čtvrtek 25. srpna 2016

Moje sbírka rtěnek & nejoblíbenější kousky

Kolik by každá žena měla mít rtěnek? Jednu, deset nebo 150? Univerzální odpověď na to asi neexistuje a každá z vás by jich měla mít tolik, kolik uzná za vhodné :) Na beauty blogerku jich tolik myslím nemám a snažím se je třídit a nechávat si jen ty, které mi opravdu sedí. Bylo by asi zbytečné každou jednotlivě rozpitvávat a popisovat, protože bych o velké části z nich mohla říct, že mi prostě vyhovují a mám je ráda a to je prostě prd hodnocení :) S velkým sebezapřením se mi ale podařilo vyselektovat moje úplně top, které vám také ukážu a budu ráda, když mi prozradíte i vy ty svoje nejoblíbenější.



Rtěnky mám uskladněné v plastových stojáncích, které jsou podle mě na rtěnky úplně ideální a kupovala jsem je na Interbeauty (ale seženete je třeba i na ebay apod.). Dala jsem si předsevzetí, že nebudu mít více kusů, než se vleze do obou stojánků, ale ne úplně se mi to daří. Je pravda, že se snažím být přísná a pravidelně rtěnky třídit a nemít jich zbytečně moc, ale i tohle množství je samozřejmě až až. Na fotce ještě nějaké rtěnky chybí, protože jsou zrovna po kabelkách a vždycky pravidelně rtěnky točím a střídám, takže ve výsledku jich mám trochu víc, než je míst ve stojánku, ale myslím, že jsou jedinci, co jich mají o dost víc a ještě na tom nejsem tak špatně (nebo vlastně dobře?).



Kdybych měla vybrat nejvíce zastoupené značky dražších rtěnek, tak jsou to určitě M.A.C, Clarins a Urban Decay. O těch posledně zmiňovaných chystám samostatný článek, protože jsou úžasné a zaslouží si svůj extra prostor, protože (některé odstíny) jsou naprosto must-have záležitost. Zbytek tvoří mix rtěnek Estée Lauder, Bobbi Brown, Nars a taky Guerlain.



Dole zleva: M.A.C Modesty (cremesheen) - M.A.C Cosmo (amplified) - M.A.C Velvet Teddy (matte)




Dole zleva: M.A.C Flat out fabulous (retro matte) - M.A.C Viva Glam Ariana Grande 2 - M.A.C No faux pas (matte)



První tři rtěnky níže jsou Clarins Rouge Prodige, které se už bohužel neprodávají, takže je to taková nostalgie a teď už spíš sběratelský kousek. Předposlední je Joli Rouge (č.747) a poslední Rouge eclat (č.15).



Dole zleva:

Nars Audacious (Raquel)

Bobbi Brown Luxe lip color (13 Bright peony)

Estée Lauder Pure Color Envy Hi-Lustre (330 Bad Angel)

Urban Decay Vice lipstick (Ravenswood)



Dole zleva: NARS (Raquel) - Estée Lauder (č.330) - Marc Jacobs Sheer lip gel (110 Role play)



Dole zleva:

Marc Jacobs Sheer lip gel (110 Role play)

Sephora Color lip last (č.7)

Bourjois Rouge edition  (č.32)


Dole zleva: Clarins Joli Rouge (747) - Bourjois Rouge edition (č.32) - Sephora (č.7)



Druhý stojánek tvoří hlavně rtěnky z drogerie a levnějších značek. Nejvíce jich mám od Rimmelu, Lorealu a NYX. Najdete se tam i nějaký ten Sleek, Essence, Avon nebo P2. Myslím, že i v drogerii se dají najít moc pěkné rtěnky, ale většinou tam nenajdete nějaké crazy nebo barevné odstíny a celkově těch odstínů na výběr není tolik, jako u některých dražších značek.



