pondělí 26. září 2016

Luxusní Beauty box Sephora & Marie Claire

S beauty boxy se zase po nějaké době době roztrhnul pytel a říkala jsem si, že by vás mohlo zajímat, že se jeden z nich objevil i u nás. Časopis Marie Claire vydává už druhou edici a narozdíl od jiných boxů musím říct, že je obsah luxusní a plný zajímavých produktů :)




Marie Claire beauty box - objednávat můžete ZDE

Boxy se liší hlavně barevnou krabičkou, ale obsah je u všech stejný. Když box kupujete, tak předem víte jeho složení, což někomu sice zkazí překvapení, ale na druhou stranu je spousta lidí, co neradi kupují zajíce v pytli a chtějí vědět, jestli jim obsah krabičky stojí za to :) Toto je druhé vydání boxu a pokud vás zajímá obsah prvního, tak na Instagramu hledejte pod #beautyboxcz. Už první edice mi přišla moc pěkná a byly v ní produkty, co se mi opravdu líbily a druhé vydání se mi líbí ještě víc. Marie Claire se spojil s parfumerií Sephora a v boxu najdete tedy převážně produkty exkluzivních značek, které právě v Sephoře najdete. Box není úplně levný, ale na druhou stranu je jeho hodnota několikanásobně vyšší a pokud rády zkoušíte luxusnější produkty, tak se na něj mrkněte. Věřím, že tohle není poslední vydání a dovolím si odhadnout, že minimálně alespoň jedno nás letos ještě čeká (ale nijak potvrzené to samozřejmě nemám). Jelikož se po prvním vydání rychle zaprášilo, pídila jsem se, kdy se objeví další a vím, že na stránkách je možné se registrovat a hned jak se objeví možnost objednat novou edici, tak vám přijde mail a nemusíte pořád sledovat jeho dostupnost.




Součástí boxu byl i přehled všech produktů a jejich popis



Začnu nejoblíbenější částí a to je dekorativní kosmetika. V boxu najdete legendární tvářenku Orgasm od NARS, mnoha blogerky milovanou řasenku Better than sex od Too Faced nebo můj milovaný gel na obočí Gimmer Brow od Benefitu (odstín č.3). Na rty pak můžete vyzkoušet rtěnku Artist Rouge Mat (č.M401) od Make Up For Ever a Sephora Gel na rty s vysokým leskem Ultra Shine lip gel (č.17). Všechny produkty jsou v menších verzích.



V pečující sekci mě neskutečně potěšila Detoxikační a hydratační okurková maska Peter Thomas Roth, kterou jsem dlouho chtěla vyzkoušet a na kterou jsem četla skvělé ohlasy. Ostatní produkty pro mě budou takové zpestření na vyzkoušení a nové značky, které jsem doteď prakticky nezkoušela. V boxu byl Hydratační oční gel X-treme corrector od Rexaline, Hydratační krém Hydra lifting od Eisenberg, podkladová báze Prime time foundation primer od Bare Minerals a oční péče Intensive eye concentrate od Strivectin.



Produkt, který se v některých boxech lišil, byla maska na ruce značky Sephora. Já ve svém boxu našla arganovou verzi. A jestli si ujíždíte na Cole, tak vás možná potěšil Lip Smacker s její vůní.



Voňavou tečkou za celým boxem je duo vůní - Tous Floral Touch (10ml) a Aura Loewe Floral (15ml), které budou super do kabelky nebo na cesty.





Toto vydání se mi opravdu moc líbí a beru ho jako jeden z nejlepších beauty boxů, který jsem kdy měla! Myslím, že to byl super krok, že se Marie Claire rozhodla něco takového vydat, protože je to na úrovni a plné zajímavých věcí. Za mě tedy rozhodně palec nahoru a pro vás to může být třeba zajímavá inspiraci, čím si udělat radost nebo čím třeba někdy potěšit kamarádku :)

Co na tento beauty box říkáte? Líbí se vám jeho obsah nebo jste si ho třeba i objednaly? :)



*

19 komentářů:

  1. Ahojky, dnes mi má box zrovna dorazit a moc se na něj těším :o) Patřím mezi ty, kterým vyhovuje, že vidí, co kupuje :o) Tady stačilo, že jsem uviděla tvářenku od Nars a bylo jasno :o) Vlastně tam není jedinný produkt, který bych ráda nevyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna teď jsem si svůj beauty box rozbalila, čekal na mě v práci :-) Jsem ráda, že jsem na něj na instagramu narazila a stihla si ho objednat. Spoustu produktů jsem chtěla vyzkoušet :-) Určitě budu vyhlížet další, zimní box jestli bude.

    OdpovědětVymazat
  3. Obsah je naprosto luxusní, ale cena je prostě vysoká, takže jsem odolala.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  4. Veru obsah by ma potešil :) a tiež mám rada keď vidím čo kupujem :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na tyhle boxy jsem nikdy nebyla, protože co se kosmetiky týče, potřebuji si ji vybrat sama, ale tahle krabička opravdu vypadá dobře. Jenda z mála, která mne zaujala a z většiny produktů bych měla radost.

    OdpovědětVymazat
  6. Box vypadá skvěle, ale odolala jsem, protože mám doma kosmetiky až moc a zas tolik tomu nedám. Vůni Tous jsem měla ve vzorečku a nesedla mi. Něco mě v ní hrozně dusilo a i přítel říkal, že málem odpadnul, když stál chvíli vedle mě :D

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to skvěle ale take jsem odolala :D

    OdpovědětVymazat
  8. Hned jak mi prisel email, ze je novy beuty box, tak jsem ho proste musela mit :) mam ho doma od ctvrtka a uz poctive zkousim :) super vec tyhle krabicky..

    OdpovědětVymazat
  9. Box vyzera uzasne, kazdy jeden produkt by mi urobil radost :) skoda, ze uz je nedostupny. Keby som o nom vedela skor, tak si ho urcite objednam..

    Pozyvam ta na Giveaway :)
    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  10. Přiznávám, že jsem měla silné nutkání si ho objednat, protože obsah se mi zalíbil, ale nakonec jsem nějak odolala.

    OdpovědětVymazat
  11. Obsah se mi líbí moc, cena už méně... Stát pod 1000, tak tak ho už mám! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Já musím říct, sice cena je vyšší, ale tolik nádherných produktu fakt super! :) Využila bych vše a byla bych spokojená :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  13. Krabička je super, už jí mám týden doma. Cena je sice poměrně vysoká, ale ráda zkouším kvalitní pečující a dekorativní kosmetiku, ale za plnou cenu bych si plné balení tvářenky od Nars, rtěnky MUFE nebo gelu Benefit hned tak nekoupila.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Tenhle box vypadá opravdu povedeně, asi si na něj budu muset začít odkládat penízky stranou :D Obzvlášť ta dekorativní část by mě ohromně potěšila, protože tyhle produkty chci vyzkoušet už dlouho :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  15. Obsah je super ale zatial je pre mna ako mamicku na materskej cena vysoka

    OdpovědětVymazat
  16. A už jsem dokonce viděla, jak někdo na Vinted rozprodává jednotlivé kousky za pěkně nasazené ceny... z některých dam je mi blivno :(

    OdpovědětVymazat
  17. Natálka - Little Gem: tak jestli si ho koupily za své peníze a prodávají třeba něco, co nevyužijí, tak proč ne. Ale jestli to dělá někdo, kdo to dostal jako PR vzorek, tak to je trapas! ://

    OdpovědětVymazat
  18. Obsahem jsou hezké, ale ta cena je stále dost vysoká pro mě. :(
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)