čtvrtek 29. září 2016

Beauty oblíbenci měsíce - září 2016

Další měsíc je skoro za námi a do konce roku zbývají už jen poslední tři? Mám pocit, že včera byl ještě červen a léto teprve začínalo, ale po večerech už popíjím čaj a pálím svíčky jak divá :) Ach jo, tyhle články mi vždycky tak moc připomenou, jak čas strašně rychle utíká. Pojďme se podívat, po kterých produktech jsem v září nejčastěji sáhla a které se mi líbí :)


Všímáte si, jak jsem si v poslední době oblíbila tekuté rtěnky? Ne že bych ty klasické úplně odstřihnula, ale tekuté mě teď nějak víc baví. O TF rtěnkách vám básním pořád, takže už pomlčím a odkážu vás na článek o nich ZDE. Velvet rtěnky od Bourjois jsou celkem známé a oblíbené a i když se podle mě ve výdrži těm dražším nevyrovnají, tak jsem si je celkem také oblíbila a baví mě. Něco trochu jiného je rtěnka od Nars, která patří mezi říjnové novinky a líbit se bude těm z vás, co nemáte rády tekuté rtěnky s matným finišem. Tato rudá kráska je totiž taková spíše semi-matná, barva je dost pigmentovaná a textura neuvěřitelně příjemná. A i když neuschne na rtech úplně, tak má pořád výbornou dobrou výdrž a hned se jen tak neotře.


NARS Velvet lip glide (Mineshaft) - Too Faced Melted Matte (Queen B) - Bourjois Rouge edition Velvet (09 Happy Nude Year)



Paletka korektorů Zoeva (článek byl ZDE) se osvědčila a bohužel teď zrovna je co maskovat, protože se mi část obličeje zase zbláznila a produkuje pupínky rychlostí blesku :) Na kruhy pod očima nejčastěji sahám po korektoru Too Faced Born this way, který jemně voní po kokosu.




Přechod z léta do podzimu se kromě barev projevuje i u výběru make-upů. Ty co mi během léta tolik nesedí, se najednou stanou jedničkami a je třeba jim věnovat pozornost. Klasika co nerezaví je určitě Healthy Mix od Bourjois, který mám už asi ve 4.balení a tím, že se teď dá sehnat nejsvětlejší odstín i u nás, si ho nemusím vozit ze zahraničí. Make Up For Ever Ultra HD je držák a používala jsem ho i v létě a sahám po něm ve dnech, kdy vím, že mám program až do večera a potřebuji, aby make-up dobře držel. Po nějaké době se vracím i k NARS Velvet matte skin tint (odstín Finland), který na pleti vykouzlí neuvěřitelně sametový finiš a přesto je velice lehký.



Meezi oblíbenci nechybí ani tvářenky a rozjasňovače. U těch jsem si v poslední době oblíbila výraznější kousky do zlata a nevím proč, ale vůbec jsem s nimi nešetřila :) Chladnější počasí holt asi vzbuzuje dojem, že se člověk musí trochu více blýsknout. U tvářenek začínají převažovat maličko podzimnější barvy a ty hodně světlé a růžové jsem schovala na dno šuplíku.


Estée Lauder tvářenka (Pink Kiss) - Urban Decay tvářenka (Satisfy) - the Balm rozjasňovač (Mary-Lou Manizer) - Becca rozjasňovač (Opal)



O řasenkách jsem vám psala speciál, kde jsou všechny mé momentálně nejvíce používané, takže si ho můžete připomenout ZDE. Jedinou staronovou je Bobbi Brown Smokey eye mascara (článek ZDE), kterou jsem načala, protože mi dvě jiné došly. Na obočí jsem si v posledních týdnech oblíbila pomádu na obočí Tame & Frame od NYX (odstín 02) a také černou linku Perversion od Urban Decay, která výborně drží a během dne se nemaže.



Jakmile se trochu ochladí, sahám opět po pudrových očních stínech a barevné linky zavírám do šuplíku. Můj dlouhodobě oblíbený stín je č.04 Ombre matte od Clarins, který ráda používám jako přechodový stín do ohybu oka. Trochu více do šeda je Copperplate od M.A.C, který je matný a pro mě takový vyloženě podzimní odstín. Nesmí chybět ani oblíbená značka ColourPop a její stín Hammered (více o stínech ZDE).



Mezi paletkami jsem nejčastěji sahala po nové Totally Cute od Too Faced (článek byl ZDE), po boží Moondust od Urban Decay (článek o UD novinkách bude v říjnu) a po paletce  Artist shadow palette Make Up For Ever, kterou jsem si dovezla z Miami a nejsem si jistá, jestli se prodává i u nás, takže nevím, jestli by vás o ní případně zajímalo něco víc nebo ne :)




Mezi oblíbené pomůcky teď patří mini Beauty blender (fajn na zapracování korektoru) a některé ze štětců, co vypadají jako kartáčky od Makeup Revolution. O nich bude taky v říjnu extra porovnávací článek :)




Odstíny laků na nehty se pomalu a jistě blíží podzimní náladě a nejvíce mě teď baví tmavší odstíny, šedé a starorůžové. Neonkám odzvonilo a je čas se zase trochu uklidnit :)

Essence mint lak (83 Pretty cool life) - Essence limitka Me & my umbrella (růžový je I love rainy days a šedý je Take me to the clouds) - Astor 616 Dark Chocolate



