neděle 11. září 2016

Porovnání nejnovějších řasenek - drogerie & high end

Doma se mi teď sešlo strašně moc nových řasenek a říkala jsem si, že bych s nimi udělala takový menší porovnávací článek. Všechny patří mezi letní novinky a myslím, že je ten pravý čas vám je trochu více ukázat. Tentokrát je to mix drogerkových a dražších řasenek, takže si na své přijde snad každý :) A vydržte až do konce, protože některé vás možná překvapí stejně tak jako mě!


Urban Decay Cannonball

Jediný zástupce voděodolných řasenek v dnešním testu. S tímto typem řasenek mám celoživotní problém a snad nikdy jsem nenašla řasenku, která by byla opravdu voděodolná a zároveň z řas neudělala slepený cucek. Zdá se, že jsem konečně našla svoji favoritku, protože tato je pro mě zatím nejlepší voděodolnou řasenkou, kterou jsem dosud vyzkoušela. Líbí se mi, že není ani moc mokrá ani moc suchá a řasy neslepuje. Občas jen maličko ve vnějším koutku oka, ale to je spíše způsobené mými řasami a ne řasenkou. Kartáček je klasika a štětinky jsou poměrně krátké, takže se s ní dobře manipuluje i na spodních řasách. Výdrž je skvělá, měla jsem jí i celý den na koupališti a ve vodě se ani nehnula a jen večer jsem našla maličký obtisk na horním víčku, který ale beztak způsobila moje mastná oční víčka (oleji řasenky bohužel většinou neodolají, takže pokud máte hodně mastná oční víčka a maže se vám i voděodolná řasenka, tak jí to nedávejte za vinu). Za mě tedy velikánská spokojenost a na příští léto ji chci znovu!



M.A.C Instacurl lash

M.A.C má širokou škálu řasenek s nejrůznějšími kartáčky, ale tahle tedy zatím vede, co do neobvyklosti. Otočením uzávěru totiž můžete řasenku ohýbat a zakřivení kartáčku si tak přizpůsobit na míru. Zkroutit se dá docela dost a v tom nejvíce ohnutém úhlu mi nevyhovuje, ale v základní poloze kartáčku jí mám moc ráda. Občas si jí "zkroutím" jen maličko, když chci řasy trochu více natočit a zahustit, ale třeba na spodní řasy jí můžu používat jen v té nezkroucené verzi. Kartáček mě tedy baví a myslím, že díky tomu ohýbání může sednout širšímu spektru řas a tvarů oka, takže i když mi nepřijde jako top řasenka, co jsem kdy vyzkoušela, tak se mi líbí a ráda jí používám. Během dne se nerozmazává ani neopadává, takže taky spokojenost.



Clarins Supra Volume

Moje první řasenka od této značky, která už svým názvem napovídá, jakého efektu s ní docílíte. Řasy mi zahustí solidně, ale řekla bych, že jich mám na tuto řasenku příliš málo a tak často skončím se slepenými trsy. Myslím, že by byla vhodnější pro někoho s úplně jiným typem a hustotou řas a pro mě to ideál zrovna není. Kartáček je jinak celkem klasika a není příliš masivní, takže mi sedí i na spodní řasy. Během dne krásně drží a nemaže se ani neopadává, takže není co vytknout. Tedy až na to, že na moje řasy to není to pravé ořechové.



Maybelline Spider Effect

Největší překvapení ze všech, protože do testování jsem šla s tím, že to bude asi tragédie a že mi z řas zůstanou jen muší nožičky. Jejím účelem je sice řasy tak nějak slepovat (už jen podle toho názvu), ale musím říct, že mým řasám sedla skvěle! Neuvěřitelně je dokáže prodloužit a když to s ní nepřeháním, ke slepení nedochází. Kartáček je tedy hodně futuristický a myslím, že na první pohled by mohl někoho odradit, ale mě svým tvarem a efektem na řasách trochu připomíná řasenku Loreal False Lash sculpt (článek byl ZDE), kterou jsem milovala a už vypotřebovala. Kartáček vypadá spíše jak krokodýlí tlama s výstupky (nenapadá mě lepší přirovnání) a ze začátku to chce trochu cviku, než se s ním člověk naučí zacházet. Na spodní řasy mi tvar kartáčku tedy nevyhovuje ani trochu, ale nemám problém s tím sáhnout na jejich nalíčení po nějaké jiné. Během dne skvěle drží a nerozmazala se mi ani při slzách dojetí a u mě si vysloužila jednu z předních příček v dnešním porovnání.




L´Oreal Mega volume Miss hippie

Bohužel musím říct, že tato řasenka je pro mě ze všech dnešních nejslabším článkem. Strašně moc mi slepuje řasy a na konci snažení mám jen několik trsů a nevypadá to vůbec dobře. Kartáček je docela masivní a i když není nijak neobvyklý a je tvarově spíše klasický, tak pro mé řasy to není. Výdrž během dne byla v pohodě a řasenka se nijak nerozmazávala, ale nikdy se mi s ní nepodařilo docílit pěkných řas podle mých představ.



