sobota 27. srpna 2016

Tipy na osvěžení ve spreji | moře, kaktusy i bylinky

Termální vody ve spreji miluju a používám je už několik let. Často je na blogu můžete vidět a jsem rozhodně jejich velký zastánce i uživatel. Letos jsem si svou testovací laťku posunula zas o chlup výš a začala jsem zkoušet i trochu jiné vody. Na ty termální jsem určitě nezanevřela a používám je stále, ale své místo si získaly i různé mlhy, hydratační či pleťové vody.

Nosím je v kabelce, mám je na pracovním stole doma i v práci, na nočním stolku a jednu mívám dokonce položenou i na knihovně a když kolem projdu, tak se s ní nastříkám. Používám je během dne, večer na odlíčenou pleť a nebo když jsem třeba trochu unavená a potřebuju trochu probrat (kafe na mě v tomhle ohledu moc nefunguje). Je mi jasné, že pro někoho je utopie používat už jen ty klasické termální vody a vždycky mě pobaví, když někdo prohlásí "proboha proč bych měla používat obyčejnou vodu ve spreji?". Proč? Protože ne všechny spreje obsahují "jen" vodu a dokážou toho mnohem víc, ale tohle téma by bylo skoro na extra článek :) Pokud někdo nevidí smysl v používání termálních vod obecně, asi nebude chtít pochopit, proč používat třeba ty hydratační, co ještě voní po bylinkách. Vlastně musím říct, že vody, které vám dneska ukážu, nebudou šálek kávy pro všechny a myslím, že někomu by třeba ani nevoněly, takže předem určitě vyzkoušejte, ať zjistíte, jestli je to to pro vás ok :)

Všechny níže uvedené seženete jak online přes jejich oficiální eshopy, tak i v kamenných prodejnách :)
 


Havlíkova Apotéka Bylinná osvěžující a hydratační voda (200ml) - koupíte např. ZDE

Havlíkova hydratační voda byla první, kterou jsem vyzkoušela a tím, že mě tak nadchla, jsem chtěla zkoušet i další. Voda obsahuje rakytník, Pentavitin, med, kopřivy a brambory a je určená pro unavenou a dehydratovanou pleť. Používat se dá pro osvěžení i během dne přes make-up a nemusíte se bát, že by se vám rozmazal. Voda voní po bylinkách a ne všem to asi sedne, ale na mě má až takový skoro aromaterapeutický účinek. Slibovaného rozjasnění pleti jsem si sice nijak extra nevšimla, ovšem co se hydratace týče, tam je to jiné kafe! Několikrát se mi stalo, že jsem si sprej nastříkala na nenalíčený obličej po ránu a pak ani nepoužila žádný pleťový krém, protože jsem měla pocit, že to není potřeba. Nechci tedy tvrdit, že by tato voda mohla plnohodnotně krém nahradit, to určitě ne, ale její účinky cítím a pleť je opravdu hydratovaná a nijak nepne.








Kiehl´s Cactus flower & tibetan ginseng hydrating mist (75ml) - koupíte např. ZDE


Škoda, že Kiehl´s s touto hydratační mlhou nepřišel o něco dříve, ale až ke konci léta. Jak jsem psala ale výše, tyto produkty neberu vyloženě jen jako letní záležitost a používat je můžete po celý rok, takže věřím, že pro některé z vás to bude i tak nějaká inspirace. Ze všech produktů, které vám dneska ukazuji, má asi nejvíce specifickou vůni, která se asi nebude líbit všem. Ze začátku jsem si na ní trochu zvykala, ale už jsme kamarádi. Obsahuje levandulový a rozmarýnový esenciální olej a pleť detoxikuje a chrání před vnějšími vlivy. Opět platí to co u ostatních, používat jí můžete na odlíčený obličej nebo přes den přes nalíčený obličej.








