pondělí 5. září 2016

Moje sbírka rozjasňovačů

Rozjasňovače jsou moje slabost a velká láska. Někdy jich mívám více, jindy méně, ale některé kousky mě doprovází už pár let. Nejraději mám rozjasňovače v nazlátlé nebo champagne barvě a sem tam i nějaký ty narůžovělý. Mezi značkami převažují spíše ty dražší, ale je to jen z toho důvodu, že značky v drogerii se s rozjasňovači neumí zatím poprat a vyrobit nějaký krásný, co by byl přirozený a zároveň na obličeji vydržel déle než hodinu. Možná se někdy dočkáme, ale zatím si je vybírám hlavně v parfumeriích a jestli hledáte nějaký svůj vysněný, tak vám taky doporučuji ho hledat spíše tam :)



Urban Decay Afterglow highlighter (Sin) - více jsem vám o něm psala v extra článku ZDE, takže si ho můžete připomenout.

the Balm Mary-Lou Manizer - největší klasika pokud chcete sehnat dobrý a ultra pigmentovaný rozjasňovač okolo 500 Kč. Samostatný článek najdete ZDE.


M.A.C Mineralize Skinfinish (Soft and Gentle) - další velká klasika, která nechybí v šuplíku nejedné slavné youtuberky. Teď se myslím prodává v maličko jiném balení, ale obsah je předpokládám pořád stejný. Je jemný a spíše decentní.

Becca Shimmering skin perfector (Opal) - super pigmentovaný a intenzivní krasavec, kterého jsem si dovezla z Miami. Becca je svými rozjasňovači vyhlášená a nabízí je v pudrové i tekuté verzi. Nešlápnete s ním vedle (ovšem v případě, že nehledáte hodně jemný a nenápadný rozjasňovač).


Dole: UD Sin - Becca - the Balm




Catrice High Glow mineral highlighting powder (010) - jediný zástupce z drogerie, který ale bohužel v porovnání s ostatními vypadá jako chudý příbuzný. Je hodně studený a světlý a bohužel se neleskne tak moc pěkně a sofistikovaně jako některé jiné rozjasňovače. O výdrži raději ani nemluvím, ale je trochu smutné, že aktuálně se v drogerii žádný o moc lepší pudrový rozjasňovač nesežene.

Chanel  Illuminating powder - Chanel má boží limitky a pokud na nějaký rozjasňovač někdy narazíte, tak ho berte všema deseti. Snažím se na jedné strašně stále maličko zachovat ten nádherný reliéf, který ho zdobil, ale ve druhé části už je docela slušně vydřený. Miluju jeho odstín a přála bych si, aby byl i součástí stálé nabídky.

Hourglass Ambient lighting powder (Luminous Light) - pro někoho to možná není úplně rozjasňovač, ale já ho na celou tvář nepoužívám a když chci jen decentní a jemný odlesk, tak sáhnu právě po něm. Připomenout si ho můžete v tomto článku.


NARS Albatross - jedna z rozjasňovačových legen je rozhodně Albatross! Na první pohled vypadá jako bílý pudr, ale hází výrazné zlaté odlesky a nebude úplně pro všechny. Když se to s ním ale nepřehání, vypadá krásně! Více o NARS produktech jsem vám psala ZDE.



Dole: M.A.C (Soft and Gentle) - NARS Albatross - Catrice





Všechny tyto rozjasňovače byly součástí limitovaných kolekcí, které se už bohužel asi nedají sehnat. M.A.C mívá úžasné kousky ve svých limitkách a Tribulation od NARS taky miluju a mrzí mě, že není součástí stálé kolekce, protože si myslím, že je více univerzální, než třeba Albatross.  



Estée Lauder "želátko" Summer Glow Multi palette - psala jsem vám o něm ZDE.

M.A.C (Dunes at dusk)


NARS (Tribulation)



M.A.C Beauty powder (Glow Rida)




Anastasia Glow Kit  (Gleam)

Kit jsem si přivezla také z Ameriky a i když jsem od této značky chtěla původně trochu jiný (ten neměli), tak jsem nakonec odjížděla s tímto. I když to balení není nic extra, tak se rozjasňovače dají v pohodě vyndat a přendat třeba do vlastní magnetické paletky. Líbí se mi, že má člověk v jednom balení rozjasňovače různých barev a mám pocit, že se tento kit nabízí ještě v jedné barevné verzi. Všechny odstíny jsou intenzivně pigmentované a mají velice příjemnou máslovou konzistenci.




