úterý 2. srpna 2016

Moje sbírka očních stínů

Nedávno jsem trochu třídila a čistila svůj šuplík s mono očními stíny a když jsem je měla na stole tak pěkně vyštosované, tak jsem si řekla, že rovnou budu pokračovat v sérii článků, kde vám ukazuji všechny kosmetické produkty podle jednotlivých kategorií :) I když jsem jich dost vytřídila a nějaké rozdala kamarádkám, tak stejně jich je pořád dost a ráda bych jejich počet ještě trochu eliminovala :)




Snažila jsem se stíny rozdělit do několika kategorií a začnu s tou high-endovou. Asi nemá cenu přiznávat, že mono stíny luxusních značek nejsou zrovna levná záležitost a pokud si to člověk spočítá, je vždycky výhodnější si pořídit raději celou paletku stínů, kde cena za jeden stín značně klesá. U mono stínů si většinou snažím vybírat nějaké neobvyklé odstíny, které třeba paletky nenabízí, nebo případně jiné textury nebo zajímavý efekt, který dokáží vytvořit.

Dlouho jsem si tedy žádný nový nepořídila a více se dívám spíše po paletkách, ale zcela upřímně bych se neměla asi dívat po žádných stínech a mám zásoby na několik let :) Jak vidíte níže, je to mix značek a asi nedokážu úplně jednoznačně definovat svou nejoblíbenější značku. Výběr konkrétních stínů vždycky záleží právě na faktorech výše (zajímavost odstínu, kvalita atd.).

Krémové stíny od Bobbi Brown po zaschnutí výborně drží a někdy je dávám jen jako bázi pod jiné stíny a kombinuji je s pudrovými stíny a když třeba pospíchám, tak je použiju klidně jen tak, protože samy o sobě jsou barevně zajímavé. Pudrové stíny od Clarins jsou zajímavé pudrovo-krémovou texturou, kterou jsem si zamilovala už od doby, kdy se poprvé objevily na našem trhu. Od té doby se klasická matná řada dočkala i metalických verzí nebo různých limitovaných kolekcí. NARS stíny mají také trochu netradiční texturu a dají se používat na sucho nebo na mokro, kdy ještě o dost více podtrhnete jejich intenzitu a odlesk. Pro mě jsou zajímavé hlavně svými netradičními odstíny a krásným efektem. Estée Lauder i Chanel mi přijdou docela dost podobné a i když asi nemůžu prohlásit, že tím, že jsou jednoznačně jedny z nejdražších, tak že by byly i top, co se kvality týče. Jsou určitě dobré, výborně pigmentované a skvěle drží, je tu ale to "ale" a to je určitě jejich cena, protože momentálně může člověk sehnat i stejně kvalitní kousky za nižší cenu. Je to tedy spíše právě o zajímavosti odstínů a puncu jakéhosi luxusu, který krabička se slavným logem zajistí (ne že by to byl u mě zrovna ten hlavní důvod si je koupit). Clinique kytičkové stíny mají pro mě také jedno takové "ale" a tím je rozdílná kvalita a pigmentace skrze všechny odstíny. Zejména světlejší stíny jsou podle mě dost mizerné kvality, ale některé odstíny jsou na tom o dost lépe. Chce to tedy vyzkoušet a nebrat, že plošně jsou všechny skvělé.



Dole: Estée Lauder Unrivaled - Chanel Gri-Gri (limitka, co již není v prodeji)



Dole: Clarins Ombre matte č.04 - Nars Dual-Intensity ods. Callisto



Dole: Chanel Illusion d´Ombre ods. Fantasme - Bobbi Brown Metallic long-wear cream shadow ods. Antique Gold



