pátek 23. září 2016

Moje vlasová rutina | update léto-podzim 2016

Vždycky si říkám, že musím tyhle updaty dělat častěji, ale pak zjistím, že některé věci používám stále dokola a bylo by to vlastně zbytečné :) Téma produktů na vlasy vás ale podle všeho stále dost zajímá, takže pokud vám utekl poslední update, mrkněte co je aktuálně na mé koupelnové poličce a co ráda používám právě teď :)


Začnu pro mě úplným základem - šampony. Všechny je střídám mezi sebou, což se mi nejvíce osvědčilo a vlasy si tak snadno nezvyknou. Zároveň upřednostňuji šampony bez silikonů, které mi za roky zkoušení prostě vyhovují více. Letos jsem prakticky stále dokola střídala tyto tři, za které můžu dát ruku do ohně a mým rychle se mastícím vlasů maximálně vyhovují.


Hempz šampon pro zvětšení objemu (psala jsem vám o něm ZDE) mám rovnou v mega balení s praktickou pumpičkou, což samo o sobě svědčí o tom, že mi šampon vyhovuje a miluju ho :) Pantene PRO-V Aqua Light si už taky vždycky kupuji ve velkém balení (psala jsem vám o něm už v roce 2013 ZDE) a pořád mi vyhovuje. Oba šampony dokážou vlasy skvěle umýt, aniž by je jakkoli zatížily nebo zapříčinili jejich rychlé maštění. Vlasy jsou jemné a odlehčené a to je přesně to, co od šamponu chci. Novějším objevem a přesto také velkým oblíbence je šampon z nové řady Elseve Extraordinary Clay od Lorealu, o kterém jsem vám teď nedávno psala ve speciálním článku ZDE.



Tentokrát trochu přeskočím kategorii kondicionérů a rovnou se zaměřím na masky na vlasy. Aktuálně používám dvě a z nich každá je úplně k něčemu jinému :) O jílové masce Elseve Extraordinary Clay od Loreal, která se dává na pokožku hlavy jsem vám podrobně psala nedávno ZDE, takže vám to nebudu znovu vypisovat a mrkněte na to :) 

Druhou maskou, která se už nanáší klasicky do délky vlasů a která je můj svatý grál, je Intenzivně hydratační maska od Hempz. Psala jsem vám o ní ZDE a pořád jí zbožňuju a považuju na nejlepší hydratační masku na vlasy ever! Má neskutečně hutnou texturu a dokáže s vlasy skoro zázraky. Zatím můžu prohlásit, že jsem nic lepšího na vlasy neměla a zachránila i odbarvené (a odpálené) vlasy mé kamarádky, která si jí na mé doporučení koupila a miluje jí stejně jako já! Je opravdu úžasná a už mi došla všecna superlativa, která bych mohla použít, takže končím svou ódu na masku :)



V mé pravidelné vlasové rutině nechybí ani olejíčky a tyto dva jsem si velice oblíbila. Prvním je Magic Elixir of Kiehl´s, který se na vlasy nanáší jako taková maska nebo kúra před jejich mytím. Má praktický aplikátor, kterým olej můžete nakapat přímo na pokožku hlavy nebo na prsty a jimi olejíček pak rozetřít. Já ho někdy nechávám působit klidně i hodinu a až pak si vlasy klasicky umyju. Je vhodný pro všechny typy vlasů a krom jiného dokáže i usnadnit jejich rozčesávání.

Druhým oblíbencem je klasický olejíček na konečky vlasů Serum in-oil od Dove. Miluju jeho vůni, která se ve vlasech dokáže pár hodin udržet a já bych jí nejraději měla i ve formě parfému :) Olejíček vlasy neumastí a nezatíží a díky němu nevím, co jsou to roztřepené konečky! Vážně jeden z mých objevů roku, který váš rozpočet nezatíží a vlasy ho budou milovat :)



Suché šampony patří mezi vlasové produkty, které používám velice často (asi častěji než třeba lak na vlasy). Opět vás odkážu na nedávný článek o nové řadě produktů od Loreal, ve které se objevil i tento suchý šampon - tak ještě znovu pro pořádek je článek ZDE. O Batiste sucháči jste u mě taky už určitě někdy četly a není to nic nového :) Aktuálně mám tuto Sweetie verzi z jejich limitované edice a jsem spokojená. Suché šampony používám hlavně na ofinu, u které mám problém, že se mi nejrychleji mastí a díky suchým šamponům jsem schopná ji udržet fresh o něco déle.



