pátek 2. září 2016

Too Faced Totally Cute paletka +bonus

Konečně jsem se jí dočkala! Totally cute paletka od Too Faced je od včerejška i u nás a já se už nemusím každý týden chodit ptát, jestli jim nedorazila :) Myslím, že na Hl.nádraží mě mají za blázna a magora, ale vážně jsem se na paletku strašně těšila! Je růžová, sladká a hravá a je mi jasné, že to nebude pro všechny. Barevně se mi líbí a i když tu zářivě růžovou budu asi spíše opomíjet, tak zbytek stínů je přesně podle mého gusta :) Chtěla jsem vám o ní hned napsat, protože jestli se vám také líbí, neváhejte ani minutu a jděte pro ní. Mají vždycky jen pár kusů, tak ať vám kdyžtak neuteče. Neberte to tedy jako nějakou recenzi, jen upozornění, že už se u nás objevila. Co jsem jí tak stihla rychle vyzkoušet, nemůžu říct křivé slovo a kvalita stínů mi přijde stejná jako u jiných TF paletek :)



Too Faced Totally cute palette - koupíte v Sephoře

Paletka se od jiných liší tím, že si její obal můžete zvelebit podle svého pomocí přiložených samolepek. Ne všem to přijde asi "totally cute", ale mě to přijde roztomilé. A hlavně - dejte mi do ruky samolepky a oblepím vám cokoliv :) V tomhle ohledu palec nahoru!



Jako všechny podobné TF paletky obsahuje celkem 9 stínů, z nichž 3 jsou vždycky větší a 6 menších.


Dole: paletka focená na sluníčku


Dole: paletka focená ve stínu


Součástí paletky je ještě taková malá knížečka s tipy na líčení. Máte v ní tři looky, podle nichž jsou rozdělené i stíny v paletce.




A takhle jsem si tu svou vyšperkovala já :) Pro milovníky čistého a elegantního designu to není asi to pravé ořechové, ale jestli v sobě máte kus dítěte, tak to jistě oceníte :)


Swatche jednotlivých řad stínů, které se vážou i k jednotlivým lookům. V paletce jsou matné i třpytivé stíny. Všechny mají skvělou pigmentaci a ty třpytivé jsou úžasně máslové.





A teď ten malý bonus! Určitě vám neuniklo to, že Too Faced uvedl i na náš trh nové matné tekuté rtěnky Melted matte. Určitě vám o nich budu psát více v extra článku, který si rozhodně zaslouží, ale protože se okolo nich objevila spousta dotazů a na Instagramu byla diskuze o tom, kolik jich u nás bude atd. tak jsem se v Sephoře dívala, a ve stojanu bylo místo na 10 odstínů. Protože je teď nějaký celoevropský výpadek dodávek, tak ne na všech prodejnách rtěnky mají, ale brzy by měly být zásoby v pohodě :) U nás by měly být i dva z odstínů, které vidíte níže, což je skvělé. Takže nezoufejte, brzy budou a ve více odstínech :)


Tak co, líbí se vám nová paletka? Půjdete do ní nebo to není nic pro vás? Btw. Nikkie paletka by se měla u nás objevit během září, takže jestli jí vyhlížíte, buďte v pozoru, protože mi něco říká, že jich tu nebudou stovky kusů :)

29 komentářů:

  1. Mně se náhodou ten infantilní obal líbí, jen bych plně nevyužila všechny stíny v paletce.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Obal je fajn, ale využila bych nejspíš jen první řadu, takže já kupovat tentokrát nebudu. Navíc mám paletek docela dost a poslední dobou se líčím dost jednodušše, tak by mi stačila jedna nebo dvě :D :)) Ale i tak, stíny miluju!

    OdpovědětVymazat
  3. Paletka je dokonalá:-) A ještě ta možnost si vyzdobit obal..super nápad:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Paletka ma nejen roztomily obal, ale i vyber stiny je skvely, tak snad se k ni nejak dostanu🎉

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  5. Ta paletka je opravdu boží! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju infantilní obaly, už asi vím, co si od Too faced pořídím :D jinak krásné fotky

    OdpovědětVymazat
  7. Too Faced paletky miluju,ale tahle mě neláká, za to mě ale hooodně lákají tu tekuté rtěnky!

    OdpovědětVymazat
  8. O paletce jsem se včera rozhodovala v Sephoře celou věcnost, ale nakonec ji přenechám někomu jinému. Paletka je krásná, ale přijde mi, že všechny stíny co obsahuje už ve své kolekci mám. :) takže by To byl jen takový sběratelský kousek.

    OdpovědětVymazat
  9. Stíny i paletka vypadají fajnově.:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten nápad je super, bohužel je tam hned několik stínů, které bych nevyužila. Ale je to škoda, vypadá nádherně.

    OdpovědětVymazat
  11. Paletka vyzera krasne, brala by som ale skor tiene a sadu od Nikkie tutorials, dufam, ze sa u nas objavi..

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  12. Konkrétně tato paletka není nic pro mě, protože jsou tam stíny, které bych nenosila. Ale obecně mám paletky od Too Faced moc ráda :)
    misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Na ty tekutý rtěnky už se třesu .. ;)
    Paletka je milá, pěknej obal, ale stíny bych nevyužila ...

    OdpovědětVymazat
  14. Paletka sice není úplně můj šálek kávy, ale matné melted, to už je jiné! :D musím běžet do sephory a okouknout odstíny naživo. Něco mi říká, že aspoň jeden bude můj :D

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Ta paletka je uzasna, no slintam, mozem snivat

    OdpovědětVymazat
  16. Ta je krásná! Nejen obal, ale i stíny uvnitř :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  17. mám ji taky doma, sehnala jsem jí v Palladiu, na živo vypadá mnohem líp než vyfocená, jsem z ní totálně nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  18. Paletku mít nemusím,ale ty rtěnky vypada jí skvěle.

    OdpovědětVymazat
  19. Tak paletka mě zaujala velmi!! Určitě se na ni zajdu do Sephory podívat. Doufám, že na Dny Marianne už ji budou mít.:)

    OdpovědětVymazat
  20. Mě se ta paletka líbí sama osobě jen růžová :-D

    OdpovědětVymazat
  21. tak najviac ma tesia melted matte tie su proste supr
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  22. Jéžiš, tak ty nálepky jsem ještě neviděla, to je super! ;)

    OdpovědětVymazat
  23. ty nálepky jsou super věc, z takých věcí jsem ještě nevyrostla :-D ta knížečka se mi též zamlouvá, celkově mne paletka zaujala a používat více oční stíny, tak do ní rozhodně du. Matné rtěnky mi zatím nic moc neříkají

    OdpovědětVymazat
  24. Tak ten název naprosto odpovídá. :-) Škoda, že ani růžovou ani oranžovou bych nevyužila. Jiínak bych o ní uvažovala.

    OdpovědětVymazat
  25. Tak ten název je opravdu přesnej, cute :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)