úterý 23. srpna 2016

Porovnání tělových peelingů - který je nejlepší?

S koncem léta je fajn se zaměřit na tělovou péči, protože kůže trpí opalování a koupáním v mořské či chlorované vodě. Ne všichni to možná ví, ale díky tělovým peelingům si můžete prodloužit opálení, protože jejich používáním se zbavíte vrchní odumřelé kůže, která naopak nedává opálení tak vyniknout. Rozhodně nevěřte pověrám, že byste si používáním peelingů opálení vydrhly, protože je to přesně naopak. Dneska jsem si pro vás připravila porovnání 4 různých tělových peelingů různých cenových kategorií, tak doufám, že vás bude bavit a třeba zase najdete nějakou tu inspiraci :)








Mark Coffee Coconut (200g) - koupíte ZDE

Na první pohled se od zbytku peelingů liší rozhodně balením. Stylový pytlík a cool popisky jsou rozhodně věc, kterou se od jiných produktů odlišuje a člověk si ho tak snadno zapamatuje. Líbí se mi originální a vtipné věci a tohle všechno na Markovi určitě oceňuji a dávám palec nahoru. Po té praktické stránce ale ten papírový sáček už není tak cool, protože na skladování v koupelně mi to úplně vhodné nepřijde. Zavírání je takové to zacvakávací, jako mají např.sáčky na uchovávání jídla, ale po několika použitích šlo špatně zavřít, protože se do drážek dostaly zrníčka kávy a zavírání dobře nedoléhalo. Takže jsem celý sáček zavřela do velké sklenice, aby nehrozilo jeho zničení nebo třeba vyschnutí. Před použitím si pak vždycky trochu odsypu do mističky a tu si do koupelny  teprve vezmu. Balení tedy beru jako slabou stránku a v běžném životě už tak praktická není.

Jak vidíte níže na fotce, peeling vypadá jako mletá káva v menších hrudkách. Právě vysoký obsah kofeinu ze zrn kávy robusta zlepšuje cirkulaci krve a zbavuje pleť toxinů. V peelingu najdete ještě mandlový olej, kokosový olej, třtinový cukr, mořskou sůl a vitamín E. Co mě dostalo, je vůně peelingu. I když nejsem kokosový typ, tak tohle voní naprosto božsky. Voní nasládle, skoro až jako nějaké cukroví a člověk má často chuť si do něj skoro i kousnout a ochutnat. Používat se dá na tělo i obličej, ale já ho zkoušela jen na tělo a na obličej se mi zdá zbytečně moc hrubý. S tou hrubostí je to stejně jako s mletou kávou, tu si představte a přesně takový peeling je. Na tělo je to pro mě v pohodě, ale na obličej prostě už moc (plus mi olej v této podobě na pleti vadí). Po opláchnutí je kůže příjemně naolejovaná a vláčná a efekt celkově vydrží několik hodin. Po použití peelingu budete muset rozhodně umýt vanu, protože káva je dost viditelná a vana bude taky trochu od oleje, ale to platí v případě všech podobných přípravků. Peeling patří sice mezi dražší, ale na jedno použití vám stačí menší množství (káva se nerozpustí jako cukr) a myslím, že by nějaký čas mohl vydržet.

Peeling seženete ještě v mátové, kávové a citrusové verzi. A na to, že mi vůně kávy vlastně ani tolik nevoní nebo ve mě minimálně nevzbuzuje euforii, tak tahle vůně se mi vážně hodně líbí a baví mě.





Vtipné popisky na zadní straně obalu mě vážně baví!


Hempz Cukrový tělový peeling s granátovým jablkem (215 ml) - koupíte ZDE


Zástupce cukrových peelingů s vůní granátového jablka je vyrobený ze 100% čistě přírodního konopného oleje a je obohacený o esenciální oleje (jojobový, slunečnicový olej a extrakt z Aloe Vera). Hrubostí bych ho zařadila do střední kategorie a částečky nejsou příliš ostré a hrubé, takže se bude zamlouvat těm z vás, které chtějí cítit, že si kůži obrušují a zároveň nechcete příliš hrubou texturu peelingu. Hodí se i na častější používání a celkově je jeho aplikace velice příjemná a po opláchnutí po sobě (na rozdíl od jiných) nezanechá žádné nežádoucí stopy a nepořádek ve vaně. Cukrové peelingy beru osobně asi jako ten nejpříjemnější způsob exfoliace vůbec a sedí mi asi nejvíce. Po opláchnutí je kůže jemně naolejovaná a i když to není pocitově tolik cítit jako třeba u Mark scrubu, tak ten efekt vydrží delší dobu a kůže mi i po několika hodinách přijde hebká a vláčná.

Vyhovuje mi vůně peelingu, konzistence je příjemná a dobře se nabírá, balení je praktické a celkově mě nenapadá nic, co bych peelingu vytkla. Navíc jak koukám, tak je zrovna teď ještě ve slevě, takže co víc si přát? :)

Seženete ještě ve verzích banán, vanilka & švestka, citrusový květ, kokos & vodní meloun a trojí hydratace.




