středa 7. září 2016

Rtěnky roku - UD Vice lipstick

Když jsem viděla první foto nových Vice rtěnek od UD, tak jsem zajásala. Není tak úplně běžné, že značka oznámí, že bude své rtěnky nabízet rovnou ve stovce odstínů a moje zvědavost logicky rostla. Pak se objevily fotky a videa z launch party pro blogery, která se v USA konala a já věděla, že jsem lapená a tyhle rtěnky chci vyzkoušet. Můj skvělý první dojem z nich začal růst už ve chvíli, kdy jsem viděla první ohlasy na rtěnky a svého vrcholu dosáhl v momentu, kdy jsem první z nich vyzkoušela. Co myslíte, jsou skvělé nebo naprosto průměrné a je kolem nich jen takový hype? Tak čtěte dál a brzy se to dozvíte :)



Urban Decay Vice lipstick - koupíte v prodejnách Sephora nebo online ZDE za 580 Kč

Když to vezmu od podlahy, tak jako první člověka zaujme balení rtěnek. Nemůžu říct, že by to pro mě bylo top a to nejhezčí, co jsem kdy viděla, ale na druhou stranu k UD se tohle hodí a tak nějak sedí. Není tak úplně důležité, jak produkt vypadá (tedy většinou), hlavní je vždycky obsah a pokud je kvalitní, tak je debata o vzhledu balení jen takové zbytečné tlachání. Ale znáte mě, nemůžu si to odpustit a hodnotím i vzhled. Jinak víčko rtěnky dobře a pevně drží, takže není co namítnout. Rtěnky jsem měla možnost vyzkoušet celkem ve 3 finiších a dva z nich bych vám rozhodně doporučila!

Řešit nabídku odstínů asi nemá smysl, protože ze 100 barev si musí vybrat asi každý, to je bez debat :) Jsou odstíny, které jsou podle mě už docela profláknuté a oblíbené (třeba Backtalk) a které za pár let budou už asi legendární, stejně jako třeba Naked paletky. A některé mi přijdou trochu ujeté a přemýšlím, kdo chce nosit rtěnku s tunou shimmeru, ale chápu, že když se něco nelíbí mě, může se to líbit milionu jiných lidí :)

Jaké finiše se mi tedy líbí nejvíce? Rozhodně Cream a Comfort Matte. Pocitově mezi nimi necítím extra rozdíl a všechny rtěnky v těchto finiších jsou příjemně krémové (až skoro máslové), ale ne zas moc, aby se snadno rozpatlaly okolo rtů nebo snadno setřely. Ta kombinace ultra příjemné textury a skvělé výdrže je až neskutečná a co se týče těchto klasických rtěnek, tak tyto jsou vážně na špici mého žebříčku. Strčí do kapsy i mnohem dražší rtěnky věhlasných značek a myslím, že cenově jsou přijatelné. Rtěnka rty nevysušuje a to ani ve verzi Comfort Matte, což je vážně neskutečné, protože většina matných rtěnek vysušuje nebo rty nepříjemně stahuje. V případě Vice rtěnek prakticky ani nevím, že je na rtech mám, barvy jsou intenzivní a skvěle pigmentované. O výdrži ani nemluvím, protože mi v pohodě drží během jídla či pití. Několik hodin na rtech dají rozhodně a skoro bych řekla, že žádná z těchto klasických rtěnek, co doma mám, je v tomhle ohledu nepřekoná (tekuté rtěnky beru jako úplně jinou kategorii a nechci je spolu srovnávat, jen pro vysvětlení). Skvělé ohlasy jsem četla i na Mega matte finiš, který je podle všeho taky velice příjemný na nošení, ale sama žádnou rtěnku v této verzi nemám.


Rtěnky jsou nabízené v 6 finiších:


CREAM - luxusní krémová

MEGA MATTE - extra intenzivní matná

COMFORT MATTE - krémová matná

SHEER SHIMMER - lehce transparentní finiš s perletí

METALLIZED - krémová s vysokým obsahem perleti

SHEER - výrazná barva s lesklým finišem




Jestli jsou rtěnky ve finiši Cream a Comfort Matte must-have záležitost, tak naopak rtěnka v provedení Sheer mě moc nenadchla. Je o dost méně pigmentovaná, což je asi vidět i na fotkách níže. Aby člověk docílil syté barvy, tak musí rty několikrát rtěnkou přejet, ale pak se mi zdá, že barva maličko lepká a není mi na rtech tolik příjemná. V tomhle ohledu mi tato konkrétní rtěnka přišla spíše průměrná a doma bych jí asi úplně nepotřebovala. Být vámi, tak se zaměřím na jiné finiše a vybírám raději z nich. Nechci tvrdit, že se někomu finiš Sheer nebude líbit, ale když vyzkoušíte třeba Cream, tak Sheer už podle mě prostě nepotřebujete a ani asi nechcete :) Nechám to na vás, ale můj favorit to není.



