neděle 25. září 2016

Press day - Guerlain & Lush & Forever 21 & Cosmo beauty awards

Nestává se mi moc často, že bych měla v jeden den pozvání hned na 4 akce, takže jednou za rok můžu říct, že jsem alespoň na den full time blogerka a můžu se věnovat jen zábavě :) Respektive zjišťuji, co za krásnou kosmetiku si pro nás kosmetické firmy připravily na nadcházející období, omrknu nový obchod a než definitivně odpadnu, tak stihnu ještě i vyhlášení kosmetiky roku. Mám pro vás tunu fotek z celého dne a věřte, že než jsem to dala dohromady, tak jsem málem padla únavou :) Ale nebudu fňukat, protože mě to baví a kdyby to tak nebylo, vykašlu se na to a nic vám ukazovat nebudu. Jestli vás tedy zajímá, co jsem celý den dělala a co jsem viděla, tak se mrkněte níže :)

První zastávkou byl krásný butik návrhářky Beaty Rajské, kde se konala prezentace novinek a vánoční kolekce značky Guerlain.



O pár fotek níže pochopíte, proč se teď říká, že modrá je nová černá :)



Podzimními novinkami jsou tělové produkty z řady Les Délices de bain, které mají neuvěřitelně jemnou a příjemnou parfemaci a také nový parfém La Petite Robe Noire L´eau de parfum intense. Nové spojení cukrové vaty, vanilkové esence, nóty borůvek a dřevité tóny bílého pižma a patčuli z něj dělají vůni jako stvořenou do chladnějšího počasí a nečasu. Ze z celé řady La Petite Robe Noire se mi osobně líbí asi nejvíce a je mému srdci (nebo spíš nosu) nejbližší.


Vánoční kolekce bude dostupná ve velice limitovaném počtu kusů, takže jestli na něco z toho máte zálusk, neváhejte, protože se po ní asi rychle zapráší. Dostupná bude od konce října.

Ve vánoční kolekci letos najdete například duo očních stínů Écrin Shalimar se zlatým a safírovým stínem,  Meteoritky Perles de légende, rtěnku Rouge G v červeném odstínu a třpytivý bronzing pudr Terracotta Terra India.





Shalimar Souffle d´or je také součástí vánoční kolekce a jedná se o luxusní parfémovaný pudr na tělo a vlasy. Je to taková každoroční klasika a nádherný sběratelský kousek v jednom.


Mezi podzimní novinky patří i 6 paletek očních stínů, které byly vybrané podle bestsellerů odstínů stínů Guerlain.


Nový make-up Lingerie de peau a Multi-perfecting concealer, který kombinuje korekční a pečující složky. Do portfolia štětců přibyl také jeden nový, kterým můžete nanášet make-up.



Z luxusního butiku se přesuneme do galerie koupelen, kde se konalo představení vánoční a halloweenské kolekce značky Lush. Asi nemá cenu říkat, že to tam božsky vonělo (kdo nikdy nebyl v Lush obchodě, tak nepochopí) a člověk si chtěl všechno vyzkoušet a vším se namazat nebo navonět :) Vánoční kolekce bude v obchodech i online dostupná od 1.10 a některé kousky z ní najdete níže :) 


Nahoře balistiky v akci a dole Shoot for the stars s třpytivými hvězdičkami, které obsahují kakaové máslo a olivový olej pro hydrataci pokožky.


Ve vánoční kolekci bude i letos spousta krásných balíčků, které obsahují různé produkty a jsou v různých cenových kategoriích. Výhodou je, že jsou vždycky úžasně zabalené a vy je jen můžete někomu dát pod stromeček (bez námahy a shánění balícího papíru :)



Jednu takovou koupelnovou poličku, prosím :)


Můj velký favorit - Reindeer rock tuhé mýdlo!


Sprcháč Snow Fairy pro mě symbolizuje vůni Vánoc! Bez něj by to prostě nešlo a je to klasika (alespoň pro mě určitě)! 


Santasaurus? To je jako must-have :) Jedná se o znovupoužitelnou pěnu do koupele vonící pomerančem, medem a bergamotem.



Magic wand - znovupoužitelná koupelová pěna vonící jako Snow Fairy sprcháč


Sprchové želé Papa Noel a sprchové rolády Candy cane roulade (voní mentolově) a Yog Log (voní po ylang-ylang a hřebíčku).


