pondělí 12. září 2016

Too Faced Melted Matte - nejlepší tekuté rtěnky?

Ještě nějaký čas zpátky jsem doma neměla žádnou tekutou rtěnku a nedávno, když jsem je fotila všechny pohromadě, jsem zjistila, že jich mám už docela dost. Dlouhou dobu byla mou top ta od Kat von D a teď svůj žebříček musím totálně překopat! I proto mě kosmetika tak baví, protože nic není definitivní a i když si říkáte, že nic lepšího už vyzkoušet nemůžete, tak vás zase něco mile překvapí a všechno je jinak :) To byl přesně i případ těchto nových tekutých matných rtěnek od Too Faced. 

Kosmetika roku bude letos vážně nacpaná skvělou kosmetikou, to vím už teď a to je teprve září :)




Too Faced Melted Matte - koupíte v prodejnách Sephora nebo online ZDE za 590 Kč

Dostupnost těchto matných rtěnek je teď sice trochu horší a když jsem naposledy byla na prodejně, tak čekali na zboží, ale až bude vše naskladněné, tak se můžete těšit na 10 odstínů. Díky nejhodnější Lou mám hned tři krásné nude verze a dvě z nich by měly být i u nás, takže třikrát hurá!

Balení rtěnek je moc pěkné a zlatý nápis je lehce vystouplý a plastický, takže by se nemusel odřít ani nošením v kabelce. Moc se mi líbí celkový design a tvar rtěnek i to, že mají průhledné balení, skrze které vidíte jednotlivé odstíny. Rtěnky maličko voní, ale vůni nedokáže více specifikovat a nepřipomíná mi nic konkrétního. Když jsem si u Kat von D říkala, že nic nemůže být na rtech tak příjemné, tak jsem ještě netušila, že TF rtěnky tuhle laťku o maličko zvednou. Jsou neuvěřitelně pigmenované a jedním tahem nalíčím celé rty a rtěnku nemusím nijak vrstvit. Poměrně rychle zaschne do matna a na rtech není nijak cítit. A když myslím nijak, tak opravdu nijak. Žádný pocit pnutí, vysušování nebo cokoliv jiného. Prostě jakobyste na rtech nic neměly a přesto vám je zdobila krásná rtěnka. Výdrž stejně parádní a opět byla zmiňovaná Kat von D rtěnka o něco překonána. TF rtěnky mi na rtech drží hodiny a hodiny a zvládnou i jídlo a pití. Samozřejmě pokud si člověk dá třeba něco mastného, tak se barva setře, ale běžně si nedávám třeba kachnu se šesti, takže jsem v pohodě :) Pokud bych nejedla ani nepila, tak si myslím, že by mi rtěnka na rtech vydržela snad celý den :) U nude odstínů je výhoda, že když se začnou pomalu vytrácet, není to tak vidět jako u zářivých nebo tmavých verzí, takže si nemůžu stěžovat (a zároveň nemůžu hodnotit výdrž a odolnost těch výraznějších odstínů). Rtěnka jde během dne v pohodě znovu na rty aplikovat a nedochází k vrstvení barvy nebo jejímu popraskání apod. U některých tekutých rtěnek je lepší první vrstvu setřít a další nanést znovu, ale u těchto to nebylo potřeba. Rtěnky vypadají prostě nádherně a já z nich umírám blahem :)



Jestli jsem Kat von D milovala (a stále samozřejmě miluju), tak TF tuhle formu lásky dokázaly pozvednout zase o stupínek výše. Říkám si, jestli je tu vůbec ještě prostor pro něco lepšího, ale to jsem si říkala i u Kat von D, takže nikdy neříkej nikdy :)


Aplikátor je klasický houbičkový, maličko zkosený a celkově je drobný, takže se sním barva na rty dobře nanáší.



