středa 28. září 2016

Letem kosmetickým světem: NOVINKY

Konec měsíce se blíží a s ním i přehled novinek, které na nás čekají nebo se už čerstvě do obchodů dostaly. Tentokrát se urodila spousta novinek i z drogerií, tak doufám, že vás to potěší. A víte co? Už jen pár týdnů a myslím, že tu začneme probírat chystané vánoční kolekce a sety, protože už teď se mi složka s novinkami plní a kosmetické firmy nečekají, až napadne první sníh :) Nebudu vás ale zatím děsit Vánocemi a pojďte mrknout, co nás čeká teď v říjnu!


Too Faced se podzimní novinky opravdu povedly a moc fajnový je i nový korektor Born this way, který obsahuje kokosovou vodu a taky po ní jemně voní. Je hodně hydratační, středně krycí a myslím, že bude vyhovovat i těm z vás, které mají sušší oční okolí.


Miluju parfémy a miluju, když mají parfémy originální a krásné flakony. Oboje splňuje novinka Good Girl od Caroliny Herrery, která musí většinu žen asi zaujmout na první pohled! Flakon ve tvaru střevíčku v sobě ukrývá elegantní ženskou vůni, která bude na chladnější část roku ideální společnice. Tváří vůně je krásná Karlie Kloss a rozhodně doporučuji v parfumerii vyzkoušet, protože už jen ten flakon mě fascinuje a nikdy ho rozhodně nevyhodím!


Pokud jste milovaly Lift me up make-up od Astoru, tak novou a vylepšenou verzi si oblíbíte ještě více. Make-up hydratuje, zpevňuje a rozjasňuje pleť a zakrývá známky stárnutí. Obsahuje kolagenové sérum a má SPF 20. K make-upu seženete i korektor (139 Kč korektor a 329 Kč make-up).



O štětce je důležité pečovat a pravidelně je i mýt a novým pomocníkem v této oblasti je šampon na štětce od Ecotools. Neobsahuje parabeny ani ftaláty a seženete ho přes eshop kupkosmetiku.cz, babybaby.cz nebo v síti DM drogerií za 229 Kč.




Milujete klasické Labello? A baví vás neonky? Tak to se vám bude líbit nová limitka Neon edition, kdy bude klasická verze balzámu na rty dostupná v balení, které svítí pod UV světlem a má barevný neonový obal. Cena za kus je 69 Kč



Nových vůní je hned několik a z té levnější sekce je to Elvie Firefly od Oriflame, která je hodně svěží a nejvíce mi svou vůní evokuje Acqua di Gioia od Armaniho. Klasickou Elvie jsem používala na střední a je to pro mě taková nostalgie a trochu retro záležitost :)



Ani NARS nás na podzim neochudí o novinky a kromě několika nových odstínů rtěnek Audacious se těšit můžete i na zbrusu novou Velvet lip glide, která má jedinečnou texturu a zasychá do semi-matného finiše, je krémová a zároveň na rtech neskutečně příjemná a nelepivá. Novinky se objeví během října v prodejnách Sephora.

(vlevo Velvet lip glide v odstínu Mineshaft - Audacious rtěnka v odstínu Apoline)


Milujete taky transparentní matující pudry? Tak to vás stejně jako mě možná potěšil Silk Edition Touch-up pudr od Bourjois. V balení je i houbička k nanášení a velké zrcátko, které je součástí výklopného víčka pudru.



Dermacol uvádí nový Selfie make-up, který kombinuje podkladovou bázi s make-upem. Jestli je to dobrý nebo špatný nápad uvidíme, až se objeví v prodejnách, každopádně Dermacol slibuje, že by měl být vhodný pro všechny typy pleti a stát bude 199 Kč.




Nové rtěnky Liptensity od M.A.C se už pomalu dostávají do celé youtube sféry a já osobně se na ně neskutečně těším! Série 24 odstínů s intenzivními barvami a dlouhodržící saténovou texturou přivítáme v říjnu a cena za kus je 690 Kč.