Nezapomeňte, že stále můžete přispět na dobrou věc koupí krému Charity pot. Podpořit můžete různé organizace a krém je dostupný ve 2 velikostech.


Druhou část novinek tvoří Halloweenská kolekce, kterou už můžete omrknout online ZDE nebo už i přímo v Lush obchůdku. Nechybí dýně (i oblíbená třpytivá verze, kterou můžete znát i z loňska), voňavá strašidýlka i úplně nové produkty.



Balistika Monster´s ball obsahuje himalájskou sůl a limetovou silici


Tělové třpytítko Goth Fairy pokožku vyživí a ještě jí zkrášlí duhovým třpytem


Třetí zastávkou bylo VIP otevření nové prodejny Forever 21 v OC Černý most. Od včerejška je prodejna otevřená i pro veřejnost, takže jestli jste se na otevření první prodejny u nás těšily, máte možnost vyrazit. Mě osobně se nejvíce líbilo v sekci doplňků a oblečení jsem stihla omrknout spíše jen tak povrchně. Až budu mít někdy více času, tak chci sortiment prozkoumat trochu více. Zatím to na mě působí trochu jako Primark a H&M dohromady. Móda asi spíše pro mladší ročníky, ale kosmetické taštičky nebo třeba houbičky na make-up ve tvaru makronek potěší každou věkovou kategorii žen a dívek :)





Jednorožčí taštičce jsem neodolala a nakonec si jí i koupila :)





Poslední zastávkou bylo vyhlášení Cosmopolitan Beauty awards. Měla jsem tu čest být jednou ze členek poroty a dost mě zajímalo, jaké produkty se nakonec stanou těmi nej a získají ceny. Jelikož bylo kategorií docela dost, tak bych se upsala, kdybych vám všechny popisovala, takže pokud vás to zajímá, v listopadovém Cosmopolitanu se vítěze dozvíte :)



Bez cukrové vaty a rozkošných cupcaků není žádná party úplná :)




Co vám budu povídat, domů jsem se dostala sice až v 11 večer, ale celý den jsem si neskutečně užila a zjistila, že se druhý den skoro těším do své normální práce :) Občas je fajn si to takhle zpestřit, ale každý den bych to dělat nemohla a asi by mě to po čase už ani nebavilo. Doufám, že vás článek ale bavil a třeba vás i trochu navnadil na nové kolekce nebo nový obchod :)

Budu ráda, když mi dáte vědět, jestli vás něco z toho zaujalo a jestli se už těšíte na Vánoce, stejně tak jako já :)

12 komentářů:

  1. Super akce, ale nejlepší musela být určo od Lush :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Forever 21 chci omrknout při další návštěvě Prahy, snad to nebude zklamání.:)

    OdpovědětVymazat
  3. výrobky od lush vždy obdivuji, moc se mi líbí, jak je mají tematicky zaměřené:) O Forver 21 teď čtu všude a doufám, že bude brzy v budoucnu i v Brně, do Prahy to mám trošku z ruky...


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Na obchod Forever 21 jsem opravdu hodně zvědavá, tak uvidíme. Jinak jednorožčí taštičce bych neodolala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jeeej, same super akcie, Lush navodil vianocnu atmosferu aspon takto.

    OdpovědětVymazat
  6. Ta kolekce Lush vypadá velmi lákavě:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Muselo to být dokonalé, Lush výrobky se mi líbí a ráda bych si něco od nich pořídila :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  8. Super den, na Forever 21 u nás jsem se celkem těšila, ale nic moc mě takhle podle fotek i u ostatních blogerek nezaujalo, až na takové ty blbůstky, drobnosti a bižuterii.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Meteoritky bych brala hned..jsou nádherné

    OdpovědětVymazat
  10. Najviac ma zaujal Lush, velmi rada si uzivam kupelnove radovanky :) juj vsetko chcem :) meteoritky ma lakaju tiez.. a jasne, ze sa tesim na Vianoce, jupii :)

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  11. guerlain je krásná značka. na tento makeup jsem slyšela už spoustu pozitivních ohlasů

    OdpovědětVymazat
  12. Že by inspirace na vánoční nákupy? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)