čtvrtek 15. září 2016

Dny Marianne 2016 - slevy, co nakoupit & můj wishlist

Co se pravidelně vždy v září koná? Dny Marianne! Nákupní akce, díky které se obchoďáky zaplní až po strop a v ulicích proudí tuna lidí s červenými taškami. Ne všem se to líbí a někdo to vyloženě nesnáší, ale pokud jste vůči frontám v obchodech imunní a chcete využít akce nebo třeba dárky k nákupu, které na vás v obchodech čekají, tak se vám třeba můj přehled akcí a slev bude líbit :)

Možná vůbec netušíte oč jde. Je to easy - koupíte si časopis Marianne, kde jsou i slevové kupóny, které k uplatnění slev potřebujete. Knížka pak obsahuje kupóny do všech možných obchodů i eshopů a slevy jsou na všechno možné od knížek, po spotřebiče nebo kočáky pro děti, kosmetiku a oblečení. Akce probíhá od pátku do neděle tento týden (na Slovensku tato akce taky probíhá, ale nejsem si jistá, jestli ve stejném termínu) a není to omezené jen na Prahu a další velká města. Tento rok má akce i spoustu e-shopů a tudíž nemusíte bydlet ani v nějakém větším městě a přesto akcí můžete využít :)

Do 3 základních kategorií jsem vypsala akce a slevy, které mě osobně nejvíce zaujaly nebo jich budu sama chtít využít. Neznamená to, že musím nebo chci nakoupit v každém obchodě, ale spíše uvidím, co mě cestou zaujme a pokud mě neodradí mega dlouhá fronta nebo milion lidí na metru čtverečním, tak některých z nich využiju. Mám v hlavě i pár nápadů na vánoční dárky, takže když se mi podaří nějaké sehnat v akci, budu mít radost dvojnásobnou :) Kompletní přehled slev, akcí a obchodů, které jsou do této akce zapojené máte i na webu, takže pokud vás to zajímá, mrkněte tam nebo se podívejte do slevové knížky.









Krása & kosmetika

Avéne - 25% sleva na celý sortiment (seznam lékáren, ve kterých akce probíhá je ZDE)

Bioderma25% sleva při nákupu min. 2 ks produktů (seznam lékáren, ve kterých akce probíhá je ZDE)

Clinique - k nákupu 2 a více produktů (z nichž 1 je péče) je dárek v podobě kosmetické taštičky se 4 miniaturami (platí v prodejnách Sephora, Douglas, Marionnaud, Tesco My Národní)

Dermacol - 30% sleva na veškerou kosmetiku + dárek k nákupu nad 490 Kč (platí v prodejnách Dermacol)

Douglas 30% sleva na značku Douglas & Artemis a 20% sleva na ostatní sortiment + dárek pleťová maska Mitomo

* Douglas Clarinsk nákupu produktů Clarins v min.hodnotě 1500 Kč dárek - taška se 4 produkty v cestovním balení




* Douglas Teaology - k nákupu produktů Teaology nad 790 Kč dárek - krém na ruce (100ml)




* Douglas the Balm - k nákupu produktů nad 1190 Kč získáte dárek - řasenka theBalm Cheater




DM drogerie - po předložení kupónu dárek k nákupu (Balea sprchový gel dle vlastního výběru)

Estée Lauder - v buticích EL k nákupu 2 produktů (z nichž jeden je krém nebo sérum) získáte dárek - kosmetická taštička se 7 miniaturami. 




Při nákupu nad 690 Kč dárek - kosmetická taštička miniatur (platí v buticích EL a parfumeriích Douglas, Fann, Marionnaud a Sephora)



Fann Parfumerie 30% sleva na exkluzivní značky a 25% sleva na ostatní sortiment

Kiehl´s - k nákupu nad 1500 Kč dárek 5 deluxe miniatur




Korres - 20% sleva na péči o pleť a 10% sleva na ostatní sortiment + dárek k nákupu nad 1500 Kč

L´Occitane20% sleva na vše + dárek k nákupu

Manufaktura 20% sleva na kosmetiku + dárek k nákupu nad 1000 Kč

Marionnaud parfumerie- 25% sleva na celý sortiment + dárek krém na ruce Marionnaud a poukázka na další nákup

Nuxe - k nákupu kosmetiky Nuxe nad 500 Kč dárek - sada produktů v cestovním balení (seznam prodejen kde akce platí je ZDE)

NYX - k nákupu nad 850 Kč jako dárek dva ikonické produkty



Sephora25% sleva na značku Sephora a 20% sleva na ostatní sortiment + ke každému nákupu dárek mini rtěnka Sephora Rouge cream



* Sephora Benefit - k nákupu 2 libovolných produktů Benefit dárek - 2 miniatury oblíbených produktů