Peeling má "konzistentní" texturu a není třeba jako Sefiros nebo Soaphoria peeling, kde vidíte extra oddělenou pevnou část peelingu a olejovou složku. Díky tomu se snadno nabírá a jeho používání je pohodlné.




Sefiros Tělový peeling se solí a olejem z levandule (300ml) - koupíte ZDE

Jak název napovídá, peeling obsahuje olej z levandule a mořskou sůl. Bohužel už první dojem trochu kazí poměrně umělá vůně levandule, která mi není příliš příjemná. Připomíná mi nějakou oldchoolovou pánskou pěnu na holení a není to taková ta příjemně levandulová vůně. Konzistencí je peeling trochu jako mokrý jemný písek a jeho hrubost je střední (peelingová zrníčka nejsou příliš ostrá). Naolejovaný efekt na kůži vydrží jen chviličku a není to takový požitek jako v případě dvou předchozích peelingů. Balení je v pohodě a praktické, plus se mi tedy líbí i etiketa a celkově vzhled produktů této značky.

Pro mě je to takový slabší průměr, protože jsem určitě vyzkoušela i horší peelingy, ale zároveň i o dost lepší. Znovu bych ho určitě nepořizovala.




Konzistence peelingu není tak pevná jako v případě Soaphoria peelingu a když dózou trochu více protřepete, tak se vám lépe promíchá olejová vrstva s tou pevnou a peeling se pak lépe a pohodlněji nabírá.






Soaphoria Oceanizer sea salt peeling (125g) - koupíte ZDE

Tělový peeling voní po citrusech a moři a můj drahý prohlásil, že mu vůně evokuje voňavý stromeček do auta :) Mě se vůně líbí, protože je opravdu hodně svěží a citrusová, což mi vyhovuje. Peeling obsahuje mořskou řasu Fucus Vesiculosus, která obsahuje velké množství vitamínů a měla by pomoci se zpevněním pokožky, striemi nebo celulitidou. Na první pohled vás možná zaujalo trochu netradiční balení peelingu, které mi připomíná zavařovačku. Na začátku mi to přišlo stylové, ale při používání jsem balení pak maličko proklínala. Lahvička má celkem malý průměr a peeling se z ní trochu špatně doluje. Hrubá část peelingu (pod olejovou vrstvou) je poměrně pevná a prsty se špatně nabírá. Několikrát se mi stalo, že se mi při snaze peeling vydolovat ven, vylilo trochu oleje a nakonec jsem si šla pro lžičku a peeling ze skleničky dolovala jak jogurt :) To mi celkový dojem z peelingu maličko pokazilo a konzistence peelingu mi nepřijde tolik "uživatelsky příjemná". Peeling má střední hrubost a neobsahuje ostré a příliš hrubé částečky, takže jeho používání je příjemné. Po opláchnutí peeling zůstává na kůži jemný olejový film, což mám u tělových peelingů ráda, ale ten pocit bohužel vydrží hodně krátce a kůže nevydrží naolejovaná příliš dlouho. Bohužel za mě je dneska jedním z nejslabších kousků a znovu bych ho v koupelně asi nepotřebovala.

Seženete ho celkově ve 13 verzích (např. ve verzi romantická růže, meduňková limonáda nebo babiččina zahrada). 





Doufám, že se vám srovnání líbilo a třeba jste si zase o něco rozšířily obzory o nové značky. Baví mě zkoušet značky, které nejsou zatím třeba tolik známé a nemluví se o nich tak moc (a možná je to škoda).

Kdybych si měla vybrat top dva peelingy, tak jsou to rozhodně Hempz a Mark. U něj teda nějaké výhrady mám, ale všechno jsem vám popsala výše. V koupelně bych naopak znovu nepotřebovala peelingy Sefiros ani Soaphoria, protože jsou podle mě o dost slabší a mám k nim více výhrad.

Používáte pravidelně tělové peelingy? Jaké jsou vaše nejoblíbenější a máte zkušenost s některým z těchto? :)

*

21 komentářů:

  1. Peelingy používám hrozně ráda, aktuálně mám v koupelně Lirene, ale ten se u nás snad už nedá sehnat. Zaujal mě Mark, vypadá moc dobře.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Já peelingy používám docela často, kůže je po nich vždycky příjemnější. Nejraději mám ty, které obsahují olej. Mezi mé oblíbené patří třeba od značky Nevo. Je sice trochu dražší, ale je úžasný a jsem s ním moc spokojená. Navíc balení mi vydrží vždy hodně dlouho. Nejvíce mě zaujal Hempz peeling, ten se asi brzo objeví u mě doma :D

    OdpovědětVymazat
  3. nový osvěžující pozadí ;)z peelingů se mi líbí první dva.