Bourjois Twist up the volume 2v1

Další otáčecí kartáček nabízí i tato řasenka od Bourjois. Nabízí tedy "jen" dvě polohy kartáčku, ale používám obě dvě a jedna mi sedí více na nanášení samotné barvy na řasy a druhá na jejich rozčesání. V základní poloze je kartáček rovný a výstupky jsou poměrně od sebe, ale při otočení víčka se pak kartáček jakoby zkroutí do spirály a výstupky jsou pak trochu cik-cak. Pro mě je efekt řasenky takový příjemný průměr a nemůžu jí vlastně nic vytknout, ale zároveň si myslím, že bych se bez ní v budoucnu obešla a znovu jí nepotřebovala. Divně se to popisuje, ale holt člověk občas něco nedokáže přesně popsat slovy a řídí se spíš nějakým dojmem nebo pocitem. Myslím, že své fandy si určitě najde a pro mě patří do kategorie těch, jejichž kartáček není rozmařile blbý a jen na efekt a vybočení z řady. Opět i tady je výdrž v pohodě a během dne nijak neopadává nebo se nemaže.





Zase trochu proti své vůli přidávám i fotky řasenek v akci a opět musím napsat, že vás těmi fotkami nechci nijak odradit. Na mých řasách může řasenka vypadat blbě nebo pro někoho třeba nepěkně, ale to neznamená, že stejně bude vypadat i na těch vašich :) Řasenky jsou straně moc individuální a nikdy se neřiďte fotkami někoho dalšího, protože jsem se už tolikrát sama spálila a pořídila si řasenku, která na někom vypadala báječně a mé řasy třeba jen slepila. Berte to jen jako inspiraci, co třeba vyzkoušet nebo na co se zaměřit :)



Některé řasenky mě tedy velice mile překvapily a jsem ráda, že jsem konečně objevila i funkční voděodolnou řasenku! A doma se mi začínají hromadit další nové kousky, takže jakmile tyto vypotřebuji, tak si dáme asi další testovací kolo :)

Máte s některou z nich zkušenost? Zaujala vás některá z nich a přijdou vám zajímavé třeba jejich ohýbací kartáčky? :)


*

19 komentářů:

  1. A mně podle fotek přišlo, že nejlepší efekt Ti dělá ta Clarins... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta Maybelline řasenka teda překvapila, já mám řasenky od téhle značky moc ráda, ale tuhle jsem v kupovat vůbec nechtěla, právě pro ten efekt, i když teď jsi mě trochu nalomila, jestli bych ji taky neměla zkusit:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta Maybelline dělá přesně takový efekt jaký mám ráda. Ale to, že je skvělá mě nepřekvapuje, v Maybelline řasenky umí. :)

    OdpovědětVymazat
  4. toto je príklad toho, ako každému sadne niečo iné :) mne zase veľmi vyhovuje Miss Hippie a neviem si ju vynachváliť pretože z mojich krátkych rovných rias vykúzli aspoň ako taký pohľad :)
    z týchto ma zaujala aj tvoja MAC, kvôli tej kefke
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  5. Nezkoušela jsem ani jednu, ale lákala mě ta Loreal, tak ted nevím, jestli ji zkusit nebo ne. Já si ted koupila tu novou Gosh a nadšená z ní teda nejsem.. hodně slepuje.

    OdpovědětVymazat
  6. Mna lakala Mad hippie, ale tak neviem neviem, mozno ked uvidim za super cenu co sa neodmieta 😃😃

    OdpovědětVymazat
  7. Skusala som spiralu od Loreal, ktoru mas tak rada a za mna nie, pre mna asi najhorsia.. Tie tociace stetecky vyzeraju super, musim mat! :) teraz som si kupila vodeodolnu max factor 2000 calorie, na zaklade kladnych recenzii samozrejme. Dnes som ju skusala a otras, efekt nula :( ziadna farba na riasach, natocenie, predlzenie, zahustenie, proste nic..

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  8. Mám doma Spider řasenku a jsem s ní dost spokojená.

    OdpovědětVymazat
  9. Zaujala mě ta od UD, myslíš, že je lepší mít tuhle voděodolnou, nebo ten top coat na řaseknu od Clarins?

    OdpovědětVymazat
  10. Ohýbací kartáčky mi přijdou velmi zajímavé. Nejvíce mě zaujala řasenka od m.a.c.u

    OdpovědětVymazat
  11. Já pořád nedám dopustit na žlutou Colosal od Maybeline. Podle tvojí recenze bych si asi vybrala řasenku Clarins.

    OdpovědětVymazat
  12. A zrovna na tu Hippie řasenku jsem četla celkem pozitivní recenze. Já teď mám Mega shock od Avonu a jsem celkem zklamaná, nemám nijak špatné řasy, ale přijde mi, že je tak akorát obarví a to je vše.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Podľa obrázkov ma najviac zaujala Clarins, ktorá ti robí aj nalepší efekt ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Moc díky za tuhle recenzi, určitě pomůže při výběru nové řasenky, protože těch není nikdy dost :D

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)