Hard Candy - Mimosa - Starburst - Crushed Pearl 



Tekuté či krémové rozjasňovače nejsou úplně moje parketa, ale pár jich mám a snažím se překročit svůj vlastní stín a také je používat :)

NARS Illuminator Copacabana - hodně studená stříbrno-růžová barva, které stačí jen maličko. Někdo si podobné rozjasňovače míchá třeba s make-upem a vyrábí si tak svoje rozjasňující verze, viděla jsem i různé míchání s pigmenty na oči apod. Prodává se třeba i v legendárním odstínu Orgasm a existují i tuhé sticky ve stejných odstínech (pokud by vám tekutá verze třeba nevyhovovala).

Maybelline Master Strobing stick (200) - nedávno jsem vám o něm psala ZDE, takže si ho můžete připomenout

M.A.C  All the right angles contour palette (Medium) - součástí konturovací duo je i krémový rozjasňovač, o kterém jsem vám psala více ZDE.

M.A.C Lustre drops (Pink Rebel) - má zlato-broskvový odstín a platí vlastně to samé co v případě NARS rozjasňovače. Lze ho přimíchávát do make-upu nebo používat samostatně.





Dole: NARS Copacabana - M.A.C (Pink Rebel)




Kdo taky tak miluje rozjasňovače? Kolik jich máte a jaké jsou ty vaše nej? :)

23 komentářů:

  1. Já miluju Watts Up od Benefitu, je podle mě nejpřirozenější a vypadá vážně skvěle. Ale v létě mi zase tolik nesluší a tak momentálně používám bud Champagne Pop od Beccy nebo Mary Lou od theBalm. Mám ještě nějaké rozjasnovače od bh cosmetics, které jsou fajn, ale nepoužívám je příliš často.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký článek :o) Můj největší miláček, co se týče rozjasňovače je jednoznačně Shimmer Brick od Bobbi Brown v odstínu "Bronze" - je náááádhernej a vydrží mi celý den! BB má více odstínů, určitě na ně jukni :o) Je tak skvělý, že asi neodolám a půjdu ještě do dalšího odstínu :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkná sbírka, ovšem u mě by byla naprosto zbytečná a nevyužitá. Na rozjasňovače a tvářenky si moc nepotrpím. Tvářenku mám jednu od Max Factoru a leží mi ladem a pokud jde o rozjasňovače tak mám jeden z nějaké limitované kolekce od essence, a co se týče využití, tak je na tom stejně jako tvářenka :D

    OdpovědětVymazat
  4. Na rozjasňovače moc netrpím, taky hlavně proto, že mi přijdou jako nespotřebovatelné, zatím jsem spotřebovala jen jeden tekutý a to bylo v době, kdy jsem měla jen jeden jediný rozjasňovač.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám jen dva a oba od Essence, zase tak moc je nevyužívám, takže ani nemám v plánu prozatím rozšiřovat sbírku. Ale ta Tvoje je krásná:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Kam se na tebe hrabu s jednim rozjasnovacem a jeste k tomu z konturovaci paletky😁😁😁

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  7. K tvé otázce - já ne, nula a žádné, pokud nepočítám stíny, které lze jako rozjasňovač použít :-) Ne rozjasňovače mě nechávají fakt chladnou a i když třeba takové EL "želátko" vypadá vážně nádherně, použila bych ho maximálně jednou za čas do vnitřního koutku oka, ale aspoň má peněženka tentokrát nezapláče :-)

    OdpovědětVymazat
  8. toužím po MAC, želátku, NARSu a ABH :)) jsem velice skromná :D
    mam beccu tekutou verzi a nemyslím, že by byla tak extra intenzivní, dávám jí jen krapet a rozzáří lícní kosti jemně a nenuceně, při silnější vrstvě pak "čárovatí" a není tak přirozená. asi i hodně záleží na opálení a barvě :)

    OdpovědětVymazat
  9. Máš samé dobré kousky, kouknu po nějakém od Nars.