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek, celkem mi pomohl a díky tvým porovnáním vím, že peeling Soaphoria, který jsem chtěla vyzkoušet, si asi nekoupím. Naopak zůstanu u Marka, kterému jsem věrná už delší dobu a vyhovuje mi na 100% :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Milujem olejové peelingy či už zo soli alebo z cukru, top je podľa mňa ten baleácky s vôňou citrónovej trávy, levanduľový od Mineral Beauty System alebo Cupuacu peeling od Ziaja, ktorý navyše vonia úplne neuveriteľne :).
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  6. Peelingy na obličej miluju, ale na tělo jsem docela líná. Měla jsem už několikrát Baleu, která za tu cenu posloužila dobře a pak cukrový od Freemana. Pokožka po něm byla nádherná taky díky oleji a zároveň jak se cukr rozpustil, tak jsem se nedrhla zbytečně dlouho. Na druhou stranu platit za tubu cukru a kapku oleje se mi úplně nechtělo. Ale možná časem sáhnu ještě po variantě se solí :)

    OdpovědětVymazat
  7. poslednú dobu som si obľúbila telové peelingy, zaujal ma ten s levanduľou :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  8. To pozadí je super, palec nahoru:-) Já na peelingy moc nejsem, ale třeba peeling od Dermacolu Irská káva by mně hodně lákal a chci si ho pořídit, tu parfemaci miluji:-)

    OdpovědětVymazat
  9. nezkoušela jsem ani jeden z nich, mám doma momentálně body scrub od The Body Shop s vůni pinita colada a skvěle voní, částečky jsou střední velikosti a je super :). Z článku se mi asi nejvíce líbí ten od Hempz. Balení u posledně jmenovaného peelingu je stejné jako u cien tělového krému, který vypadá roztomile, hezky voní a dobře se roztírá, ale když jsem ho otevírala, lámala jsem si u toho nehty i prsty Vypotřebovala jsem ho jen z jedné třetiny a pak ležel ladem až se nedal používat a musela jsem ho vyhodit.

    OdpovědětVymazat
  10. Ja peelingy nepoužívam až tak často ale mám doma Marka a 2x som ho skúšala a zatiaľ som s ním spokojná:)

    Letná giveaway na blogu!

    OdpovědětVymazat
  11. Marka si vyrábím v různých obměnách doma za mnohem nižší cenu: stačí smíchat mletou kávu + cukr (nebo i sůl) + kokosový/olivový/... olej + esenciální olejíček. Uchovávám ho ve skleničce s víčkem. Doporučuju :)

    OdpovědětVymazat
  12. absolutně nejoblíbenější má TBS mangový, ten je fakt super

    OdpovědětVymazat
  13. Mark vypadá tedy skvěle a nápaditě, ale tu cenu bych za něj nedala :-) Dělám si něco podobného doma a jsem moc spokojená. Teď mám také citrusový peeling od ziajy a jsem spokojená :-) Špatné nejsou ani ty od Dermacolu :-)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  14. Bez peelingu už si nedokážu představit koupání :-) Marka jsem měla a přesně jak píšeš, nejvíc mě štvalo to zavírání (respektive nezavírání) jinak mi přišel moc fajn. Chystala jsem se na Soaphoria, ale po tvé recenzi nevím, všichni na něj pěli chválu... Za to Hempz mi přijde opravdu zajímavý :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Barzoolka: mě od TBS sedí jen některé peelingy, spíše ty cukrové a ne ty gelové se zrníčky. Ten mangový jsem nikdy nezkoušela, tak ho příště omrknu :)

    eL Beauty Blog: to balení je fakt pěkné jen vzhledově, ale prakticky mě trochu štve no. Ale za tu vůni mu to odpouštím :) Na Soaphorii jsem se hodně těšila, ale to balení je prostě peklo :( Kdyby to bylo v podobném kelímku, jako třeba Hempz, tak by to bylo třeba úplně v pohodě, ale dolovat to z té malé skleničky je fakt nepříjemný :(

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Rendy, zase skvělý článek; -) Za svůj život jsem vyzkoušela spoustu a spoustu peelingů, ale nejlepší je smíchat mletou kávu s kokosovým olejem a mám pleť jak dětskou prdelku:-) Používám i na obličej a žádný kupovaný se výsledku nepřiblížil. Pěkný den

    OdpovědětVymazat
  17. Dá se sehnat Hempz někde v drogerce, nebo v kamenném obchodu?

    OdpovědětVymazat
  18. Marťa: to bohužel nedá. Hempz má svůj eshop a minule jsem na jejich stánek narazila i na Interbeauty veletrhu. Tak jestli budou i teď v září, těžko říct :) V programu to určitě pak bude napsané :)

    OdpovědětVymazat
  19. Po vyskusani Rituals Himalaya scrub uz nikdy nic ine. Ale ta Soaphoria ma vzdy lakala, skoda, ze nedopadla v tvojej recenzii lepsie.

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem si před několikra měsíci koupila Mark scrub a jsem s ním moc spokojená. Dříve jsem používala Mr Bean Scrub, měla jsem dvě balení, ale Mark mi přijde lepší. Nezanechává na těle takový ten tmavý "povlak", nevím přesně, jak to popsat :D. Každopádně mám tu citrusovou verzi a je super :)

    OdpovědětVymazat
  21. mě zaujal ten první zmíněný, ten jsem do teď neznala

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)