úterý 27. září 2016

Moje sbírka tekutých rtěnek

Tekuté rtěnky byste ještě před pár lety na mém kosmetickém stolku asi nenašly a stačí zhruba rok a je jich tam už docela požehnaně :) Dneska jsem si pro vás připravila pokračování z mé sbírky kosmetiky, které bude věnované právě tekutým rtěnkám a všem mým oblíbeným značkám i odstínům :)



Tekuté rtěnky jsem rozdělila podle barev a první kategorií jsou nude a nenápadné odstíny. Pro někoho nuda a pro někoho univerzální odstíny k jakémukoliv líčení (vyberte si). Já nude rtěnky obecně miluju a pokud člověk najde vhodný odstín, který na jeho rtech nevypadá jako korektor, tak je z poloviny vyhráno. Velký kus mého kosmetického srdce si odkrojily relativní novinky od Too Faced (článek byl ZDE), které nakopaly do zadku všechny mé předchozí favoritky. Další velice oblíbenou rtěnkou je Anastasia Beverly Hills, která má ve své nabídce velké množství krásných odstínů a v mém osobním žebříčku zaujímá krásné 3.místo. Symbolem nude rtů jsou pro mě rtěnky z řady Lingerie od NYX, které seženete jak v "játrových" odstínech našedlé béžové tak v odstínech, které by milovala nejedna členka klanu Kardashianů :) Pro mě mají jen jedno takové mínus - trochu mi vysušují rty a pokud bych je měla třeba popraskané nebo se suchými šupinkami, tak by mi to rtěnka dala řádně sežrat. Dávám pod ně vždycky bázi pod rtěnky (aktuálně M.A.C Prep+prime), aby byla rtěnka na rtech příjemnější a déle vydržela.





Dole: NYX Lingerie (č.12) - Anastasia Beverly Hills (Crush) - NYX Lingerie (č.03) - Too Faced Melted matte (Sell Out)



Druhé kategorií jsou růžové odstíny, kde opět nechybí má oblíbená Melted matte od Too Faced (detaily viz.výše) a také duo rtěnek Kat von D (článek byl ZDE). Než jsem vyzkoušela Too Faced tekuté rtěnky, byly pro mě ty od Kat von D jedničky. Teď jsou to solidní dvojky a pořád je miluju, ale TF mi drží prostě déle. Z levnější cenové kategorie mám moc ráda i tekutou rtěnku Sephora (více ZDE) a ty asi úplně nejlevnější jsou od NYX Liquid Suede (článek byl ZDE). U této řady máte na výběr i opravdu bláznivé odstíny od světle modré po tmavě šedou (a mnoho dalších), takže jestli chcete nějaké šílené odstíny, ale nechcete za ně utrácet moc peněz, tak tohle je fajn volba.



Dole: Sephora Cream lip stain (č.06)- Kat von D Everlasting liquid lipstick (Lovesick) - Too Faced Melted matte (Queen B) - NYX Liquid Suede (č.09 Tea & cookies)



Pro někoho jsou tyto odstíny odvážné, pro někoho úplně normální a nijak výrazné. Pro mě je tato kategorie určitě už spíše odvážná a nejsou to rtěnky na každý den, ale na začátku roku jsem se hecla, že začnu nosit i výraznější odstíny, tak se toho snažím držet :) O neonce NYX  i stainu od M.A.C jsem vám psala už ZDE a o Retro Matte Liquid lipstick od M.A.C také ZDE. Vinyl lip color od Estée Lauder nemá matný finiš jako většina těchto tekutých rtěnek, ale jak název napovídá, je hodně lesklá a i když je rtěnka pigmentovaná, tak má celkem slabou výdrž a snadno se otře, takže u ní nepočítejte s výdrží v rámci hodin.




 Dole: M.A.C Retro Matte Liquid lipstick (High Drama) - NYX Liquid Suede (č.08 Pink Lust) - Estée Lauder Pure Color Envy Vinyl Lipcolor (Burn) - M.A.C Versicolour stain (Preserving Passion) - M.A.C Retro Matte Liquid lipstick (Fashion Legacy)




Kdybych měla sestavit svůj osobní top žebříček nejoblíbenějších tekutých rtěnek, tak by byl následující:



1 - Too Faced Melted Matte
2 - Kat von D Everlasting liquid lipstick
3 - Anastasia Beverly Hills liquid lipstick
4 - M.A.C Retro Matte Liquid lipstick
5 - NYX Liquid Suede 
6 - Sephora Cream lip stain


TF jsou pro mě top, protože mají neskutečně příjemnou konzistenci a úžasnou výdrž. Následuje je Kat von D, která má stejně skvělé vlastnosti, jen mi vydrží o chlup méně. Což platí i u Anastasia rtěnky, která je pro mě hodně srovnatelná s Kat von D, ale s ní maličko prohrává ve výdrži. Tyto rtěnky beru jako svoje top 3 a ty ostatní jsou za nimi většinou kvůli kratší výdrži, méně příjemné textuře (zejména třeba NYX Lingerie rtěnky musím dávat na bázi pod rtěnku, aby méně vysušovaly a třeba u M.A.C Retro matte rtěnek mi trochu vadí to, že se špatně vrství a pokud chci během dne rtěnku znovu aplikovat, je lepší původní vrstvu setřít a až pak nanést novou). Výdrž je obecně hodně individuální záležitost a záleží, jak často třeba pijete, mluvíte, jíte nebo jak moc výrazný odstín nosíte. 



Jaké jsou vaše nejoblíbenější tekuté rtěnky? Máte rády bláznivé či výrazné odstíny nebo jste spíše na něžné a tělové verze? :)

11 komentářů:

  1. Mám ráda spíš nude a růžové odstíny, ale trpím na suché a popraskané rty, takže mohu používat jen vyjímečně.

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasná sbírka. Mě se rozhodně nejvíce líbí růžové odstíny a Too Faced.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Mám doma zatiaľ od sleeku a jordany, no jordana vedie :))

    OdpovědětVymazat
  4. Tekuté matné rtěnky mám zatím jen od Jordany, je pravda že trochu vysušují, ale drží naprosto famózně, takže když mám rty bez šupinek, jdu rozhodně do nich.

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná sbírka :)). Já mám jen dvě, od Gerard Cosmetics a jsem moc spokojená. Vydrží dlouho, na rtech je necítím (ikdyž je potřeba dát jen minimální vrstvu) a jsou neskutečně dobře pigmentované. A taky neslíbatelné :P

    OdpovědětVymazat
  6. Máš krásnou sbírku:-) Já jsem spíš na ty něžné odstíny, nejlépe růžové, na žádné výrazné, divoké barvy mně neužije:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, NYX Pink Lust jsem si koupila ve dnech Marianne v Douglasu a ještě jsem jí neměla ani jednou na sobě, ale chystám se, ten odstín se mi hrozně líbí.

    OdpovědětVymazat
  8. Ty růžové a nude odstíny jsou pro mě všechny nositelné a moc pěkné. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Máš pěknou sbírku :) Já moc tekuté rtěnky nenosím, ale co mam jsou tekuté od essence a ty jsou boží :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Rendy, ja osobne bych chtela vyzkouset ty první tři topky ve tvém wishlistu,já momentalne muluji tekuté rtenky od colourpop sou za me nejlepsi, co jsem, kdy zkusila, urcite vyzkousej, vydrzely mi 45 tepla, a 12 hodin prace no mazec :), jeste me bavi od Milany ty jsou taky supr :).

    OdpovědětVymazat
  11. Růžovky mi domů nesmí, ale všechny ty ňudky bych s přehledem užila

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)