středa 21. září 2016

Zoeva konturovací a korektorové paletky

Značka Zoeva nejsou jen štětce, které zná asi většina z vás, ale i dekorativní kosmetika. Před nějakým časem se ve Spectrum řadě objevily paletky tvářenek a stínů, které teď doplňuje novinková paletka korektorů a konturovací paletka. Právě o těch to dneska bude a vy se dozvíte, jestli mě novinky nadchly nebo zklamaly na celé čáře :)




Balení obou paletek je stejné a jedná se o pevný lesklý kartonový obal, který je doplněný holografickými prvky, které se objevují v celé Spectrum řadě. Líbí se mi, že jsou paletky tenké a dobře se dají skladovat, protože není nic horšího, než zbytečně předimenzovaný obal jakékoliv kosmetiky. Povrch paletky je maličko sametový a velice příjemný na dotek, ale zároveň chce dávat pozor, aby na něj člověk zbytečně nesahal špinavýma rukama (myšleno od jiných líčidel), aby se zbytečně neumazal a neponičil. Nevím jak vy, ale já vždycky musím obaly kosmetiky utírat vlhkými ubrousky a děsně mě irituje, když jsou na obalu třeba stopy make-upu nebo napadané oční stíny :)




Paletka korektorů Concealer Spectrum (9 x 1,1g) - koupíte ZDE

Paletky jsem se v první chvíli maličko bála, protože na krémové korektory až tolik nejsem a do této doby jsem měla doma prakticky jen jeden! Bála jsem se i konzistence korektorů, protože v podobných paletkách občas člověk narazí na různé hrůzy. Naštěstí se mé hororové představy nepotvrdily a naopak se konalo docela překvapení. Když se na paletku podíváte, možná si řeknete, že si je několik odstínů hodně podobných, ale na detailnější fotce pak uvidíte, že je každý v jiném podtónu. Najdete v ní teplejší, studenější i neutrální odstíny a třeba s tím nejtmavším můžete konturovat a s nejsvětlejším si vytvářet odstín na míru vaší pleti. Jedna paletka vám tak vystačí na celý rok a nemusíte řešit odstíny, až budete v létě třeba opálenější nebo v zimě světlejší. Případně pokud třeba líčíte profesionálně a chcete mít ve výbavě cenově dostupnou a přesto kvalitní paletku korektorů, tak by vás právě tato mohla zajímat.




Co se konzistence týče, je příjemně krémová, ale ne takovým tím "matlavým" způsobem :) Nemám ráda, když jsou podobné korektory buď příliš tuhé nebo příliš moc krémové až mastné a tyto mi konzistencí sedí. Pigmentace je velice dobrá a při troše vrstvení jde dosáhnout prakticky plného krytí. Korektory vždycky musím samozřejmě zapudrovat, aby vydržely a během dne se neotřely a díky tomu s jejich výdrží nemám problém. Nemám u nich pocit, že by seděly na pleti nebo působily jako mastný flek, což se mi už několikrát s podobnými paletkami stalo (třeba s tou od Catrice). Dají mi prakticky celý den a byla jsem mile překvapená, jak pěkně se s nimi pracuje a snadno se rozmazávají a jak vypadají na pleti přirozeně. Zkoušela jsem je i na kruhy pod očima a šlo to, ale i nadále na tyto partie upřednostňuji své oblíbené tekuté verze korektorů, které mi k tomuto účelu přijdou prostě vhodnější. Na maskování pupínků a jiných nedokonalostí jsou ale právě tyto tužší verze lepší (podle mě) a k tomuto účelu mi paletka přijde ideální. Případně pokud jste zvyklé konturovat nebo nějak korigovat tvar obličeje krémovými produkty, tak si myslím, že budete také spokojené.



Odstíny v paletce jsou označené jen číselným kódem, který by byl pro účely swatchů zbytečně složitý, tak jsem si jednotlivé odstíny sama očíslovala a snad vám to trochu usnadní orientaci :)



Dole: odstíny 1-3



Dole: odstíny 4-6



Dole: odstíny 7-9





Konturovací paletka Contour spectrum (4 x 3,5g) - koupíte ZDE

Tenoučké balení obsahuje 4 pudry, z nichž jeden je rozjasňující, dva konturovací a jeden neutrální na zapudrování. Milým překvapením pro mě byla konzistence pudrů, protože prakticky vůbec nepráší a i tak se dobře na štětec nabírají. Pigmentaci bych označila jako slabší střední až střední, což mi naprosto vyhovuje, protože nehrozí, že si jedním tahem štětce na tvář nanesete silnou pudrovou vrstvu. Barva se dá postupně vrstvit, takže za to palec nahoru. Pudry jsou pevně slisované, jemné a přesto nejsou jak suchá křída a dobře se nabírají. Nedělají fleky ani mapy a na mé pleti mají výbornou (prakticky celodenní) výdrž.