Druhou kategorií jsou vizážistické značky, pokud je tak lze nazvat. V jejich sortimentu najdete většinou širokou paletu odstínů nebo i textur a některé z nich nabízejí i prodej refilů stínů (tedy pouze stínu bez krabičky), které můžete umísťovat do magnetických paletek a ušetřit tak spoustu místa. Mezi tyto značky řadím rozhodně např. M.A.C, u kterého mám sice 90% všech stínů depotovaných (uvidíte níže), ale pokud se jedná o stíny z limitované kolekce, tak chci mít i jejich obal. Mám je v globále ráda, ale ne všechny odstíny mi přijdou tak skvělé. Je to odstín od odstínu (a textura od textury) a nejde říct, že jsou všechny úžasné nebo průměrné. Chce to zkoušet a najít si nějaký vhodný pro sebe. Musím sem zařadit i MUFE stíny, které se také prodávají jako refily a můžete si k nim za pár kaček koupit i tyto obaly. Mám od MUFE i paletky a ty stíny jsou prostě skvělé. Mají úžasnou pigmentaci i máslovou texturu a u stínů se třpytečkami musím pochválit to, že během dne neopadávají pod oči a dobře drží. Urban Decay mám hlavně v paletkách a tohle jsou prakticky jediné mono stíny, které od nich mám. Konkrétně tyto jsou hlavně efektové, protože hází různé odlesky a strašně se mi líbí jako takový topcoat přes jiné stíny. Naprostým skvostem jsou pak stíny Kat von D, které jsou spíše slisované pigmenty a jsou neuvěřitelně syté a intenzivně barevné. Kdyby nabízeli celou paletku těchto stínů, asi jí chci a místo ní rozdám některé jiné stíny, které nejsou tak dobře pigmentované nebo syté.



Dole: MUFE (světlý stín-nemám u něj bohužel na zadní straně napsaný odstín) - M.A.C (zelený obal Extra dimension eye shadow Fantoms deep - limitka) - MUFE (khaki stín č.D-320) - M.A.C (šedý stín Copperplate) - Kat von D (zelené stíny ods.Iggy)



Dole: Urban Decay Solstice - M.A.C Extra dimension eye shadow ods. Triple Impact (byla to limitka, ale hodně podobný odstín nabízí v mono verzi i NARS)



Colour Pop stíny jsou tak trochu kategorie sama o sobě. Nechápu, jak za tak úžasný stín může člověk utratit jen 5 dolarů :) Asi měsíc už posílají zboží i k nám, takže je teď může vyzkoušet už prakticky každý a nemusí se omezovat. Psala jsem vám o nich podrobnější článek ZDE, takže se nebudu opakovat, ale jestli chcete za málo peněz hodně muziky, tak tyhle stíny někdy vyzkoušejte :)



Dole: můj nejoblíbenější odstín I <3 this, který mi už pomalu a jistě mizí před očima a který jsem si už objednala do zásoby. Takhle se zdá obyčejný, ale když ho mám na očích, tak se pokaždé někdo zeptá, co je to za stín, protože na očích dělá neuvěřitelně luxusní efekt!



O oblíbených stínech z drogerie jsem vám nedávno psala ZDE, takže tam najdete úplně všechny, které podle mě stojí za vyzkoušení. Nejnovější jsou inovované stíny od Bourjois, které už konečně nejsou tak pevně zapečené a dají se dobře používat a snadno nabrat štětcem. Rozhodně krok lepším směrem :)



Dole: L´Oreal Color infaillible č.21 Sahara Treasure - L´Oreal Color riche Nude 201



Dole: Bourjois Eyeshadow č.07 Brun de folie


Tekutých stínů vážně moc nemám a není to moje nejoblíbenější textura. Tyto oboje jsou ale skvělé a po zaschnutí výborně drží a netvoří na očích takovou tu nehezkou zaschlou krustu.


Dole: YSL Full Metal shadow č.3 - Clarins Ombre waterproof eyeshadow č.04



I sypké pigmenty a glitry jsem dost zredukovala, protože to není věc, co by člověk používal každý den. Na sypké pigmenty je podle mě nejlepší M.A.C a Inglot, které nabízejí opravdu širokou škálu odstínů.

Dole: Inglot pigmenty fialovo zlatý (35), fialový (73) a body sparkles (59)



Poslední kategorií je pak takový mix - sypké stíny Annabelle Minerals, o kterých jsem vám psala více ZDE a pak Kiko krémové stíny, které si myslím, že se už neprodávají a byly jen v limitce. Jsou ale strašně krásné a něčím mi trochu připomínají Colour Pop stíny a jestli je někdy v Kiku uvidíte, tak je určitě vyzkoušejte.

Dole: Annabelle Minerals sypké stíny ods.Cardamon - Kiko Supreme eyeshadow č. 01



Mix depotovaných stínů M.A.C a dva od Stage (ty jsem si ale nějak příliš neoblíbila a moc často po nich nesahám). Všecno je uložené v magnetické Z-pallete by Sephora paletce.