    OdpovědětVymazat
  10. Máš teda pořádnou sbírku :) To já mám jen dva rozjasňovače a ráda je používám :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  11. Super clanok, samostatny rozjasnovac nemam, iba v sade, resp catrice v pere ale to uz na konci je, tak aspon viem ktory si mam kupit.

    OdpovědětVymazat
  12. Najviac ma zaujala Becca a kit od Anastasia, su nadherne. Co sa tyka mojich rozjasnovacov tu pokulhavam, ale pouzivam ich velmi rada. Zbierku mas nadhernu!

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  13. Zatím jich moc nemám a používám je střídmo. Můj první byla Marry Lou a tak nějak mi hrozně dlouho stačila a pro mou bledou pleť se žlutým podtónem jsem prostě rozhodně nesáhla vedle. Ten Catrice mám doma taky, ale ještě jsem jej nestihla ani ozkoušet. Vím, že mám i nějaké růžové (jsem stále v USA a s sebou jsem brala jen Marry a ostuda mi, ale už nevím co vše jsem doma nechala :D ), ale nějak mi to nesedí. Každopádně nad tvou sbírkou achám teda pořádně!!! Ten Becca v odstínu Opal, to mi spadla brada! A užuž jsem si říkala, že bych ráda Sin od UD, ale přijde mi s Marry hodně podobný a tak nějak jsem si to rozmyslela. A ten Albatros... Díky za pokoukání :)

    OdpovědětVymazat
  14. Poslední dobou jim nějak přicházím na chuť, i když tolik jako ty jich nemám :) mám hodně ráda Mary-Lou, z levnějších pak jeden z Catrice limitky a momentálně používám nový Kiko z NeoNoir limitky, ten je úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  15. Moc pěkná sbírka :) Poslední dobou používám hodně Mary Louminazer, je parádní. A musím říct, že mám i ten od Catrice a nepřijde mi zas tak špatný, mám ho docela ráda :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  16. To je pořádná sbírka! :-) Používám rozjasňovače až od letošního léta (haha, objev století) a už bych se bez něj nejspíš neobešla.

    OdpovědětVymazat
  17. ja a moja mastná pleť sa rozjasňovačom trošku vyhýbame..ale aj napriek tomu mám doma pár kúskov..ale takúto obrovskú krásnu zbierku teda to nie <33

    OdpovědětVymazat
  18. Ooooo.. tak tomu říkám sbírka! Mám z toho vyzkoušené jen ten od The Balm a od Catrice, ještě mám doma od MUA, ten je ale hodně dorůžova, tak ho moc nepoužívám..(nebo spíš jen v zimě..).

    OdpovědětVymazat
  19. nemám žádný, sháním v drogerce nějáký cenově dostupný a nemůžu najít ani nedostupný :-D buď jsou u nás drogerky prostě malé a nebo jsem totálně slepá, ale kamarádka má stejný problém :-D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  20. Rozjasňovače jsou mým rozhodně nejoblíbenějším makeup produktem! Jejich počet nevím, je jich dost no :-D a miluju všechny, teď aktuálně hodně používám od Charlotte z Filmstar bronze & glow dua. Z "drogerkových" jsem si nechala jen CP (odstín Lunch money je nádherný), ostatní šly dál, ta kvalita tam prostě není

    OdpovědětVymazat
  21. A teda musím říct, že co zatím čtu viditelné komentáře, tak mě docela překvapuje, že není víc podobně rozjasňovacích maniaků jako já :-D

    OdpovědětVymazat
  22. Wow§ Nádhera.. Já jsem teda takový platonický milovník rozjasňovačů.. Jako mastňák je používám jen v chladnější části roku.
    Jsem si to teď spočítala a mám jich přesně sed kousků. :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Já jsem teda pořádný žabař, když vidím tu Tvou sbírku :D mám jen ten od Catrice a chtěla bych vyzkoušet nějakou high-end značku, abych měla porovnání. Mým snem je samozřejmě Becca <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)