středa 14. září 2016

L´Oreal Extraordinary CLAY řada + SOUTĚŽ

Jsem ráda, že jsem se konečně dostala k napsání článku o této nové řadě produktů na vlasy od L´Oreal! Čekala jsem, až se objeví i u nás, což se mi teď splnilo a jsem ráda, že si pro produkty už nemusím jezdit do Německa. Úplně poprvé jsem si je kupovala právě tam už někdy na jaře, takže je mám už důkladně vyzkoušené a myslím, že je můžu zcela zodpovědně posoudit. A jelikož mám od některých už třetí balení, můžete hádat, jak mi vyhovují :) A vydržte až do konce, kde na vás čeká super soutěž o všechny produkty!



Čím se řada Extraordinary Clay liší? Je to rozhodně díky jílu, který je známý a využívaný pro své čistící vlastnosti. Produkty obsahují kombinaci tří jemných jílů a díky jejich účinkům vydrží naše vlasy svěží až 72 hodin. A poprvé můžu říct, že etiketa nelže a opravdu splňuje, co slibuje! Jak můžete hádat, tato řada je určená zejména těm z vás, které bojují s rychle se mastícími vlasy a trpíte tím stejně tak jako já. Řada obsahuje očišťující masku, suchý šampon a šampon s kondicionérem. A níže se vám pokusím všechny produkty více přiblížit a ukázat :)




Šampon & kondicionér 

Kondicionér je klasika, není to úžas ani průser a je fajn. Není příliš tekutý, což u kondicionérů nesnáším a tento je příjemně krémový. Z drogerie patří určitě mezi ty lepší, které jsem měla možnost vyzkoušet, ale obecně bych řekla, že produkty z Elseve řady patří mezi ty lepší a nikdy jsem s nimi neměla špatnou zkušenost.

Šampon ve mě naopak zanechává silnější dojmy a zařadil se mezi to málo šampónů, které mi i z dlouhodobějšího hlediska vyhovují a nevadí ani mé dermatitidě. Neobsahuje silikony, což je pro mě klíčové a vlasy mi nezatěžuje ani nemastí. Po umytí jsou vlasy krásně nadýchané, jemné a lesklé. V kombinaci s maskou tvoří skvělé kombo, po kterém mám vždycky pocit, jako bych si pořádně vydrhla pokožku hlavy a ta byla pak dokonale čistá. Vyhovuje mi i jemná a čistá parfemace, která je typická pro celou řadu.






Suchý šampon

Z drogerie jsem dosud měla jediného favorita a k němu se přidal i tento. Neobsahuje v sobě tolik prášku, takže nedělá takový ten mega bílý povlak na vlasech a přesto dokáže vlasy odlehčit, dodat jim lehký objem a o den oddálit jejich mytí. Pokud neholdujete hodně práškovým suchým šampónům a třeba stejně jako já máte ofinu, kterou je potřeba třeba obden osvěžit, tak tenhle určitě vyzkoušejte. Mám třetí balení, což myslím svědčí o tom, že mi vážně vyhovuje a i když ho střídám i s jinými, tento mi sedí a jedno balení mám vždycky i na pracovním stole a v případě potřeby ho používám. Myslím, že své místo by si našel i třeba v tašce do fitka.






Jak suchý šampon používám já?


Někdy mi stačí "prostříkat" jen ofinu, protože ta se mi mastí vždy nejrychleji a v tom případě vlasy zvednu a šampon nastříkám dospod ke kořínkům a vlasy trochu promnu a pak  pročešu hřebenem. Pokud potřebuji přidat, tak oddělím ještě další vrstvu vlasů a znovu šampón aplikuji. Když šampón dávám do zbytku vlasů, často je přehodím a jsem v předklonu, protože mám pocit, že se tak šampon lépe rozprostře a dostane ke kořínkům.

Suchý šampon se doporučuje nanášet ke kořínkům vlasů ze vzdálenosti zhruba 15cm.





