pondělí 29. srpna 2016

Představení novinek Loreal - podzim 2016

Pokud mě sledujete na Instagramu a konkrétně se díváte i na insta stories, tak jsme mohly vidět, že jsem včera byla na představení novinek značky Loreal. Okurková sezóna tak oficiálně končí a těším se na další příjemné a zajímavé chvilky plné krásné nové kosmetiky :)



Akce se konala v kavárně Oliver´s coffee cup na Václavském náměstí. Mám vžycky radost, když díky podobným akcím objevím i nějaké další zajímavé místo a vím, že sem se chci ještě někdy vrátit :)



Vizážistka Renata Zelinková nám představila Cushion look, kde využila jednu z novinek - Cushion make-up. Cushion make-upy teď zažívají velký boom a do své nabídky je zařazuje velká část kosmetických značek.





O make-upu se určitě dozvíte nějaké podrobnosti, až ho vyzkouším. Netradiční je v tom, že make-up samotný je napuštěný v houbičce a přiloženou labutěnkou make-up na tvář pak nanášíte. Poskytuje jemnější krytí a lehce rozzářenou pleť, takže se bude líbit těm z vás, které chtějí spíše jen lehčí krytí a sjednocenou pleť, než silnou vrstvu  make-upu a vysoké krytí.



Jednou z dalších novinek, které se během podzimu objeví, jsou i gely na obočí Brow artist sculpt, které mají docela netradiční aplikátory.





Jestli milujete tekuté rozjasňovače, určitě vás potěší, že se na podzim objeví i tyto True match lumi liquid glow illuminatory. Budou tedy v maličko jiném obalu (aby vás to případně nemátlo), ale chtěla jsem vám je nafotit i tak, ať se máte na co těšit :)



Světlejší odstín je hodně studený a druhý je více do bronzova a vizážistka nám doporučovala ho používat spíše jako tvářenku než jako rozjasňovač.





Výsledný look na modelce - barevně sjednocená pleť Cushion make-upem a nové tekuté rozjasňovače v akci




Nechyběl ani výborný catering a dobroty




A domů jsme odcházely ještě s nádhernou kyticí, se kterou bych se z fleku klidně znovu vdávala :)



Tak jak se vám novinky líbí? Zaujala vás některá z nich? Máte vyzkoušený nějaký cushion make-up a líbí se vám tato verze make-upu? :)

14 komentářů:

  1. Make-up me docela zaujal, i kdyz davam prednost vetsimu kryti. Urcite to byla nadherna akce :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Já teda nevím, ale pokud je makeup napuštěný v houbičce, tak není to trochu nehygienické?
    Jinak rozjasňovače super, těším se:).

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé nový design - logo! Vypadá to super!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ztracena.v.Praze: to je samozřejmě bohužel slabší stránka těchto cushion make-upů obecně. Chce to často prát tu labutěnku, kterou se make-up nanáší a nebo jí úplně přeskočit a make-up nanášet třeba prsty nebo štětcem (i když to taky nikdy nebude 100% hygienické) :)

    OdpovědětVymazat
  5. Once upon a time: děkuju, to jsem moc ráda, že se líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zrovna jsem na ně koukala v DMku, ačkoliv jsem zkoušela odstíny a ten výběr co byl k dispozici nic moc a všechno dost růžové :-( za to rozjasňující pero mě zaujalo!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, muselo to být fajn akce :) Novinky vypadají zajímavě, obzvlášť ten gel na obočí :) A cushion makeupy mě lákají už delší dobu, původně jsem chtěla vyzkoušet cushion makeup nebo BB od nějaké korejské značky, třeba od Misshy jsem viděla jeden s motivem Malého prince, to je must-have :D ♥
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat
  8. Ten makeup mě docela láká, ale v DM jsem viděla snad jen 4 odstíny.. Přitom by jich mělo být spoustu, tak se obávám, že mi nebude sedět odstín nebo podton :/

    OdpovědětVymazat
  9. Já se hodně těším na recenzi na make-up. Jinak pěkná akce.:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten make-up by nemusel být marný, ale rozhodně si počkám na Tvé dojmy.

    OdpovědětVymazat
  11. No musela to být super akce, trochu mě mrzí, že jsem nejela, mít tak Prahu blíž, achjo :D Jsem zvědavá na recenzi toho cushion makeupu, já rozhodně preferuji jen lehounké krytí, tak by to mohlo být něco pro mě!

    OdpovědětVymazat
  12. Novinky vypadají dokonale :) Musela to být opět skvělá akce jako vždy :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  13. Už jen dle fotek jde vidět, že to musela být skvělá akce :) Rendy, krásné fotky!

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)