Rozjasňující pudr, který v panu vypadá jako bílý, je hodně podobný tomu ze Zoeva paletky Rose Golden Blush palette (článek byl ZDE) a hází zlatavé odstíny. Je to takový ten ala Albatross od NARS a když se to s ním nepřežene, vypadá krásně. Možná kdyby byl v paletce spíše nějaký v champagne odstínu, bylo by to více univerzální, ale je asi na vás, jaké odstíny rozjaňovačů upřednostňujete :) Žlutý pudr (někdo jim říká třeba banana powder) je na mé pleti prakticky neviditelný, má jen lehounce žlutý nádech a fixuji s ním korektor v oblasti očního okolí (zkoušela jsem i celý obličej a taky to bylo v pohodě, ale nejraději na celý obličej používám sypké pudry). Oba konturovací pudry jsou matné a bez třpytek nebo shimmeru, což je super. Světlejší má docela studený nádech a barevně je pro mě vhodnější a podobné odstíny mi vyhovují. Tmavší pudr má naopak teplejší nádech a pro mě by byl jen ve chvíli, kdy bych byla opravdu dost opálená, což momentálně není aktuální :) I tak si myslím, že barevně je paletka pěkně sestavená a bude sedět širší škále uživatelek se světlou až středně tmavou pletí. Případně se uplatní u nějakého vizážisty v kufříku, stejně jako paletka korektorů.




Světlejší konturovací pudr se na fotce trochu schovává a není vidět, tak jsem vám ho raději označila, aby nezapadl úplně :) Všechny swatche jsou nanesené v silnější vrstvě, aby byly lépe viditelné.


Jsou produkty, u kterých nejdříve trochu pochybujete, jestli pro vás budou vhodné a předem se jich možná i bojíte, což byl problém i obou těchto novinek. Nakonec ale musím říct, že mě jejich vyzkoušení velice příjemně překvapilo a oblíbila jsem si je! Dokonce ani k jedné z paletek nemám žádnou zásadní výtku nebo nedokážu říct, že by mi na nich něco vyloženě vadilo. 

Pokud vám k životu stačí jeden odstín korektoru či pudru, tak jsou pro vás podobné produkty asi zbytečné, ale pokud jste kosmetický nadšenec nebo třeba i líčíte více lidí, než samy sebe, tak by vás novinky zajímat rozhodně mohly :)

Dejte mi vědět, co na paletky říkáte a jestli se vám líbí nebo byste je využily :)


*

17 komentářů:

  1. @Tereza Kohutova moc děkuju :-*

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se rozhodně zamlouvá ta pudrová konturovací paletka, určitě bych ji využila víc než krémovou, jelikož na nedokonalosti moc netrpím, korektor dávám jen pod oči, u té pudrové se mi líbí , že je v podstatě celoroční, což je fajn, přeci jen když se člověk hodně opálí tak zjistí, že mu dost věcí nesedí ,a tady je jak studený , tak teplý tmavší pudr, i cena se mi zdá vcelku příjemná.

    OdpovědětVymazat
  3. Štětce znám, ale kosmetiku jsem ještě neviděla, tak to je super!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí ta konturovací paletka:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty korektory i konturovací paletka se mi moc líbí.:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tu paletku korektorů bych nevyužila, ale tu na konturování určitě. :) Zatím mám ale dost prodůktů na konturování, tak asi další nepotřebuji..

    OdpovědětVymazat
  7. Tak polovicu korektorov by som nevyuzila, ta konturovacia je pekna. Mam golden rose sadu stetcov a som spokojna, este ma lakaju tiene na oci

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadají opravdu dobře, podívám se po nich :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadají skvěle, ale já bych je asi nevyužila. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  10. Přiznám se, že konturování jde docela mimo mě a odstíny korektorů mám dva, jeden na zimu a druhý na léto.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. krasne fotkz a tie paletky , poslednu dobu sa mi velmi paci co robi zovea
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  12. Od Zoevy som zatiaľ nič neskúšala ale veľmi túžim po štetcoch a možno aj po paletke tieňov. Z týchto dvoch ma zaujala kontúrovacia, vyzerá dobre:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  13. ta paletka s korektory je skvělá!:) líbí se mi využití na celý rok, člověk pak nemusí kupovat pokaždé něco jiného podle toho, jakou má zrovna barvu pleti:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Rendy, produkty me urcite zaujaly,ale jako prvni bych chtela od zoevy vyzkoušet štětce ty me lákají nejvíc. Korektory bych asi nevyužila, ale konturovaci paletka mě zaujala poměrně hodně :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)