Maska na vlasy


Je podle mě úplně nejzajímavějším kouskem z celé řady a to hlavně z toho důvodu, že se používá trochu jinak, než většina masek na vlasy. Maska se totiž aplikuje přímo na pokožku vlasy, kde se nechává 5-10 minut působit a pak se smyje. Celou proceduru je tedy ideální začít právě maskou, kterou poté šamponem z této řady opláchnu. Masku nechávám někdy působit i trochu déle a nijak to nevadí. Necítím žádné nepříjemné pocity pnutí nebo pálení a pokožka hlavy ji snáší dobře. Maska má po nanesení šmoulí barvu, což je sice nepodstatný detail, ale mě to prostě baví :) Doporučuji ji oplachovat vážně pečlivě, protože se mi jednou stalo, že jsem si druhý den ráno v zrcadle všimla, že mi na pěšince zůstal malý šmoulí flíček a vypadalo to vážně blbě :)




Snažila jsem se vám zachytit i její používání a nanášení, tak doufám, že se mi to podařilo :) Textura masky je krémová ale zároveň pevná a při nanášení vždycky prsty přejíždím po povrchu masky a postupně po menších částech nanáším na pokožku hlavy. Na youtube jsem viděla i videa, kde uživatelky masku nanášely na celou délku vlasů, ale to mi osobně přijde zbytečné. Maska je skvělá díky tomu, že dokáže absorbovat 100% nadbytečné mastnoty a nečistot na pokožce hlavy. Což rozhodně můžu potvrdit, protože po umytí mám vždycky neuvěřitelně lehké a nadýchané vlasy a cítím, že je pokožka prostě čistá :) Nevím, jak lépe to popsat, ale doufám, že mě chápete :)




Jak masku nanáším já? 

Začínám na středu (pěšince) a v tenké vrstvě nanáším masku. Pak přehodím část vlasů přes pěšinku a začnu nanášet další vrstvu. Tento postup bych přirovnala trochu k barvení vlasů, kdy barvu postupně po vrstvách nanášíte. Je to srozumitelné? :) Už mám po letech docela vychytané, které části pokožky na hlavě se mi mastí rychleji nebo více, takže už přesně vím, kam masku nanést a kde to má nejlepší efekt. Ideální když si na svůj postup přijdete samy a masku používejte hlavně tak, jak to vyhovuje vám :)




A takhle to pak vypadá po nanesení :) 



------------------
SOUTĚŽ
------------------


A protože si myslím, že je tahle řada vážně skvělá, mám pro 5 z vás komplet balíčky všech produktů jako dárek! Jestli vás tedy zaujala a chcete jí vyzkoušet, tak stačí splnit následující :)


Pravidla soutěže:

1) Sledujte blog přes GFC (pokud nevíte co to znamená, ZDE je nápověda) nebo na Instagramu (KLIK)


2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 11.9.- 18.9.2016. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního, ale budu ráda, když mi pod tento článek napíšete, proč vás tato řada zaujala nebo proč jí chcete vyzkoušet? :)

Pokud budete vylosovány a splníte všechny podmínky soutěže, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky/čtenáře, kteří pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 18.9.2016 ve 20h. soutěž končí. Pomocí randomu  bude poté vylosováno číslo dne (11.9 je 1, 12.9 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Počet komentářů je omezený - pod každým článkem se může objevit pouze jeden!




Celkový dojem? Jsem vážně hodně spokojená a řada maximálně splnila má očekávání. Už když jsem o ní na jaře četla u jedné britské blogerky, tak jsem tušila, že to bude přesně něco pro mě! Mám opravdu rychle se mastící vlasy a pokud použiju masku i šampon s kondicionérem, tak v pohodě dám 3 dny bez mytí, což je u mě rekordní výkon. Maska je skvělá a prostě cítím, že si s nadbytečným mazem dokáže poradit, šampon mi také vyhovuje a oceňuji, že neobsahuje silikony, které mi v šamponech obecně vadí a zatěžují mi je. Suchý šampon nebude pro všechny, to je mi jasné, protože na někoho bude asi "slabý", ale mě na refresh vlasů vyhovuje a třetí balení mluví za vše.

Tohle mě vážně baví a za sebe a své vlasy můžu jen doporučit :) Těším se, co na tuto řadu pak řeknou i jiné blogerky a také se těším na vaše ohlasy a zkušenosti :)


*

106 komentářů:

  1. Teda, rada vypada skvele. Nalakala jsi me :)
    charmedka92@gmail.com
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. líbí se mi tyrkysové balení a ráda ozkouším :) Hanka (januh@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji :)
    Mě maska zaujala hlavně proto, že mám také rychle se mastící vlasy a ráda bych konečně našla něco, co oddálí mytí :)
    yooou@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tento článek mě vážně moc potěšil:) Už když jsi se poprvé o této nové řadě zmínila, neustále jsem sledovala, kdy se objeví na našem trhu. Takže ji mám doma a jsem ráda, že si před prvním použitím mohu přečíst tvou recenzi, takže za mě SUPER a děkuji:) janina.moravcova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. ráda bych ji vyzkoušela
    jani.16@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tu masku a suchý šampon asi musím vyzkoušet, jen se bojím, jestli nebude mastit vlasy.

