pondělí 19. září 2016

Úlovky ze dnů Marianne

Deštivý víkend plný nákupů je za námi a já mám pro vás menší nákupní článek nebo chcete-li haul :) Byla jsem docela překvapená, že jsem během dnů Marianne nenarazila prakticky na žádné fronty ani davy a kupodivu jsem sehnala skoro všechno, co jsem chtěla a potřebovala :) Tak nevím, jestli jsem měla štěstí a vychytala jsem obchody s málo lidmi nebo se celkově tolik lidí na nákupy nevydalo, ale každopádně jsem spokojená a dokonce i nějaké vánoční dárky už jsem sehnala :)


První dáme mých pár úlovků z beauty sekce. Nechtěla jsem vyloženě žádnou dekorativku, limitované edice tvářenek nebo rozjasňovačů či rtěnek, zavřela jsem oči a reálně uznala, že NIC nepotřebuju :) Chtěla jsem vyzkoušet pár věcí, na které by během roku sleva asi jen tak nebyla (hlavně věci z Douglasu) a myslím, že jsem byla celkem umírněná :)



Všechny věci pohromadě


V L´Occitane jsem toho sice původně chtěla pořídit víc, ale protože mě naštvali a kvůli dnům Marianne nedali něco do prodeje, tak jsem se "urazila" (haha) a vzala si jen svůj milovaný krém s bambuckým máslem, který je tak trochu můj svatý grál a na zimu je to nezbytný pomocník. Mini pidi sprcháč byl jako dárek k nákupu (všímáte si, jak jsou ty dárky rok od roku menší a menší? :)



V Manufaktuře jsem nejvíc chtěla vyzkoušet novou jablečnou limitku, která mi svou vůní evokuje už předvánoční období :)




V Sephoře jsem šla na jistotu a věděla jsem předem, co asi zhruba chci - oblíbené odličovací polštářky, cushion rozjasňovač, který nebyl hodně dlouho na prodejnách a já ho strašně moc chtěla, mini beauty blendery a taky klasická verze v černém provedení (zajímá mě porovnání s mojí nude verzí) a úplně poslední je štětec Sephora a banánový balzám na rty Tony Moly, který jsem si tak dlouho ve frontě prohlížela, až jsem ho přihodila do košíku :)



Dárek k nákupu mě potěšil, protože původně byla avizovaná jiná rtěnka, ale tu osobně nemám ráda a jako dárek by mi byla stejně na prd, takže jsem ráda, že byl dárek nakonec jiný :)




Jeden oblíbený make-up od Dermacolu do zásoby :) A jestli je pravda, že u tohoto make-upu měnili složení a nebude tak skvělý jako ty stávající, tak se teda pěkně naštvu!



S nákupy v Douglasu jsem si počkala do jejich zbrusu nové pobočky v Palladiu, která je opravdu mega veliká a krásná a sehnala jsem tam všechno co jsem chtěla, což třeba o pobočce na Chodově nemůžu říct ani omylem. Od Tealogy jsem už strašně dlouho chtěla něco vyzkoušet a zatím jsem v české blogosféře nenašla žádnou zmínku, takže jsem trochu riskla a šla do pleťového peelingu se zeleným čajem. Krém na ruce byl dárek k nákupu a ze zajímavosti jsem vzala ještě sůl do koupele se zeleným čajem a jednorázovou masku. Od Starskin jsem chtěla zkusit Detoxing sea kelp leaf cleansing foam a jednorázová maska byl pak dárek k nákupu. Až všechno vyzkouším, určitě poreferuji :)




Trochu mimo soutěž byl nákup v Rituals, kde jsem neodolala tělovému peelingu ze sakurové řady a taky čaji, který mě po ochutnání na prodejně dostal a bude mi dělat radost během podzimních večerů :)



Kdybych měla víc času, koupila bych si knížek asi víc, ale trochu jsem pospíchala a sáhla po novém Keplerovi, kterého miluju a strašně se na tuhle knížku těším, protože to téma je podle mě velice zajímavé (přečtěte si anotace pokud je Kepler váš oblíbený autor) a taky Zabiják Anders od mého oblíbeného autora Jonase Jonassona, se kterým se vždycky neuskutečně bavím :)



Protože H&M mělo slevu na všechno, trochu vyčůraně jsem šla do pobočky, kde mají i home sekci a využila toho :) Miluju jejich věci, ale něco je nesmyslně drahé a jsem ochotná za to utratit peníze až po slevě, takže jsem si konečně koupila květináče, které jsem měla v hledáčku už nějaký čas a taky hrneček s motivy New Yorku, což je taková srdeční záležitost! Zbytek nákupů byly už jen dárky a ty ukazovat nebudu, protože vím, že dotyčná/ý by je mohli vidět :)



Další zásoba čajů a taky dárků z Oxalisu.