Odstínově jedeme tak trochu 50 odstínů nude, ale mě se to nikdy neomrzí. Jednu výraznější bych asi do budoucna snesla, ale potřebovala bych si jí vybrat po delším vybírání a zkoušení, protože podle fotek na internetu jsem ztracená :) Je jich prostě strašně mooooc!



Dole: Ravenswood (cream) - Naked (cream) - Liar (cream)



 Dole: Backtalk (comfort matte) - Sheer Rapture (sheer)




Celkový dojem? Jsem nadšená a polapená! Když tedy nepočítám tu jednu ve verzi Sheer, tak je bezmezně miluju. Mají neskutečně příjemnou texturu, která na rtech není skoro cítit, úžasné odstíny i výbornou výdrž. Vážně jedny z nejlepších rtěnek, jaké jsem kdy vyzkoušela a vůbec se nedivím tomu hypu, který okolo nich je. Ne každý odstín a finiš bude must-have, ale věřím, že jestli chcete, tak si minimálně jednu prostě vyberete :) Jinak by to bylo snad i proti přírodě a kosmetickým zákonům!

Komplet všechny odstíny má Sephora Palladium a samozřejmě český e-shop, jiné pobočky budou mít jen výběr odstínů.

Jestli si chcete udělat něčím radost a potěšit se (a měly jste v plánu si pořídit novou rtěnku), tak vám vážně z celého srdce doporučuji nenápadně zakopnout o UD stojan nebo dvakrát kliknout a prohledat jejich e-shop.

No nejsem já mrcha? Ale nebojte, myslím to s vámi dobře a chci pro vás jen to nejlepší, přísahám :)

Tak co vy na ně? Líbí? Máte své favority? :)


*

29 komentářů:

  1. Teraz si mi pekne zahrala na notu :) na ruze sa neskutocne tesim, uz ako som videla prve info o nich.. Neviem si pomoct, ale musim mat odtien Pandemonium, aj ked ho pravdepodobne vyuzijem len par krat, musim ho mat :) dalej by som chcela znamy backtalk, ten bude ale asi oriesok zohnat.. Kedze ho chce kazda :)

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám Anarchy (Cream) a je skvělá. už nechci jiné rtěnky. Hodlám v nejbližší době rozšířit sbírku právě o nějaký nude odstín. Podle internetu jsem si vypsala favority a náhodou tam mám všechny, které tady ukazuješ :-) těším se, až je omrknu naživo. Minimálně dvě si teď musím koupit.

    OdpovědětVymazat
  3. Už se mi podařilo z té stovky vybrat odstín, který chci. A nebylo to tedy lehké. Při dnech Marianne si ho plánuji pořídit.

    OdpovědětVymazat
  4. Nikdy jsem na nahé rty nebyla, ale poslední dobou si je zamilovávám stále víc. Tenhle Tvůj výběr je naprosto luxusní a hooodně se mi líbí odstín Liar <3

    OdpovědětVymazat
  5. Obaly jsou nádherné a kvalita bude asi taky super, myslím, že z tolika odstínů je nemožné si nevybrat.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Mna lakaju comfort matte, len skoda ze nemam moznost si ich nazivo osahat

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí, líbí.. Sakra že jo.. :-) Z tvého výběru se mi nejvíc líbí Ravenswood, ale teda jak si z toho množství vyberu, to teda nevím. :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera, jen z toho co ukazuješ slintám po dvou odstínech, natož až uvidím komplet nabídku, to snad ani nepůjde vybrat:-D

    OdpovědětVymazat
  9. Cream Naked a Comfort Matte-Criminal. Snad budou dostupné během Dnů Marianne.