    OdpovědětVymazat
  7. Zaujal me šampon a maska, uz jen tou šmoulí barvou:D monika.pa@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to stojí za vyzkoušení.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tato recenze me hodne zaujala! Vlasy se mi masti u hlavy, ale nektere sampony mi pokozku hlavy naopak hodne vysusuji a je to dost neprijemne..vyhovuje mi Klorane na pokozku, ale vlasy jsou po nem velmi jemne a maji tendenci plihnout, takze stale hledam ten pravy produkt..Masku i suchy sampon budu muset urcite vyzkouset :) mareckom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Také bych ráda vyzkoušela sada vypadá moc dobře :)
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Moc rada bych vyzkousela radu protoze mam mensi problem s mastnyma vlasama a smouli barva? Tak to je jen super bonus :D casparka@seznam.cz (mas nejlepsi recenze!!) :)

    OdpovědětVymazat
  12. taky chci vyzkoušet
    radopslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ráda bych všechny produkty vyzkoušela už jen díky tý barvě, ale hlavně kvůli tomu, že se svými vlasy bojuju co se týče rychlosti maštění. :D
    lucie.spinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Tak toto je velké překvapení, asi bych tu řadu fakt měla vyzkoušet. Normálně mě vladová péče z drogerie nechává chladnou, ale tohle zní skvěle. k.libicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. super recenzia! :) som majiteľkou rýchlo mastiacich sa vlasov a táto rada ma veľmi zaujala, hlavne šampón keďže neobsahuje silikóny a tá maska, tú musím jednoznačne vyskúšať tiež! :)
    petra.kullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Jeslikoz bojuji se silne masticimi vlasy, rada bych tuto radu vyzkousela. verunecka11@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Nejvíc mě zaujala maska na vlasy tu bych moc ráda vyzkoušela.
    vymolovak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Už na jaře jsem si dělala na tuto řadu zálusk, určitě ji budu muset vyzkoušet, protože mastné vlasy jsou mým problémem odjakživa. Maska na pokožku hlavy mě zaujala, ještě jsem nic takového nezkoušela a sama bych k tomu neměla asi odvahu. vhejzlarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Jelikož už mi vyhovoval šampon od Panthene Aqua Light na tvé doporučení, dám na něj zase a hned to půjdu omrknout, jestli už to v drogérce je! Musím si své jemné a rychle se mastící vlasy mýt každý den (přes léto už jsem se teda naučila obden), aby nějak vypadaly. :D k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Az na tyrkysove balení to vypada zajimave. Me se mastí prave vlasy u hlavy. Konce mam normalni az suché. Ja ted nejraději pouzivam růžovou schaumu, prave ona mi to docela resila, ale ta maska i ten samo on by mohli taky. Vyzkouším. Beughty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Rendy, koupila jsem si zatím jenom šampon a musím říct že dobrý, ještě bych určitě chtěla zkusit i ten suchý šampon protože bez něho se neobejdu, ale myslím že bude rychle ubývat.

    nikola-p@email.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Tak to jsem zvedava, vypada lakave :)
    annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Mám stejné problémy s vlasy, takže jsem ráda, že je tato řada už u nás. Přijde mi, že je někdy docela alchymie se vyznat ve složení a co by pro mé vlasy bylo nejlepší. Zaujalo mě všechno kromě kondicionéru, určitě vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  24. Já jsem si pořídila zatím jen masku (šamponů mám teď nějak moc) a po třech vyzkoušeních jsem taková rozpačitá, po umytí mám sice pocit důkladně vyčištěných vlasů, ale třetí den je mám stejně mastné jako kdybych masku nepoužila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Já sice masku zatím nepoužila, ale mam to v plánu. :) Před cca rokem sem si z Ameriky přivezla super šampon právě na mastné vlasy. Musím ti říct že snad právních pět umytí byl horor - vlasy jsem si musela mýt daleko častěji. A pak se to začalo nějak zlepšovat (asi proto, jak mi vytahoval všechny ty sajrajty z pokožky hlavy)... asi jsem se zbytecně rozepsala, ale jen jsem ti chtěla doporučit, aby si u te masky neztracela naději :) myslím že u teto řady to stojí za to :)