V Reservedu mi do oka padla tahle "nákupní" taška, která je hodně prostorná a je ideální na dny, kdy potřebuju s sebou tahat všechno možné (a nemožné) 




Oboje boty níže jsou z CCC a jsem ráda, že mám konečně boty na podzim, protože jsem žádné neměla a chyběly mi :) U flitrovaných tenisek jsem trochu váhala, jestli na ně nejsem už trochu stará, pak ale zvítězilo mé bláznivější já a nakonec jsem si je taky vzala a mám z nich velikou radost :)






Ještě jeden úlovek z Reservedu v podobě teplé a huňaté šály. Je neuvěřitelně příjemná a zamilovala jsem si její vzor i barvy, takže se už skoro těším na to, až si jí vezmu a zachumlám se do ní :)


A zakončíme to sekcí oblečení, které je pro mě vždycky porod fotit a jak jsem zjistila, s pevnou 50tkou je to skoro nemožné, pokud nemáte před sebou tři metry prostoru navíc :) Chtěla jsem bundu a mám jí, k tomu takový řekněme kabát, který bude na podzim ideální a než přijdou první mrazíky, tak bude stačit. Pak sem sehnala klasické tričko a "něcojakodžínovou" košili, plus asymetrickou vestu, která je z jedné strany černá a z druhé šedá (a různě dlouhá) a strašně se mi líbila. Botky na podpatku byl tak trochu bič na mě samotnou, abych nenosila jen tenisky a balerínky a taky občas vytáhla něco jiného (a třeba si tím i o něco prodloužila nohy a nebyla jak trpaslík) :)


Jsem na sebe pyšná, že jsem si koupila jen věci, co jsem potřebovala nebo dlouho chtěla a udělaly mi radost. Mega radost mám i z některých dárků, protože na co jiného se po létě těšit, než na Vánoce? To je kromě mých listopadových narozenin takový jediný highlight zbytku roku :)

Vyrazily jste taky nakupovat? Co pěkného jste si pořídily nebo po čem vaše srdce touží? :)

34 komentářů:

  1. Ty boty z F&F jsou nadherny, po tech musim mrknout :D A libi sei snad vsechna kosmetika. Manufaktura musi nadherne vonet, tez bananovy balzam. Zaujal me i Rituals a make-up Dermacol mi take vyhovuje.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné nákupy, nejvíc se mi líbí nákupy z Manufaktury a botky z CCC. Moje nákupy byly umírněné, držela jsem se při zemi, takže jsem si pořídila něco plánovaného a potřebného, pár dárků k Vánocům (překvapuji sama sebe, že letos jsem s jejich nákupy začala už v září:-D) a pak něco pro radost.

    OdpovědětVymazat
  3. Musím jít do Manufaktury tu limitku očichat :) Totiž s prvním náznakem podzimního počasí jsem natěšená na předvánoční období :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak škoda, že jsi nevygooglila moje recenze na Teaology! :D Zrovna ten peeling mám teda hodně ráda, podle mě s ním nestřelíš moc vedle. :-) A ta nová Detox řada Starskin je parádní, mám i ten gel a zatím teda jen pozitiva. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nakupovala jsem jen on-line, takže jsem pořídila v Sephoře Beauty Blender a kartáček ke Clarisonicu a na Folly.cz zásobu přírodních zubních past. Datart mě zklamal, měl mít slevu na malé spotřebiče, ale sleva byla jen na některé, takže jsem rychlovarnou konvici koupila jinde.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Fairychain: tak to mi Google zatajil a vůbec nenašel :) Nebo tedy záleží, jestli ten článek existoval v době, kdy jsem nějaké informace hledala, ale každopádně mrknu a jsem ráda, že peeling doporučuješ :) Těším se na něj :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já už Dny Marianne ignoruju, protože radši nakupuju v klídku a až když něco fakt nutně potřebuju :D F&F boty na podpatku jsou ale moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
  8. u nás na Svk nič moc ponuka a tak vyzerali aj obchody :D ale využila som aspoň čo to na nové oblečenie :) a limitka z manufaktúry s jabĺčkom vyzerá dokonalo :)

    OdpovědětVymazat
  9. No mě by zajímal ten makeup Dermacol, co se týče změny složení a ta huňatá šála, hřeje přes monitor , jen se zachumlat.

    OdpovědětVymazat
  10. dny Marianne jsem ani moc nezaznamenala, vlastně trošku jo, až po příjezdu z dovolené a to někdy v neděli odpoledne :-D Máš super úlovky, hlavně se mi líbí oblečení a úplně nejvíc boty s CCC, taky bych si měla jedny takové pořídit na podzim.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné věcičky jsis pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  12. Vzhledem k tomu, že jsem byla zrovna doma a tady skoro žádný obchod není, tak jsem nakupovat nebyla a ani by asi nebylo moc za co nakupovat. Takže jsem i trochu ráda, že jsem se tomu vyhnula. :D
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ty botky z CCC jsou pěkný, taky tam zajdu.:)

    OdpovědětVymazat
  14. Tereza Hradecká: Pokud chceš porovnat složení, tak tady jsou obě verze https://3.bp.blogspot.com/-VCwLend_kBI/VqephN1cgII/AAAAAAAACnI/3sV-h9Knrss/s1600/IMG_20160126_160628.jpg
    Můžu-li mluvit za sebe, tak změna složení se na produktu prostě podepsala, Dermacol 24 h, jsem používala 10 let, vymazala nespočet lahviček, takže změnu jsem prostě zaregistrovala. Oproti starší verzi je mírně tekutější a krytí je o krapet nižší. Nejhorší je to s výdrží, protože zatímco stará verze držela od rána do večera, tato už v poledne začne mizet. Co se týče odstínu 1., tak je to prostě oproti staré verzi jiný odstín, pokud měla první verze podtón do růžovo-šeda, tak tady je to žlutooranžová.

