středa 31. srpna 2016

Soutěž o balíčky Rexona Maximum protection

Dobré ráno! Ještě než některé z vás vyrazí zítra do školy, tak si můžete zasoutěžit :) Zapojit se může ale samozřejmě kdokoliv a ne jen ty školou povinné :) Pro dvě z vás mám balíčky deodorantů Rexona Maximum protection ve verzích Stress Control a Active Shield. V každém balíčku budou obě dvě verze, takže jestli máte chuť, můžete se jako vždycky velice jednoduše zapojit :)







Pravidla soutěže:

1) Sledujte blog přes GFC (pokud nevíte co to znamená, ZDE je nápověda) nebo na Instagramu (KLIK)


2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 31.8.- 7.9.2016. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního :)

Pokud budete vylosovány a splníte všechny podmínky soutěže, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky/čtenáře, kteří pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). Ve středu 7.9.2016 ve 20h. soutěž končí. Pomocí randomu  bude poté vylosováno číslo dne (31.8 je 1, 1.9 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Počet komentářů je omezený - pod každým článkem se může objevit pouze jeden!


V případě dotazů nebo nejasností ohledně pravidel mě neváhejte kontaktovat :)

56 komentářů:

  1. GFC Vendula Janků
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to se musím zapojit.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Skvela soutez, budu si drzer palce:-)
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Super, Rexona maximum protection jsou moje nejoblíbenější antiperspiranty, ještě mě nezklamaly.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. GFC: Terka Černá
    IG: teresiacerna
    Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Super soutěž, Rexonu miluju :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Rexonu mam rada :-)
    andreaton@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Antiperspiranty aj všetko ostatné od Rexony mám moc rada ten active shield priam zbožnujem :)
    saska.zigova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Rexona maximum protection je super:) GFC YoungMamaStyle cz, email youngmamastyle@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Fajn soutěž.:)
    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji tady i na instagramu jako deni_rozanska :)
    Rexonu mám nejraději, protože jedině jejich deodoranty mě alespoň trochu ochrání proti pocení.
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Díky za tvoje soutěže, jsou fajn. Sleduju přes GFC
    K.nam@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. GFC: Lenka Ďurčeková
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. I když léto a horka končí, předpokládám, že se v následujícím semestru hodně zapotím, takže Rexona by se hodila :)

    vojackova.kristyna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. miluju tyhle rexony, tak snad to vyjde :)
    jvernerova2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Rada sa zucastnim :)
    Otilia Nudzikova
    tilkanudzikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Sleduji přes GFC jako miss.velvet
    Rexona je nejlepší:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Soutěže u Rendy jsou prostě nejlepší :-)
    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Sleduji, jako Erika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Uhuu, tohle by se mi šiklo!
    Chtěla sem přejít na eko, bio, fair trade kosmetiku, ale bohužel jsem zjistila, že prostě není skoro vůbec účinná. Určitě budu zkoušet dál, ale i tak se vracím k mé milované Rexoně!
    pakostovasarka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. lepší deodorant neznám, tak by mě potěšilo nějaké vyhrát :-) P.S: můj email je k.stastna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. GFC terez.mika@gmail.com
    Tahle Rexona (byť mám normálně modrou verzi clean) se mi osvědčila jako zatím jediná, která zabrání pocení i v opravdu náročných podmínkách, takže takováhle soutěž je přesně pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  24. tyhle od Rexony jsou nejlepsi! Vyzkousela jsem snad vsechny antiperspiranty na svete a tehle se nic nevyrovna :)
    Dana
    per.dana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Milá soutěž :)
    GFC gabolina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Rendy, další skvělá soutěž! :) Tyhle deodoranty jsou klasika.. jiné už skoro nenosím, maximálně kombinuju s Borotalcem pro jeho božskou vůni :) Měj se krásně! kovarkarolina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Uz delsi dobu se na tuhle rexonu chystam. Po tom, co jsi ji tu vychvalovala. Jeste spotrebovavam zasoby...Ale urcite bych je na testovacku ocenila ;-) Mam moc rada tve recenze vyrobku.

    OdpovědětVymazat
  28. Vždy si říkám, že už je taky konečně vyzkouším, ale ještě jsem se k nim nějak nedostala. :(
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. No super, už mi dochází! :D Akorát všas. :)) k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Tahle Rexona je super, používám zelenou :-) drasnarova.zuzana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Moc ráda se zúčastním. Sleduji tě pod jménem Michaela Machalíková. Můj nej anti-perspirant. Moc by mě výhra potěšila :)
    misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. GFC pod tímto jménem.
    mail deenov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Rexonu čas od času používám :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Zatím jsem nezkoušela. Naposledy jsem si koupila ten ve spreji zhuštěný, jak je to menší balení, tak jsem zvědavá jestli vydrží cca stejně dlouho jako to normální.
    davidova.misa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. GFC i Insta☺
    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  36. GFC: Petra Kalinová
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Tuhle verzi jsem ještě neměla, ráda bych to vyzkoušela! :o)
    surikatka000@seznm.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Rexona deodoranty jsou absolutně nejlepší!!!
    GFC: Barzoolka
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Ta zelená je můj svatý grál, ta všechno zachrání :D veronika.vilimova@seznam.cz, insta: veruvilimova

    OdpovědětVymazat
  40. zkusím štěstí :)
    GFC: Adéla Voráčová
    ada.voracova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. gfc: Kate P.
    email: somethingbykate@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Produkty od Rexony mám velice ráda, tak jsme zvědavá na tyto :)
    Blog sleduji jako Nela Agáta Procházková.
    cumanelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. tak skusim stastie :) gabika.komorova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Tenhle od Rexony mám už opravdu dlouho na Wishlistu. Tak se třeba zadaří a vyzkouším ho :)
    simca.pil@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Jé, soutěž o moje nejoblíbenější deodoranty :) Nikie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Rexona robi super deodorant, tak skusim stastie :) ndovalovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. rexonu mám ráda, patří mezi mé nejoblíbenější antiperspiranty :) MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)