čtvrtek 1. září 2016

Takový byl ... srpen 2016

Kolik už je to vlastně let, co nemusím prvního září vykročit směr škola? Raději už to nebudu počítat, protože bych si přišla stará, ale asi bych neměnila :) I srpen rychle utekl a zrovna léto bych vracela zpátky pořád dokola. Ač mám podzim moc ráda a umím si užívat i pochmurné nebo deštivé dny, tak mám v sobě ještě nějaký deficit a chci ještě trochu sluníčka a tepla. Mám pro vás jako vždycky přehled uplynulého měsíce a s ním rekapitulaci článků i akcí, které jsem navštívila :)








V srpnu jsem také pokračovala ve speciálu, kde vám ukazuji veškerou svojí kosmetiku podle jednotlivých kategorií. Podívat jste se mohly na sbírku mono očních stínů, rtěnek a také konturek a bází na rty. Připravila jsem pro vás opalovací speciál, kde jsem vám ukázala nejlepší a nejhorší opalováky, které jsem letos vyzkoušela a také jsem vám ukázala, co je zrovna na mém nočním stolku. Porovnala jsem několik tělových peelingů, ukázala vám více Boostery od Clarins i beauty box od Look Fantastic. V kosmetické trojce jsem vám představila cenově dostupné a moc fajn produkty od Maybelline, Avonu a značky Balea. Dala jsem vám tipy, co si sbalit na prodloužený víkend i na osvěžující mlhy na obličej. A jako každý měsíc jste se mohly podívat na přehled kosmetických novinek a mých oblíbenců měsíce :)




Lifestyle

V srpnovém lifestylovém okénku se to hemžilo jednorožci, nějakými drobnostmi z Primarku i sukulenty. Jestli se chystáte do školy, nebo máte tak jako já, velkou slabost pro sešity, lepíky nebo tužky, tak se určitě mrkněte na inspiraci v back to school článku :) 







Akce

Okurkovou sezónu prolomil L´Oreal, který nám představil podzimní novinky a podrobnosti jako vždy najdete v samostatném článku.





Úplně poslední akcí, kterou jsem v srpnu stihla, bylo velkolepé představení nových vůní Avon Life inspirované návrhářem Kenzo Takadou. K dostání je v dámské i pánské verzi a více čekejte v novinkovém článku :)



 

Jestli vás dneska čeká první školní den, tak vám přeji, ať vykročíte tou správnou nohou a rychle se znovu aklimatizujete :) 

Jako vždycky budu moc ráda, když mi dáte vědět, který článek se vám v srpnu nejvíce líbil a co by vás třeba zajímalo v září :)

14 komentářů:

  1. Mě nejvíce baví články o tvé kosmetické sbírce (tím myslím článek o rtěnkách, mono stínech atd.), a doufám, že brzy bude další. Moc by mě zajímaly všechny tvé makeupy, paletky a nebo třeba řasenky.

    OdpovědětVymazat
  2. Baví mě lifestylová okénka, už jsem "bohužel" podzimně naladěná, takže se těším na podzimní dekorace, nové módní i kosmetické kolekce na podzim atd.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíce se mi líbili věci z Primarku a papírenské věcičky, protože to je přesně taky moje krevní skupina. :)
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Mně už se první září naštěstí netýká a soucítím se všemi, kterým to dnes začalo. Bavil mně článek o kosmetických novinkách, pak kosmetická trojka (hned další den jsem naklusala pokoupit Baleácké novinky:-D), ráda jsem se i podívala, co je v Tvé cestovní kosmetické taštičce.. A těším se na další příval článků:-)

    OdpovědětVymazat
  5. inspiracia primarku a hlavne papiernicke veci ktorych nikdy nie je dost :)
    monikabullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Mě nejvíc baví lifestylové okénko a novinkové články.:)

    OdpovědětVymazat
  7. Na zaklade tvojich fotiek som si nechala od manzela z Rakuska doviezt masku na vlasy od Elvital a uzasnu sprchovu penu nivea. Vela veci na Slovensku nemame, preto mi niektore obcas privezie manzel, ale nemozem ho casto otravovat aby ho neporazilo z tolkej kozmetiky 😃😃 a uz mi zakazal vyberat si dekorativku lebo tam sa vobec nevyzna 😃😃

    OdpovědětVymazat
  8. Těším se na to co chystá l'oreal a ty vůně v kolaboraci s kenzo nemusí byt špatné

    OdpovědětVymazat
  9. Bavi mě články o tvé sbírce kosmetiky a taky o různých dekoracích a papirnickych drobnostech, i když tam bych se moc inspirovat neměla a naopak se spis v nákupech krotit :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Nejvíce mě zaujal článek Beauty oblíbenci měsíce srpen 2016 ... tohle mě baví nejvíce! Nechám se inspirovat a mohu si udělat obrázek o tom, co ti vyhovuje a s čím jsi spokojená :) V září by mě potěšil opět článek podobného formátu :) Nebo s novinkami, které se chystají :)
    misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Mám ráda lifestylové články a nejvíc se mi líbil článek: Co si sebou vzít na prodloužený víkend, nebo sbalit:-)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  12. Tyto články od tebe mě velice baví :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  13. mě se v srnu líbilo, co si sbalit na prodloužený víkend a nejlepší peelingy. Mě od 1. září přibilo jedině více práce, kde jsou ty doby, kdy jsem si balila aktovku :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)