A na závěr tak trochu opomíjené a ne příliš oblíbené stíny. Většina z nich jsou E-style - více jsem o nich psala ZDE a pak Sephora refily, o kterých jsem více zase psala ZDE. Ty všechny asi postupně rozdám kamarádkám a někomu, kdo pro ně najde větší využití.


A na závěr mě zajímá ještě jedna věc - mám k podobným článkům přidávat i swatche produktů? Respektive ne asi u všech odstínů, protože to bych dělala asi milion hodin, ale třeba jen u některých zajímavých nebo vybraných věcí. Nebo případně jestli vás to u takovýchto článků třeba vůbec nezajímá a více vás zajímají třeba produkty samotné?

Dejte mi to prosím vědět, abych pro další vydání věděla, jak tento typ článku připravit, aby se vám co nejvíce líbil :) A taky mi dejte vědět, jaké jsou vaše nejoblíbenější mono stíny a kolik jich doma máte :)

19 komentářů:

  1. To je poradna sbirka. Take jich mam pomerne dost a prijde mi, ze nemam sanci je spotrebovat.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. tvůj oblíbenej odstín od colour pop naprosto chápu. je krásnej ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mono stíny teméř nepoužívám a mám asi jen tři od Milani. Jsem spíše paletkový typ :). Každopádně už dlouho mě lákají Colour Pop stíny, vypadají vážně skvěle!

    OdpovědětVymazat
  4. Naozaj krásna zbierka :) a ja som určite za tie swatche, aspoň niektoré :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já stíny moc nepoužívám, ale přece jen pár ve sbírce mám. Spíš ale sahám po Naked 2, když už :) Budu muset svou sbírku taky dost probrat. Jenže je mi líto je vyhodit. Chtělo by to v rodině nějakou malou princeznu, které by udělaly radost :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný článek, taky bych uvítala swatche těch zajímavějších kousků :)

    OdpovědětVymazat
  7. Máš hodně povedených kousků.:) Jinak swatche bych určitě ocenila.:)

    OdpovědětVymazat
  8. Tiez by som ocenila swatche podla teba najlepsich tienov :) nemusis vsetky.. Pre mna zacinaju byt mono tiene neprakticke :S ale colourpop uz musim vyskusat! :)

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  9. Musím říct, že se mi moc libí ty stíny od Bourjois. Mají krásné balení a to mě vždycky naláká :-) Vyzkoušené mám tvářenky, ale stíny tedy musím omrknout :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Na mono oční stíny moc nejsem, preferuji paletky. Přesto v šuplíku nějaké mám a chystám se rozšířit sbírku i Colour Pop. A za swatche bych byla ráda, aspoň u těch odstínů, které jsou podle Tebe zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  11. Mono stínů mám jen pár, spíš jsem na paletky :o) Moje dva nej jsou od UD - Lounge a Zodiac, jeden chamaleon, druhý třpytkatý chameleon, který dávám přes jiné stíny. Lounge stačí dát jen sám o sobě a líčení vypadá super.
    Ve článcích tohoto typu, bych určitě uvítala swatche těch nejoblíběnějších a nejzajímavějších :o)

    OdpovědětVymazat
  12. Stínů moc nevlastním,protože mám zapadlé oči.Ale tvoje sbírka je moc pěkná.:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ty mas ale teda pořádnou sbírku! :)))
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  14. Pěkná sbírka, ale mám raději paletky

    OdpovědětVymazat
  15. Ooooch, ten UD Solstice je stín mých snů!!!!😍😍😍

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, ja bych ocenila schwatche zejmena u efektovych stinu. V tomto clanku napr. ud , nars, KFD nebo mac. Diky za clanek. Mentholka

    OdpovědětVymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  18. týjo tolik stínů:)
    dříve jsem si doma kupila mono stíny no a teď už jsem si asi rok ani jeden nekoupila ale zato jsem od mono přešla k paletkám a teď mám 3 nové:D

    OdpovědětVymazat
  19. Miluju kalíškové Clarins a Nars (Dione), naopak je pro mě obrovským zklamáním GA eyetint, který mám v odstínu Emerald a je teda naprosto příšerný

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)