    OdpovědětVymazat
  10. No krásné odstíny a co nejdřív běžím nějakou vybrat.:)

    OdpovědětVymazat
  11. Mám strach...že si jich budu muset koupit hned několik :D

    OdpovědětVymazat
  12. Obaly, odstíny mají teda vážně povedené! :) Ani nevím který se mi líbí více :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  13. Delsi dobu uz mam odstin wired, je uzasnej, taky doporucuju! Krasna koralova barva! Prijde mi, jako by ho vymysleli pro me! Nove mam ravenswood. Mela jsem tri vybrany a jela je vyzkouset a zapomnela doma seznam. Tak jsem privezla ravenswood a taky jsem nadsena! Ty tri ale stejne nemeli! Jinak mam docela stesti, ze spousta odstinu na me neni vubec videt, ze pry mam dost tmave rty, tak aspon usetrim. A opravdu je fajn to zkusit nazivo a na rty. Na ruce pecka, na rtech nic:). Pak mam jeste nekolik jejich starsich rtenek, ty odstiny jsou i ted, tak je taky nepotrebuju:).

    OdpovědětVymazat
  14. Jo a jeste jsem chtela napsat, ze zrovna vcera jsem do noci projizdela recenze na tyhle rtenky a rikala si, kdy uz se konecne objevi ta tva slibovana:)! Tak diky!!:)

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám odstín Ex-Girlfriend ještě z limitky Gwen a miluju ho, takže uvažuju, že si ho pořídím znovu, když je ve stálé nabídce. A ráda bych vybrala ještě nějakou nude, tak až zajdu do Palladia, určitě nějakou vyberu :)

    OdpovědětVymazat
  16. No... Asi vím, na co se zajdu podívat do Sephory... Nejdřív nová paletka TF a teď tohle.:D

    OdpovědětVymazat
  17. Já si plánuju pořídit Disturbed, doufám, že to bude moje podzimní láska :)

    OdpovědětVymazat
  18. Absolutně souhlasím. Nejraději mám Comfort Matte Unicorn. Ráda bych si pořídila ještě nějakou "megamatku" :o)))

    OdpovědětVymazat
  19. Obal se mi taky moc nelíbí, hlavně v porovnání s tím starým, ten byl nádherný, tenhle je takový...nudný. Mám pocit, že čím větší výběr odstínů, tím víc jsem ztracená, já si prostě z té stovky nevyberu :D

    OdpovědětVymazat
  20. Doteraz cely hype okolo tychto ruzov isiel okolo mna, ale teraz si ma dostala :) Zaujimalo by ma porovnanie s MAC ruzmi. Su tieto ruze podla teba lepsie ako MAC?

    OdpovědětVymazat
  21. Vzala jsem na zkoušku dvě, krémovou a comfort matte, obě jsou opravdu dobré.. Mám ještě pár odstínů, které si budu muset dokoupit, protože kvalita versus cena je opravdu dobrá. Hlavně mě překvapila ta výdrž, upřímně jsem to nečekala. Že "rtěnka dobře drží" se povídá o ledasčem, ale mně pak stejně nedrží. Tyhle UD tedy opravdu překvapily. :) Z odstínů které máš jsem si vybrala ještě dva a ještě tak dvě nějaké zářivé potřebuji :))

    OdpovědětVymazat
  22. Skalinky: no, od MAC jsem nevyzkoušela všechny finiše, abych mohla říct, že jsou jednoznačně horší nebo lepší, ale pokud budu vycházet z těch, co mám doma (nedávno byl o nich také článek, tak kdyby tě zajímaly odstíny, které mám, tak jsou tam) a když je porovnám s UD, tak mi o něco lepší přijdou UD. Určitě mi déle vydrží a ta textura se mi zdá taky taková "vymakanější" nebo jak to popsat :) MAC jsou určitě super, ale nevyzkoušela jsem zdaleka všechny finiše a je možné, že třeba výraznější odstíny by mohly být stejně super jako ty od UD. Když ale budu vycházet z těch co mám, tak co se textury a výdrže týče, jsou pro mě o něco lepší UD rtěnky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dakujem za odpoved. Idem googlit swatche vsetkych 100 odtienov :D

      Vymazat
  23. tyhle rtěnky mě původně nijak neuchvátily, UD jde poslední dobou mimo mě...nicméně jak stále všichni chválí tu verzi "comfort matte" tak nějakoý odstín asi budu muset vyzkoušet :-D

    OdpovědětVymazat
  24. Rtěnky jsou moc hezké, velice se mi líbí jejich odstíny a obal :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)