      PS: bohužel si nepamatuji, jak se šampon z Ameriky jmenoval. Od Te doby jsem už vystřídala snad milion šamponu. Už běžím do drogerky pro šampon a masku :) a jinak super článek :)

      Vymazat
  25. Díky za tip, určitě musím ozkoušet. Vlasy musím mýt obden a to jen proto, že mýt je denně mi přijde prostě moc. Takže v současnosti jsem závislá na suchém šamponu pro tmavé vlasy. Ten má jednu velkou nevýhodu - barví..např polštář.

    OdpovědětVymazat
  26. Ověřeno, ozkoušeno, pro mastné a huňaté vlasy naprostá jednička. :) A ještě krásně voní.
    hlavackovapeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Řada mě velice zaujala, ne pro sebe, ale pro sestřičku. Bojuje s mastnými vlásky a stále hledá, co by pomohlo.
    gabolina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Produkty mě zaujaly kvůli jílu, který obsahují.
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Já mám extrémně mastný vlasy,tak zkusím stěstí..Čekala jsem nedočkavě na recenzi už od srpna,kdy jsi na instagramu zveřejnila,že budeš recenzovat :D Email :renata.lemonova0000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Ráda zkouším nové věci, hlavně co se výrobků na vlasy týče a ta maska která se aplikuje přímo na pokožku hlavy? To je něco přímo pro mě, protože pokud není v pořádku pokožka hlavy nemůžou být pěkné ani vlasy, moc ráda bych vyzkoušela! :-)
    nikkyna03@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Ráda zkouším nové věci a produkty od téhle značky mi vyhovují :) Z téhle řady jsem zatím nic nezkoušela a nejvíc mě zaujal asi tuhý šampon :) Mail je nicol.fleisig@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Rendy, tahle zelená řada mě zaujala, protože je přesně pro můj typ vlasů. Ty se mi totiž teď v létě mastí rychlostí blesku :D Šampon už jsem si koupila na kolej, tak jsem zvědavá, jaký bude. Moc ráda bych zkusila tu masku, vypadá úžasně, že bych si ji skoro chtěla dát i na obličej :D
    kristynacizkova94@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Skvělý článek, hlavně fotky s ukázkami :)
    šampon, suchý šampon a balzám jsem si kupovala asi před 2 týdny a zatím je to průměr, na šampónu mi vadí krémovitost, pocitově mám raději průhledné a odlehčené konzistence :) na masku jsem koukala a vůbec jsem nevěděla, jak bych jí používala, zaběhnu si pro ní- jíly jsou na maz skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  34. Zaujala mě maska, ráda vyzkouším.
    MGrunova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Řada vypadá super, koukala jsem už na suchej šampon v DMku. Největší zájem bych měla, ale asi o masku na vlasy. tereza.zemanova.cz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. GFC Markéta Králová, macu@seznam.cz
    Mám úplně stejný problém s mastícími se vlasy. Pořád hledám co by mi opravdu pomohlo. Docela dobrý je tm.růžová řada Fructis. A tahle řada vypadá taky moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  37. Pripravky na vlasy od Loreal mam moc rada! Mam ted tu bilo-cervenou radu, krasne voni:) A velmi rada zkusim novou radu:) Navic mam stejny problem jako ty - rychle se mastici vlasy:/. Dekuji za tip;)
    (nikol.arazimova@gmaí.com)

    OdpovědětVymazat
  38. Masku mam z Rakusku, manzel mi doviezol na zaklade tvojej foto na instagrame. Je super a rada by som skusila vsetky produkty. Ked pouzijem masku vlasy nemusim umyt obden ale az na treti, jedine mi vadi, ze mi zafarbi ruku, tak musim nanasat stetcom na pokozku.