Kosmetickým nadšencům a milovnicím luxusní kosmetiky určitě neušla nová kolaborace Victorie Beckham a Estée Lauder. Kolekci, která čítá např. rtěnky, rozjasňovač, oční stíny nebo třeba bronzer najdete v buticích EL od poloviny října a je se na co těšit. Jen asi trochu zapláče vaše peněženka, protože luxusní nejsou jen obaly a produkty samotné, ale i jejich ceny.





Cushion make-upy stále letí a v Estée Lauder ten svůj uvádí v maličko jiné formě, než ostatní značky. Nový Double Wear nude cushion stick radiant make-up poskytuje spíše přirozené a jemné krytí a rozzářenou pleť. Houbičkový aplikátor jde narozdíl od jiných snadno odejmout a vyčistit, takže i z hygienického hlediska by to mohlo zaujmout ty z vás, které jinak klasické cushion make-upy spíše přehlížejí. Dostupný bude od října v 15 odstínech za 1050 Kč v buticích EL a vybraných parfumeriích.



L´Oreal si připravil novou generaci rtěnek Gold Obsession v luxusním zlatém obalu. Elegantní rtěnka obsahuje vysokou koncentraci luxusních olejů, díky kterým nabízí neuvěřitelně svěží a živé barvy. Dostupné budou ve 4 odstínech za 269 Kč od září.

Upravené obočí je pořád velký hit a firmy se předhánějí v tom, jaké novinky na jeho úpravu nám nabídnou. Pozadu není ani Maybelline, který si připravil nový Brow Satin, což je vysouvací tužka na jedné straně a pudr na vyplnění obočí na druhé straně. Dostupný bude ve 3 odstínech - Dark Blond, Medium Brown a Dark Brown za 199 Kč.


Garnier v září uvede první látkovou masku na obličej Hydra Bomb s granátovým jablkem (59 Kč), čímž tak trochu prolomí ledy a nabídne produkt, který je teď obecně populární, i v drogerii, kde si ho může koupit kdykoliv. Jsem na to upřímně docela zvědavá a jelikož teď chystám velké testování podobných látkových masek, tak tuhle určitě chci vyzkoušet také :)



Dove a jeho DermaSpa řadu nejspíš už znáte a pokud jste si jí oblíbily, možná vás potěší, že se zase o něco rozrostla. Konkrétně o několik produktů Cashmere comfort. Jestli se vám líbí jemná a čistá kašmírová vůně, tak tělové máslo, krém na ruce nebo tělové mléko určitě vyzkoušejte.



Vůně Lady Million od Paco Rabanne je moje srdcovka a potěšilo mě, že se dámská i pánská vůně rozrostla o novou verzi Privé. Na první pohled se jen maličko změnila barva flakonu, ale vůně je jiná a cítit v ní můžete krémovou vanilku, kakaové boby, med, pačuli, ale i maliny a otočník. U pánské verze cítím hlavní změnu v tom, že mi vůně nepřijde tolik sladká, ale je o něco kořeněnější, což si myslím, že se bude líbit pánům, kterým klasický 1 million přišel až moc sladký nebo mladistvý. 


Fandíte spíše jednorázovým maskám nebo rády zkoušíte stále nějaké nové? Lirene si připravil několik verzí jednorázových pleťových masek, které stojí 35 Kč a seženete je např. přes eshopy kupkosmetiku.cz, babybaby.cz nebo v drogeriích Teta.




Novinek je velká spousta a to jsem nestihla nafotit ještě zdaleka všechno, takže sledujte určitě Instagram i insta stories, kde vám novinky pravidelně ukazuji v předstihu :) Jako vždycky se budu těšit na vaše dojmy z novinek a také to, co z toho vás nejvíce zaujalo a co třeba plánujete pořídit :)

*

25 komentářů:

  1. Ta tužka na obočí od Maybelline vypadá skvěle, snad i něco vydrží a mohla by se vyrovnat mé oblíbené tužce na obočí od MACu :) A na ty rtenky se hrozné moc těším :)

    http://littlethingsforem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tolik věcí, co budu potřebovat... :D Flakonky parfémů jsou opravdu nádherné, zaujala mě také rtěnka od L'oreal! :)
    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten flakonek je úžasný nápad. Jestli mi bude voňavka vonět, mám jasného vítěze. :) Jsem teda zvědavá na Hydra Bomb, jestli to vůbec bude něco dělat. A poslední věc, kterou si nenechám ujít je asi řada rtěnek Gold obsession. Krásné novinky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Docela dodat mě zaujaly tužky na obočí od maybelline a jsem zvědavá na rtěnky od L'Oréalu.

