pátek 9. září 2016

Colour Pop konečně i u nás!

Mám obrovskou radost! A víte proč? Protože se ke mě konečně dostala moje objednávka ColourPop, na kterou jsem už nějaký čas čekala. Mělo to svůj důvod, protože mi jí z USA dovezla Kačka, které musím znovu opravdu moc poděkovat, že byla tak moc hodná :) Btw. jestli chcete vidět spoustu kosmetiky, kterou si za oceánem nakoupila, tak k ní určitě mrkněte a podpořte jí svým srdíčkem nebo odběrem :)

Pokud vás značka Colour Pop láká a nemáte zrovna za oceán cestu, abyste si jí dovezly, tak nemusíte smutnit, protože už nějaký čas zasílají do celého světa! Při objednávce po USA se poštovné neplatí od 30 dolarů výše a do zbytky světa se pak počítá tuším podle váhy balíčku. Přesně to uvidíte ve chvíli, kdy budete mít objednávku v košíku a půjdete vyplňovat zasílací údaje. Určitě je fajn, když se domluvíte třeba s kamarádkou a podělíte se pak o poplatky. U nás se najdou také eshopy, které Colour Pop nabízejí, ale je na vás, jestli chcete dát 250 Kč za stín, který stojí 5 dolarů. Nehledě na to, že nabídka produktů a odstínů je omezená, ale to si už pak musíte spočítat vy, co se vám vyplatí víc :)

Oficální stránky Colour Pop najdete ZDE a stránka s nejčastěji kladenými dotazy je ZDE




Stíny jsem objednávala celkem 4, ale verze I <3 this (nejsvětlejší) jsem brala do zásoby, protože ho miluju a první balení pomalu a jistě už vyškrabávám ze dna. Jestli bych vám nějaký odstín mohla doporučit, tak rozhodně tento, protože podle mě bude slušet úplně všem a je to neuvěřitelně krásný odstín, na který dostávám často komplimenty a už se mě ptalo i několik vizážistů, co je to za značku a když jsem jim řekla, že je to stín za 5 dolarů, tak je málem trefilo :)




O stínech jsem vám úplně poprvé psala ZDE a pokud by vás zajímalo více o neobvyklé textuře a popisu stínů, tak si článek můžete připomenout :)



Dole odstín Hammered



Dole odstín Girl Crush



Dole odstín Krinkle




Dole zleva: Krinkle - Hammered - Girl Crush



Strašně dlouho jsem chtěla vyzkoušet i jejich rozjasňovač a po dlouhém lovení swatchů na internetu jsem se rozhodla pro verzi Lunch Money. Musím se pochválit, protože jsem vybrala skvěle :) Nemůžu zatím hodnotit a posoudit výdrž atd., ale třeba textura je ultra jemná a skoro taje při dotyku s kůží. Je to maličko odlišná textura, než jakou mají stíny, ale super čerstvé prvotní dojmy jsou zatím pozitivní, tak uvidíme :)




A konečně mám svůj první Lippie Stix, po kterém jsem toužila ultra dlouho! I tady jsem vybírala snad tři hodiny odstín a volba nakonec padla na Cami a opět jsem nadšená! To je tak krásná barva, co bude na podzim úplně boží. Opět zatím nemůžu posuzovat výdrž a nějaké dlouhodobější používání, ale na rtech je ultra příjemná a barva nádherná. Postupem času vám dám vědět určitě více, ale předpokládám, že budu spokojená, protože tyto rtěnky mají skvělé hodnocení a ohlasy :)




Dole: rozjasňovač Lunch Money a rtěnka Cami


Musím říct, že jsem s výběrem odstínů mega spokojená a jen u jediného stínu Krinkle jsem byla trochu překvapená a čekala jsem, že bude více do zelena a méně do modra. Ale to není tak důležité a určitě ho používat budu, takže suma sumárum jsem se tentokrát vážně dobře trefila a mám obrovskou radost. Pro mě je Colour Pop strašně sympatická značka za neuvěřitelné ceny a určitě vám vřele doporučuji vyzkoušet minimálně oční stíny :) Minimálně!


Zaznamenaly jste, že Colour Pop už posílají balíčky do celého světa? Využily jste už toho? Lákají vás některé produkty? :)

18 komentářů:

  1. To jsou taak nádherné odstíny :) musim si taky naky pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Viem, ze Colour Pop posielaju celosvetovo (okrem Ciny a Turecka), ale ta cena postovneho ma uplne odrovnala! Pri 1 produkte za 5 dolarov je postovne 15$ a za 3 a viac produktov je cena 25$. A samozrejme treba pripocitat poplatky colnikom a poste pri nakupe nad 22€. Dakujem, ale presla ma chut objednavat. Jedine, ak by mi to niekto priniesol z USA, tak ako tebe.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám dva stíny, zatím mi to stačí, jsou fajn, ale po dalších zatím netoužím. Ty rtěnky se mi nelíbí obalem, ale co bych někdy chtěla, jsou rozjasňovače, tenhle vypadá v panu ta nenápadně, ale swatch je teda parádní!

    OdpovědětVymazat
  4. No tak si na nich radsej pockam az ich bude niekto dovazat na Slovensko alebo si nejak najdu ku mne cestu, objednavat isto nebudem zo zahranicia

    OdpovědětVymazat
  5. Taky je podle mě lepší někomu říci, kdo tam má cestu - dovolenou, protože jinak je to pálka. Doprava, DPH, clo

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné, určitě na to mkrnu o něco více.:)

    OdpovědětVymazat
  7. Oční stíny Colour Pop jsou legenda, taky bych si strašně přála, ale spíš než se hrnout do objednávky, tak vyčkávám, jestli někdo náhodou třeba nebude mít cestu za oceán, že bych ho zaúkolovala:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Nejvíc mě zaujal stín Krinkle, je fakt krásný!♡

    OdpovědětVymazat
  9. Vybrala sis naprosto dokonalé odstíny! :) Všechny se mi moc líbí! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  10. Lákají mě hodně, jen se nemůžu rozhodnout jaký odstín chci :D :D
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné odstíny :) Mám doma tři a jsem spokojená

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné odstíny! Mě štve to vysoké poštovné z jejich stránek, budu muset přesvědčit kámošku, že ty stíny potřebujem, abychom se mohly podělit o poštovné :D
    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
  13. Tiene sú krasne, ja som si ich chcela objednať z nejakého českého e-shopu, ale keď som videla tú prestrelenú cenu, tak asi urobím väčšiu objednávku z USA :) Rada by som ich vyskúšala, hlavne pigmenty.

    Lavandula diary- Giveaway

    OdpovědětVymazat
  14. ano krasne odstiny, ale 25 usd postovne je fakt masakr, aby se to vyplatilo je treba vice kamaradek, tak uvidime :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Jsem moc ráda, že ti vše dělá radost a znovu opakuji, není vůbec zač :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Lunch money je jedním z mých nejoblíbenějších rozjasňovačů vůbec! Jinak stíny mám ráda, ale třeba Hammered jsem dala pryč, nesžila jsem se s třpytkovou verzí...o moc raději mám matte a satin finiše

    OdpovědětVymazat
  17. Já bych si ráda něco objednala, ale nechce se mi moc platit to poštovné a clo. Od ColourPop mám zatím jen Lippie Stix a spokojená jsem moc, ikdyž bych si příště vybrala trošičku jiný odstín :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)