Poslední kategorií je takový miš maš :) Je tu můj oblíbený lak na vlasy od Toni&Guy, který používám už také několik let a zatím jsem neměla potřebu hledat nějaký jiný. Nejsem přes stylingové produkty zrovna expert a snažím se jich používat co nejméně, protože mi vlasy obecně spíše zatěžují, ale tenhle lak můžu určitě doporučit. Další produktem stejné značky je ochranný sprej Heat protection mist na žehlení vlasů, který používám ve dnech, kdy si vlasy žehlím nebo je nějak jinak upravuji třeba kulmou. Opět produkt, který mi vyhovuje a mám již několikáté balení a momentálně nemám důvod ho měnit nebo hledat nějakou alternativu. 

Trochu netradiční jsou poslední dva produkty a pro někoho to budou možná úplné blbosti, ale já si je oblíbila :) Prvním je sprej na urychlení schnutí vlasů od značky Balea. Úplně jsem tomu ze začátku nevěřila, ale vážně to funguje. Nepředstavujte si tedy to, že vlasy nastříkáte a do pěti minut budou suché, ale když vezmu v potaz délku přirozeného schnutí svých vlasů bez a se sprejem, tak tam rozdíl určitě je :) 

Poslední netradiční je peeling Deep Micro-exfolianting scalp treatment od Kiehl´s, který obsahuje jemné exfoliační částečky z meruňkových a arganových jader. Pokud trpíte na lupy nebo stejně jako já bojujete s dermatitidou, díky které máte na pokožce hlavy sušší místa, která se olupují, tak tohle oceníte. Stejně jako kůže na obličeji potřebuje sem tam trochu obrousit a zbavit se odumřelých vrstev, tak je fajn to praktikovat i na pokožce hlavy. Peeling se používá před mytím šamponem, jemně ho vmasírujete, necháte pár minut působit a poté klasicky smyjete. Zrníčka jsou velice jemná a nikdy se mi nestalo, že by byla pokožky hlavy podrážděná nebo jí to jakkoliv vadilo, takže jsem moc spokojená. Používám ho zhruba jednou za dva až tři týdny, případně podle potřeby, když cítím, že by to chtělo a že se na pokožce vyskytují sušší místa, která se loupou (já vím, je to trochu nechutné, ale holt realita a myslím, že je mezi vámi hodně těch, co řeší stejný problém a možná vás to trápí nebo otravuje stejně jako mě).



Dole: detail peelingu Kiehl´s



Nemám skoro žádné pinetky nebo skřipečky, ale gumičky, které vypadají jako telefonní drát, potřebuji neustále. Používám originály od Invisi boble, protože se mi nejvíce osvědčily, co se výdrže a kvality týče. Plus se tolik nevytahávají jako levné napodobeniny a dokážou udržet i hodně vlasů (i když mám teď kratší vlasy, tak jich je pořád hodně a jsou těžké).



Oblíbený nástroj nebo pomůcka? Když nepočítám gumičky, tak rozhodně GHD styler Gold. Záměrně nepíšu žehlička na vlasy, protože GHD stylery jsou známé tím, že s nimi můžete vykouzlit i krásné lokny, protože jsou k tomu uzpůsobené a mají i zakulacené okraje, aby se vlny dobře natáčely. GHD produkty upravují i vlasy modelek Victoria´s secret a každý dobrý kadeřník jeden doma má, takže co dodat? S žádným nešlápnete vedle a je to skvělá volba :)




To je z mé rutiny asi všechno :) Všechny oblíbené produkty pěkně pohromadě a zajímalo by mě, kolik z vás má podobný nebo třeba stejný typ vlasů či případné problémy s dermatidou a jaké jsou vaše oblíbené produkty?