Z koupelny tu máme hned několik oblíbenců. Buffy od Lush je peelingová kostička, která vám ale kůži zjemní a nakrémuje, takže odcházíte ze sprchy s hladkou a jemnou kůží, které máte chuť se neustále dotýkat :) Ze sprchových gelů jsem nejraději sahala po Hempz sprcháči, který voní po jasmínu a broskvi, což je dokonalá kombinace a tu vůni miluju! Druhým oblíbence je sprchový gel se zeleným čajem od Sefirosu (najdete ho ZDE). Nový gel na čištění obličeje City block purifying od Clinique už to má skoro za sebou a objeví se asi už v dalším článku s vypotřebovanými produkty, takže jeho hodnocení si nechám právě tam :)



Ve skin care se toho mnoho nemění.Vesměs používám to samé, co v předchozích měsících, akorát na noc používám pleťový krém Kiehl´s Skin Rescuer, který je bez parfemace a výborně hydratuje pleť, aniž by jí zbytečně mastil nebo jí zatěžoval. Vzhledem k tomu, že teď ráno člověk nevztává už do úplného světla, tak mám někdy problém, že jsem po ránu trochu troska a je to pak vidět hlavně na očním okolí. Nové oční sérum Enhancing eye lift serum od Clarins je poklad, protože už po prvním použití vidím rozdíl před a po. Má hrozně zvláštní konzistenci, ale jde skvěle používat i pod make-up a více se o něm rozepíšu někdy jindy, ale zamilovala jsem si ho okamžitě a kruhy pod očima se pakují pryč.



Poslední dvojicí je takový miš maš. Krémy na ruce miluju a zkouším pořád nějaké nové. Teď mám na stole aktuálně nejoblíbenější mandlový od Weledy, který jsem objednávala v e-shopu Benu lékárny. Je poměrně lehký a přesto hodně hydratační a myslím, že i v zimě to bude skvělý parťák. Druhým kouskem je Eyebrow Lipocils expert od Taliky, což je sérum na růst obočí. Už jsem vám o něm psala na Instagramu a pomalu a jistě pozoruji jak obočí roste více a více a až ta změna bude markantnější, tak vám pak o tom napíšu na blogu. Značku Talika najdete např. v prodejnách Douglas.



Jaké produkty jste si v září nejvíce užívaly vy? Máme nějaké společné? :)

11 komentářů:

  1. Super výběr a spoustu produktů mě zaujalo. MUFE makeup jsem měla taky asi před rokem a byl super, asi se k němu brzy vrátím. Měla jsem i NARS, ale bohužel mi šíleně zhoršoval plet, tak jsem ho musela dár pryč, což mě vážně mrzí :/. Láká mě vyzkoušet i Bourjois makeup, tak snad seženu odstín, který by mě vyhovoval :). Moc se mi líbí MUFE paletka a ráda bych si o ní přečetla něco více. MUFE stíny jsou skvělé a používám je vážně ráda :))

    OdpovědětVymazat
  2. Make-up od Bourjois jsem měla kdysi a byla jsem s ním strašně spokojená.
    Beauty of pink / Soutěž

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí ta MUFE paletka, je krásná:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem totally uncool, ještě jsem si nebyla schopná polepit svojí cute paletku :) ale taky jí ted moooc ráda používám. jen se trochu vyklá, bojím se jí vozit na cesty. nevim, jestli je to jen ta moje nebo to dělají všechny. těším se na článek o clarins seru ;)

    OdpovědětVymazat
  5. O té MUFE paletce bych si přečetla ráda něco víc.:)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý produkty ani se nedivím ze to jsou oblíbenci :)

    OdpovědětVymazat
  7. Stejné nemáme, ale najde se hodně produktů co bych klidně i já ráda vyzkoušela :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím, že oblíbence dělat nebudu a jenom nasdílím tvůj článek :-D :-D. Clarins oční sérum je pro mne objev roku! A dost mne stále lákáš na MUFE HD makeup a nejvíc mne baví, že když jsem si ho chtěla koupit, tak neměli můj odstín a tobě jsem tenkrát vnutila vzorek a sama jsem si ho pak už nekoupila :-D (to doženu). Rozhodně mám v plánu si pořídit korektor TF, konzistence je úplně úžasná, snad se potkám i odstínově s nabídkou.

    OdpovědětVymazat
  9. Nars lip glide chci strašně moc zkusit! Jinak já si teď hodně užívám Bourjois CC cream, který by mi ještě před dvěma lety nesměl přes práh, je to zvláštní jak se pleť mění

    OdpovědětVymazat
  10. Rendy, odkud máš prosím laky z Essence limitky? Přivezla jsem si rtěnku z Německa a nutně bych potřebovala i další věci :D Byla jsem dnes v Rossmannu, a tam pořád byla ta letní brazilská limitka, děkuju moc :)

    OdpovědětVymazat
  11. Lúca: normálně z našeho DMka :) Teda myslím, že to bylo DMko a ne Rossmann :) Ale jako běžně potkávám i tři různé kolekce a podle mě dost záleží na jednotlivých pobočkách, co kde mají :) Tyhle se určitě postupně objeví, protože ještě doteď narážím na ty letní limitky a ty podle mě budou už brzy stahovat a dávat pryč :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)