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíce mě zaujala řada rtěnek Gold obsession a tužky na obočí Maybelline.:)

    OdpovědětVymazat
  6. Novinky vypadají zajimave, budu se těšit až vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  7. Milujem tvoje články, najmä tieto novinkové :) Vždy sa mi neskutočne dobre čítajú! Celkom ma zaujal Brow Satin od Maybelline a transparentný púder od Bourjois. Flakón parfému Good Girl je jedna nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý článek, novinka od dermacol se mi zacíná líbit :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  9. Líbí se mi tužka na obočí Maybelline, rtěnky od Lorealu i novinky od Dove. A zajímavě vypadají i neonové balzámy Labello:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Na tenhle článek jsem se těšila jak malá :) určitě chci zkusit něco nového od NARS, ta značka je mi čím dál bližší ;)i EL makeup s houbičkou vypadá zajímavě :) ale spíš si počkám na jejich vánoční kufřík :)
    Ta rtěnka od LOreal je s gritry? Děsím se chvíle, až tenhle trend přijde do čech :))

    OdpovědětVymazat
  11. Jsem jediná komu ten flakonek připadá jako vrchol nevkusu? :D

    OdpovědětVymazat
  12. Labelo a Dermacol makeup jsem už zaznamenala, dokonce jsem se dívala po tom Labelu v tetě a buď jsem slepá, nebo ho tam ještě nemají... :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  13. Jé, moje oblíbená rubrika! CH parfém má úžasný flakon, jinak flakony taky vyhazuji, ale tento bych si určitě nechala. A šampon na štětce si v DM určitě koupím.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Nejvíc se těším na masku od Garnieru, tak uvidíme jaká bude :) Jinak se mi moc líbí Labello balzámy a určitě u mě více než dva skončí :)

    OdpovědětVymazat
  15. Mam jasno,tesim se na rtenky loreal,to jsou obecne moje lasky,a pak na tuzky maybelline a nove masky.super podzimni novinky,diky za tipy,to si zase uziju nakupy:)

    OdpovědětVymazat
  16. Už se těším na recenzi té Garnier masky :)

    OdpovědětVymazat
  17. EcoTools čistič mám a je super. Zaujal mě i korektor od Too Faced, až mi dojde současný, určitě ho ráda vyzkouším. Lady Million vůni miluju, používám ji už téměř 6 let a novinka se mi zamlouvá taky, možná si ji budu přát k Vánocům :P. Stejně tak mě zaujala i kolaborace VB s Estéé Lauder, nové MAC rtěnky a EL makeup :)

    OdpovědětVymazat
  18. Jé, to jsem nevěděla, že to Labello i svítí, myslela jsem jen, že má barevný obal :) chci určitě něco z té ELxVB kolekce, ta je prostě dokonalá...nad cenou přimhouřím očko :D

    OdpovědětVymazat
  19. Markéta Švarcová: a který z nich myslíš? :) Je jich tam několik :)

    OdpovědětVymazat
  20. Myslela jsem přímo ten růžovo-oranžový s jak je na něm nápis NOTES. Pokud to teda je bloček a né nějaké pouzdro na oční stíny. Ale hrozně krásný je i ten mintový kde je zlatý napis Everithing starst with dream. Oba dva by se mi moc libily. :)

    OdpovědětVymazat
  21. Za mě je prozatím nej novinkou co mám doma šampon od Ecotools, nejlepší čistidlo na štětce i BB co jsem vyzkoušela. A moc se těším, že až pojedu do Prahy tak kouknu na Nars lip glide, po tom co o nich mluvila Emily ve videu vím, že aspoň jeden odstín musím vyzkoušet

    OdpovědětVymazat
  22. Markéta Švarcová: tak ty jsou zrovna obě z Ameriky, tuším, že byly z Targetu :( Kdyby se ti líbil ten první fialový blok, ten je z Primarku, ten je přece jen o trochu blíž :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)