Dole zleva:

Rimmel Moisture renew lipstick (180 Vintage pink)

Rimmel Lasting finish by Kate (51 Muse red)

Rimmel Lasting finish by Kate (č.45)

Rimmel Lasting finish by Kate (56 Boho nude)





Dole zleva:

Avon rtěnka s matným efektem (Vibrant melon)

Wet n´Wild (907C Mauve outta here)

Avon rtěnka s matným efektem (Red Supreme)




Dole zleva: Avon (Vibrant melon) - Wet n´Wild (907C Mauve  outta here) - Rimmel Moisture renew (180 Vintage pink)



Dole zleva:

NYX Full Throttle lipstick(S02 Lethal kiss)

Essence Velvet matt (č.24)

NYX Macaron lippie (č.S01)



Dole zleva: NYX (02) - Essence (č.24) - NYX (S01)



Moc crazy odstínů nemám, ale ty nejvíc bláznivé jsou rozhodně tyto dvě rtěnky. S tou modrou jsem nedávno i ze srandy fotila nějaké fotky, ale nevím, jestli někdy najdu odvahu na to je postovat veřejně :) Možná po pár skleničkách Aperolu, no kdo ví :)


NYX Macaron lippie (S08)



M.A.C z kolekce Good luck trolls




Nemyslím si, že ty nejlepší rtěnky musí být nutně i ty nejdražší a jak vidíte, tak moji oblíbenci jsou tak 50:50 dražší vs. levnější značky. Některé miluju kvůli jejich odstínu nebo pigmentaci, jiné kvůli výdrži a určitě neplatí plošně, že se mi líbí a sedí všechny odstíny jedné konkrétní značky. Někdy hodně záleží i na finiši, podle kterých některé značky svoje rtěnky rozdělují. Bylo těžké vybrat jen 10 nejoblíbenějších a určitě to neznamená, že ostatní rtěnky, které jsou výše, tak bych neměla ráda. Kdyby mi nevyhovovaly, tak by už dávno putovaly pryč a nezabíraly by místo jiným :)



TOP 10

Urban Decay Vice Lipstick - týká se rtěnek ve finiši Cream a Comfort matte. Proč je miluju se dozvíte už brzy :)

M.A.C rtěnky - slabší mi přijdou ty ve finiši cremesheen, protože nejsou tak pigmentované a nevydrží mi tak dlouho, ale např. finiš matte nebo amplified mám ráda hodně.

Clarins Joli Rouge - neskutečně příjemné na nošení, rty hydratují a zároveň i něco vydrží

Marc Jacobs Sheer lip gel - gelová textura rtěnky mi vyhovuje a rtěnka navíc dobře drží a hned se neotře

NARS Audacious - kromě odstínů a rtěnky samotné miluju i jejich magnetický obal

---

Bourjois Rouge edition - z drogerie jsou pro mě asi úplně top a kombinují ultra příjemnou texturu, super pigmentaci a velice dobrou výdrž

Rimmel Lasting finish by Kate - z drogerie jsou pro mě druhé nejoblíbenější a i když jsou to příjemné krémovky, u kterých ta výdrž není několikahodinová, tak třeba jejich odstíny naprosto miluju

NYX Full throttle - moje asi nejlépe držící rtěnka v levnější kategorii, kterou seženete v široké škále odstínů

Wet n´Wild - u nás se bohužel tato značka neprodává, ale jestli budete mít cestu za oceán, určitě jí vyzkoušejte, protože poměr cena vs.kvalita je neuvěřitelný

Sephora Color lip last - rtěnka je cenově někdy mezi drogerií a parfumerií a neskutečně dobře drží a miluju její odstín, který je pro mě absolutně univerzální a můžu ho nosit kdykoliv a s čímkoliv



Jaké jsou vaše top rtěnky? Máte raději rtěnky luxusnějších značek nebo ty z drogerie? :)

26 komentářů:

  1. Mám jen rtěnky z drogerie a nejčastěji jsou zastoupené právě značkou Rimmel. Ale dost často si své rtěnky užít nemůžu, kolem rtů se mi často tvoří ekzém a rtěnka na něj jen upozorní, o to víc si ale užívám chvilky bez ekzému :-D Jinak rtěnky miluji a z tvé sbírky se mi líbí samozrejmě Mac a UD , a ráda bych zkusila ty matné Avon a rtěnky NYX.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná sbírka rtěnek :). Musím se přiznat, že já moc rtěnek nemám, protože už jsem většinu vypotřebovala. Hlavně teda ty nude přirozené odstíny. Ted jsem si koupila dvě tekuté rtěnky od Gerard Cosmetics, tak je zkouším a zatím jsem docela spokojená. Je to moje první zkušenost a tekutýma rtěnkama, tak nemám srovnání. Každopádně mám moc ráda matné rtěnky od MAC, mám doma pár výrazných odstínů, které sice nenosím každý den, ale i tak je mám moc ráda a vyhovují mi. Miluju odstín Ex-girlfriend od UD, která už mi dochází a určitě si ji pořídím znovu. Nově jsem si docelá oblíbila i Lippie Stix od ColourPop. Milovala jsem i rtěnky od Clarins, ale už jsem je všechny vypotřebovala, tak si asi brzy pořídím nějakou další.

    OdpovědětVymazat
  3. Rtěnky mám uskladněné ve stejných organizérech, já je tedy kupovala na eBay, ale když si vezmu, že jsem začínala s jedním organizérem a dnes už mám tři..:-D I když v tom třetím už nejsou jen rtěnky, ale i balzámy na rty, tak mně to vybízí k myšlence, jestli bych tu sbírku neměla trochu protřídit, pořád jen kupuji a tak mi jich holt přibývá:-) Jinak, já mám ve sbírce pouze drogerkové značky, Rimmel, Essence, Maybelline, Astor.. a pak dost rtěnek od Avonu a nějaké od Oriflame.

    OdpovědětVymazat
  4. Wau!! Rendy máš nádherné kousky rtěnek :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Poslední dobou jsem si oblíbila matné tekuté rtenky od NYX :) ale mám ráda i Dermacol nebo Maybelline

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám nejvíc drogérkové značky. Máš pěkné kousky. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tri prvé 3 odtiene sú wow! Rimmelky jasné voľba z drogérie, a tie Bourjois som ešte neskúšala, musím to napraviť!

    OdpovědětVymazat
  8. Jelikož rtěnky nepoužívám tak za mě Baby Lipsy :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Mám ráda Catrice s černým obalem a Rimmel Kate, z těch dražších mám Urban Decay matnou Tilt, ale za zázrak ji nepovažuju. Zato mám dvě Estée Lauder, Pure color envy, a to už je moje krevní skupina :) .

    OdpovědětVymazat
  10. mám ráda rtěnky drogerkové i dražší a highend, hodně mě baví Marc Jacobs a to specielně odstín Kiss Kiss Bang Bang, ta je úžasná a nemůžu se dočkat podzimu až ji zase vytáhnu. A strašně moc toužím po rtěnce od Charlotte Tillbury

    OdpovědětVymazat
  11. skvělý článek, ten stojánek na rtěnky by se mi též někdy v budoucnu hodil, zatím má sbírka je proti tvé skromná, ale postupně se rozrůstá

    OdpovědětVymazat
  12. Moc se mi tvá sbírka líbí. Je vkusná, podmanivá a zároveň zdravě umírněná - barvami i počtem kusů. Zaujaly mě téměř všechny tvé rtěnky. Už se těším, až vyzkouším rtěnky od Nyxu. A ráda bych se někdy odměnila nějakou rtěnkou z Vice řady - nejlépe Backtalk.