    OdpovědětVymazat
  39. Když čtu, jak jsi s produkty spokojená, tak bych je taky moc ráda vyzkoušela :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Rendy, tak tahle řada vypadá, že bude naprostá pecka i pro mé vlasy. Jíl používám na svou mastící se pleť (havně T-zónu) a přestava, že by mi to pomohlo i s vlasy... no tetelím se blahem při té představě, že bych si nemusela vlasy mýt každý den! :)
    Petfruf@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Už dlouho o ní mluvíš a já jsem se furt nedokopala to koupit. :D Tak třeba se poštěstí. :)
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Sleduji přes GFC jako miss.velvet
    Vážně jsi mně nalákala, moc ráda bych vyzkoušela:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Tahle řada mě zaujala tedy především kvůli té masce, a způsobu nanášení, mé vlasy se mastí celkem rychle, i když musím uznat , že ted v těhotenství je to o chlup lepší. Vlasy si myji obden, a pokud chci mít vlasy rozpuštěné tak každý den, momentálně se mi celý tento proces prodloužil o den, hormony no... :-D
    terezkaaa.h@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Řada jako stvořená pro moje vlasy, tak bych ráda vyzkoušela. le.hrdlickova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Chtela bych pripravky vyzkouset jednak proto, ze me trapi vlasy podobne jako tebe a take proto, ze jsem vzdy chtela byt Smoulinkou :-)) a Loreal mam rada...

    OdpovědětVymazat
  46. Trapi me stejny problem s vlasy jako tebe, proto me to zaujalo a taky chci byt Smoulinka :-)) meess@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Tuto radu chci vyzkouset protoze mam mastici se vlasy,sleduji jako YoungMamaStyle cz,email youngmamastyle@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Chtela bych pripravky vyzkouset jednak proto, ze me trapi vlasy podobne jako tebe a take proto, ze jsem vzdy chtela byt Smoulinkou :-)) a Loreal mam rada...

    OdpovědětVymazat
  49. Táto rada vyzerá vážne zaujímavo, ak nevyhrám tak si asi pre šampon zajdem do drogerky :)
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Mám typický problém mladých studentů - vlasy u kořínků znečištěné s tendencí se mastit, konečky roztřepené a suché. Navíc má maska boží barvu! Určitě vyzkouším :)
    polosko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Vlasy mam v pohode, ale dost casto si musim myt vlasy jenom kvuli ofine, takze maska a suchy sampon me opravdu zaujaly a chtela bych je vyzkouset
    Anny.n.nguyen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Na tuhle řadu už jsem se párkrát dívala a celkem mě zaujala, takže třeba budu mezi šťastnými! :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  53. Sleduji ;) Výrobky mě zaujaly už pouhým obalem a podle toho, co píšeš, by vážně stály za vyzkoušení :)
    veronika-angelina-coufalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. No to ráda čtu takovou recenzi :) VeruKru@seznam.cz a sleduju přes GFC jako Veru Pařízková
    Výrobky bych věnovala ségře, které se vlasy taky rychle mastí

    OdpovědětVymazat
  55. Tak to bude určitě skvělá řada :)...pokud se mi nepoštěstí zde tak si ji určitě pořídím,protože moje vlasy jsou katastrofa a už fakt nevím co s nimi :D
    Novotna.Regina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Mám rovnako rýchlo mastiace sa vlasy, ale aj napriek tomu, že som vyskúšala mnoho produktov mi s tým ani jeden nepomohl. Rada by som práve preto vyskúšala túto radu od Elseve. :) ndovalovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Tak na tuhle recenzi jsem čekala. :)
    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Moc ráda čtu tvoje recenze, ale moc nekomentuji. Také mám problém s rychle mastícími se vlasy a žádný s produktů co jsem používala mi nepomohl . A tato řada s jílem vypadá opravdu zajímavě :) . email: katuskamala2000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Skvělá soutěž :) Produkty mě nejvíce zaujaly tím, že jsou určené na vlasy, které potřebují, aby vydržely svěží a nemastily se :) A protože mám s tím problém, ráda bych je vyzkoušela :) Zaujal mě i suchý šampón, který bych velmi ráda zkusila.

