pátek 30. září 2016

Takové bylo ... září 2016

Dneska je poslední zářijový den a já jsem si pro vás jako vždycky připravila přehled toho, co jste na blogu mohly vidět za uplynulý měsíc. Můžete si připomenout všechny články, akce i nákupy a možná i něco navíc :)









V září jsem vám ukázala skvělé rtěnky od Urban Decay a taky milované tekuté rtěnky Too Faced. Zaměřila jsem se po nějaké době na své oblíbené produkty na vlasy a trochu více vám řekla o skvělé řadě s jílem od Loreal. Udělala jsem si radost novou (a rozkošnou) paletkou od Too Faced a radovalajsem se i z objednávky Colour Pop. Pokračovala jsem v sérii má kosmetická sbírka, kde jsem vám ukázala všechny moje rozjasňovače a tekuté rtěnky. Z novinek jste se mohly podívat na nové paletky Zoeva, na aktuálně používané řasenky a také na luxusní beauty box. Prozradila jsem vám své oblíbence měsíce a také odhalila make-up trendy pro letošní podzim a zimu. Jako každý měsíc jsem pro vás připravila přehled chystaných novinek a taky vám prozradila, co mám na svém wishlistu.



Lifestyle



Lifestylové okénko tento měsíc tak trochu nahradil nákupní haul ze Dnů Marianne. A tentokrát převažují spíše nekosmetické věci, takže hurá :)






Akce

Září bylo na akce bohaté a to jsem zdaleka nestihla ani třetinu všech! Úplně na začátku září se konal fashion week, kde jsem díky M.A.C měla možnost nakouknout i do backstage a zase si po nějaké době připomenout, jak strašně super zážitek to je.






V jeden den se mi dokonce podařilo navštívit hned 4 akce, což je asi letošní rekord :) O všech jsem vám detailněji psala ZDE a více se tam dozvíte o podzimních a vánočních novinkách Guerlain, o otevření Forever 21, o vánoční a halloweenské kolekci Lush i vyhlášení Cosmo beauty awards.









Stihla jsem i prezentaci podzimní kolekce CCC




Rouge Bunny Rouge mě pozval na představení podzimních novinek spojených s příjemnou večeří. O novinkách se postupně na blogu a Instagramu dozvíte více :)



A nakonec ještě takový kino tip - s Ájou jsme byly na Dítě Bridget Jones a královsky jsme se bavily! I když si Bridget není už moc podobná a plastiky se na ní ošklivě podepsaly, tak mi tento díl přišel ze všech nejlepší a nejvtipnější :)




Budu ráda, když mi dáte vědět, jaký článek vás v září nejvíce bavil nebo se vám líbil a co by vás zajímalo v říjnu nebo na co vy se osobně těšíte v nadcházejícím měsíci :)

7 komentářů:

  1. Určitě jsi měla nádherné září, plné akcí. Bridget Jones mám určitě v plánu zkouknout :)
    Beauty of pink / Soutěž

    OdpovědětVymazat
  2. Samé pěkné články, už se moc těším na říjnové. Jinak na Bridget se též chystám.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tekute rtenky, stale hledam tu pravou barvu a hlavne vydrz, myslim, ze Melted by mohla byt ta prava💗

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to, že jsi měla super září to je dobře :)))
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Nejzajímavější byly ty rozjasňovače.

    OdpovědětVymazat
  6. Září plné uzasnych akci a kosmetiky :)

    OdpovědětVymazat
  7. ahoj, na Bridget ideme budúci týždeň, Forever 21 hurá!.... čím viac sa blížia Vianoce, akcií bude pribúdať :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)