* Sephora Clarins - k nákupu produktů v min.hodnotě 1500 Kč dárek - taška se 4 produkty v cestovním balení








* Sephora Make Up For Ever - k nákupu 2 libovolných produktů MUFE dárek - miniatura řasenky a rtěnky

* Sephora NARS -  k nákupu 2 libovolných produktů dárek - miniatura řasenky Audacious





* Sephora Peter Thomas Rothk nákupu libovolného produktu péče o pleť této značky je dárek - okurková gelová maska 15ml




* Sephora Urban Decayk nákupu 2 libovolných produktů UD dárek - miniatura řasenky Perversion







SPECIÁL:


Během dnů Marianne mají akce a slevy i jiné obchody, než jen ty, které jsou zařazené v kuponkové knížečce, takže koukejte kolem sebe, protože obchody to mají často napsané např. na výlohách a podobně :) O jiných akcích zatím nemám informace, ale vím, že Rouge Bunny Rouge mít akci bude :)

K nákupu nad 1950 Kč získáte jako dárek miniatury Aqua Primeru a tekutého bronzeru (v hodnotě 550 Kč) a akce můžete využít během pátku a soboty v Douglasu na Příkopech, Arkádách Pankrác, Černém mostě a v Brně ve Vaňkovce a Olympii.





EDIT: a ještě jedna akce, které můžete využít i bez kupónků :) Platí pouze v kamenných prodejnách a nelze slučovat s jinými akcemi.




Kosmetický wishlist je pro mě jedna velká neznámá. Respektive mám asi tři věci, které bych chtěla pořídit a vyzkoušet, ale bude asi záležet, jestli budou mít všechno zboží k dispozici, takže uvidíme. Chci pak dokoupit i zásoby svých oblíbenců, které mi došli a ráda bych, abych tentokrát sehnala více oblečení a bot, než kosmetiky, tak uvidíme :)






Móda

Aldo - 25% sleva

C&A25% sleva na vše při nákupu nad 800 Kč

CCC25% sleva

Deichamnn25% sleva na doplňky a 15% na ostatní sortiment

F&F25% sleva na nezlevněné zboží

H&M - 20% sleva na celý sortiment

Lindex 25% sleva na celý sortiment

Marks and Spencer - 25% sleva na vybrané doplňky, 20% sleva na veškeré oblečení a obuv


Mohito 25% sleva na nezlevněnou kolekci

Nike - 25% sleva na kompletní sortiment (seznam obchodů, kde akce platí je ZDE)

Reserved25% sleva na nezlevněnou kolekci


Z oblečení a doplňků bych ráda sehnala nějaké boty a kabát/bundu na podzim, protože jsem minulý rok spoustu věcí vyházela a dost protřídila šatník i botník. Hodila by se i nějaká teplá šála na zimu a uvidíme, co kde ještě potkám :) Největší boj bude asi ta bunda nebo kabát, protože úplně nesnáším takové věci vybírat a děsně mě to nebaví :)





Lifestyle & food

Butlers - 20% sleva na bytové doplňky a dárky při nákupu nad 599 Kč

Datart - 20% sleva na malé domácí spotřebiče

Fruitisimo - 25% sleva na sezónní drinky

Kanzelsberger - 25% sleva na vše

Kare - 20% sleva na celý sortiment

Knihy Dobrovský - 25% sleva na knižní i neknižní sortiment (neplatí na učebnice, zlevněné zboží a objednávky z eshopu)

Tescoma20% sleva na celý sortiment při nákupu nad 500 Kč

Tchibo20% sleva na nepotravinové zboží



Z lifestylové kategorie si pomýšlím na nějaké knížky a možná něco pěkného do bytu. Mám v hlavě i pár vánočních dárků a pokud už je budou mít, tak je beru, ať mám pak v prosinci klid a nemusím už nic vymýšlet :)




WISHLIST

Můj wishlist je nekonečný a asi nevyčerpatelný (bohužel :)) Pravidelně ho updatuji a vy si ho můžete online prohlížet ZDE nebo když nahoře na stránce v pravé liště kliknete na jednotlivé položky z něj :) Mám tam většinou konkrétní věci, co se mi líbí a najdete tam i odkud přesně jsou, pokud by vás to zajímalo (a rozhodně tam není jen kosmetika). Strašně ráda se pak dívám do historie na věci, co jsem si už pořídila nebo dostala a mám z toho vždycky strašnou radost :)






Chystáte se na Dny Marianne? Co máte v plánu si pořídit a do jakých obchodů se vydáte? :)

26 komentářů:

  1. Určitě plánuji Sephoru a pak uvidíme co dál:)

    OdpovědětVymazat
  2. Na dni Marianne sa určite chystám, kupóny sú už vystrihnuté a mám aj približný zoznam ponúk, ktoré by som chcela využiť. Len škoda, že u nás na Slovensku je ponuka obchodov o toľko slabšia ako tá vaša :(

    OdpovědětVymazat
  3. Nektere akce vypadaji zajimave, ale nechystam se. Musim setrit :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  4. Tento rok kupodivu nic neplánuji :D Doma mám vše potřebné. Není třeba zbytečně utrácet :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já se chystám do Douglas na Clarins a do A3.

