C je něco na způsob Moondustů od UD a má neskutečně krásný odstín! Z paletek jsem nejvíce využívala tu od NYX a Urban Decay. Momentálně jsou teď tohle odstíny, co mě baví a sedí mi k aktuálnímu počasí :)

Paletka stínů NYX Ultimate (02 Cool Neutrals) - Urban Decay Naked Ultimate basics - M.A.C Dazzleshadow (Try me on)


V kategorii rtěnek bylo tenhle měsíc vážně narváno! Bylo to asi i díky testování celé řady Liptensity rtěnek od M.A.C, o kterých vám pak chci extra říct v samostatném článku. Venku je už také kolaborace EL a Victoria Beckham, která vytvořila i tuto nude rtěnku a nesmím zapomenout ani na nové rtěnky od MUFE. A abych toho neměla náhodou málo, celkem jsem si oblíbila i tužky od NYX, se kterými můžete na rtech vytvořit ombré efekt.

M.A.C rtěnka Liptensity - Make Up for Ever rtěnka Artist Rouge (C211) - Estée Lauder x Victoria Beckham rtěnka (Brazilian nude) -NYX Ombre lip duo (č.10)


U laků na nehty jsem propadla značce Trend it up, kterou seženete v DM drogerii. Mám pocit, že je teď s nimi úplný boom a kdo minimálně jeden nevyzkoušel, je úplně mimo dění :) Musím říct, že jich mám doma snad už 10 a miluju je! YSL lak má nádherný odstín, ale musím říct, že ta kvalita není nic extra. Jsem ráda, že mě nestál víc jak lak z drogerie, ale plnou cenu bych za něj rozhodně tedy nikdy nedala.

Trend it up šedý (081) - Trend it up šedo-fialový (040) - YSL (219 Le fuchsia mat)



Chladnější počasí pro mě vždycky znamená, že na řadu přijdou oleje. Je jedno jestli na tělo nebo obličej, ale prostě nesmí chybět :) Můj dlouhodobý favorit je olej na rty od Clarins, který dokáže dát dohromady rty v jakémkoliv stavu. Zbrusu nový olej je od české značky Onest a na blogu o něm určitě ještě uslyšíte víc. Zatím si sedíme velice dobře :) O mém "objevu" značky O way jsem vám už psala a z krému jsem stále nadšená a miluju jeho vůni. Je úplně návyková!

Olej na rty Clarins - pleťový olej Squalane Onest - Velvet body fluid O way


Oleje pokračují a nesmí chybět ani jeden na tělo. Bi-oil je už taková klasika a asi není důvod vám ho představovat. Někdy ho používám samotný a někdy kápnu jen pár kapek do tělového mléka. A když jsme u těch mlék, musím s vámi sdílet moje nadšení z tohoto tělového mléka od Cetaphil. Jelikož ale plánuji článek s velkým testováním produktů této značky (a 10 z vás testuje se mnou), tak nebudu nic víc prozrazovat. I když název dnešního článku vám může být malou nápovědou, jak to s ním vlastně mám :)

Tělový olej Bi-oil - tělové hydratační mléko Cetaphil



O obou produktech jsem vám psala více v tomto článku a asi není co víc dodat :) Mezi oblíbenci nesmí prostě chybět!

Teaology Green tea detox facescrub - Bioderma Sensibio čistící gel


Máme nějaké oblíbence společné? Co si teď nejvíce užíváte vy? :)

17 komentářů:

  1. Díky za super tipy :)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak nad Trend it up laky jsem opravdu dlouho váhala, ale teď když vidím ty odstíny, tak se asi nebráním a minimálně ten šedý si pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super oblíbenci, moc se mi líbí paletka od NYX i UD, olejíček na rty od Clarins chci vyzkoušet už dlouho, i když ten od Onest vypadá taky moc dobře, tahle značka mě zaujala už když přišla s těmi balzámky :) A nový čistící gel od Biodermy si musím pořídit určitě :)
    http://lovelyimperfectionss.blogspot.cz/2016/10/ponio-prirodni-deodorant-tea-tree.html

    OdpovědětVymazat
  4. Na značku Trend it up musím mrknout. :-) Ty laky jsou totiž překrásné.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně nafocené věcičky! Renčo, ty to prostě umíš :)) Novou kosmetiku Trend it up mám v plánu zkusit. Asi sáhnu po nějakém laku na nehty :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  6. Já si zatím pořídila jen jeden lak od Trend It Up, ale je pravda, že to bylo těžké rozhodování, ty odstíny jsou parádní:-) A když zmiňuješ tuhle značku, tak já si pořídila pudr a rozjasňovač a obojí mně velmi mile překvapilo:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak já budu mít zatím jen společné právě laky na nehty od Trend it up, pořídila jsem si jeden ružový odstín a jsem s ním nadmíru spokojená, že prostě musím si koupit další :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  8. Dneska mi dcera přivezla první lak od značky Trend it up.Krásná červená barva,jsem zvědavá na výdrž.

    OdpovědětVymazat
  9. u mně vede celkově značka trend it up:) za tento měsíc nejoblíbenější kousky.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  10. Nejvíce mě zaujala paletka od Urban Decay :) vypada skvěle

    OdpovědětVymazat
  11. Paletka od Urban Decay me velice láká :) Používám matkou paletou od Too faced a ačkoliv nepoužívám moc teple odstíny, mam rada studenější, tak na podzim si je náramně užívám ;)

    http://littlethingsforem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Nemám žádný ze zmíněných produktů, ale láká mě MAC makeup a minerální tvářenka :). Já si ted hodně oblíbila Watts Up rozjasnovač, který je podle mě dokonalý :)

    OdpovědětVymazat
  13. Určitě se shodneme s laky Trend It Up, mám taky ten šedý a určitě plánuji nakoupit další, protože jsem s nimi moc spokojená :). A celkem mě láká ta paletka od UD, asi si o ni napíšu Ježíškovi :)).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
  14. chtěla bych mít s tebou všechny oblíbence společné :)konkrétně poslední tři fotky. já mám své oblíbené produkty už dlouhodobě, protože jsem si dlouho nic nekoupila. a je to: fit me makeup od maybelline, jako rozjasňovač a oční stín je úžasný odstín elegant beige od alverde. nádherný, podzimní, třpytivý, oční stín od catrice ostrich´s frock. tuhý parfém od lushe vanillary a kokosový olej pak na vše.

    OdpovědětVymazat
  15. já si brousím zuby na něco od cetaphil a na novinku od biodermy. Barvy laků jsou pěkné, také mám na podzim tyhle ráda

    OdpovědětVymazat
  16. Od Trend it up mám ráda rozjasňovač a tvářenky jsou skvělé.

    OdpovědětVymazat
  17. Společný oblíbenec? tak asi to tělové mléko Cetaphil :-D chystám se na rozjasňovač Trend it up a od Annabelle Minerals se nechystám na tvářenku, ale na makeup :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)