    OdpovědětVymazat
  15. Díky za inspiraci, na krásné nové kousky se vždycky podívám ráda.:)
    BLOG Corculum♥
    Instagram @stepanka_t

    OdpovědětVymazat
  16. Mas to pekny, krome flitrovanych bot bych brala asi vsechno :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak z toho cteni (a fotek) se mi akorat chce jit nakupovat!😂​ a ten syrup z manufactury sem si mela koupit uz davno! x

    Cityscape Bliss // My Effaclar journey

    OdpovědětVymazat
  18. taky jsem letos byla docela úspěšná a nijak výrazně jsem neujela :-D a navíc žádná dekorativka! jsem na sebe skoro až pyšná

    OdpovědětVymazat
  19. Bohužel kvůli práci jsem se tenhle rok nezúčastnila, ale příští si to vynahradím :)

    OdpovědětVymazat
  20. Tu masku pod oči od Teaology mám taky, tak jsem zvědavá:) Jinak jsem se ovládla a nic moc nenakupovala, jen pár drobností:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  21. Ta šála z Reserved vypadá úžasně, mám podobnou z Pull and Bear a je to snad nejlepší věc, co jsem kdy dostala k Vánocům. Nejenom že skvěle zahřeje, ale ve škole se na ní dá spát jako na polštářku nebo se jí zakrýt jako dekou a taky jí nosit jako pončo (záleží na velikosti). Navíc ta tvoje má nádhernou barvu ♥

    OdpovědětVymazat
  22. Já jsem toho letos moc nekoupila, nějak jsem neměla tu správnou náladu na nakupování, ale jsem ráda :D Koupila jsem si akorát spodní prádlo v Tezenisu, měkoučký svetřík v Mohitu, rtěnku v Douglasu a kabelku v F&F :) Na tu jablečnou řadu v manufaktuře jsem se taky dívala, ale usoudila jsem, že mám teď všeho dostatek a nechci zbytečně hromadit věci :)

    OdpovědětVymazat
  23. Moc hezké věci jsi nakoupila. Já jsem nakupovala v pátek v Brně a pohoda, žádné fronty dokonce ani v CCC takže jsem si v klidu vybrala boty... Měla jsem už dopředu nachystaný seznam takže jsem nakoupila jen to co jsem opravdu potřebovala a taky už nějaké dárky na vánoce. Za mě spokojenost.

    OdpovědětVymazat
  24. Na takový tenisky není nikdo moc starej, vzala bych si je klidně taky :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Mě tyhle nákupní mánie už nějak nechávají chladnou. Zaujala mě ale Manufaktura, jejich jablíčková sada vypadá prima a věřím že bude nádherně vonět.

    OdpovědětVymazat
  26. Ty máš úplne super vkus na všetko :-)..Všetko by som brala :-)..Najviac sa mi páči šála, tenisky, dekorace s HM,krém Loccitane a všetko vlastne :-D..Keplera mám tiež rada tak sa na tú knihu tiež mrknem :-)..Pekný dník

    OdpovědětVymazat
  27. Botky na podpadku se mi líbí moc, i ty 2 z CCC :) Perfektní nákupy

    OdpovědětVymazat
  28. Jelikoz to mam vsude daleko a 2 male deti k tomu, objednavala jsem online obleceni ze Zootu (docela spokojenost, i kdyz neco jsem tedy vracela), fen Rowenta z Datartu a na tve doporuceni rtenku UD ze Sephory, dam ji mamce k Vanocum. A jeste jsem poslala mamku do Havlika, takze budu mit prekvapko, az prijede. Zajimala by me tva recenze na Manufakturu, vypada opravdu "jedle" :)

    OdpovědětVymazat
  29. Pěkné nákupy.:) Já jsem nejvíc utratila v Manufaktuře - udělala jsem si zásobu kosmetiky. V Brněnské Sephoře bohužel neměli novou paletku Too Faced ani novou kolekci Urban Decay, tak jsem alespon ušetřila. A nejlepší byly nákupy v FaF, kde se jejich akce a slevy sčítaly s kuponkem, takže z původních 2700 jsem platila 1100. A to se vyplatí!:D

    OdpovědětVymazat
  30. mě bohužel ta jablková vůně nové edice z manufaktury vůbec neoslovila a to sem se tak těšila :( jinak mě většinou dny marriane nechávají chladnou

    OdpovědětVymazat
  31. Letos jsem se nakupování v těchto dnech vyhla, ale po té Reserved šále se musím mrknout :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)