    OdpovědětVymazat
  6. Bohužel jsem celý víkend v práci, takže se na dny Marianne nedostanu, ale snad mi někdo koupí aspoň menší dárek :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja o vikendu davam prednost akcim jako je ochtnej vietnam nebo mesto jinak na letny.mackat se mi vopravdu nechce.. Kdyz zbyde cas zajdu do sephoru pro jednu limitku a do dermacolu pro zasobu makeupu ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Samozřejmě, že jdu, ale akce jsou rok od roku horší a horší, že by se mi chtělo brečet. Letos jsem si řekla, že bych využila nabídku online a vyhnula se frontám, ale překvapivě vše, co bych chtěla, je online vyprodáno :D takže asi tak.

    OdpovědětVymazat
  9. Na svk je to bohužiaľ chabejšie, ale nič prekvapivo nepotrebujem, takže až o rok snáď :)

    OdpovědětVymazat
  10. Některé by určitě stály za to, ale nikam se nechystám :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  11. Já se chystám a už se těším :)). Potřebuju si koupit pudr, bázi pod oční stíny a nějaké spodní prádlo :)

    OdpovědětVymazat
  12. Chystám se, ale spíš jen tak okouknout a koupit jen vyloženě to, bez čeho nebudu moc odejít, žádné velké nákupní orgie nebudou:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Zajímavé akce, ještě porozmýšlím co by se hodilo.:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Byvat v CR alebo v Bratislave tak urcite by som vyuzila zlavy ale u nas v mini meste na vychode Slovenska mozem snivat

    OdpovědětVymazat
  15. Chystám, chystám... Peněženka začíná plakat :D

    OdpovědětVymazat
  16. Chystám,ale koupím snad jen to,co potřebuji.

    OdpovědětVymazat
  17. Vždycky jsem si nakoupila x kosmetiky a oblečení, které jsem ani nepotřebovala, teď jsem na mateřské a mimo Prahu, takže není tolik času ani peněz, takže nakoupím on-line jen pár nezbytností, které bych musela tak jako tak koupit a sleva se hodí.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Za chvíli vyrážím. V úterý jsem udělala státnice, tak se potřebuji odměnit!:)

    OdpovědětVymazat
  19. Super clanek, takove pekne shrnuti...urcite planuji si jit zautracet :)

    OdpovědětVymazat
  20. Jé koukám , že chceš zkusit Dermacol 24h control, kdysi jsem ho měla a byl fajn, ale Aja z Beautylife by Aja psala , že změnily složení a už není tak fajn, tak kdybys ho prubla a pak dala recenzi na blog , byla bych ráda, jinak tyhle dny mě moc neberou, v podstatě slevy jsou celoročně jen to člověk musí vychytat.

    OdpovědětVymazat
  21. Tereza Hradecká: ten make-up si Ája koupila právě na mé doporučení a článek o něm je na blogu už docela dlouho :) Měla jsem právě docela zásoby a ty teď došly, takže jsem zvědavá, jestli se opravdu nějak změnilo složení nebo měla Ája smůlu na nějakou špatnou várku. Ale jestli bude nějak výrazně horší, tak o tom určitě dám vědět minimálně na IG nebo sociálních sítích :) Uvidíme, miluju ho a nechci, abych ho přestala používat...

    OdpovědětVymazat
  22. Tak jsem zatím využila jen online Sephoru a Fann, na fronty v prodejnách nemám nervy :D

    OdpovědětVymazat
  23. Mam za sebou Kiehl's a jeste planujem Datart, bude nový domácí mazlik...robolux. Jenom trochu prekvapko, ze ačkoliv je na kuponech uvedené 'na všechny malé domácí spotřebiče', tak sleva platí jen na vybrané značky/výrobky.

    OdpovědětVymazat
  24. Aaaa.. krásné věci si chystáš pořídit! Já mám pár dní před státnicemi, a tak jen nachvilku kouknu na net, ale abych měla čas na nákupy online, natož v obchodě, to teda ne..tak snad za rok! ;)

    OdpovědětVymazat
  25. Já dnes byla po dlouhé době na dnech marianne a další rok zřejmě opět vynechám, nějak mě to davové šílenství a fronty u pokladen zmohly :D konečně jsem se dostala do manufaktury očichat jejich jabkovou edici a mne teda ta vůně vůbec nesedla, je to škoda, docela jsem se na to těšila

    OdpovědětVymazat
  26. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)