Vždycky si ráda přečtu oblíbené produkty někoho, kdo má třeba podobný typ vlasů a třeba tak objevím nějaký nový skvělý produkt :)

20 komentářů:

  1. Zaujal me olejicek Dove a Balea na rychlejsi schnuti vlasu, po te urco mrknu.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Chystám se na tu řadu s jílem :) A masku Hempz už mám taky na seznamu dlouho, takže až dodělám nějaké zásoby, bude moje :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nějakou masku a olejíčky by moje vlasy potřebovali :) Budu se muset po něčem podívat :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Na doporučení mam sampon elseve a super. Jinak sprej proti schnutí mi prijde zbytečný pac se doporučuje vlásy jemne vyfoukat.

    OdpovědětVymazat
  5. Nový šampon od Elseve jsem si včera donesla, ještě si chci pořídit masku a suchý šampon, jsem na tuhle řadu vážně zvědavá:-) A ještě mně láká olejíček od Dove.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten olejíček od Dove musím sehnat co nejdřív, protože roztřepené konečky mě nějaký ten pátek trápí a zatím žádný produkt moc nepomohl.:)

    OdpovědětVymazat
  7. Tu masku na pokožku hlavy asi nutně potřebuju

    OdpovědětVymazat
  8. neviem prečo, ale tým gumičkám som stále neprišla na chuť...pritom vidím, že každý si ich chváli, ale ja som ju skúsila raz, ťahala mi vlasy, tak som ju odložila..asi to nebol ten originál :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  9. Tu masku elseve musím skúsiť, som zvedavá :)

    OdpovědětVymazat
  10. Maska od loreal je perfektni :):) diky za doporuceni, jinak bych po ni asi nikdy nesahla a nevedela, co s ni :) rozhodne chci zkusit i sampony a masky od hempz.

    OdpovědětVymazat
  11. Taky mne trapi seborea a do toho mi ted dost vlasy padaly, testuju La roche posey proti padani vlasu + novou masku od Biodermy Node A, a zatim funguje, fakt uleva.
    Laka me ta maska od Hempz.

    OdpovědětVymazat
  12. Trpím na seborhoickou dermatitidu a je pravda , že jediné co s ní dokáže zatočit je triamcinolon od kožařky, ale ten pantene používám také a jsem spokojená, nedráždí a vlasy mám po něm pěkné ,ale také ho střídám s jinými.

    OdpovědětVymazat
  13. já jsem vůbec netušila, že existuje něco jako peeling na vlasy, na to musím mrknout. Gumičky ala telefoní drát mám taky nejraději, první jsem k nim byla velmi nedůvěřivá, pak jsem jednu dostala jako dárek a od té doby jsem se zamilovala

    OdpovědětVymazat
  14. Ja jsem si koupila na doporuceni od tony&guy a to je muj maly (velky) zazrak, mam citlivou pokozku, takze hledam neco méně agresivniho, takze se urcite mrknu poté rade od Loreal, jinak sem hledala par tydnu zpet nejaky olejicek, tak me mrzi, ze jsem si nekoupila tento, tak priste :)

    OdpovědětVymazat
  15. Dlouhou dobu jsem se snažila odolávat koupi Batiste šamponu, ale naštěstí se nepovedlo, protože je to ten největší pomocník :)

    OdpovědětVymazat
  16. Zaujal mne olejíček Dove a peeling Kiehl's, v šampónech se rozhodně shodneme, zelený Hempz je můj svatý grál. Co jsem ještě nevyzkoušela, je Panthene Aqua Light, i když vím, že ho chválila i Zoella :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Tu novou řadu od L´orealu také používám, stejně tak olejíček od Dove - obojí mám moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  18. Za mě Hempz na objem docela zklamání, šampon silikon obsahuje..za ty peníze jsem čekala větší parádu..Za mě je TOP šampon a kondicionér Kevin Murphy Angel wash. Hezčí a příjemnější vlasy už jsem dlouho neměla, ale cena je teda brutální, ale stojí to za to :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)