    Sleduji tě přes GFC jako Michaela Machalíková

    můj email: misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Ahojky . Jsem ráda že jsem narazila na tuhle soutěž,parkrat jsem už tady bloudila .. a velice povedený blog,znacku loreal mám ráda,moje vlasy jí přijaly,nicmene jsem ještě neměla tu čest zkusit tuhle řadu...nemálo mě láká. Tak snad se štěstí usměje, můj email - danielagabkov@seznam.cz a sledují tě přes instadragmu jako Daoizys :)

    OdpovědětVymazat
  61. Přes GFC bych měla, při správném nastavení, sledovat jako Peprmintka.
    Řada mě moc zaujala už jen tyrkysovým obalem, mám tuhle barvu ráda. S šampony L´Oreal mám také vesměs dobré zkušenosti, takže účinky tohoto šamponu bych také ráda otestovala. A jestli bude fungovat, tak určitě doporučím...ne rovnou koupím sestřenici k Vánocům. U nich doma se totiž myjí hlavy každý den. S mamkou nad tím kroutíme hlavou, nám stačí dvakrát týdně, ale u nich si stěžují, že mají jiné vlasy, mastící a musí mýt každý den. No bodejť, když myjí každý večer a ještě suší fénem, aby nešly spát s mokrými vlasy! Takže jeden dárek už mám vyřešený :)
    E-mail: l.mokra@email.cz

    OdpovědětVymazat
  62. tak to vyzerá hodne dobre :)
    17monika6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Ahojky,
    soutěž mě zaujala z důvodu, že produktů na vlasy není nikdy dost a navíc Loreál mám ráda...
    Také v tomhle období mám problém, že se mi vlasy hoodně mastí a nefunguje na mě ani můj šampon, ke kterému se stále vracím, takž ráda vyzkouším další:)

    GFC: Marťa | e-mail: surikatka000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Tuhle řadu rozhodně musím vyzkoušet, moje velmi mastící se vlasy ji rozhodně potřebují!:)
    oravova@outlook.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Celou řadu jsem si na tvé doporučení před pár měsíci koupila a je fakt skvělá! Moc díky za tip.
    GFC jako LBZM
    blondatalolita zavinac email.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Ahoj Rendy, díky tvému instagramu jsem si zakoupila šampon a kondicioner z této řady a mám k tomu i vzorek masky, takže se moc těším, jak to vyzkouším a nebudou se mi tak rychle mastit vlasy.

    sandrastrejcovska@seznam.cz
    sleduji tě přes instagram jako sandrastrejcovska

    OdpovědětVymazat
  67. Hmmm, vazne by ma zaujimalo co by tato rada spravila s mojimi na koncekoch suchymi a pri korienkoch mastiacimi sa vlasmi :) pekna giveaway :) tims.sobotova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Wow, vďaka za recenziu, ja teda masky na vlasy nepoužívam, práve preto, že sa mi veľmi rýchlo mastia, ale tuším pobežím do drogérie a kúpim ju aj so šampónom. Naozaj ma to zaujalo, snažím sa teda prejsť na prírodné šampóny, ale toto ma tak navnadilo, že asi urobím výnimku :)

    OdpovědětVymazat
  69. už mám doma šampon a je moc fajn, dělá hezky lehké vlasy, ještě mám vzorek masky, ale tak nějak si jí šetřím na vhodnou příležitost :D nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Je ja chci :) na tvůj popud jsem si koupila sampon a k tomu byla maska pred a muzu rict ze super :) jsou i v tetě

    OdpovědětVymazat
  71. Suchý šampon je pro mě nutnost, kterou nosím stále sebou a to mám pocit, že si vlasy umývám pořád...no jo, jemné vlasy... Šampon Elseve používám snad 10 let, na odlehčení si jednou za čas dáme pauzu, ale vždycky se k němu vracím. Masku na vlasy jsem sama ještě nepoužívala, ale článek ve mě teda vzbudil zvědavost :) sleduji přes Instagram jako jana.tylsarova

    OdpovědětVymazat
  72. Tak tahle řada vypadá hodně zajímavě.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. fakt oblibena rada a vse diky tvemu dopotuceni! mam jeste zasobu z Madarska :)

    OdpovědětVymazat
  74. Super, že se už šampon prodává tady, určitě vyzkouším. Nejvíc mě asi zaujala ta maska. Akorát mám trochu strach co to udělá s barvou. Evusak1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. To vypada zajimave. Rada bych vyzkousela na svoje vlasy - mastne korinky, suche konecky. leny.horakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. Na jaře jsem si v Německu koupila na zkoušku šampon a kondicionér a vážně super! Rada bych vyzkoušela celou radu:).
    Dorlay86@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. Moc ráda bych vyzkoušela tu masku, vypadá vážně zajímavě a ve složení je po vodě hned kaolin? Tak to bych od Lorealu nečekala - mile překvapil!
    deenov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Táto rada produktov ma neskutočne zaujala pretože som zatiaľ na svoje vlasy používala iba šampón a vlasy som mala na druhý deň STRAŠNE mastné :( tejto rade by som sa naozaj potešila :)
    INSTAGRAM: alexandrazigov
    saska.zigova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Trpím také na dermatitidu a proto už nějaký čas používám přírodní šampony. Šampony od Elséve mi přišli vždycky dobré a tahle řada mě dost zaujala, asi udělám výjimku a otestuju.
    modrahvezda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. Milá Rendy :)