Lush Breath of fresh air (100ml) - koupíte např. ZDE

Pleťovou vodu vonící mořem jsem si oblíbila už před začátkem léta a dělá mi parťáka už nějaký čas. Od Lush jsem už před nějakou dobou měla i Tea tree water, ale její vůně je dost specifická a není to pro mě úplně osvěžující záležitost. U této mi vyhovuje její svěžest a mořský vánek, který z každého stříknutí cítím. Když zavřu oči, mám zase na chvíli pocit, že jsem na pláži u moře a je mi skvěle :) Voda obsahuje ještě zklidňující gel z aloe vera, rozmarýn a silici ze stolisté růže. Menší mínus dávám za rozprašovač, protože by mohl být mnohem jemnější a vodu více rozprašovat a ne stříkat ve větších kapkách, ale jinak je to super příjemná záležitost.







Používáte podobné vody nebo třeba termální vody ve spreji? Přijdou vám taky tak praktické a v létě se bez nich neobejdete? :)

*

15 komentářů:

  1. Já miluju růžovou vodu od Purity Vision.

    OdpovědětVymazat
  2. Různé termální a pleťové vody jsou pro mě (nejen) v létě nezbytností :) Já si moc oblíbila například pleťovou vodu s mátou od Saloos, máta tomu dodává ještě větší osvěžení :) Jinak je třeba používám před aplikací oleje, abych měla navlhčenou pleť :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Já používám obyčejnou temální vodu z DM

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se nejvíce zamlouvá termální voda od Uriage.

    OdpovědětVymazat
  5. Já používám Avéne, tu mám jak ve velkém balení, tak v tom prťavém, co byl jako dárek u časopisu. A pak takovou tu osvěžující vodu ve spreji od Balei, stojí pár kaček a svoji funkci taky splní:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Všechny vypadají skvěle! Tu vodu od Havlíkovy přírodní apotéky jsem chtěla zkusit a asi do ní fakt půjdu:) Od Lush jsem měla Eau Roma Water a byla naprosto skvělá, možná někdy vyzkouším i tuhle, protože u moře už jsem dlouho nebyla a celkem dost mi to chybí :(
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  7. Používám termální vody z lékárny a pleťové květinové vody od Sallosu.Používám je taky celoročně.

    OdpovědětVymazat
  8. Mám osvězující vodu od Beauty Formulas a je v celku dobrá :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  9. Vodu od HA jsem si také oblíbila!

    OdpovědětVymazat
  10. Z termálních vod mám nejradši Avene, malé balení mi v kabelce nesmí chybět a nemůžu si ho vynachválit. Po přečtení článku mám chuť zkusit všechny tři :), ještě že mám dovolenou před sebou :)).

    OdpovědětVymazat
  11. já měla tu od Havlíka a opravdu jsem s ní byla spokojená

    OdpovědětVymazat
  12. Vidím, že nám napadla podobná téma na článok :) Ja som si tento rok obľúbil najmä ružovú vodu od slovenskej značky Dulcia Natural (akurát dnes som ju minul). Aktuálne skúšam kaktusovú mlhu Kiehl's (vôňa dosť intenzívna, no mne sa páči :)) a rozmarínovú vodu od Soaphorie, ktorá je skvelá na mastnejšiu pokožku...

    Patrik
    http://www.meshommes.com

    OdpovědětVymazat
  13. Přiznám se, že si ty vody vždycky nakoupím, ale nikdy je pravidelně nepoužívám :)). Ikdyž ta od Havlíka mě už láká dlouho a minulý týden jsem si ji skoro koupila.

    OdpovědětVymazat
  14. Vody sú pre mňa nutnosť! Okrem osvieženia pleti ich používam aj pri odstraňovaní zvyškov pleťového mlieka, keďže obyčajná voda mi robí na ksichte paseku... Najradšej by som vyskúšala toho Havlíka.
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  15. Já se přiznám, že tyhle vody se ke mně vždycky dostanou jen ve formě dárku a šplíchám je na sebe jen z nutnosti, abych je vypotřebovala:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)