neděle 7. srpna 2016

SOUTĚŽ | Novinky Bourjois

Ahoj krásky, omlouvám se za menší odmlku na blogu, ale bohužel jsem teď musela řešit moc důležité věci a byla jsem mimo domov a v pátek jsem odpadla při sledování zahájení olympiády, takže na článek nebyla energie :) Tak jsem si říkala, že bych vás něčím chtěla potěšit a nechat vás zasoutěžit o žhavé novinky od Bourjois :) Jestli si o jednu tuto novou "suflé rtěnku" chcete zasoutěžit, tak čtěte dál a nezapomeňte se zapojit :) 


Rouge edition Souffle de velvet

Je semi-transparentní sametová rtěnka s barevným efektem. Složení je obohacené o hydratační složky, textura rtěnky je lehká a hedvábná. Rtěnky seženete v 8 odstínech a vy si o 3 z nich můžete zasoutěžit.

01 Orangélique (svěží oranžová)

02 Coqueli´c oh! (oranžovo-červená)

06 Cherryleaders (třešňově červená)



Soutěžit můžete o tyto tři odstíny - po vyhlášení soutěže si výherkyně budou moci vybrat podle svých preferencí, ale samozřejmě kdo se ozve dříve, tak ten může vybírat z více odstínů :)


Pravidla soutěže:

1) Sledujte blog přes GFC (pokud nevíte co to znamená, ZDE je nápověda) nebo na Instagramu (KLIK)


2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 7.8.- 14.8.2016. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního :)

Pokud budete vylosovány a splníte všechny podmínky soutěže, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky/čtenáře, kteří pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 14.8.2016 ve 20h. soutěž končí. Pomocí randomu  bude poté vylosováno číslo dne (7.8 je 1, 8.8 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Počet komentářů je omezený - pod každým článkem se může objevit pouze jeden!


V případě dotazů nebo nejasností ohledně pravidel mě neváhejte kontaktovat :)



77 komentářů:

  1. Jeeej dalsia sutaz :) ja ju chceeem :D rada sa zapojim ...
    tilkanudzikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji jako Kateřina Kalábová,

    moc hezké letní barvičky :)
    katerina.kalabova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. ty jsou krasne tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné odstíny :) cabovamartina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadají opravdu krásně! :)
    misa.nutella@gmail.com
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tak zkusim stesti:)
    Noogeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. tento typ produktů od Bourjois chci už dlouho vyzkoušet :)
    GFC: Petra Kalinová
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji jako Nikol Klapka :)
    Moc hezké barvy, zkoušeka jsem tester v DM s byla jsem nadšená z konzistence a pigmentace, proste nadherna a to jk dlouho mi vydrzela na rtech, jeste pul dne, co jsem odešla z prodejny. Ale bohužel jsem si ji kvůli vysoké ceně nepořídila, tak by to bylo štěstí ji vyhrát :) dostín 6 vypadá lákavě

    Email; nklapova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Parádní :) hezké barvičky
    Marilynmolnarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, tak já také zkusím štěstí a zapojim se :)

    oelli@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Rendy, ty bych si přála moc vyzkoušet! :) Tak se zkusím zapojit.
    sleduju přes insta jako: magdacev e-mail: cevelova21@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, tak já také zkusím štěstí a zapojim se do soutěže :)

    oelli@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. novinky vypadají dobře, odstíny se mi líbí :) MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Zapojuju se. Třeba to vyjde :)
    dpbvelina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Jeeej to by sa zislo do zbierky :)
    Tims.sobotova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. nádhera :) Tuhle kosmetiku teď máme nově v DM, a chystám se na jejich make-up, ale i tahle rtěnka vypadá moc super!
    ajapolacek@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, sleduju na IG jako myslikat :) chtela bych nejakou tuhle rtenku vyzkouset, protoze pry maji super vydrz... mne totiz na puse jen tak neco nedrzi :/

    myslivcova.k@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Rada sa zapojím do takýchto súťaží :)
    saska.zigova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. To jsou boží odstíny! :)
    GFC Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  20. Tak i já zkusím své štestí :) Tenhle typ rtěnek mě vždycky bavil!
    Sleduji Tě už dlouho dobu přes instagram a moc mě bavíš! Takže jen tak dál! :)
    Tereza.Slapakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Od této značky mám ráda tvářenky, make-upy a pudry. Tužky na oči a oční stíny u mě moc nezabodovaly.