    Pamätám si tvoj článok z nemeckeho primarku a DM, kde si nám prvý krát ukázala túto radu a ja som si ju okamžite po prečítaní dala na svoj wishlist. Mám veľký problém s mastnými vlasmy (umyté mi vydržia max 12 hodín :/ a začnú sa zase mastiť) aj preto sa vyhlasujem za rekordmanku v skúšaní šampónov :D drahé, lacné, prírodné, lekárenské, na ktoré prisahali kaderníčky, ktoré odporúčali kamarátky a kamarátkine kamarátky, o ktorých klamali v reklamách a neviemakevšakovaké....a stále som nenašla ten pravý. Do Nemecka to mám trošku ďalej, ale aspoň s malou nádejou som hľadala túto radu v Poľsku ( 2 krát :D). No nenašla som. :( a potom zrazu kamarátka išla do Nemecka..a moje vlasy sa začali radovať. :D Aj keď som sa snažila celú radu veľmi šetriť moc to nešlo a dlho sa u mňa neohriala. Momentálne mám už iba kondicionér, tak na 2 použitia :D Musím ale povedať, že je to fakt zázrak a nič podobné som ešte nezažila. A týmto zdravím a prosím všetkých kompetentných !! halooo mohli by ste zariadiť aby táto rada bola konečne už aj na Slovensku? Moc vas prosíííííííím za všetky mastné hlavy, ktoré chodia po Slovenských uliciach !! :D :D a tebe Rendy naozaj ďakujem lebo toto zďaleka nie je jediný zázračný produkt, ktorý si nám ukázala :* :* :* veronikaduroskova@mediamatika.sk

    OdpovědětVymazat
  81. Maska vypadá slibně, konec mastným vlasům!

    OdpovědětVymazat
  82. Nejvíc mě zaujal asi suchý šampon a maska. Suchý šampon používám vcelku pravidelně když vím, že jdu třeba odpoledne cvičit a nechci si za den 2x denně umývat vlasy, tak po ránu je to super pomocník. Maska mě zaujala především pro své netypické nanášení.
    davidova.misa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  83. Šampon mě moc zaujal, protože taky bojuji s nadměrně mastnými vlasy. A zrovna o víkendu jsem na něj narazila v Tescu v akci za 49 Kč + jako dárek byla přibalen poměrně velký vzorek masky na vlasy, takže jsem s koupí neváhala :D

    OdpovědětVymazat
  84. Jeee sutaz :) sada vyzera perfektne a celkom si ma na nu namotala. Takze ten dovod preco chcem sadu vyskusat, je tvoja recenzia :)
    tilkanudzikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. Sleduji jako Lenca GFC
    inst jako lencakl
    lencaklimova@seznam.cz

    Mě se moc zamlouvá ta barvička. :-) A vlasovou kosmetiku Elseve mám ráda.

    OdpovědětVymazat
  86. Na tuhle řadu se chystám už dlouho, jen musím spotřebovat ještě nějaká zásoby, co mám doma :D Už přes půl roku mám jinou masku od Elseve - Extraordinary oil - je to tedy klasická maska, kterou dávám na konečky a překrásně voní, že bych ji nejradši snědla :D niki.adamo@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  87. Týjo, že by mi vlasy vydržely delší dobu nemastné? No tak to by byla pecka! Jinak musím umývat každý den :-(
    drasnarova.zuzana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. Už jsem od tebe dřív četla, že jsi si pro tenhle šampon jezdila do Německa a byla jsem přesvědčená, že pro něj musím taky. Jsem ráda, že bude k dostání u nás, těším na šampon i masku. Vlasy si myji většinu ráno před prací, budu si tedy muset udělat nějaký relax day, abych masku vyzkousela