Dole: Cool Girl - Sell Out - Queen B



Pokud si to dobře pamatuji, tak odstíny Sell Out a Queen B by u nás měly být dostupné a říkám vám, že Queen B potřebujete. Tváří se možná maličko studeně, ale na podzim bude úplně dokonalá! A pokud stále váháte, mrkněte k Lou na její swatch video, kde ukazuje úplně všechny odstíny, které TF nabízí :)


Protože tento týden vypuknou dny Marianne a vy možná stále vylaďujete váš nákupní seznam, nebo možná stále váháte, co si pořídit, tak tyhle rtěnky vážně musíte minimálně vyzkoušet. Je mi jasné, že ne všem se můžou líbit nebo sedět, ale pro mě jsou to momentálně top tekuté matné rtěnky, které mám a miluju je! Skvěle drží, jsou ultra příjemné a mají krásné odstíny. Co víc si přát? To fakt nevím :) Možná je mít doma úplně všechny! 

Tak co na ně říkáte? Měly jste možnost je už vyzkoušet nebo vás třeba nezaujaly? :)

27 komentářů:

  1. Vypadají skvěle a odstín Sell Out se mi líbí moc. Jinak já si moc oblíbila tekuté rtěnky od Gerard Cosmetics. Na rtech taky nejdou vůbec cítit, jsou neskutečně pigmentované a vydrží opravdu dlouho ve skvělém stavu :)

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou naprosto moje barvičky ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tekute rtenky mam radaa tyhle vypadaji dobre. Odstin Queen B je nadherny.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  4. Rtěnky vypadají bezvadně, už je mám v hledáčku dlouhou dobu :o) Doufám, že až o víkendu pojedu do Prahy, tak budou mít už více odstínů a aspoň jedna bude má :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Achjo, nikdy by mě nenapadlo, že je potřebuju, ale asi je fakt potřebuju :D Jak rtěnková nejsem, tak podle vlastností bych je měla ráda :)

    OdpovědětVymazat
  6. O těchto matných jsem už slyšela a musím říct, že to teda vypadá víc než dobře. Nádherné odstíny :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  7. Odstíny vypadají naprosto úžasně, určitě k nim nasměruji svoji pozornost:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadají skvěle, alespoň jednu musím mít.:)

    OdpovědětVymazat
  9. Presne moje farby, ach jaaaaj, pisem do zoznamu priani

    OdpovědětVymazat
  10. Sell out vypadá dokonale! Na tu se musím podívat

    OdpovědětVymazat
  11. Mám je na wishlistu. Kat von D mě příjemně překvapila a zamilovala jsem si ji i přesto, že matní finiš nepatří k mým oblíbeným. A pokud je ještě něco lepšího, musím to mít. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Queen B asi potřebuju. Barva i název, ach.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to jsou báječné odstíny! Unosila bych je absolutně všechny :)

    OdpovědětVymazat
  14. Rtěnky vypadají opravdu nádherně!:) Jen se zeptám, podle obrázku mi Queen B silně připomíná lip stain od Sephory, odstín číslo 13 (Marvelous mauve). Je to skutečně tak nebo mě šálí zrak? :D děkuji za případnou reakci :)

    OdpovědětVymazat
  15. Stannah:jestli ti Kat von D vyhovují, tak tyhle budeš taky milovat :)

    Unknown: bohužel tu sephoráckou rtěnku doma nemám, takže vážně nemůžu posoudit :( Mám pocit, že je to ta, co je neustále vyprodaná, takže to těžko porovnám. Mrzí mě, že ti na to nedokážu odpovědět, ale nebudu lhát nebo odhadovat, když nevím :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ještě lepší než Kat von D?? Oooo...tak to mě teda zajímá...!! :D

    OdpovědětVymazat
  17. Mám zálusk hlavně na tmavé odstíny modré nebo fialové, doufám, že je brzy naskladní :)

    OdpovědětVymazat
  18. Odstíny jsou moc krásné, nic řvavého, prostě na každodení použití.

    OdpovědětVymazat
  19. Tak tohle mě moc láká, klasické Melted mě neberou, ale tohle bude asi pecka.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Vypadají úžasně, ale ta cena mě odrazuje :(

    OdpovědětVymazat
  21. Majú naozaj úžasné odtiene :))

    OdpovědětVymazat
  22. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)