    Já sama vlastním asi 10 rtěnek a jen dvě "nahotinky" občas nosím. Prostě jsem zjistila, že nejsem nějak rtěnkový typ.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoooj, protože jsi pro mě tvářenkový guru, ráda bych tě poprosila o radu. Pořád hledám svoji top tvářenku a ne a ne ji najít. Jsem světlý typ, v zimě totální bledule, mám světle hnědé vlasy, které jdou na sluníčku jenom trošičku do měděna (taková ta zhnědlá pochcaná sláma :D :)) a světle modré oči. Prosím prosím, jakou tvářenku bys mi poradiila? :) Na ceně mi nějak nesejde. Děkuju moc, Kristýna.

    OdpovědětVymazat
  14. Dražší rtěnky nemám...ani jednu :) Ne že by mě to nelákalo, ale spíš bych chtěla vyzkoušet zda je ten rozdíl mezi drogerkovou a dražší tak markantní. Vystačím si jinak s levnějšími variantami :)

    OdpovědětVymazat
  15. Mam nejradši gosh rtenky, protoze jejich odstíny jsou dosti výraznější oproti rimmelkam třeba.

    OdpovědětVymazat
  16. Unknown: Ahoj Kristýno, moc děkuji za vloženou důvěru :) Je opravdu strašně těžké radit na dálku, ale kdybych si za sebe měla vybrat jen jednu, tak řeknu asi Deep Throat od Nars. S tou bych si asi v nejhorším případě vystačila, kdyby mi někdo řekl, že nesmím víc tvářenek. Ale tvářenek mám ráda hodně, je to vážně moje slabost a těžko soudit, jestli by se ti líbily a slušely stejné odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  17. Krásný barvičky.Dokázala bych si představit,že jsou moje. :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Super článek! :) Na rtěnky od Urban Decay si brousím zuby.

    OdpovědětVymazat
  19. Rtěnky mám ráda hlavně hodně tmavé a výrazné jelikož nejsem zručná v makeupu, co se týká stínování očí, tak se raději zaměřuji na rty. Tuším, že u tebe jsem viděla tu č.24 Essence, barva mě ohromila, hned jsem pro ni letěla, poprve byla fajn, ale teď hrozně špatně drží. Rimmel a Maybelline mi taky moc paráda neudělají. Naopak si nemohu vynachválit NYX konkr. Alabama odstín, MAC, KIKO a z levnějších Freedom. Taky v Primarku ta jejich značka není špatná :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Z drogerky mám nejradši Rimmel a taky Maybelline. Docela mě překvapilo, že od Maybelline jsem tu žádnou rtěnku neviděla, ty dělají právě skvělé odstíny, které se u jiných drogérkových značek jen tak nenajdou.
    Moje úplně nejoblíbenější rtěnky jsou MAC, hlavně ve finiši matte :) a pak mám jednu NARS Audacious rtěnku v odstínu Fanny a ta je bombová <3 Cena ale už moc ne :D

    OdpovědětVymazat
  21. Pěkná sbírka !! :)
    http://kacheslovemakeup.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Tyjo, nečekala bych, že budu mít víc rtěnek (nemám žádný stojánek a tu odvahu je vyřazovat) :) Každopádně nevím, jestli jsi zkusila ty od ColourPop, ale mám je nově a jsem z nich nadšená. Taky si teď vezu domů přes oceán ty WetandWild, tak se těším až je více vyzkouším. Určitě se těším na recenzi těch Urban Decay, je jich teď všude plno. Rozhodně mě lákají i MAC, ty Nyx, to budu muset zkusit někdy v blízké době - jen mám problém si z těch odstínů vybrat :D Každopádně moc hezký článek, děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  23. Eliška Horká: od Colour Pop mám jednu na cestě a příští týden bych jí měla mít už u sebe a strašně se na ní těším :) četla jsem o nich super recenze, takže jsem na ně vážně natěšená :)

    OdpovědětVymazat
  24. Pavla Wolfová: Dobrý den, prosím - kde bych si mohla objednat rtěnku NYX Macaron lippie (č.S01) a rtěnky KAOIR. Předem děkuji a přeji krásné slunné dny všem, kteří jsou v této recenzi!!!! Vše je WAu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)