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Určitě zkusím štěstí.
    sl.jahodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Mám iba tú staršiu matnú verziu týchto farieb a sú výborné, takže musím skúsiť šťastie. Sledujem všade. Mail: alliknowaboutcosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. To si nesmím nechat ujít.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Jee, super soutěž, Rendy! :-) Bourjois mám jako značku moc ráda a obzvlášť miluju rtěnky Rouge edition, tak by mě zajímalo porovnání :-) kovarkarolina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Krásné farbičky. silver002@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Super soutěž :)
    e-mail: zdeni.skopalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Ahojky :-) Jsem ráda že Bourjois je k sehnání nyní ve všech dm, ale mnohem raději bych byla za novou značku, než rozšiřování té, která tu už k sehnání byla. karambwa@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Snad by se na mě mohlo usmát štěstí :) jsou ale krásné! am.jaskmanicka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. zkusím štěstí :-)

    ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Bolo by fajn ich vyskúšať d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. vypadají skvěle!
    july.mayova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Od Bourjois mám doma rtěnku Rouge edition, ale předpokládám, že tyhle asi nebudou tak krycí a dlouhodržící.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. tak toto vyzera skvele bourjois robi vacsinou skvele veci
    monikabullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Jupííí, rtěnka se vždycky hodí :-)

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Jee tak to je super a roztleskávačka se mi moc líbí:)

    Jurcikova14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Ty vypadají skvěle! Docela mě potěšilo, že Burjois zařadili do sortimentu DMka, takže je pro mě konečně trochu dostupnější a vyzkouším tak některou z pověstných tvářenek :)

    OdpovědětVymazat
  38. Od Bourjois ještě nic nemám, tak zkouším štěstí :-).
    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Vypadají moc hezky :)
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Krásné odstíny
    minau2210@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. hezké rtěnky, ráda se zapojím :) holcova.vendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. ahoj, s tou olympiádou som to mala podobne :):):)
    wau, odtieň č.6 vyzerá skvelo!
    katka65@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Tak tohle mě moc zajímá a držím si palečky :-)

    OdpovědětVymazat
  44. Zase pěkná soutěž 😀
    pavlakozak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Tak to sú tie správne odtiene na leto! :)
    side3@post.sk

    OdpovědětVymazat
  46. Snad se zadaří, tyhle krásky mě docela lákají

    wormake@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Zkusím také své štěstí :-)
    l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Úžasné barvičky, obzvlášť odstín 02 :-)
    lenka.svajcrova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Ty vypadají moc hezky! Mám ráda klasické Velvetky, tak tyhle musím taky omrknout :) jinak sleduji pod tímhle profilem ;)

    littlegem@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Krásne odtiene na leto :-D
    rajanka444@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Docela mě lákají vyzkoušet.
    jani.16@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. tak zkusím taky :)
    barborkaj29@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. krásné rtěnky, zkouším štěstí :)
    majikh@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Ahojky, od Bourjoise mám moc ráda jejich make-up Healthy mix Radiance a tak bych od nich chtěla zkusit i něco jiného... (Odstíny rtěnek vypadají zajímavě..) Jelikož nemám facebook (já vím, je to divné :-D ) tak posílám e-mail pro případnou komunikaci: k.stastna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Ahoj Rendy, sleduji tě na IG jako magda.henis, můj mail je magdick@email.cz. To jsou barvičky! Hezký den přeji :-)

    OdpovědětVymazat
  56. Značku Bourjoise mám velmi ráda. Navíc jsem nadšená, že se objevila i v drogerii :) Ve své sbírce mám již několik tvářenek a korektorů. Nadmíru jsem s jejich produkty spokojená, proto bych s radostí zkusila i rtěnky! Jsou kouzelné..!

    misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. ahoj, od značky Bourjoise jsem prozatím nic nevyzkoušela tak třeba by se mi teď mohla naskytnout příležitost :) katerina.andrlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Rendy, prosím piš, piš, piš, stále to stojí za to ;)

    OdpovědětVymazat
  59. Také se ráda zúčastním , rtěnky vypadají báječně :-D
    terezkaaa.h@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Ahoj Rendy, tyhle tekuté rtěnky Bourjois miluju, mám skoro všechny barvy. Uvidíme, zda budou tyto novinky stejně dobrý. Na instagramu tě poctivě sleduju :) Měj se !
    terkezka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Odstín 02 je naprosto božský :-)
    julie.uhlirova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Páči sa mi odstín 2 a 6. Z tejto Bourjois novinky som nadšená, už dlho márne hľadám rúž polotransparentný a zároveň matný.

    OdpovědětVymazat
  63. Je a 11-12 je sleva v Dm 20% tak si chci i neco od boujroles vybrat. A tresnicka by mohla byt fajna :)

    OdpovědětVymazat
  64. Rada se zapojim :-) doleckova.r@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Tak tyhle rtěnky vypadají opravdu skvěle!! Lákají mě nejen tím, co nabízí, ale také z důvodu, že jsou nově v DM. Z čehož jsem byla nejdříve naštvaná ( protože mám děsně ráda makeup od Astoru, který kvůli Bourjois zrušili) ale když jsem viděla, co vše nám Bourjois nabízí, byla jsem opravdu potěšená! :D
    simca.pil@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Ahoj :) ďalšia skvelá súťaž takže sa opäť rada zapojím. Produkty vyzerajú super. Všetko čo je na pery ma vždy zaujme a túto značku mám veľmi rada takže super. slobodova.denisa.d@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. 02 Coqueli´c oh! odtien je uzasny :) gabika.komorova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Ahojky,
    jen jsem se chtěla zeptat, jestli jsi nezkoušela tělové mléko od DC ze stejné řady jako jsi zmiňovala v minulém článku o opalovákách?!? Díky;)

    surikatka000@seznam.cz | odstín 06

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)