    OdpovědětVymazat
  89. Ahoj,Rendy!
    Tvůj blog sleduji teprve chvilku, ale máš úžasné články a recenze, které přečtu jedním dechem. Jinak tahle řada vypadá skvěle, a pokud bude jako ostatní produkty od Lorealu, tak rozhodně nezklame. Dlouhou dobu tě sleduji i na instagramu jako ablog___. + ještě přikládám svůj e-mail: mysweetdiary@seznam.cz
    Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  90. Zrovna nedávno jsem na šampon a masku v DM koukala a vzpomněla jsem si na tebe, že jsi se někde zmiňovala, že ti tahle řada vyhovuje. Já mám na svém wishlistu šampon z řady Fibralogy a pak se nejspíš vrhnu na tenhle :)

    OdpovědětVymazat
  91. GFC: Terka Černá, IG: teresiacerna
    Chtěla bych mooc ráda vyzkoušet tuto řadu, když o ní tak básníš! Už strašně dlouho se snažím najít pro mé vlasy něco "wow", stále nic moc, bohužel. Tak třeba tohle by byla trefa do černého?:) Co slibují, zní vážně skvěle. Takže mě to láká víc než dost. Snad se na mě usměje štěstí:))
    Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. ahoj, wau podrobná recenzia, krásna barvička :), veľmi rada vyskúšam.
    katka65@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  93. Sampon uz mam (jasne ze po objaveni na tomto blogu;) a som s nim spokojna.. V blizkej dobe urcite otestujem i masku

    alzbeta.plevakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  94. Presne táto rada ma zaujala keď si ju niekde ukazovala v nákupoch už nepamätám odkiaľ, ale viem že tá rada u nás nie je a asi tak skoro ani nebude..ale bola by pre moje vlasy ako stvorená :-)..zaujala ma tá maska aj šampón, a viaceré blogerky a youtuberky túto radu chvália tak by som ju rada vyskúšala :-) a farba tých obalov je balzam pre moje oči :-D
    ivka.sujanova374@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  95. Chtěla bych to vyzkoušet, protože se mi strašně mastí kořínky a uz nevím co mám dělat a tohle mi přijde celkem sympatické.

    OdpovědětVymazat
  96. Tak to zní úplně super, hlavně tedy ta maska, s takovým typem ještě nemám zkušenosti :) Ale i suchý šampón by se mi velmi hodil, přeci jenom v drogérii jich není moc kvalitních :/

    OdpovědětVymazat
  97. mega, bomba, super!!! sampon jsem si koupila hned jak jsi psala, ze je tato rada dostupna u nas a mockrat dekuji za tve doporuceni... jsem s nim vice nez maximalne spokojena a myti vlasu je ted jako pohadka, kdyz vim, ze to ma vydr.
    krasny slunickovy pozdrav z Bali zasilam :-*
    tomeckova.anna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Hodně se mi mastí vlasy a ještě jsem nenašla žádný šampon ani kondicionér, který by můj problém vyřešil a tahle řada vypadá, že by to šlo. Líbí se mi jak jste produkty popsala a i napsala jak je používáte vy :)

    OdpovědětVymazat
  99. Hodně se mi mastí vlasy a ještě jsem nenašla žádný šampon ani kondicionér, který by můj problém vyřešil ale tahle řada vypadá dobře, chtěla bych ji zkusit. Líbí se mi jak jste produkty popsala a i napsala jak je používáte vy. :)

    OdpovědětVymazat
  100. Cela rada vypada velmi dobre💗 nejvic me zaujal suchy sampon, ktery musim mit vzdy po ruce a maska, ktera ma super barvu😜
    Gfc maria nadaska
    IG andrea_bblog
    Marianadaska1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  101. Řada mě zaujala díky obsaženému jílu. :) Ten mi vyhovuje již v jiných produktech. Také se mi hodně masti vlasy, tak bych něco takového ocenila. Navíc všechny produkty vypadají tak moc hezky a díky Tvé recenzi jsem si je zamilovala. :-)
    katynightingale@seznam

    OdpovědětVymazat
  102. hmmm, řada mne zaujala. Jen těm suchým šamponum jsem stále nepodlehla
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Vyzerá to super:) a rada by som vyskúšala suchý šampón;)
    wendi@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  104. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  105. 3 dny bez mytí... to jsem neměla po žádné kosmetice, pokud to nebyl takový extrém jako je tábor nebo puťák, kde se moc tyhle věci neřeší... ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)